تمسخر دوباره پرنس هری و مگان مارکل در یک کارتون؛ کنایه به ساسکس ها در Family Guy

منبع: روزیاتو

3

1402/8/3

10:51


تمسخر دوباره پرنس هری و مگان مارکل در یک کارتون؛ کنایه به ساسکس ها در Family Guy

تمسخر دوباره پرنس هری و مگان مارکل در یک کارتون؛ کنایه به ساسکس ها در Family Guy

پرنس هری و همسرش مگان مارکل در جدیدترین قسمت از سریال کارتونی مشهور «مرد خانواده» (Family Guy) به طرز بی رحمانه ای مورد تمسخر قرار گرفتند.

در این قسمت، شخصیت اصلی، پیتر گریفین در حالی که با گروهی از دوستانش در کافه ای نشسته، خود را با دوک و دوشس ساسکس مقایسه می کند. پیتر در حالی که با دوستانش صحبت می کند سعی می کند راهی برای در آوردن پول تسویه ی بدهی هایش پیدا کند.

بعد از آن، این ایده به ذهنش می رسد که «تنهایی از پسش بربیاید»، درست مثل ساسکس ها در سال ۲۰۲۰، زمانی که از مقام خود به عنوان عضای فعال خاندان سلطنتی انگلیس کناره گیری کردند. در صحنه ی بعدی ساسکس ها را می بینیم که با لباس شنا کنار یک استخر نشسته اند.

یک پیشخدمت به سراغ شان می رود و به آن ها «میلیون ها دلار از طرف نتفلیکس» می دهد. او در حالی که پول را به سمت ساسکس ها گرفته، به هری می گوید: «قربان، میلیون ها دلارتان از طرف نتفلیکس برای… چیزی که هیچکس ازش خبر ندارد.» و هری در جواب او می گوید: «بگذارش پیش پول های قبلی.»

این صحنه ی تمسخرآمیز به قرارداد عظیمی اشاره دارد که این زوج بعد از جدایی از خاندان سلطنتی با نتفلیکس امضا کردند. مبلغ دقیق این قرارداد روشن نیست اما گفته می شود احتمالاً ۱۱۲ میلیون دلار بوده است.

بعد از رفتن پیشخدمت، مگان نوتیفیکیشن در تلفن همراهش می گیرد. او رو به همسرش می کند و می گوید: «عزیزم، وقتش است که پست روزانه ی تبلیغاتی ۲۵۰ هزار دلاری مان برای “دل تاکو” [یکی از رستوران های زنجیره ای آمریکا] را بگذاریم.»

سپس هری با چهره ای گرفته و در حالی که به نقطه ای خیره شده، در کنایه ای آشکار به خاندان سلطنتی می گوید: «نباید آن مزخرف ساختگی را ترک می کردم.»

هری و مگان پیش تر در سریال کارتونی مشهور «ساوت پارک» (South Park) نیز مورد تمسخر قرار گرفته بودند. آن ها در این سریال به خاطر ادعاهایشان درباره ی اینکه خواهان «یک زندگی خصوصی» هستند اما کماکان در کانون توجه عمومی زندگی می کنند، مورد انتقاد قرار گرفتند.

مگان مارکل و پرنس هری علاوه بر امضای یک قرارداد پر سود با نتفلیکس، با اسپاتیفای نیز وارد همکاری شدند. با این حال، اندکی قبل در سال جاری اسپاتیفای تصمیم به قطع همکاری با این زوج گرفت و حتی یکی از مدیران این شرکت به نام بیل سیمونز، ساسکس ها را «کلاش» خواند.

سیمونز، مدیر بخش تولید پادکست اسپاتیفای، در یکی از قسمت های پادکست خودش به شدت از این زوج انتقاد کرد. او گفت: «آن کلاش های لعنتی. این پادکستی است که باید با آن ها درست می کردیم.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو