فروش ویژه ردیاب خودرو در پیام جی پی اس

منبع: زومجی

4

1402/4/6

22:13


فروش ویژه ردیاب خودرو در پیام جی پی اس

ردیاب خودرو یک سیستم الکترونیکی است که موقعیت و مسیر حرکت خودرو را تعیین کرده و اطلاعات مربوط‌به آن را به سرورهای مرکزی یا پلتفرم‌های مدیریت ارسال می‌کند. شایان ذکر است که این فناوری به‌وسیلهٔ سیستم موقعیت‌یاب جهانی (GPS) عمل کرده و از آن طریق اطلاعات را مخابره می‌کند. با استفاده از این ردیاب‌ها، مالکان خودرو می‌توانند به‌طور لحظه‌ای، موقعیت دقیق اتومبیل خود را روی نقشه‌ مشاهده کرده و مسیر حرکت آن را ردیابی کنند. علاوه‌بر این، این فناوری امکاناتی مانند تأمین امنیت خودرو، کاهش هزینه‌ها و مصرف سوخت، ثبت مسیرهای طی‌شده و کنترل از راه دور را فراهم می‌کند. پیام جی پی اس یکی از مجموعه‌های معتبر در زمینه فروش ردیاب خودرو با قیمت ارزان است که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. با ما همراه باشید تا دربارهٔ ویژگی‌های این ردیاب‌ها بیشتر بدانید:

ردیاب خودرو چیست؟

همان‌طور که اشاره شد، ردیاب ماشین یک دستگاه الکترونیکی است که به‌وسیلهٔ آن، مکان فعلی اتومبیل مشخص می‌شود. این دستگاه مجهز به ماژول GPS (سیستم موقعیت‌یاب جهانی) است که به‌وسیلهٔ آن، اطلاعات مکانی خودرو به‌صورت دقیق و دوره‌ای دریافت می‌گردد. علاوه‌بر این، برخی سامانه‌ها می‌توانند ازطریق شبکه‌های مخابراتی، ارتباط برقرار کرده و امکانات دیگری را مانند بررسی سرعت خودرو، ضبط مسیرهای طی‌شده، باز و بسته کردن در‌ها، روشن و خاموش کردن موتور و مدیریت مصرف سوخت را نیز فراهم کنند.

جالب است بدانید که همهٔ این فرایندها ازطریق یک نرم‌افزار موبایلی یا پلتفرم وب مدیریت شده و امکان دسترسی به اطلاعات مربوط‌به موقعیت و فعالیت‌های خودرو، از این طریق فراهم می‌شود. با استفاده از این دستگاه، شما می‌توانید خودروی خود را در صورت سرقت پیدا کرده و مسیر طی‌شده را بررسی کنید. همچنین این امکان برای شما وجود خواهد داشت تا بر زمان و مسافت سفر نظارت داشته و از امکانات دیگری که توسط سیستم فراهم می‌شود بهره‌برداری کنید.

شایان ذکر است که همهٔ افراد می‌توانند از این سامانه استفاده کرده و هیچ محدودیتی از این بابت وجود ندارد. باتوجه‌به نیازهای مختلف بازار، انواع مختلفی از این دستگاه‌ها در دسترس است که باتوجه‌به اولویت‌های خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید. بررسی مشخصات فنی، ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و خدمات پس از فروش، مطالعهٔ نظرات کاربران و مشاوره با افراد متخصص، می‌تواند در فرایند انتخاب کمک‌کننده باشد.

نحوهٔ عملکرد GPS ماشین

ردیاب خودروها عمدتاً با استفاده از سیستم موقعیت‌یاب جهانی (GPS) عمل می‌کنند. در ادامه نحوهٔ عملکرد GPS خودرو را به‌طورکلی موردبررسی قرار می‌دهیم:

  1. سیگنال GPS دریافتی

ردیاب ماشین سیگنال‌های GPS را دریافت می‌کند. این سیگنال‌ها از ماهواره‌های GPS فضایی به دستگاه می‌رسند.

  1. تعیین موقعیت

دستگاه با دریافت سیگنال‌های GPS، موقعیت دقیق خودرو را در مختصات جغرافیایی تعیین می‌کند. بنابراین به‌راحتی و به‌سرعت می‌توانید خودروی خود را حتی در صورت سرقت شناسایی کنید.

  1. انتقال اطلاعات

پس از تعیین موقعیت، نوبت به ارسال اطلاعات می‌رسد. سامانه اطلاعات دقیق موقعیتی را ازطریق شبکه‌های مخابراتی مانند GSM یا اینترنت به سرورهای مرکزی یا پلتفرم مدیریتی می‌فرستد.

  1. نمایش اطلاعات

یکی از ویژگی‌های خوب این دستگاه‌ها، این است که موقعیت مکانی خودرو را به‌صورت لحظه‌ای مخابره می‌کنند و این اطلاعات در نرم‌افزارهای مدیریت قابل رصد است. به این معنی که صاحب خودرو می‌تواند ازطریق نرم‌افزارهای مخصوص مدیریتی، اطلاعات مکانی خودرو را مشاهده کند.

مزایای استفاده از ردیاب خودرو

اصول کار جی‌پی‌اس‌های خودرو، تعیین دقیق موقعیت مکانی اتومبیل است. بنابراین در صورت سرقت ماشین، می‌توانید به‌سرعت آن را پیدا کرده و خسارات را به حداقل برسانید. باتوجه‌به بالا رفتن قیمت خودروها، استفاده از این دستگاه‌ها، بسیار مهم و حائز اهمیت است، چراکه خیال شما را از بابت حفظ سرمایه آسوده می‌کند. از دیگر مزایای استفاده از این سامانه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت بیشتر

این دستگاه می‌تواند به‌عنوان یک سیستم امنیتی عمل کند. با اطلاع داشتن از موقعیت خودرو و تحلیل فعالیت‌های آن، می‌توانید به‌سرعت هشدارهای لازم را در صورت وقوع حوادث یا موارد نامطلوب صادر کنید. به بیان دیگر، کارایی این سیستم‌ها فقط در مواقع سرقت نیست و با استفاده از این تکنولوژی، می‌توانید خودروی خود را از راه دور کنترل کنید.

  • ثبت مسیرهای طی‌شده

یکی دیگر از قابلیت‌های استفاده از دستگاه جی‌پی‌اس روی ماشین، ثبت مسیرهای طی‌شده است. به این ترتیب خواهید توانست تا با بررسی مسیرها، بهترین مسیر را برای رانندگی شناسایی کنید که این مورد درنهایت باعث کاهش مصرف سوخت خواهد شد.

  • رابط کاربری آسان

سیستم‌های GPS رابط کاربری ساده‌ای دارند. به نحوی که همهٔ افراد می‌توانند از آن برای شناسایی موقعیت خودروی خود استفاده کنند.

  • قابل‌استفاده برای سازمان‌ها

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این دستگاه‌ها، این است که سازمان‌ها نیز می‌توانند از آن برای کنترل خودروهای در اختیار خود استفاده کنند. ناوگان حمل‌ونقل بزرگ‌ترین سامانه‌های مدیریت خودروها را در اختیار دارد. به این ترتیب و با استفاده از این فناوری، مدیریت بهتری روی خودروهای سازمان داشته و مسیرها و مدت زمان‌های سفر را بررسی و بهینه‌سازی کنید.

  • امکانات دیگر

با اینکه اساس کار دستگاه‌های GPS ارائه موقعیت مکانی دقیق خودرو است؛ اما برخی از آن‌ها امکانات دیگری را نیز ارائه می‌دهند. ازجمله این امکانات می‌توان به قابلیت باز و قفل‌کردن در‌های اتومبیل، روشن و خاموش کردن موتور، کنترل سرعت، ضبط مسیرهای طی‌شده و مدیریت مصرف سوخت اشاره کرد. ذکر این نکته مهم است که این قابلیت‌ها فقط در برخی از مدل‌های ردیاب قابل دسترسی است.

پرفروش‌ترین مدل‌های ردیاب ماشین در ایران

شاید برای شما هم سؤال باشد که پرفروش‌ترین GPS ماشین کدام است؟ در پاسخ باید بگوییم که بهترین جی‌پی‌اس خودرو همان است که بیشترین سازگاری را با اتومبیل شما دارد. اولین نکته‌ای که در زمان خرید باید به آن توجه کنید، بحث پشتیبانی است. مورد بعدی کیفیت ساخت دستگاه است. گارانتی و خدمات پس از فروش از دیگر نکاتی هستند که نباید آن را بی‌اهمیت قلمداد کنید، چراکه در صورت بروز مشکل، پشتیبانی‌های لازم را خواهید داشت. چنانچه نمی‌توانید بین مدل‌های مختلف GPSهای خودرو بهترین گزینه را انتخاب کنید، بهتر است که با کارشناسان فروش حرفه‌ای در این زمینه مشورت کنید. به این منظور می‌توانید فهرست اولویتی تهیه کنید و سپس به بحث و گفت‌و‌گو دربارهٔ مدل‌ها بپردازید. توجه داشته باشید که قیمت نباید تنها ملاک شما برای خرید دستگاه باشد، چراکه بازار پر از مدل‌های بی‌کیفیتی است که قیمت ارزان دارند. بااین‌حال GPSهای زیر ازجمله بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌ها در ایران هستند:

  • ردیاب خودرو مدل کانکس M300؛

  • برند استیلاک مدل‌های ST30 و GT06؛

  • برند وایزر مدل‌های F150 و F100؛

  • مارک زنوتیک X3؛

  • برند ای ویگو مدل Gm031l؛

  • جی پس اس خودرو مدل C310B؛

  • برند لندر مدل LD-61R.

سخن پایانی

ردیاب خودرو به‌عنوان یک فناوری مدرن، امکانات و مزایای زیادی را برای مالکان اتومبیل‌ها فراهم می‌کند. با استفاده از این دستگاه، می‌توانید خودروی خود را زیر نظر گرفته و امنیت آن را بهبود ببخشید. علاوه‌بر آن می‌توانید مسیرهای طی‌شده را ثبت کنید و با مدیریت دقیق، بهترین مسیر را برای رانندگی انتخاب کنید، به همین جهت است که بسیاری از مدیران سازمان‌ها، از این سیستم برای بررسی عملکرد خودروهای خود بهره می‌برند. باتوجه‌به تنوع کارایی این دستگاه‌ها، مدل‌های زیادی در بازار موجود است که باتوجه‌به نیازها و الزامات شخصی خود، می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.چنان‌چه که بین مدل‌ها، نمی‌توانید بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشید؛ می‌توانید با مشاوران مجموعه پیام جی پی اس ازطریق شماره تماس، ۲۶۷۶۰۰۳۵-۰۲۱ در ارتباط باشید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو