بهترین کانال های آهنگ تلگرام ؛ کانال تلگرام موسیقی خارجی و ایرانی

بهترین کانال های آهنگ تلگرام ؛ کانال تلگرام موسیقی خارجی و ایرانی


منبع: پلازا

9

1401/9/11

17:54


بهترین کانال های آهنگ تلگرام ؛ کانال تلگرام موسیقی خارجی و ایرانی

بهترین کانال موزیک تلگرام را می‌شناسید؟ کانال های اهنگ تلگرام زیادی وجود دارند که برترین ترانه‌های روز را در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ به همین خاطر در این مطلب از پلازا، نگاهی داریم به برترین کانال های موسیقی تلگرام که می‌توانید دنبال کنید.

گوش دادن به موسیقی یکی از بهترین و لذت‌بخش‌ترین کارها برای غنی کردن روح است. برای اینکه روح هم مانند جسم تغذیه شود، می‌توان کارهای مختلفی انجام داد که یکی از آن‌ها گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه و باب سلیقه هر فرد است. امروزه با پیشرفت فناوری و ظهور ابزارها و برنامه‌های آنلاین مانند تلگرام، به انواع موسیقی و آهنگ‌ها در هر زمانی می‌توان دسترسی پیدا کرد. به همین خاطر، در این مطلب از پلازا، فهرستی از بهترین کانال های آهنگ ایرانی و خارجی ارائه می‌شود.

فهرست مطالب

بهترین کانال موزیک تلگرام

تلگرام یکی از رایج ترین پیام رسان های ممکن در میان ایرانیان بوده که در این خصوص بسیاری از افراد برای دستیابی به موارد جدید مدنظر خود از این برنامه اجتماعی استفاده میکنند. طبق موضوع این مقاله قصد معرفی بهترین کانال موزیک تلگرام را خواهیم داشت که موارد ذکر شده جزو بروز ترین کانال موزیک تلگرام بوده اند. در این زمینه میتوانید با موارد خوبی آشنا شوید.

1. کانال رادیو جوان ؛ بروز ترین کانال موزیک تلگرام

رادیو جوان شاید بهترین کانال اهنگ جدید ایرانی باشد. در @radiojavanremix به عنوان یکی از بهترین کانال های تلگرام، می‌توانید به تعداد زیادی از ریمیکس‌های رادیو جوان و آهنگ‌های پر انرژی و شاد دسترسی پیدا کنید و با گوش دادن به این آهنگ‌های موفق از ورزش و کارهای دیگر لذت ببرید. مطمئناً در این کانال آهنگ شاد برای ماشین تلگرام، ریمیکس انواع آهنگ‌های خارجی انگلیسی، ترکی و ایرانی شاد بی کلام و با کلام را پیدا خواهید کرد.

در میان کانال های موزیک در تلگرام ، کانال رادیو جوان را میتوان یک گزینه مناسب برای دستیابی به موزیک های برتر ایرانی دانست. در این خصوص ارائه لینک های دانلود با کیفیت های بالا میتواند گزینه خوبی برای دستیابی به مطالب برتر این حوزه باشد. ناگفته نماند که رادیو جوان امروزه میزبان کاربران بسیاری از سراسر ایران بوده است که روزانه مطالب جدید بسیاری در اختیار کاربران قرار میگیرد.

2. کانال بانک موزیک ؛ کانال اهنگ های معروف

بهترین چنل آهنگ تلگرام / کانال موسیقی تلگرام

در کانال بانک موزیک @musicbank9 می‌توانید به انواع آهنگ و موزیک ویدیو دسترسی پیدا کنید. بانک موزیک نه تنها یکی از چنل‌های انتشاردهنده اهنگ ایرانی است، بلکه در آن به آهنگ‌های خارجی هم می‌توانید گوش بدهید.

اگر بدنبال کانال اهنگ های معروف هستید باید بدانید بانک موزیک یک گزینه قدرتمند و جامع در این زمینه بوده که با پوشش مطرح ترین خوانندگان داخلی توانسته نظرات بسیاری را به سمت خود جذب نماید. در این راستا بدنیست بدانید که موزیک بانک با پوشش روزانه موزیک های جدید توانسته نام خود را در میان بروزترین کانال های پخش آهنگ جای دهد.

3. کانال رادیو موزیکس ؛ کانال ریمیکس اهنگ تلگرام

این کانال تلگرام آهنگ های ایرانی یکی از بهترین کانال های دانلود آهنگ در تلگرام است. با وارد شدن به کانال تلگرام @radiomuzix می‌توانید آهنگ‌های مورد نظر خود را دانلود کرده یا به آن‌ها گوش بدهید. یک کانال تلگرام موزیک جدا از بروز بودن باید مطالب مورد نیاز کاربران را پوشش دهد که در این خصوص کانال رادیو موزیکس یک گزینه عالی برای دریافت ریمیکس های جدید بوده است که ساخت آنها توسط همین کانال صورت میگیرد و به صورت روزانه میتوانید با گزینه های خوبی مواجه شوید. همچنین بدنیست بدانید که این کانال در زمینه ساخت ریمیکس های قدیمی نیز قدرت خوبی داشته است.

4. کانال آهنگیفای و دنیای ترانه ؛ کانال اهنگ گلچین جدید

در این کانال تلگرام آهنگ های ایرانی می‌توانید انواع آهنگ‌ها و جدیدترین موزیک‌های منتشر شده را پیدا کنید و از گوش دادن به دنیایی از آهنگ‌های مختلف لذت ببرید. با کلیک روی لینک این کانال تلگرام جدیدترین موزیک های ایرانی @ahangify می‌توانید وارد آن بشوید و آهنگ‌های محبوب خود را دانلود کنید. این کانال یکی از بهترین کانال های تلگرام اهنگ و بهترین کانال تلگرام آهنگ های ایرانی است. آهنگیفای یک کانال موسیقی تلگرامی موفق در زمینه پخش ترک های صوتی جدید بوده که با پوشش سبک های مختلف توانسته نظرات بسیاری را به سمت خود جذب نماید. با حضور در این کانال میتوانید به بهترین موزیک های ایرانی دسترسی داشته باشید و در دنیایی از موزیک های بروز غرق شوید.

5. کانال پی ام سی موزیکال ؛ کانال اهنگهای خاص

یکی از کانال های تلگرام برای موزیک های خاص، کانال @musicall_pmc است که با وارد شدن به آن با تعداد زیادی از آهنگ‌های متنوع ایرانی مواجه می‌شوید و یکی از پربازدیدترین کانال تلگرام آهنگ های ایرانی و از جدیدترین کانال های تلگرام موزیک است. اگر بدنبال یک کانال دانلود آهنگ تلگرام هستید باید بدانید که پی ام سی موزیکال یک گزینه بروز و قدرتمند در این زمینه بوده که روزانه بهترین و پربازدید ترین موزیک های پخش شده را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. در این زمینه پشتیبانی سریع میتواند شمارا با موزیک های جدید این حوزه آشنا کند.

6. کانال موزیک ویدیو ؛ کانال اهنگ جدید و عاشقانه

یکی از پر طرفدارترین کانال های تلگرام موزیک ویدیو، کانال @topofficialvideos است که از بهترین کانال های موسیقی خارجی در تلگرام هم بشمار می‌رود. کانال تاپ آفیکال ویدیو یک کانال آهنگ شاد برای ماشین تلگرام بوده که میتوانید موزیک ویدیو و ترک های صوتی جدیدی که در دنیای امروزی پخش میشود را بدون محدودیت دریافت کنید. سرعت بالا و انتشار سریع از اصلی ترین ویژگی های این کانال ایرانی بوده که در آن میتوانید به مطالب بسیاری دسترسی داشته باشید.

7. کانال موزیک خارجی ؛ بهترین کانال موزیک خارجی تلگرام

بهترین کانال موزیک تلگرام / برترین کانالهای اهنگ تلگرام

در کانال تلگرام آهنگ ایرانی و خارجی @miladmuzik1 به عنوان یکی از بهترین کانال های تلگرام موزیک خارجی می‌توانید به انواع آهنگ‌ها دسترسی پیدا کنید و از گوش دادن به آن‌ها لذت ببرید. این کانال بهترین چنل آهنگ تلگرام است؛ زیرا به روزترین آهنگ‎های خارجی را منتشر می‌کند.

موزیک های خارجی طرفداران مخصوص به خود را داشته که در این میان پیدا نمودن بهترین کانال موزیک ایرانی و خارجی کار نسبتا دشواری بوده است. میلاد موزیک یک کانال ایرانی با محوریت پخش موزیک های خارجی بروز بوده که در آن میتوانید به ترند های این حوزه دسترسی داشته باشید. سرعت بالا در انتشار و ارائه کیفیت های مختلف از اصلی ترین ویژگی های این کانال صوتی بوده است.

8. کانال آهنگ قدیمی ؛ بهترین کانال موزیک ایرانی و قدیمی تلگرام

اگر به دنبال آهنگ‌های قدیمی هستید، کانال آهنگ قدیمی تلگرام یکی از بهترین کانال های موسیقی از این نظر است. کانال @musicghadimit هم از لحاظ انتشار آهنگ‌های قدیمی، بهترین کانال آهنگ تلگرام شناخته می‌شود و مخاطبان زیادی دارد.

آهنگ های قدیمی شامل طرفداران مخصوصی بوده که پیدا کردن موارد دلخواه کار نسبتا سختی بوده است. در این زمینه این کانال یک گزینه عالی در میان کانال تلگرامی برای دانلود اهنگ جدید و عاشقانه بوده که با پوشش مطالب قدیمی توانسته نیاز کاربران بسیاری را برطرف نماید.

9. کانال بیس موزیک ؛ چنل تلگرام اهنگ خارجی

کانال تلگرام آهنگ جدید @bassmuzic، انواع آهنگ‌های شاد برای ماشین را منتشر می‌کند و به عنوان یک کانال تلگرام موزیک های جدید، یکی از برترین کانالهای اهنگ تلگرام بشمار می‌رود. بیشتر عناوین این کانال، آهنگ‌های باشگاهی هستند. بیس موزیک یک کانال تلگرام موزیک جدید بوده که با پوشش موزیک های خارجی جدید توانسته نام خود را در لیست کانال تلگرام اهنگ خارجی نیز جای دهد. بدنیست بدانید که بیس موزیک یکی از محبوب ترین کانال موزیک تلگرام بشمار رفته است که پیشنهاد میشود کانال های پیشنهادی خود را برای ما ارسال کنید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

راهنمای تصویری ساخت استیکر تلگرام | آموزش ربات استیکر ...
محمد علی محمدی09 مهر 1401 15:30

thumbnail

معرفی بهترین ربات های بازی تلگرام دو نفره و تک نفره
مروارید حاجی پور06 مهر 1401 21:30

thumbnail

بهترین کانال های خبری تلگرام ؛ معرفی لیست پربازدیدترین ...
محمدجواد پورمحمد13 تیر 1401 08:30

thumbnail

روش های بکاپ گرفتن از تلگرام | چگونه از تلگرام خود پشتیبان ...
اعظم شعبانی17 اسفند 1400 15:30

سخن پایانی

به طور خلاصه، در این مطلب تعدادی از بهترین کانال های موزیک تلگرام برای انواع سلیقه‌ها معرفی شد. اگر شما هم کانال آهنگ پر طرفدار دیگری می‌شناسید، می‌توانید در قسمت دیدگاه‌های پلازا با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو