بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو؛ معرفی لپ تاپ های مخصوص بازی Lenovo

بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو؛ معرفی لپ تاپ های مخصوص بازی Lenovo


منبع: پلازا

3

1402/4/22

15:04


بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو؛ معرفی لپ تاپ های مخصوص بازی Lenovo

در انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ لنوو به دلیل حضور محصولات متنوع باید بدانید که مسیر دشواری را در پیش خواهید داشت. لنوو در زمینه لپتاپ های بازی به خوبی عمل نموده که در این میان میتوانید با محصولات قدرتمند بسیاری که در ادامه آمده است آشنا شوید.

بی تردید دستیابی به ی لپ تاپ قدرتمند برای اجرای هرچه بهتر بازی کار دشواری بوده زیرا جمع آوری قطعات مناسب به نسبت مادربرد و ارتباط آنها با یکدیگر کار دشواری بوده که خوشبختانه با مهندسی عالی لنوو شاهد محصولات خوبی در این زمینه بوده ایم. در انتخاب لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو فاکتورهای مختلفی را مدنظر قرار داده ایم که در این میان میتوانید با محصولات ارزشمند بسیاری مواجه باشید. پیشنهاد میشود نظر خود را نسبت به محصولات بیان کنید و باما همراه باشید.

فهرست مطالب

فهرست بهترین لپ تاپ گیمینگ لنوو

لپ تاپ های گیمینگ لنوو به نسبت برند های دیگر شاید از محبوبیت بالایی برخوردار نباشند اما باید بدانید که درصد کیفیت و ارایه ویژگی های بیشتر در برخی شرکت ها به نسبت غول های این زمینه بیشتر خواهد بود. به این مثال توجه کنید : شرکت های ضعیف (البته لنوو جزو بهترین ها است) برای رسیدن به موقعیت برند های مطرح بدنبال تخفیف های ویژه و سود های حداقلی هستند که در این میان اگر بتوانید به کیفیت ساخت محصول دسترسی داشته باشید بی شک میتوانید بهترین گزینه را برای خرید پیش رو داشته باشید.

1. لپتاپ گیمینگ لنوو لژیون 7 نسل 6 (Lenovo Legion 7 Gen 6) | بهترین لپ تاپ لنوو گیمینگ 2022

برترین لپ تاپ های لنوو برای بازی - لنوو لژیون 7 نسل 6 (Lenovo Legion 7 Gen 6)

  • پردازنده: تا AMD Ryzen 9 5900HX
  • پردازنده گرافیکی: تا GeForce RTX 3080
  • رم: تا 32 گیگابایت
  • نمایشگر: 16 اینچی QHD با رفرش ریت 165 هرتز
  • حافظه: تا 2 ترابایت SSD
  • قیمت: حدود 1400 دلار

نقاط قوت: عملکرد بی‌نظیر، طراحی شیک با درگاه‌های زیاد

نقاط ضعف: شارژدهی کم، قیمت و وزن بالا

بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی کردن لنوو (Lenovo) با اختلاف، لنوو لژیون 7 نسل ششم است که جزو لپ تاپ های گیمینگ جدید لنوو 2022 هم به حساب می‌آید. این هیولا با توجه به مشخصات و قطعات قدرتمندی که دارد با یک بار شارژ تنها 3 ساعت شارژدهی دارد به همین دلیل گزینه مناسبی برای کسانی که می‌خواهند، هنگام سفر از آن استفاده کنند نیست.

در لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو جالب است بدانید که لپتاپ Lenovo Legion 7 Gen 6 توانسته به رتبه اول دست پیدا کند که در این زمینه وجود ویژگی های عالی در سخت افزار و صفحه نمایش میتواند میزبان خوبی برای اجرای بازی های گرافیکی و AAA باشد که در این زمینه میتوانید بسیاری از گیم های روز دنیا که حتی قرار است در سال 2023 عرضه شود را نیز با استفاده از این محصول اجرا کنید که در ادامه ویژگی های بیشتری از آن بازگو خواهد شد.

گذشته از عملکرد بی‌همتا لپ‌تاپ در بحث گیمینگ، در مدل‌های مختلف این لپ‌تاپ گزینه‌های اضافی برای نورپردازی RGB وجود دارد که اگر بخواهید می‌توانید مدل‌های مجهز به نورپردازی را سفارش دهید. البته شاید کار عاقلانه‌ای نباشد چرا که با فعال کردن نورپردازی عمر باتری از این 3 ساعت هم کمتر می‌شود.

شما همچنین با خرید این لپ‌تاپ 3 درگاه USB، سه درگاه USB-C یک درگاه HDMI 2.1 و یک دیسپلی‌پورت دریافت خواهید کرد و به همین دلیل هیچ‌وقت لازم نیست نگران لوازم جانبی خود باشید.

2. لپتاپ گیمینگ لنوو لژیون 5 پرو (Lenovo Legion 5 Pro) ؛ بهترین مدل لپ تاپ گیمینگ Lenovo

بهترین لپ تاپ گیمینگ لنوو - Lenovo Legion 5 Pro

  • پردازنده: AMD Ryzen 7 5800H
  • پردازنده گرافیکی: تا GeForce RTX 3070
  • رم: تا 32 گیگابایت
  • نمایشگر: 16 اینچی QHD با رفرش ریت 165 هرتز
  • حافظه: تا 2 ترابایت SSD
  • قیمت: از 1100 دلار

نقاط قوت: عملکرد بی‌نظیر در گیمینگ، نمایشگر QHD، کنترل‌های سخت‌افزاری اضافی

نقاط ضعف: وزن بالا، داغ شدن سریع

لنوو لژیون 5 پرو یکی دیگر از لپ تاپ های برتر لنوو مناسب گیم در سال 2021 بود. این مدل تقریبا هرآنچه که از یک لپ‌تاپ گیمینگ نیاز داشته باشید را در اختیارتان قرار می‌دهد. از عملکرد خارق‌العاده پردازنده Ryzen 7 5800H در کنار گرافیک RTX 3070 گرفته تا نمایشگر 165 هرتزی QHD با پنل IPS که تا حداکثر 500 نیت روشنایی دارد. علاوه بر این‌ها، لژیون 5 پرو از دالبی ویژن هم پشتیبانی می‌کند. در کنار این موارد باید عمر باتری قابل قبول و یک کیبورد کامل را هم اضافه کنیم.

نظرتان در مورد لپ تاپ های سری گیم لنوو چیست ؟ اگر بخواهیم اشاره ای به این موضوع داشته باشیم بدنیست بدانید که با یک حساب سرانگشتی قیمت محصول میتوانید به قیمت ریالی آن دسترسی پیدا کنید اما لپتاپ Lenovo Legion 5 Pro در بخش سخت افزار از بهترین های روز استفاده نموده است که اگر بخواهیم به یک نمونه اشاره کنیم وجود کارت گرافیک غول از نوع آر تی ایکس مدل 3070 بوده که این بخش توان اجرای گرافیکی ترین بازی های روز دنیا را خواهد داشت.

3. لپتاپ گیمینگ لنوو لژیون 7i نسل 6 (Lenovo Legion 7i Gen 6)

برترین لپ تاپ های لنوو برای بازی - Lenovo Legion 7i Gen 6

  • پردازنده: اینتل Core i7-11800H
  • پردازنده گرافیکی: تا GeForce RTX 3070
  • رم: تا 32 گیگابایت
  • نمایشگر: 16 اینچی QHD با رفرش ریت 165 هرتز
  • حافظه: تا 1 ترابایت SSD
  • قیمت: حدود 3200 دلار

نقاط قوت: طراحی شیک، نمایشگر روشن با وضوح بالا، عملکرد بسیار عالی، شارژدهی خیلی خوب

نقاط ضعف: کیبورد و بلندگوها جای کار دارند

به این راحتی‌ها نمی‌توان از کنار سری Legion لنوو عبور کرد. لپ تاپ گیمینگ جدید لنوو یعنی Legion 7i نسل 6 که در سال 2021 معرفی و عرضه شده، یکی از برترین لپتاپ های مخصوص گیم Lenovo و حتی جزو بهترین‌ها در رقابت با سایر برندهاست. طراحی ظاهری زیبای سری Legion که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم در این لپ‌تاپ بهینه‌سازی شده است. شرکت لنوو سعی کرده که ضخامت و وزن این لپ‌تاپ را اندکی کاهش دهد. به طوری که وزن آن به 2.10 کیلوگرم و ضخامتش به 2 سانتی متر رسیده است. این یعنی با لپتاپی کامپکت و جمع و جورتر مواجه هستیم.

باما در ادامه مقاله لپ تاپ لنوو گیمینگ همراه باشید که قصد داریم به ویژگی های بیشتری از لپتاپ Lenovo Legion 7i Gen 6 اشاره داشته باشیم که مدل دیگری از این محصول توانسته در رتبه اول حضور پیدا کند. دقت داشته باشید همانطور که گفته شد قیمت بالا دلیلی بر خوب بودن نخواهد بود که قیمت این محصول به نسبت دو مورد قبلی بالاتر است اما توانسته رتبه سوم را بدست گیرد که در ادامه نکات مهمتری را از این لپتاپ بازگو خواهیم نمود.

صفحه نمایش بی نظیر Legion 7i نیز حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. پنل QHD با 500 نیت روشنایی و 165 هرتز فرکانس نوسازی، قطعاً فراتر از بازی‌های رایانه‌ای و بیشتر مناسب طراحان و گرافیست‌هاست. پردازنده مرکزی اینتل Core i7-11800H در کنار کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 قطعاً از پس اجرای تمامی بازی‌های رایانه‌ای به بهترین شکل و بالاترین فریم ممکن بر می‌آید.

با این حساب Legion 7i نه تنها یک انتخاب ایده‌آل برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ لنوو است بلکه در این بازه قیمتی رقیبی سرسخت و قدرتمند برای همه لپ‌تاپ های موجود در بازار است. باتری 4 سلولی این لپتاپ نیز به بهترین شکل ممکن ذخیره سازی را انجام می‌دهد و زمانیکه شارژر را از برق می‌کشید تا 3 ساعت می‌توانید مشغول بازی شوید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

راهنمای خرید لپ تاپ | مشخصات یک لپ تاپ خوب چیست؟
تیم پلازا17 فروردین 1402 11:30

thumbnail

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ؛ نکات مهم پیش از خرید لپتاپ ...
محمدجواد پورمحمد20 اسفند 1401 09:30

4. لپتاپ لنوو آیدیاپد ال 340 (Lenovo IdeaPad L340)

بهترین لپ تاپ گیمینگ لنوو - لپتاپ لنوو آیدیاپد ال 340 (Lenovo IdeaPad L340)

  • پردازنده: اینتل Core i7-9750H
  • پردازنده گرافیکی: GeForce GTX 1650
  • رم: 16 گیگابایت
  • نمایشگر: 15 اینچی FHD
  • حافظه: 1 ترابایت SSD
  • قیمت: حدود 700 دلار

نقاط قوت: پنل مات IPS، عملکرد بسیار خوب گیمینگ، نمایشگر با روشنایی بالا، کیبورد خوب، شارژدهی مناسب

نقاط ضعف: درگاه کارت حافظه ندارد، سرعت وای‌فای کمی پایین‌ است

بدون شک کمپانی لنوو تبحر خاصی در تولید لپتاپ‌های اقتصادی دارد. در زمینه طراحی و ساخت لپ تاپ های گیمینگ نیز این شرکت مهارت خود را نشان داده و Lenovo L340 Gaming یکی از همین لپتاپ‌های گیمینگ و اقتصادی شرکت لنوو است که در سال 2019 روانه بازار شده است.

یک لپ تاپ گیمینگ lenovo که ارزش بالایی برای خرید داشته باشد باید از ویژگی های خوبی همراه باشد که لپتاپ Lenovo IdeaPad L340 گزینه خوبی در این زمینه بوده که با قیمت حدودی هزار دلاری خود میتواند بسیاری از نیازهای شما در این زمینه را پوشش دهد. البته نمیتوان آنرا در سطح لپتاپ های متوسط دانست زیرا به نسبت سال ساخت این محصول که در سال 2019 انجام گرفته هنوز که هنوزه توانسته خودرا در لیست بهترین لپتاپ های گیمینگ 2022 قرار دهد.

طراحی ظاهری این محصول به صورت کاملا یکپارچه و یکدست بوده و صفحه کلیدی زیبا و نرم برای آن در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش L340 نیز با وجود بهره‌گیری از حداقل نرخ روشنایی یعنی 120 نیت و فرکانس نوسازی 60 هرتزی کماکان برای انجام بازی‌های روتین و روزمره مناسب است. به لطف رزولوشن پایین این صفحه نمایش، باتری 3 سلولی این لپتاپ نزدیک به 4 ساعت دوام می‌آورد و شارژدهی می‌کند.

سخت افزار پیشنهادی ما برای L340 Gaming، استفاده از پردازنده Core i7 نسل نهم در کنار 16 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4، یک ترابایت حافظه داخلی HDD و 128 گیگابایت SSD به همراه 4 گیگابایت پردازنده گرافیکی Geforce GTX 1650 است. این مشخصات حداکثر کانفیگی است که این لپتاپ پشتیبانی می‌کند که با استفاده از آن بسیاری از نیازهای گیمینگتان برطرف می‌شود.

این مدل با وجود اینکه یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ Lenovo است اما جزو مدل‌های قدیمی این کمپانی است و دیگر تولید نمی‌شود. به همین دلیل نمی‌توان توقع زیادی در اجرای بازی‌های حجیم و سنگین از این لپتاپ داشت، اما در این بازه قیمتی می‌توان روی L340 Gaming به عنوان یکی از برترین لپ تاپ های Lenovo مخصوص بازی مخصوصاً برای گیمرهای خردسال و آماتور حساب باز کرد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

بهترین لپ تاپ های گیمینگ؛ برترین لپ تاپ های مخصوص بازی ...
تیم پلازا28 خرداد 1402 13:30

thumbnail

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 ؛ لپ تاپ های مخصوص بازی ...
نگار رئیسی30 بهمن 1400 11:30

5. لپتاپ لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 نسل 6 (Lenovo IdeaPad Gaming 3 Gen 6)

برترین لپ تاپ های لنوو برای بازی - لپتاپ لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 نسل 6 (Lenovo IdeaPad Gaming 3 Gen 6)

  • پردازنده: تا AMD Ryzen 7 5800H
  • پردازنده گرافیکی: GeForce RTX 3050 Ti
  • رم: تا 16 گیگابایت
  • نمایشگر: 15 اینچی FHD با رفرش ریت 165 هرتز
  • حافظه: 1 ترابایت SSD
  • قیمت: حدود 700 دلار

نقاط قوت: عملکرد گیمینگ بسیار عالی، شارژدهی خیلی خوب، کیبورد راحت

نقاط ضعف: درگاه‌های کم

استفاده از پردازنده Ryzen 7 5800H، لنوو IdeaPad Gaming 3 را به یکی از بهترین لپ تاپهای لنوو مخصوص گیمرها تبدیل کرده است. اگر به دنبال آن هستید تا با حداقل هزینه، یک لپتاپ مناسب برای بازی به دست آورید Gaming 3 بهترین انتخاب ممکن است. این محصول، برترین لپ تاپ مخصوص بازی لنوو برای بازه 30 میلیون تومان است.

مهم‌ترین ویژگی گیمینگ این دستگاه استفاده از یک سیستم خنک کننده نسل پنجم است که در بازی‌های طولانی مدت اجازه داغ شدن به دستگاه را نمی‌دهد. باتری به کار رفته در این مدل، 4 سلولی است که با توجه به بهینه سازی‌های صورت گرفته تقریبا 4 تا 5 ساعت در استفاده‌های معمول و 2 ساعت هنگام بازی‌های سنگین شارژدهی می‌کند.

اگر بدنبال لپ تاپ لنوو قیمت مناسب هستید این مورد گزینه خوبی برای شما خواهد بود که طبق بررسی های بعمل امده تنها از یک نقطع ضعف برخوردار است که آن کم بودن درگاه های مربوط به USB بوده که در این زمینه امکان استفاده همزمان از چندین مورد را نخواهید داشت. هارد بالا از نوع اس اس دی در کنار کارت گرافیک قدرتمند و پردازنده سریع ای ام دی میتواند ویژگی های بسیاری باشد که تمامی نیازهای شمارا به نحو احسن انجام خواهد داد.

به علاوه نمایشگر این لپتاپ 15.6 اینچی از نوع کریستالی با نرخ روشنایی 300 نیت و فرکانس نوسازی 165 هرتز است که بسیار مناسب انجام بازی‌های گرافیکی و پر زرق و برق می‌باشد. ضمناً نکته مثبت و قابل توجه در مورد این لپتاپ، کیبورد خوش دست و نرم آن است که به صورت ارگونومیک طراحی شده تا در طولانی مدت انگشتانتان را خسته نکند.

این کیبورد با کیفیت، دقیقاً متناسب با طراحی ظاهری Gaming 3 بوده که جلوه‌ای زیبا و چشمنواز به آن می‌دهد. هرچند که در ظاهر باید این لپتاپ وزن بسیار پایینی داشته باشد، اما در مجموع حدود 2.2 کیلوگرم وزن دارد که برای یک لپتاپ گیمینگ عدد قابل قبولی است.

6. لنوو لژیون Lenovo Legion Y540) Y540)

لپ تاپ های مخصوص بازی Lenovo - لنوو لژیون Lenovo Legion Y540) Y540)

  • پردازنده: اینتل Core i7-9750H
  • پردازنده گرافیکی: GeForce RTX 2060
  • رم: 32 گیگابایت
  • نمایشگر: 15 اینچی FHD با رفرش ریت 144 هرتز
  • حافظه: 512 گیگابایت SSD
  • قیمت: حدود 1000 دلار

نقاط قوت: عملکرد گیمینگ خوب در رزولوشن 1080p، سر و صدای کم فن‌ها، بلندگوهای با کیفیت

نقاط ضعف: شارژدهی معمولی، عدم پشتیبانی از تاندربولت 3 و درگاه کارت حافظه

لپتاپ‌های سری Y لنوو یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ برند لنوو هستند که در سال 2019 به بازار عرضه شدند و دیگر هم مدل‌های جدیدتر آن‌ها ساخته نشد. در بین آنها Legion Y540 بهترین لپ تاپ گیمینگ لنوو از سری Y موجود در بازار ایران است. این مدل نیز با طراحی منحصر به فردی که از خانواده Legion به ارث برده، حدود 24 میلی‌متر ضخامت و 2.2 کیلوگرم وزن دارد که برای یک لپتاپ گیمینگ عددهای مناسبی هستند.

این لپ‌تاپ مجهز به یک کیبورد جزیره‌ای است که بسیار خوش دست و با کیفیت ساخته شده و در طولانی مدت انگشتانتان را خسته نمی‌کند. صفحه نمایش استفاده شده در این لپ‌تاپ نیز 15.6 اینچی با پنل IPS است و نرخ نوسازی و روشنایی در آن به ترتیب 144 هرتز و 300 نیت است.

در تمامی محولات معرفی شده قیمت لپ تاپ های گیمینگ نیز ذکر شده است که در این زمینه اگر میخواهید هزینه آنرا به ریال یا تومن بدست آورید تنها کافیست عدد مربوط را به نسبت قیمت روز دلار ضرب کنید. این لپتاپ از صفحه نمایش خوبی برخوردار است که در این زمینه میتوانید بازی و ویدیو هایی که مدنظر دارید را تا رزلوشون 1080 بدون مشکل اجرا کنید. از دیگر نکات مهم این محصول میتوان به پردازنده و رم بالا اشاره داشت.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

بهترین لپ تاپ لمسی بازار ؛ بررسی جدیدترین لپ تاپ های ...
تیم پلازا23 مرداد 1401 16:30

thumbnail

با 13 مورد از بهترین مینی لپ تاپ های 2022 آشنا شوید
محمد علی محمدی15 اردیبهشت 1401 09:30

زمانی که در Legion Y540 از پردازنده Core i7 اینتل، 16 گیگابایت حافظه رم در کنار کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2060 شش گیگابایتی استفاده می‌کنید هیچ نگرانی از بابت اجرای بازی‌های سنگین و حجیم نخواهید داشت. این ترکیب سخت افزاری از پس اجرای هر کاری بر می‌آید. باما در ادامه مقاله بهترین لپتاپ گیمینگ لنوو همراه باشید.

همچنین باتری 3 سلولی که لنوو در قدرتمند ترین لپ تاپ گیمینگ لنوو استفاده کرده هنگام بازی تا یک ساعت شارژدهی خواهد کرد که به هیچ وجه قابل قبول نیست و در نتیجه همواره نیاز به یک آداپتور برق در کنار خود احساس می‌کنید. البته مشکل باتری برای همه لپ تاپ های لنوو مخصوص گیمرها امری اجتناب ناپذیر است، اما در این مدل لنوو می‌توانست با بهینه سازی‌هایی میزان شارژدهی را افزایش دهد تا با این عدد مایوس کننده مواجه نباشیم.

7. لپتاپ گیمینگ لنوو لژیون 5i نسل 6 (Legion 5i Gen 6) ؛ لپ تاپ گیمینگ جدید لنوو در سال ۲۰۲۲

بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو / لپ تاپ های مخصوص بازی لنوو

  • پردازنده: اینتل Core i7-11800H
  • پردازنده گرافیکی: GeForce RTX 3050
  • رم: 16 گیگابایت
  • نمایشگر: 17.3 اینچی FHD با رفرش ریت 144 هرتز
  • حافظه: 1 ترابایت SSD
  • قیمت: حدود 1200 دلار

نقاط قوت: کیفیت ساخت بالا، سیستم‌خنک‌کننده بسیار خوب، درگاه‌های متنوع

نقاط ضعف: عملکرد معمولی، شارژدهی کم

Legion 5i Gen 6، از جدید ترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو است. لنوو تمام چیزهایی که از یک لپتاپ گیمینگ انتظار داشته باشید را در این مدل ارائه کرده است. از نمایشگر بزرگ گرفته تا کیفیت ساخت بالا. همچنین سخت‌افزار ارتقا یافته نسبت به نسل قبل و یک سیستم‌خنک‌کننده که کار خود را به نحو احسنت انجام می‌دهد. با این حال عملکرد لپ‌تاپ هنگام استفاده معمولی دچار افت قابل ملاحظه‌ای می‌شود. احتمالا دلیل آن بهینه‌سازی مصرف باتری است ولی از طرف دیگر هنگام گیمینگ نیز مصرب باتری بیش از حد زیاد می‌شود.

با این همه این لپتاپ مناسب بازی لنوو با توجه به مشخصاتی که دارد در لیست لپتاپ های بازی لنوو گزینه مناسبی است و می‌تواند شما را راضی نگه دارد. البته پیکربندی‌های دیگر این لپ‌تاپ با گرافیک قدرتمند RTX 3060 یا 3070 نیز قابل خریداری هستند و می‌توانند عملکرد بهتری از RTX 3050 در اختیار شما قرار دهند. نظرتان در مورد بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی لنوو چیست ؟

همانطور که در مشخصات لپ تاپ گیمینگ لنوو Legion 5i Gen 6 ذکر شده است این محصول با دارا بودن پردازنده اینتل از مدل کوره ای 7 و نسل خوب میتواند بسیاری از نیازهای شما را با سرعت بالا انجام دهد که از هارد اس اس دی نیز برخوردار است. در این زمینه شارژدهی ضعیف و طولانی را میتوان از اصلی ترین مشکلات محصول دانست که به نسبت ویژگی های بالای آن زیاد به چشم نخواهد آمد که اگر این موضوع برایتان مهم است میتوانید به سراغ محصولات دیگر بروید.

8. Lenovo ThinkPad X1 Extreme Gen 4

لپ تاپ گیمینگ لنوو

  • پردازنده:  Intel Core i7-11800H
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia RTX 3060 (6GB)
  • رم: 16 گیگابایت
  • نمایشگر: 16 اینچی, WQXGA (2560 x 1600)
  • حافظه: 512 گیگابایت SSD
  • قیمت: حدود 2200 دلار

نقاط قوت: عملکرد کلی و بازی عالی، نرخ انتقال فایل فوق العاده سریع، رمزگذاری ویدیوی فشرده، وب کم 1080p

نقاط ضعف: شارژدهی کم

Lenovo ThinkPad X1 Extreme Gen 4 از نظر فنی یک لپ‌تاپ مخصوص بازی نیست. در واقع، ما آن را به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های تجاری در حال حاضر در بازار ارزیابی می‌کنیم. همانطور که گفته شد، گنجاندن یک پردازنده قدرتمند نسل یازدهم اینتل Core i7 در کنار پردازنده‌های گرافیکی سری 30 انویدیا RTX، پتانسیل انجام برخی بازی‌های سنگین را دارد.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ می‌توانند سرمایه‌گذاری بسیار بزرگی باشند، پس چرا روی لپ‌تاپ‌هایی با پتانسیل انجام تقریباً همه چیز در همان زمان سرمایه‌گذاری نکنید؟ ThinkPad X1 Extreme دقیقاً همین است، به لطف SSD بی‌نظیر، رمزگذاری ویدیویی داوطلبانه، تجربه تایپ باورنکردنی و عملکرد کلی آن.

ThinkPad لنوو حرفه ای‌ها را هدف قرار داده است. با در نظر گرفتن این موضوع، این دستگاه ایده آل برای ویرایشگرهای ویدئو، برنامه نویسان و طراحان است. خوشبختانه، می‌توانید با ThinkPad X1 Extreme از بهترین‌های هر کاری لذت ببرید، دستگاهی که همه کارها را انجام می‌دهد.

9. Lenovo ThinkPad P1 Gen 4

لپ تاپ های گیمینگ لنوو

  • پردازنده: Intel Core i7-11850H
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce RTX 3070 Max-Q (8GB)
  • رم: 64 گیگابایت
  • نمایشگر: 16 اینچی, 4K (3840 x 2400) @ 60Hz
  • حافظه: 1 ترابایت SSD
  • قیمت: حدود 2300 دلار

نقاط قوت: عملکرد برتر رقابتی، نمایشگر روشن 4K، رمزگذاری فوق العاده سریع ویدیو

نقاط ضعف: عمر باتری نسبتاً کم

در اینجا ThinkPad دیگری را می‌یابیم که برای دنیای تجارت طراحی شده است با یک GPU قدرتمند که مناسب بازی است. Lenovo ThinkPad P1 Gen 4 یک کاندیدای ایده آل برای یک دستگاه بازی است. یکی دیگر از مواردی که به بهره وری شما اضافه می‌کند، نمایشگر خیره کننده ThinkPad P1 است. صفحه نمایش 4K P1 هم روشن و هم واضح، تصاویر خیره کننده ای را ارائه می‌دهد که هر فریم از گیم پلی بازی را شایسته گرفتن اسکرین شات می‌کند.

تنها نقطه ضعف آن ممکن است رفرش ریت 60 هرتزی نمایشگر باشد که به شما اجازه نمی‌دهد از مزایای نرخ فریم فوق العاده بالا بهره مند شوید و به نوبه خود پتانسیل آن را برای کارهای رقابتی محدود می‌کند. با این حال، قدرت پشت P1 بیش از توانایی استفاده کامل از صفحه نمایش برای ارائه یک تجربه روان و ثابت 60 فریم بر ثانیه در طیف گسترده ای از بازی‌های مدرن AAA است. قیمت لپ تاپ گیمینگ لنوو نیز مناسب است.

منبع آن قدرت؟ پردازنده گرافیکی Nvidia Geforce RTX 3070 Max-Q که توسط پردازنده قدرتمند Core i7 نسل یازدهم اینتل با حداکثر 64 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. بله، ThinkPad P1 ممکن است ساده به نظر برسد، اما در زیر بدنه‌ی ملایم آن، برخی از فناوری‌های جامد و پیشرفته برای یکی از بهترین تجربه‌های بازی وجود دارد. این از بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو است که می‌توانید بخرید.

10. Lenovo IdeaPad Gaming 3i (Gen 7, Intel)

بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو

  • پردازنده:  Intel Core i5-12500H, i7-12700H
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce RTX 3050 Ti (4GB)
  • رم: 8 یا 16 گیگابایت
  • نمایشگر: 15.6 اینچی, 1080p @ 120Hz, 165Hz
  • حافظه: 256 گیگابایت SSD
  • قیمت: حدود 800 دلار

نقاط قوت: عملکرد کلی فوق العاده، گرافیک عالی در سطح پایه، نرخ رفرش سریع

نقاط ضعف: تصاویر کسل کننده، عمر باتری ضعیف

آخرین نسخه لنوو از IdeaPad Gaming 3i که با جدیدترین پردازنده‌های موبایل نسل دوازدهم Alder Lake اینتل ساخته شده است، یک نیروگاه عملکردی قدرتمند است. این لپ تاپ گیمینگ سطح پایه برای کسانی که بودجه کمی دارند و تشنه جدیدترین بازی‌ها هستند مناسب است. گرافیک RTX 3050 Ti IdeaPad باعث می‌شود که حداقل مشخصات توصیه‌شده برای طیف وسیعی از عناوین مدرن بازی را داشته باشید.

بازی‌هایی که از فناوری DLSS انویدیا استفاده می‌کنند باعث می‌شوند عملکرد بیشتری از پردازنده گرافیکی سطح پایه IdeaPad شاهد باشید. DLSS به شما این امکان را می‌دهد تا قبل از استفاده از هوش مصنوعی، بازی‌ها را با وضوح پایین‌تر رندر کنید تا تصویر را به وضوح فعلی خود ارتقا دهید، و در نتیجه نرخ فریم سریع‌تری را بدون تأثیر بر کیفیت تصویر ایجاد کنید. این افزایش فریم در ثانیه منجر به تجربه بازی روان‌تری می‌شود، به‌ویژه در صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی IdeaPad Gaming 3i به لطف نرخ رفرش سریع آن تا ۱۶۵ هرتز.

اگر به دنبال لپ تاپ های گیمینگ lenovo هستید که به ضرر شما نباشد، IdeaPad Lenovo یک انتخاب عالی است. قیمت زیر 1000 دلار با در نظر گرفتن قطعات داخلی قدرتمند و صفحه نمایش سریع آن فوق العاده به نظر می‌رسد. با این حال، هر لپ‌تاپ مقرون به صرفه‌ای معایبی دارد و شما باید با عمر باتری نسبتا ضعیف، تصاویر کسل‌کننده و ساختار تمام پلاستیکی زندگی کنید.

11. Lenovo Yoga 9i بهترین لپ تاپ گیمینگ لنوو

11. Lenovo Yoga 9i بهترین لپ تاپ گیمینگ لنوو

  • پردازنده: Core i7 Family
  • پردازنده گرافیکی: Intel Iris Xe Graphics
  • رم: 16 گیگابایت
  • نمایشگر: 14 اینچی, وضوح 3840 * 2160 + 120Hz, 165Hz
  • حافظه: 1 ترابایت SSD
  • قیمت: حدود 800 دلار

نقاط قوت: پردازنده قدرتمند + عمر باتری عالی + صفحه نمایش عالی + گواهینامه نسل یازدهم اینتل و Evo

نقاط ضعف: پورت های محدود و بدون وبکم

اگر به دنبال یک محصول شیک و زیبا هستید که براساس آن بتوانید بهترین بازی های جهان را اجرا کنید باید بدانید که این محصول گزینه خوبی برای شما بوده که از طریق آن قادر به نصب بسیاری از بازی ها هستید. عمر باتری عالی در کنار دریافت گواهینامه های معتبر سخت افزاری سبب شده تا این محصول بتواند نام خود را در لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو جای دهد. حافظه داخلی و رام عالی در کنار صفحه نمایش با کیفیت میتواند میزبان خوبی برای شما جهت اجرای بازی های مربوط باشد.

سوالات متداول

1. بهترین لپ تاپ گیمینگ لنوو کدام است؟

در حال حاضر در بین لپ تاپ های مخصوص بازی Lenovo لپ‌تاپ لژیون 7 این شرکت بهترین لپ‌تاپی است که می‌توانید برای اجرای بازی‌های روز آن را خریداری کنید.

2. آیا امکان ارتقا لپ تاپ های مخصوص بازی لنوو وجود دارید؟

ارتقا لپتاپ های گیمینگ لنوو بیشتر از همه به مدلشان بستگی دارد. در اکثر مواقع پردازنده و کارت گرافیک به مادربورد لحیم شدند و قابل ارتقا نیستند اما ممکن است بتوان رم یا حافظه را ارتقا داد. برای اطلاعات بیشتر باید مدل لپ‌تاپ خود را در وبسایت این شرکت جستجو کنید و ببینید کدام قطعات قابل ارتقا هستند.

سخن پایانی

مقاله ای با موضوع بهترین لپتاپ گیمینگ لنوو در اختیار شما قرار گرفت که در این میان میتوانید نظر خودرا در مورد بهترین لپتاپ گیمینگ لنوو باما در میان بگذارید که نظرات شما در تولید و بررسی مطالب این چنینی تاثیرگذار خواهد بود. در این مطلب سعی شد تا بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو معرفی شوند. البته این کار با در نظر گرفتن بهترین کانفیگ ممکن صورت گرفت و قیمت خرید لپ تاپ های مخصوص بازی Lenovo نسبت به مشخصات مورد انتظار در اختیار شما قرار داده شد. این امر صرفاً به این دلیل بوده که بسیاری به دنبال لپ تاپ های مخصوص بازی لنوو هستند و دوست دارند مناسب‌ترین پیشنهاد ممکن به آنها داده شود. اما فراموش نکنید که امروزه هر لپ تاپ در مشخصات متنوع به بازار عرضه می‌شود و شما نیز با بودجه مورد نظر خود می‌توانید یکی از آنها را تهیه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو