عمرا اگه بدونی ترکیب چای با نمک چه معجزه ای میکنه | کاربردهای چای و نمک که زندگیتو دگرگون میکنه

5

1402/4/20

19:09


عمرا اگه بدونی ترکیب چای با نمک چه معجزه ای میکنه | کاربردهای چای و نمک که زندگیتو دگرگون میکنه

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

معجزه چای و نمک: از بین بردن بوی یخچال

ترکیب چای سیاه و نمک می تواند بوی بد درون یخچال را همانند زغال به خود جذب نماید. از طرف دیگر خود سنگ نمک نیز خاصیت رفع بوی بد و یا بهتر بگوییم جذب بوهای بد به خود را دارم. بدین منظور تنها کافی است مخلوط چای نمک را در یخچال قرار دهید و به مدت ۲۴ ساعت صبر کنید تا بوی تمیزی و طراوت درون یخچال شما جاری گردد.

معجزه چای و نمک: تصفیه کننده هوای خانه

از دیگر خواص ترکیب چای نمک می توان به از بین بردن بوی چسب در وسایل تازه خریداری شده یاد کرد. اگر در خانه خود میز و یا مبل جدید تهیه کرده‌اید و بوی چسب ناشی از آن فضا را پر کرده است به شما پیشنهاد می‌کنیم که مخلوط چای و نمک را در چند کنج از خانه قرار دهید، تا در در اندک زمانی بوی نامطلوب از خانه شما حذف گردد.

 

معجزه چای و نمک: افزایش زمان نگهداری مواد غذایی

هم برگ های چای و هم کریستال های نمک رطوبت محیط را به خود جذب می کند. قرار دادن این دو ماده در ظرفی که برای نگهداری مواد غذایی همچون برنج، گندم و ماکارونی و حبوبات استفاده می شود و سبب جذب رطوبت مواد غذایی میگردد و زمان نگهداری آنها را دوچندان نماید.

معجزه چای و نمک: از بین بردن بوی بد کفش و کتونی

 

امروز به خاطر زیاد شدن مشغله کاری و دردسر های زندگی شاهد این هستیم که اغلب مردم به ناچار زمان بسیار زیادی را خارج از خانه خود و در حالت آماده به کار یعنی همراه با کفش و کتانی هستند. در صورتی که شما نیز یکی از این افراد بالا هستید و از بوی بد پای خود حاصل بوی بد کفش و کتانی شما می باشد رنج می برید به شما پیشنهاد می کنیم که از ترکیب چای و نمک استفاده نمایید. قرار دادن تریکیب چای و نمک دادن ترکیب چای در طول شب می تواند کفش و کتانی شما را برای روز بعد کاملاً خوشبو نماید.

معجزه چای و نمک: ادویه چای سبز و نمک

چای سبز به خاطر طعم و مزه بسیار خامی که دارد همانند علف تازه می باشد. از این رو ترکیب چای سبز و نمک می تواند یک چاشنی فوق العاده برای غذا های دریایی و یا سالاد هایی که همراه با غذا میل می‌کنید، محسوب گردد. برای درست کردن این ترکیب کافی است یک قاشق چای سبز را به همراه یک قاشق نمک خوراکی و یا نمک دریا مخلوط و سپس آسیاب نمایید. دقت داشته باشید که در صورت تمایل می توانید میزان چای سبز را از یک به سه قاشق غذاخوری نیز افزایش دهید اما طعم تلخ و گس چای سبز در زیر زبان شما حس خواهد شد.

طرز تهیه کیسه چای و نمک

برای درست کردن ترکیب چای و نمک نیاز نیست که به زحمت زیادی بیفتید و به لطف بیماری کرونا در خانه و محل کار همه ما وجود دارد. برای تولید کیسه چای نمک تنها کافیست یک سمت ماسک را برش داده و چای و نمک مورد نظر و در درون ماست ریخته و سپس سمتی که باز کردیم را بدوزیم و یا بابا کش همان ماسک گره بزنیم. به این ترتیب با کمترین زحمت می توانیم یک کیسه چای و نمک داشته باشیم.

خواص و فواید ترکیب چای نمک برای سلامت دهان و دندان

احتمالاً درباره محلول آب نمک و تاثیرات آن بر روی دندان های خود بارها و بارها شنیده‌اید. طریقه استفاده از نمک برای ضدعفونی و به مراقبت های پزشکی به حدوداً دو هزار سال قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد. از دیرباز تا امروز از نمک به عنوان ضد عفونی کننده و شستشو دهنده و حتی در مواردی برای جلوگیری از فساد مواد غذایی استفاده می‌شود. قرقره کردن مخلوط آب نمک باعث از بین رفتن باکتری های میان دندان ها شده و پلاکت های دندان را نیز تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

تهیه محلول نمک و چای سبز

اگر شما هم با خواندن این مقاله تصمیم گرفتید که با این محلول شگفت‌انگیز از دهان و دندان خود مراقبت کنید به شما تبریک میگویم. چرا که شما ازهر هر فرصتی برای به دست آوردن موفقیت و کسب سلامتی استفاده می‌کنید. برای درستکردن محلول نمک و چای سبز کافی است که چای سبز را دم کرده و سپس سرد کنیم. چای سبز سرد شده را با اندکی نمک مخلوط کرده و در ظرفی دربسته نگاه دارید تا برای چندین روز متوالی از آن استفاده نمایید.

نوشیدن چای همراه با نمک

 

شاید برای شما عجیب باشد اما همین الان که این مقاله را مطالعه می‌کنیم کشورهایی هستند که در آن چای خود را با نمک میخورد. حتماً حسابی تعجب کرده اید چرا که ما در ایران و در تمامی فیلم ها شاهد خوردن چای با انواع شیرین کننده ها بودیم. اما این مقاله صرفاً برای اطلاعات بیشتر شما نوشته شده است و به هیچ عنوان توصیه خوردن چای و نمک نمی باشد. بر اساس مطالعات انجام شده در در سال های اخیر نوشیدن چای همراه با نمک می تواند برای سلامتی شما در طولانی مدت خطرناک باشد.به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه این مورد را امتحان نکنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو