یادگیری زبان کره ای با ۵ روش آسان و ثابت شده

یادگیری زبان کره ای با ۵ روش آسان و ثابت شده


منبع: روزیاتو

5

1402/3/25

18:31


یادگیری زبان کره ای با ۵ روش آسان و ثابت شده

یادگیری زبان کره ای با ۵ روش آسان و ثابت شده

یاد گرفتن چیز جدیدی حس خوبی دارد. یادگیری سریع یک زبان یا حتی یادگیری زبان کره ای، خیلی ساده نیست. گرامر متفاوت این زبان، واژگان عجیبی که به گوشتان آشنا نیست، فهرست بی نهایتی از تفاوت های ظریف وجود دارد. همانطور که فهمیدن نحوه یادگیری زبان کره ای می تواند گیج کننده باشد، ولی تلاش برای درک آن تجربه بسیار ارزشمندی است. راه های بسیاری برای یادگیری زبان کره ای وجود دارد؛ در ادامه ۵ تا از بهترین، ساده ترین و سریع ترین راه های برای یادگیری زبان کره ای را مرور می کنیم:

۱. از اصول اولیه شروع کنید

5 راه ساده برای یادگیری زبان کره ای


هنگام فهمیدن نحوه یادگیری زبان کره ای، مهم است که با اصول اولیه شروع کنید. چند کلمه اساسی وجود دارد که حتی مردم محلی نیز برای یادگیری زبان کره ای با آنها شروع می کنند.

در اینجا چند مورد برای شروع آورده شده است:

بله – 네  (ne)
نه – 아니요 (a-ni-yo)
سلام – 안녕하세요 (an-nyeong-ha-se-yo)
با تشکر – 고맙습니다 (go-map-seum-ni-da)
خوش آمدید – 천만에요 (cheon-man-e-yo)
ببخشید – (سیل-هام-نی-دا) 실례합니다
خوب – 괜찮아요 (gwaen-chan-a-yo)
من نمی دانم – (mollayo) 몰라요
متاسفم – 미안합니다 (mi-an-ham-ni-da)
خداحافظ – 안녕히 가세요 (an-nyeon-ghi ga-se-yo)

5 راه ساده برای یادگیری زبان کره ای

یادگیری کلماتی که مشابه انگلیسی هستند هم می تواند برای شروع انگیزه بخش باشد:

컵 (keop) = فنجان
카페 (ka-pe) = کافه
초콜릿 (cho-kol-lit) = شکلات
카메라 (ka-me-ra) = دوربین
택시 (taek-si) = تاکسی
인터넷 (in-teo-net) = اینترنت

زبان کره ای الفبای مخصوص به خود به نام هانگول (Hangul) دارد که از ۲۴ حرف تشکیل شده است. با آشنایی با حروف الفبا، می توانید کلمات کره ای را بخوانید و جملات ساده بسازید که از همان ابتدا اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

۲. با فرهنگ کره بیشتر آشنا شوید

5 راه ساده برای یادگیری زبان کره ای


تماشای فیلم‌ها و سریال های کره‌ای مانند Squid Games، گوش دادن به موسیقی کره‌ای و شرکت در مراسمی که غذاهای کره‌ای سرو می شود، به شما در زبان آموزی کمک می کند. این کارها نه تنها شما را با زبان آشنا می کنند، بلکه زمینه و بینش ارزشمندی را در مورد شیوه زندگی کره ای ارائه می دهند.

۳. از اپلیکیشن های آموزش زبان استفاده کنید

5 راه ساده برای یادگیری زبان کره ای


چند اپلیکیشن هستند که به طور خاص برای کمک به یادگیری زبان کره ای طراحی شده اند. Duolingo، Memrise و Drops درس های تعاملی، تمرین واژگان و حتی تمرین های تلفظ بسیار خوبی دارند.

ماهیت گیمی شده این اپلیکیشن ها یادگیری زبان کره ای را سرگرم کننده و جذاب می کند. برای کمک به شما در یادگیری زبان کره ای، در اینجا لیستی از برنامه هایی را آورده ایم که باید امتحان کنید:

Rocket Languages –
FluentU –
LingoDeer –
Naver Dictionary –
TenguGo Hangul –
Mango Languages –
HelloTalk Language Exchange –

۴. به کلاس بروید

5 راه ساده برای یادگیری زبان کره ای

خودآموزی برای همه نیست. برخی از ما به یک کلاس یا دوره نیاز داریم تا انگیزه مان را حفظ کند، ما را در مسیر درست نگه دارد. در حالی که دوره های رسمی به اندازه خودآموزی انعطاف پذیر نیستند، ساختار، راهنمایی و شخصی سازی را بر اساس میزان مهارت شما، از مبتدی تا پیشرفته، ارائه می دهند. در اینجا چند دوره آنلاین آموزش زبان کره ای به زبان انگلیسی را معرفی می کنیم:

۹۰ Day Korean –
Quick Korean –
First Step Korean –
Italki –
KoreanClass101 –
My Language Connect –
Talk To Me In Korean –

۵. به طور منظم و مداوم تمرین کنید

5 راه ساده برای یادگیری زبان کره ای


دریادگی، استمرار مهم است. هر روز یا هفته زمانی را به تمرین زبان کره ای اختصاص دهید. یک برنامه مطالعه درست کنید که برای شما مناسب باشد و به آن پایبند باشید. تمام جنبه های زبان را تمرین کنید: خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن. می‌توانید از منابع مختلفی مانند کتاب‌های درسی، تمرین‌های آنلاین، جلسات تبادل زبان یا برنامه‌های تبادل زبان برای تمرین مهارت‌های مختلف استفاده کنید.

گنجاندن زبان کره ای در زندگی روزمره خود، مانند برچسب زدن به اشیاء در خانه به زبان کره ای یا نگه داشتن یک دفتر یادداشت روزانه به زبان کره ای، به تقویت آموخته هایتان کمک می کند و آن را به یاد ماندنی تر می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو