بهترین مراکز تخصصی زیبایی مو در تهران

منبع: زیبامون

9

1402/4/5

18:55


در ادامه این بخش از زیبامون تعدادی از بهترین مراکز زیبایی مو در تهران را معرفی کردیم.

بهترین مراکز تخصصی زیبایی مو در تهران

مرکز زیبایی مو، مرکزی است که زنان و مردان برای درمان موهای آسیب دیده یا حفظ سلامت موها، کوتاه کردن مو، حالت دادن مو، رنگ کردن مو و سایر خدمات درمانی و زیبایی مربوط به موها، به آنجا می روند تا زیبایی و سلامت موهای خود را به بهترین شکل ممکن حفظ کنند.

اکثر مراکز زیبایی مو معمولا تعدادی متخصص را برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان استخدام می کنند تا بهترین خدمات درمانی و زیبایی مربوط به موها را به مراجعه کنندگان خود ارائه دهند. کارمندان یک مرکز زیبایی مو نیز افراد متخصص و با تجربه هستند که در زمینه خدماتی که ارائه می دهند مدارک تخصصی دریافت کرده و یا دوره های اموزشی حرفه ای را گذرانده اند.

اگر می خواهید با خدماتی که در مراکز زیبایی مو ارائه می شود بیشتر آشنا شوید و بهترین مراکز زیبایی مو در تهران را بشناسید، در ادامه این بخش با زیبامون همراه بمانید.

 

مرکز زیبایی مو چیست؟

مرکز زیبایی مو، همانطور که از نام مشخص است، در زمینه ارائه خدمات درمانی و زیبایی برای موها فعالیت می کند. این مرکز متشکل از تیمی از افراد حرفه ای، متخصص و اموزش دیده در زمینه انواع روش های درمانی برای مو، روش های کوتاه کردن مو، رنگ کردن مو، براشینگ مو، بافت مو، اکستنشن مو و غیره هستند و این خدمات را با استفاده از بهترین متریال و بهترین کیفیت ارائه می دهند.

 

موهای موج دار و زیبا

 

چه خدماتی در مراکز تخصصی زیبایی مو ارائه می شود؟

از انجایی که در یک مرکز زیبایی مو، تمامی خدمات مربوط به زیبایی و سلامت موها هستند می توانید انتظار داشته باشید که این خدمات را در این مرکز دریافت نمایید:

 

رنگ کردن مو

یکی از پرطرفدارترین خدماتی که در مراکز زیبایی مو ارائه می شود، خدمات رنگ مو است. خدمات رنگ مو که در این مراکز ارائه می شود معمولا با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد و متریال موجود در بازارا و زیر نظر پرسنل متخصص و با تجربه در این زمینه ارائه می شود و می توانید جدیدترین و به روزترین مدل های رنگ مو از جمله هایلایت، لولایت، مش، رنگ مو فانتزی، رنگ مو کامل و غیره را در این مرکز انجام دهید و مطمئن باشید که بهترین رنگ مو را خواهید داشت بدون اینکه آسیبی به موهایتان وارد شود.

 

کوتاه کردن مو

خدمات مربوط به کوتاه کردن مو یا هیرکات، از دیگر خدمات تخصصی است که معمولا در مراکز تخصصی زیبایی مو ارائه می شود تا بتوانید بهترین تجربه از کوتاهی مو را مطابق با مدل های ترند و جدید کوتاهی مو داشته باشید. زیرا بهترین مراکز تخصصی زیبایی  در کوتاه کردن انواع مو تجربه و تخصص داشته و این خدمات را زیر نظر پرسنل حرفه ای و با تجربه در این زمینه ارائه می دهد تا رضایت مراجعه کنندگان را به بهترین شکل ممکن جلب کند.

 

اکستنشن مو

همه نمی توانند موهای بلند و خوش حالتی داشته باشند و به همین دلیل است که اکستنشن مو محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بنابراین اگر تصمیم دارید از خدمات اکستنشن مو بهره مند شوید، لازم است یک مرکز تخصصی و حرفه ای که در زمینه ارائه خدمات اکستنشن مو فعالیت دارد را پیدا کنید تا خیالتان از بابت نوع موهایی که برای اکستنشن مو استفاده می شود و نحوه نصب اکستنشن مو راحت باشد و مطمئن شوید که بعد از اکستنشن مو، هیچگونه آسیبی به موهای طبیعی شما وارد نخواهد شد.

 

خدمات شینیون و براشینگ حرفه ای مو

از دیگر خدمات حرفه ای که معمولا در مراکز تخصصی زیبایی مو ارائه می شود، خدمات شینیون و براشینگ حرفه ای موهاست تا زیبایی و جذابیت موهایتان برای حضور در مناسبت های خاص مثل جشن ها و مهمانی های رسمی و دوستانه به بهترین شکل ممکن باشد. 

 

خدمات درمانی برای موهای آسیب دیده

از دیگر خدمات تخصصی که معمولا در بهترین مراکز تخصصی زیبایی موها ارائه می شود، خدمات درمانی برای موهای آسیب دیده است تا سلامت موها بازیابی شده و موهایی سالم برای مراجعه کنندگان ایجاد شود. این خدمات معمولا شامل پروتئین تراپی مو، اولاپلکس تراپی مو، روغن تراپی مو، اوزون تراپی مو، هیدروژن تراپی مو، کراتین مو و غیره است که این خدمات نیز زیر نظر پرسنل اموزش دیده و متخصص در این زمینه ارائه می شود تا سلامت و زیبایی موها به بهترین شکل ممکن بازیابی شود.

 

خدمات تخصصی مو

در برخی از مراکز تخصصی که با عنوان کلینیک مو شناخته می شوند خدمات تخصصی مانند کاشت مو، پیوند مو، پروتز مو و درمان های پزشکی برای تقویت و درمان مشکلات مو ارائه می شود تا بتوانید این خدمات را زیر نظر پزشکان متخصص و با جدیدترین و بهترین متدهای روز دنیا دریافت کرده و از داشتن موهای سالم و زیبا لذت ببرید.

 

موهای صاف و درخشان

 

معرفی بهترین مراکز زیبایی مو در تهران

در ادامه، لیستی از بهترین کلینیک های تخصصی مو و مراکز زیبایی مو در تهران را معرفی کردیم تا در صورت نیاز بتوانید به بهترین و تخصصی ترین کلینیک یا مرکز زیبایی مو در تهران مراجعه کرده و از خدمات این مراکز بهره مند شوید:

 

مرکز تخصصی کاشت مو رنسانس، بهترین مرکز زیبایی مو در تهران

این مرکز افتخار دارد هم اینک با تکنیکهای جدید و انحصاری در ایران، کاشت و ترمیم مو را به بالاترین سطح خود رسانده و دیگر نیازی به روشهای FUT-FIT که برش و بخیه و یا بیهوشی در آنها شاهد بودیم، ندارد. اگر می خواهید از خدمات کاشت مو یا پیوند مو استفاده کنید، حتما سری به مرکز تخصصی کاشت مو رنسانس بزنید.

آدرس: میدان ولیعصر ضلع جنوبی سینمای قدس ساختمان مینو طبقه چهارم واحد 402

شماره تماس: 02122088210  -  02188943653

وب سایت: www.hrthair.com

 

مرکز پوست و مو و زیبایی تهران بیوتی سنتر، بزرگترین مرکز زیبایی در تهران

مجموعه بزرگ تهران بیوتی سنتر (کلینیک تخصصی پوست و مو زیبایی نیایش) با ارائه خدمات تخصصی کاشت مو و ابرو طبیعی توسط پزشکان و متخصصین دوره دیده در ترکیه و اروپا در برترین مرکز کاشت موی ایران است که می توانید انواع خدمات مربوط به موها از جمله کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و مزوتراپی مو را در این مرکز انجام دهید و زیبایی و سلامت موها خود را بازگردانید.

آدرس: سعادت آباد بلوار سعادت آباد بالای میدان کاج کوچه شعبانی (نهم شرقی) پلی کلینیک نیایش طبقه 2

شماره تماس: 02179958  -  02188102747  - 02188102746  - 02188102745

وب سایت: www.tehranbeautycenter.com

 

مرکز موی ایندرا، بهترین مرکز زیبایی مو در تهران

مرکز موی ایندرا با بیش از ۱۸ سال تجربه در ترمیم مو و پروتز با داشتن کادری مجرب و متخصص در امر ترمیم مو توانسته است در کنار خدمات و کیفیت بسیار عالی قیمت مناسب را برای مراجعه کنندگان فراهم آورد.شما می توانید در این مرکز از خدماتی همچون کاشت مو، اسکالپ سر ، ابرو و ریش، پروتز مو، میکروبلیدینگ، ترمیم مو، کاشت ابرو و کاشت ریش و سبیل بهره مند شوید.

شماره تماس: 02188922753  -  09199392878

وب سایت: www.indrahair.com

صفحه اینستاگرام: indrahair_com

   

کلینیک زیبایی مورویان، بهترین مرکز زیبایی مو در تهران

گروه پزشکی مو رویان به سرپرستی دکتر بهرام بهرامی، دارای سابقه ۱۵ ساله تخصصی در زمینه کاشت مو، پی آر پی، مزوتراپی و جدیدترین درمان های رویش مجدد مو بوده و دارای مجوز از وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران و مراکز معتبر علمی است.

آدرس: خیابان ازادی، روبرو مترو شادمان، بین جیحون و اذربایجان، نبش کوچه زمانی، ساختمان 133، طبقه 3

شماره تماس: 02166084494  - 02166015194  - 09197274811

وب سایت: www.mooroyan.com

 

مرکز زیبایی مو در تهران

 

سالن زیبایی مو پرایشن، بهترین مرکز زیبایی مو در تهران

در پرایشن به زیبایی و سلامتی موهای شما فکر می‌شود و در کنار خدمات تخصصی مو سایر خدمات زیبایی را هم به طور حرفه‌ای ارائه می‌دهند . همچنین دوره های تخصصی آموزشی کوتاهی و براشینگ مو هم در این مرکز توسط مربی رسمی فنی‌حرفه‌ای آموزش داده می‌شوند. در این سالن می توانید از خدمات رنگ و لایت، مراقبت و سلامت مو، موخوره گیری، انواع براشینگ و کرلی، کوتاهی مو و غیره بهره مند شوید.

آدرس: اندرزگو بعد از تقاطع قیطریه به سمت فرمانیه نبش کوچه عبدالهی جنوبی مجتمع ساختمانی پارسیان طبقه سوم واحد ۲۱ 

شماره تماس:  ۰۹۱۰۷۵۸۷۸۷۲

وب سایت: www.perayshen.ir

 

سالن زیبایی آناهید، بهترین مرکز زیبایی مو در کرج

مدیریت مرکز تخصصی آناهید بهترین مرکز زیبایی مو و رنگ و مش در تهران همواره بر لزوم به کارگیری رنگ کار موی متخصص و باتجربه تاکید داشته و استفاده از بهترین مواد اصل و اورجینال را مهمترین قسمت یک کار رنگ خوب میدانند. بنابراین اگر می خواهید بهترین خدمات مربوط به رنگ کردن موها را تجربه کنید، حتما سری به سالن آناهید بزنید.

آدرس: جهانشهر - بلوار مولانا - نرسیده به کسری شمالی  - روبروی پیتزا  نیلز- ساختمان یاسین - طبقه 2 -  واحد 2

شماره تماس: 02634482490  -  09108809660

وب سایت: www.anahidbeauty.ir

 

آموزشگاه زیبایی الهه محمدیان، بهترین مرکز زیبایی مو در تهران

بهترین خدمات رنگ مو، هایلایت، آمبره، سامبره، بالیاژ، مش خطی یا تیکه ای، مش سوزنی، مش کلاهی با جدید ترین تکنیک های روز دنیا توسط الهه محمدیان مدیر و مدرس آموزشگاه سازمان فنی حرفه ای و دارنده مدرک بین المللی بزرگترین اساتید رنگ و مش: استاد منیر، استاد امره ایاکسیز و استاد آلن برای شما انجام می شود. شما می توانید با مراجعه به این آموزشگاه زیبایی آموزش انواع خدمات مو از جمله رنگ و مش، کوتاهی مو، کراتینه و صافی مو، شینیون مو، بافت مو، احیا و درمان مو را یاد بگیرید و یک منبع درامد عالی داشته باشید.

آدرس: خیابان شریعتی، پایین تر از مترو شریعتی، روبروی حسینیه ارشاد، کوچه کامیار، پلاک ۶، واحد ۲

شماره تماس: 02126642314  -  09122539267

وب سایت: www.elahebeauty.com

 

مرکز زیبایی شانی نو، بهترین مرکز زیبایی مو در تهران

اگر به فکر زیبایی و سلامت موهای خود هستید و می خواهید خدماتی همچون مش مو, هایلایت مو, بالیاژ مو, شینیون مو فانتزی و کلاسیک, کوپ موی حرفه ای, براشینگ و کرلی مو, دیزاین و بافت مو, فر و صاف کردن مو, ریباندینگ مو, خدمات اکستنشن مو, رینگ اکستنشن مو و غیره را با بهترین کیفیت و زیر پرسنل متخصص و با تجربه در این زمینه دریافت کنید، بهترین پیشنهاد این است که به سالن زیبایی شانی نو، بهترین مرکز زیبایی مو در تهران مراجعه کنید و خیالتان از بابت کیفیت خدماتی که دریافت می کنید، راحت باشد.

آدرس: یابان سهروردی شمالی، بین خیابان مطهری و بهشتی، چهارراه كیهان، خیابان زینالی شرقی، پلاك 61، واحد 13 و 14

شماره تماس: 02188455224  - 02188452331 -  09122541426 - 09125728566

وب سایت: www.shanicenter.com

 

اگر شما نیز بهترین مرکز زیبایی مو در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران را می شناسید در کامنت معرفی کنید تا به لیست بالا اضافه شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو