۷ قانون عجیب که پرستاران کودک خاندان سلطنتی انگلیس ملزم به رعایت آن ها هستند

۷ قانون عجیب که پرستاران کودک خاندان سلطنتی انگلیس ملزم به رعایت آن ها هستند


منبع: روزیاتو

4

1402/4/23

16:31


۷ قانون عجیب که پرستاران کودک خاندان سلطنتی انگلیس ملزم به رعایت آن ها هستند

۷ قانون عجیب که پرستاران کودک خاندان سلطنتی انگلیس ملزم به رعایت آن ها هستند

در خاندان سلطنتی انگلیس قوانین و پروتکل هایی وجود دارد که رعایت آن ها نه تنها برای اعضای خاندان، بلکه برای کارکنان آن ها هم ضروری است. پرستار فرزندان پرنس ویلیام و کیت میدلتون فارغ التحصیل یک مدرسه ی شناخته شده ی مخصوص تربیت پرستاران کودک ویژه است که به شاگردان خود مهارت هایی بسیار مهم  و رعایت قوانین سختگیرانه ای را می آموزد.

۱- باید روتین زیبایی حداقلی داشته باشند

از آنجایی که این پرستاران کودک ویژه نباید در مرکز توجه قرار گیرند، آرایش کامل برای آن ها ممنوع است و در حقیقت باید آرایشی حداقلی داشته باشند. موهای آن ها و مدل آن هم از این قاعده مستثنی نیست. این پرستارهای کودک اجازه ی باز گذاشتن موهای خود را ندارند و باید همیشه آن ها را جمع کنند. حتی کفش های آن ها باید از ویژگی های به خصوصی برخوردار باشد: جلو بسته، تخت و بنددار.

۲- یونیفورم به خصوصی دارند

پرستار فرزندان پرنس ویلیام و کیت میدلتون بدون یونیفورم مخصوصش دیده شده است، اما او گاهی تصمیم به پوشیدن آن می گیرد. مثلاً در مراسم عروسی خواهر کیت میدلتون، پیپا میدلتون او با آن یونیفورم معروفش حضور پیدا کرده بود که از یک پیراهن زنانه ی رنگ بژ به همراه کلاه، کفش و دستکش های سفید رنگ تشکیل شده است.

۳- می توانند از زیورآلات استفاده کنند اما تنها به شکلی به خصوص

برخلاف اعضای خاندان سلطنتی که می توانند از تاج های زیبا و جواهرات پرزرق و برق استفاده کنند، این امر در مورد پرستارهای کودک آن ها باید به شکل حداقلی و محتاطانه باشد. تصور کنید یک گوشواره ی حلقه ای بزرگ به گوش انداخته باشید و کودکی که از او مراقبت می کنید آن را بکشد. به همین دلیل، پرستارهای کودک در ساعات کاری خود باید از حداقل زیورآلات استفاده کنند.

۴- باید چشمان تیزبینی برای تشخیص عکاس ها داشته باشند

از آنجایی که اعضای خاندان سلطنتی همیشه در کانون توجه عمومی قرار دارند، گاهی به کمی حریم شخصی نیاز دارند و پرستارهای کودک آن ها باید در این مورد حامی آن ها باشند. این پرستارها در دورانی که تحت آموزش قرار دارند، نه تنها رانندگی یاد می گیرند، بلکه به آن ها یاد داده می شود که در صورت لزوم چطور با خودرو از دست پاپاراتزی ها بگریزند.

۵- کسی از پس آن ها برنمی آید چون به خوبی می دانند چطور از بچه ها محافظت کنند

تصور کنید جکی چان یا آرنولد شوراتزنگر را به عنوان پرستار بچه های خود استخدام کرده اید. داشتن کسی که بتواند از کودک شما محافظت کند برای هر پدر و مادری دلگرم کننده است. پرستار فرزندان پرنس ویلیام و کیت میدلتون که ماریا ترزا تورین بورالو نام دارد، در دوران تحصیل در مدرسه ی ویژه ی خود آموزش هنرهای رزمی دیده است. بنابراین در صورت لزوم می تواند کودکان خاندان سلطنتی را از هر خطری حفظ کند.

۶- شنا یکی از مهارت های پایه ای و ضروری برای آن ها است

داشتن توانایی شنا مانند یک غریق نجات حرفه ای، مهارت بسیار مفیدی در زمان رفتن به ساحل یا استخر است. به همین دلیل پرستارهای کودک خاندان سلطنتی باید شنا کردن و انجام کمک های اولیه را به خوبی بلد باشند.

۷- مهارت های عادی مثل آشپزی و خیاطی هم یاد می گیرند

این پرستارهای کودک ویژه در صورت استخدام در خاندان سلطنتی ممکن است مجبور نشوند خود کار آشپزی یا دوخت و دوز را انجام دهند. احتمالاً خاندان سلطنتی از افراد به خصوصی برای چنین کارهایی استفاده می کند. با این حال، این مهارت ها هم به این پرستارهای ویژه آموزش داده می شود تا درصورت لزوم بتوانند آن ها را به کار گیرند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو