انواع روش های کاشت مو در مشهد + تاثیر PRP بر ریزش مو

منبع: اوما

5

1402/4/3

12:25


انواع روش های کاشت مو در مشهد + تاثیر PRP بر ریزش مو

ریزش مو یکی از مشکلات شایع در جامعه است که ممکن است برای بسیاری از افراد آزاردهنده باشد. این مشکل میتواند به علت تخریب ساقه‌های مو توسط عوامل مختلفی مانند استرس، بیماری‌ها و یا ژنتیکی باشد. درمان ریزش مو بستگی به علت آن دارد. در بعضی موارد، بهبود علائم با درمان دارویی و یا تغییر در شیوه زندگی امکان پذیر است. به طور کلی روش های زیادی برای درمان ریزش و رویش موهای جدید وجود دارد که پر کاربردترین و محبوب ترین آن ها PRP و کاشت مو هستند.

منظور از کاشت موی طبیعی چیست؟

کاشت مو در مشهد یک روش جراحی است که در آن برای قسمت های کم پشت یا طاس سر از دیگر قسمت های بدن مثل نواحی پشت گوش، برداشته میشود. برای انجام کاشت مو، باید به یک متخصص پوست و مو مراجعه کرد تا روش مناسب برای شما تعیین شود.

کاشت مو در مشهد به روش های مختلفی انجام میشود که برای هر شخص باتوجه به شرایط او و طبق تشخیص پزشک روش مناسب اجرا میشود.

  • کاشت مو در مشهد به روش FUT
  • کاشت مو به روش FUE
  • کاشت مو با ترکیب دو روش FUE و FUT
  • کاشت مو به روش SUT
  • کاشت مو به روشBHT

برای اطلاع از نحوه انجام هر یک از روش های کاشت مو، به مقاله کاشت مو در مشهد از وبسایت مدویکا سر بزنید.

کاشت مو در مشهد مناسب چه کسانی است؟

کاشت مو ممکن است برای افرادی که دچار ریزش مو هستند، یک راه حل مناسب باشد. با این حال، برای برخی افراد ممکن است کاشت مو موثر نباشد و باتوجه به علت ریزش مو، موهای کاشته شده نیز پس از مدتی ریزش داشته باشند.

  • کاشت مو برای افرادی مناسب است که موهایشان به دلیل عوامل مختلفی مانند ژنتیک، بیماری، صدمات فیزیکی، آسیب ناشی از شیمی درمانی و ... کم شده یا به طور کامل از دست رفته است.
  • همچنین افرادی که ریزش شدید مودارند و تقریباً بدون مو هستند یا موهای بسیار نازک، و نامنظم دارند.

هرچند که کاشت مو به طور عمده برای مردان انجام می‌شود، اما زنانی که با مشکلات رویش مو مواجه هستند هم می‌توانند از این روش استفاده کنند. قبل از تصمیم به کاشت مو، بهتر است با پزشک مشورت کنید تا بتوانید وضعیت موهای خود را بهتر بشناسید و برای رسیدن به نتیجه‌ی بهتر، به بهترین روش‌های درمانی دسترسی داشته باشید. اما به طور کلی برای بانوانی که دچار ریزش مو هستند بیشتر PRPمو توصیه میشود.

در ادامه اطلاعات مربوط به پی آر پی مو در مشهد را به طور کامل برای شما توضیح خواهیم داد.

پی آر پی مو چیست و چه کاربردی دارد؟

Prp یا پلاکت‌ریچ پلاسما، یک روش درمانی موثر برای ریزش مو است. مهم ترین ماده تشکیل دهنده خون پلاسما و گلبول قرمز است. برای انجام پی آر پی، از بیمار به اندازه یک لوله کوچک از بیمار خون می‌گیرد و سپس برای جداسازی اجزا، آن را در دستگاه ها مخصوص قرار میدهد. بعد از آن خون شما به سه لایه تقسیم میشود: پلاسمای با پلاکت کم، پلاسمای سرشار از پلاکت و سلول های قرمز خون.

پلاسمای غنی از پلاکت خون از خود بیمار جمع‌آوری و به قسمتی از پوست سر که نیاز به تقویت دارد، تزریق می‌شود. پلاکت‌ غنی از پلاسما، حاوی فاکتورهای رشدی است که به تقویت و رشد موهای سالم کمک می‌کند. این روش می‌تواند به عنوان یک روش درمانی تکمیلی برای کاشت مو همراه باشد و علائم ریزش مو را با سرعت بیشتر درمان کند.

انواع روش های کاشت مو در مشهد + تاثیر PRP بر ریزش مو

تفاوت کاشت مو با PRP مو چیست؟

کاشت مو و PRP دو روش مختلف هستند که برای بهبود وضعیت موهای بیماران استفاده می‌شوند.

در کل، کاشت مو یک روش جراحی است که توسط یک پزشک انجام می‌شود و می‌تواند نتایج دائمی و قابل مشاهده‌ای به دنبال داشته باشد، در حالی که PRP مو یک روش غیرجراحی است طی چند جلسه انجام شود تا نتیجه لازم کسب شود. همچنین، هر دو روش ممکن است در ترکیب با دیگر روش‌های درمانی برای بهبود وضعیت موها استفاده شوند.

هزینه prp مو کمتر از قیمت کاشت مو در مشهد است. برای اطلاع از قيمت prp مشهد کلیک کنید.

انواع روش های کاشت مو در مشهد + تاثیر PRP بر ریزش مو

تاثیر پی آر پی روی موهای زائد بدن

بسیاری از افراد گمان میکنند که همانطور که پی آر پی مو باعث تقویت موهای سرشان میشود ممکن است روی موهای زائد بدن هم تاثیر بگذارد و باعث افزایش و یا ضخیم شدن آن ها بشود. اما این باور کاملا غلط است! چرا که پلاسما به ناحیه های تعیین شده از سر تزریق میشود و تنها باعث تحریک سلول های همون ناحیه میشود.

کلام آخر

مجموعه مدویکا، به عنوان سامانه آنلاین معرفی مراکز زیبایی و جراحی مشهد به شما بهترین مراکز برای انجام خدمات مربوط به پوست و مو مثل کربوکسی تراپی، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، هایفوتراپی، پی آر پی مو، لیز مو در مشهد، کاشت مو در مشهد و ... را به شما معرفی میکند. تمام مجموعه ها و متخصصین معرفی شده توسط مدویکا، بالاترین میزان رضایت را از مراجعین خود کسب کرده اند.

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو