معرفی سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؛ اولین سریال شبکه نمایش خانگی سروش صحت

معرفی سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؛ اولین سریال شبکه نمایش خانگی سروش صحت


منبع: پلازا

4

1402/4/18

22:51


معرفی سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره ؛ اولین سریال شبکه نمایش خانگی سروش صحت

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره یکی از مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی جدید است که توانسته توجه مخاطبان را به خود جلب کند و از پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا پخش می‌شود. در مقاله پیش‌رو با معرفی این سریال همراه شما هستیم.

سروش صحت یکی از کارگردانان و فیلمنامه‌نویسان بزرگ کشور است که آثار به‌یادماندنی‌ زیادی را ساخته است. از جمله این آثار می‌توان به چارخونه، ساختمان پزشکان، پژمان، شمعدونی و لیسانسه‌ها اشاره کرد. او در سال 1398 برنده سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر برای فیلم جهان با من برقص شد. فیلم و سریال‌های این کارگردان معمولا مفاهیمی عمیق و مخاطب‌پسند دارند. آقای صحت که تا کنون سریالی برای شبکه نمایش خانگی نساخته بود، اولین سریال خود را در سال 1402 ساخت.

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره به کارگردانی و نویسندگی سروش صحت ساخته شده است. ایمان صفایی نیز در نوشتن فیلمنامه به او کمک کرده و محمدرضا تخت‌کشیان تهیه کنندگی این اثر را برعهده دارد. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با معرفی سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

ژانر سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره کمدی، اجتماعی و خانوادگی است. این اثر از تاریخ 25 خرداد ماه سال 1402 منتشر شد و پنج‌شنبه‌ها ساعت 8 صبح در پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا قرار می‌گیرد. اگر سوال شما باشد که سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره چند قسمت است؟ باید به شما بگوییم تعداد قسمت های سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره تا کنون 4 قسمت هستند.

داستان سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

داستان سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

در این بخش با خلاصه سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره همراه شما هستیم. داستان درباره خانواده ربانی است که زندگی‌ای عادی دارند تا اینکه سر و کله یک مار در زندگی آنها پیدا می‌شود و با پیدا شدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرار آمیز، همه چیز تغییر می‌کند.

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

سروش صحت در این سریال خود به سراغ هنرپیشگانی رفته که کلاس کاری بازیگری بالایی دارند و برخی از آنان پیش از این با او همکاری داشته‌اند. در ادامه با معرفی آنان همراه شما هستیم.

همچنین بازیگران بزرگی نیز مانند: پژمان جمشیدی، شقایق دهقان، هوتن شکیبا، هانیه توسلی، امیرحسین رستمی، فلامک جنیدی، امیر کاظمی، بهنام تشکر و سیاوش چراغی‌پور به عنوان بازیگر مهمان در این اثر حضور دارند که به نوعی ما را یاد فیلم جهان با من برقص می‌اندازند.

علی مصفا در نقش شاهین

بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

  • سن: 56 سال
  • محل تولد: تهران

علی مصفا بازیگر و فیلمساز اهل ایران متولد 11 آذر 1345 است. او فرزند مظاهر مصفا و امیربانو کریمی دو تن از مفاخر ادبی ایران است و بازیگری را از سال 1371 و با فیلم امید شروع کرد. او از همان اوایل بازیگری‌اش توانست توجه‌ها را به خود جلب کند و با سریال مشهور کیف انگلیسی به طور گسترده‌ای به مخاطبان معرفی شد. آقای مصفا تا کنون چندین بار توانسته کاندید و برنده جوایز جشنواره فیلم فجر و جوایز بین‌المللی شود. از آثار معروف او در زمینه بازیگری به فیلم‌های پری، برج مینو، در دنیای تو ساعت چند است؟ و جهان با من برقص اشاره می‌کنیم‌. وی کارگردانی فیلم‌های سیمای زنی در دوردست و پله آخر را نیز برعهده داشته و همسر خانم لیلا حاتمی است.

قدرت‌ الله ایزدی در نقش جلال

هنرپیشه های مگه تموم عمر چندتا بهاره

  • سن: 67 سال
  • محل تولد: گزبرخوار، اصفهان

قدرت‌الله ایزدی کمدین و بازیگر ایرانی در 4 تیر 1345 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1364 شروع کرد و پیش از آن نیز آموزگار بود. آقای ایزدی را در ایران به واسطه حضور در سریال کارآگاه رشید با همین نام می‌شناسند. لهجه شیرین و اصفهانی این بازیگر معمولا امضای کاری اوست و بین مخاطبان محبوبیت نیز دارد. از آثار شاخص او باید به فیلم سکسکه بی بی و سریال‌های رشید حرفه‌ای و شمعدونی اشاره کنیم. این بازیگر در زمینه تئاتر نیز فعالیت دارد.

کاظم سیاحی در نقش شهرام

خلاصه سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

  • سن: 44 سال
  • محل تولد: محلات، مرکزی

کاظم سیاحی هنرپیشه، صداپیشه، عروسک‌گردان و کارگردان تئاتر ایرانی متولد 13 شهریور سال 1357 است. او از سال 1381 تا کنون فعالیت می‌کند اما در دیده شدن او در حوزه بازیگری تا سال 1395 و سریال لیسانسه‌ها طول کشید. این هنرمند در صداپیشگی نیز معروف است و با آقای ایرج طهماسب همکاری داشته و صداپیشگی دو شخصیت محبوب جیگر و پشه برعهده او بود. از آثار معروف آقای سیاحی باید به جهان با من برقص، کرگدن و مجوز خروج اشاره کنیم.

آناهیتا افشار در نقش گلی

زمان پخش سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

  • سن: 36 سال
  • محل تولد: هشترود، آذربایجان شرقی

آناهیتا افشار بازیگر ایرانی در 7 مرداد 1365 به دنیا آمد. این هنرپیشه بازیگری را از سال 1383 و نقش کوتاهی در سریال پرطرفدار خانه به دوش شروع کرد و پس از آن در متهم گریخت و ترش و شیرین حضور داشت. خانم افشار با نقش عروس گیج سیروس و حنا، مرضیه، در سریال سه در چهار به خوبی دیده شد و طی سال‌های اخیر قوی‌تر و بیشتر از همیشه به ایفای نقش می‌پردازد. از جمله آثار این بازیگر باید به فیلم‌های برف روی کاج‌ها، ویلایی‌ها، اتاقک گلی، سریال‌های رستگاران، قورباغه و پوست شیر اشاره کنیم. برخلاف دیگر بازیگران این سریال، تموم مگه تموم چند تا بهاره اولین تجربه کاری او با آقای صحت است.

سایر هنرپیشه های مگه تموم عمر چندتا بهاره عبارتند از:

  • مجید یوسفی در نقش نیما
  • گیلدا ویشکی در نقش آزیتا
  • بیژن بنفشه‌خواه در نقش نئو
  • اردشیر کاظمی در نقش پدر جلال
  • عین‌الله دریایی در نقش رزاقی
  • بهار کاتوزی در نقش مرجان
  • وحید آقاپور در نقش بهرام
  • محمد نادری در نقش رسولی
  • احسان منصوری در نقش کاظم

نقد سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

در این قسمت با بررسی این سریال همراه شما هستیم. ابتدا به سراغ سروش صحت کارگردان این فیلم می‌رویم که مهارت بالایی در استفاده از عناصر برای جلب توجه مخاطب و ارائه طنزهای ساده اما دلنشین دارد. سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره نیز این قاعده مستثنی نیست و همان روند را ادامه می‌دهد. سریال حس و حالی مشابه جهان با من برقص دارد اما باید تاکید کنیم ادامه یا شبیه به آن نیست. بازیگران از عهده نقش‌های خود به خوبی برمی‌آیند و طنزی دلنشین از آنها می‌بینیم.

اما مهمترین نکته این اثر و دلیلی که باعث می‌شود نمرات سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره بالا برود، نویسندگی آن است. در زمانه‌ای که در اکثر آثار تلویزیونی و سینمایی فیلمنامه و روند آن توی ذوق می‌زند، این سریال با قلمی قوی نوشته شده و کشش دارد. البته برای حس این کشش باید چند قسمت صبر کنید و سریال را زود قضاوت نکنید.

سخن پایانی

بررسی سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

با مقاله معرفی و بررسی سریال مگه تموم عمر چند تا  بهاره همراه شما بودیم. این اثر جدیدترین ساخته سروش صحت و اولین ساخته او در شبکه نمایش خانگی است که مورد توجه قرار گرفته و به گفته برخی از منتقدان شانس این را دارد که بهترین سریال سال نیز شود. در این مطلب درباره داستان و اینکه سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره کی پخش میشود نیز صحبت کردیم و سعی کردیم به سوالاتی که برای شما پیش می‌‌آید، پاسخ دهیم. شما نیز پس از دانلود سریال مگه تموم عمر چندتا بهار و تماشای آن می‌توانید از نظرات خود ما را آگاه کنید. از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو