معرفی زیباترین بازیگران زن ایرانی ؛ با خوشگل ترین زنان بازیگر ایرانی آشنا شوید

معرفی زیباترین بازیگران زن ایرانی ؛ با خوشگل ترین زنان بازیگر ایرانی آشنا شوید


منبع: پلازا

10

1402/4/24

12:50


معرفی زیباترین بازیگران زن ایرانی ؛ با خوشگل ترین زنان بازیگر ایرانی آشنا شوید

زیباترین بازیگران زن ایرانی که می‌شناسید کدام هنرپیشه‌ها هستند؟ ایران کشوری اصیل با نژادهای مختلف است که زنان زیبای زیادی نیز دارد. در این مقاله به سراغ معرفی خوشگلترین بازیگران زن ایران می‌رویم.

ایرانیان از نژاد آریایی‌ها هستند و طی سال‌ها نژادهای مختلفی در این کشور پدید آمدند که هرکدام زیبایی خاص خود را دارند. از نژاد گیلک گرفته، تا کورد، ترک، لر و… هرکدام ویژگی‌هایی در چهره دارند که آنها را منحصر به فرد می‌کند. البته باید تاکید کنیم که زیبایی یک امر سلیقه‌ای است و هرکس نظر متفاوتی درباره اینکه تعریف او از زیبایی چیست دارد.

زیباترین زنان بازیگر ایران کم نیستند. زیرا اولین فاکتوری که معمولا برای هنرپیشگی ارجحیت دارد، زیبایی ظاهری است. این امر در زنان که معمولا سنبل زیبایی یک جامعه هستند، حساس‌تر می‌شود. در ادامه این مقاله پلازا با لیست زیباترین بازیگران زن ایرانی همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زیباترین بازیگران زن ایرانی

در فهرست زیر با 20 بازیگر زن زیبای ایرانی آشنا خواهید شد.

توجه: فهرست زیر جنبه مقایسه‌ای ندارد!

1. نیکی کریمی

زیباترین زنان بازیگر ایران

نیکی کریمی از قشنگ ترین خانم های بازیگر ایرانی است که در 19 آبان سال 1350 متولد شد. او را یکی از تاثیرگذارترین بازیگران پس از سال 1357 می‌نامند که قدم‌های موثری در مسیر بازیگری خود برداشت. این هنرپیشه با فیلم وسوسه کار خود را در سینما شروع کرد و از معروف‌ترین آثار او باید به عروس، بوی پیراهن یوسف، دو زن و آتابای اشاره کنیم. چشمان زیبای این بازیگر و اجزای صورت متناسبش از بهترین ویژگی‌های ظاهری او هستند.

2. الناز شاکردوست ؛ از زیباترین بازیگران زن ایرانی

خوشگلترین بازیگران زن ایران

الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363، جزو زیباترین بازیگر زن ایرانی از نظر مردم است که در زمان ورود خود به حوزه بازیگری توجه‌های زیادی را به خود جلب کرد. او با فیلم اینجا… آخر دنیا و در سال 1382 وارد حوزه بازیگری شد و با باد در علفزار می‌پیچد توجه‌ها را به خود جلب کرد. از معروف‌ترین آثار این هنرپیشه باید به شبی که ماه کامل شد و ابلق اشاره کنیم. خانم شاکردوست صورتی زیبا و همراه با اجزای متناسب دارد. همچنین چشمان خوشرنگ و درخشان او بسیار جلب توجه می‌کند.

3. لیلا حاتمی

زیباترین بازیگران زن ایرانی

لیلا حاتمی از جمله زیباترین هنرمندان زن ایرانی است که در 9 مهر سال 1351 به دنیا آمد. او از سال 1362 و فیلم کمال‌الملک وارد سینما شد و از آثار معروفش می‌توان به لیلا، شیدا، آب و آتش، بی‌پولی، جدایی نادر از سیمین و رگ خواب اشاره کنیم. خانم حاتمی تا کنون افتخارات زیادی در حوزه بازیگری کسب کرده است. زیبایی لیلا حاتمی یک زیبایی کاملا شرقی است. او صورتی استخوانی و شیک دارد، همچنین اجزای صورت این بازیگر نیز تناسب خوبی دارند.

4. مهتاب کرامتی ؛ از زیباترین بازیگران زن ایرانی

قشنگ ترین بازیگر زن ایرانی

مهتاب کرامتی در 25 مهر 1349 به دنیا آمد و از خوشگلترین بازیگران زن ایران است که چهره‌ای خاص و دلربا دارد. این هنرپیشه از سال 1376 با سریال مردان آنجلس وارد دنیای بازیگری شد و توانست توجه‌ها را به خود جلب کند. خانم کرامتی در آثار معروفی همچون خاک سرخ، بیست، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، فرزند چهارم، ماجان و جاده قدیم حضور پیدا کرده‌اند. چشمان زیبای این قشنگ ترین بازیگر زن ایرانی بسیار جلب توجه می‌کند. همچنین چهره او با بینی کشیده که کاملا طبیعی است، کاملا دوست داشتنی به نظر می‌رسد.

5. ترانه علیدوستی

خوشگل ترین بازیگر زن ایرانی کیست

ترانه علیدوستی متولد 22 دی 1362 است. او با اولین فیلم خود، من ترانه 15 سال دارم، در سال 1380 توجه‌ها را به خود جلب کرد و صاحب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شد. خانم علیدوستی در آثار معروفی همچون شهر زیبا، درباره الی، فروشنده و برادران لیلا حضور داشته و سریال شهرزاد او بسیار محبوب است. خانم علیدوستی چهره‌ای ساده، شیک و جذاب دارد که لبخند او بیشتر از همه چیز در صورتش جلب توجه می‌کند.

6. پریناز ایزدیار ؛ از زیباترین بازیگران زن ایرانی

خوشگل ترین بازیگران زن ایرانی جدید

پریناز ایزدیار از قشنگ ترین دختران بازیگر ایرانی، در 8 شهریور سال 1364 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1386 و فیلم یک مرد، یک شهر شروع کرد. خانم ایزدیار سپس با سریال زمانه به شهرت رسید و از آثار معروف دیگر او باید به ویلایی‌ها، متری شیش و نیم، لتیان و ملاقات خصوصی اشاره کنیم. همچنین سریال جیران او بسیار مورد توجه قرار گرفت. خانم ایزدیار از زیباترین زنان بازیگر ایران چشمانی درشت و مشکی رنگ دارد که در چهره استخوانی‌اش خودنمایی می‌کند. همچنین رنگ پوست این بازیگر نیز بسیار خوشرنگ است.

7. افسانه پاکرو

خوشگل ترین بازیگران زن ایرانی همراه اسم

بدون شک افسانه پاکرو از خوشگلترین بازیگران خانم ایرانی است که می‌توانید ببینید. او در 4 اردیبهشت 1362 به دنیا آمد و با بازیگری در فیلم رویای خیس به شهرت رسید. خانم پاکرو چهره کاملا معصومانه و دلربایی دارد. مطمئنا چشمان درشت شفاف او را به راحتی نمی‌توانید فراموش کنید.

8. طناز طباطبایی ؛ از زیباترین بازیگران زن ایرانی

زیباترین بازیگران زن ایرانی از نظر خارجی ها

طناز طباطبایی از خوشگلترین بازیگران زن ایران در 20 اردیبهشت 1362 به دنیا آمد و با فیلم‌های دیشب باباتو دیدم آیدا و سریال میوه ممنوعه نخست دیده شد. او تاکنون آثار معروفی همچون شنای پروانه، بی‌رویا و سریال یاغی در کارنامه هنری خود دارد. خانم طباطبایی به نسبت اندام و چهره درشت‌تری نسبت به مد امروز دارد اما این ویژگی‌ها هم او را متفاوت می‌کنند و هم باعث زیبایی‌اش می‌شوند. چشمان درشت مشکی از ویژگی‌های اصلی چهره اوست.

9. الناز حبیبی

زیباترین بازیگر زن ایرانی از نظر مردم

در ادامه لیست خوشگل ترین بازیگران زن ایرانی همراه اسم به الناز حبیبی اشاره می‌کنیم. این بازیگر متولد 21 مرداد 1367 است که کار خود را از سال 1386 شروع کرد و با سریال دردسرهای عظیم به شهرت رسید. خانم حبیبی چهره ظریف و چشمان بسیار زیبایی دارد. همچنین برخی از افراد او را بسیار به بازیگر خارجی امیلیا کلارک (Emilia Clarke) می‌دانند.

10. سحر دولتشاهی ؛ از زیباترین بازیگران زن ایرانی

قشنگ ترین دختران بازیگر ایرانی

سحر دولتشاهی جزو جذاب ترین بازیگران زن ایرانی است که در 16 مهر 1358 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1380 و تئاتر شروع کرد. خانم دولتشاهی با فیلم چهارشنبه‌سوری به سینما پا گذاشت و تا کنون صاحب افتخارات زیادی شده است. این هنرپیشه از زیباترین زنان بازیگر ایران چهره پر و زیبا به همراه چشمان زیبایی دارد.

11. هدیه تهرانی

خوشگلترین بازیگران خانم ایرانی

هدیه تهرانی از زیباترین بازیگران زن ایرانی است که در 4 تیر 1351 به دنیا آمد. خانم تهرانی بازیگری از سال 75 و فیلم سلطان شروع کرد. این بازیگر در دهه‌های 70 و 80 جزو سوپراستارهای قدرتمند ایران بود. این بازیگر چهره بسیار شیک و جذابی در جوانی داشت و اکنون نیز به گفته خودش ترجیح می‌دهد روند پیری را به صورت طبیعی طی کند. او هنوز هم زیبا و جذاب است.

12. لیلا اوتادی ؛ از زیباترین بازیگران زن ایرانی

جذاب ترین بازیگران زن ایرانی

لیلا اوتادی بی‌شک یکی از خوشگلترین بازیگران زن ایران است که در 14 مرداد 1362 به دنیا آمد. خانم اوتادی بازیگری را از سال 1381 و فیلم چشمان سیاه شروع کرد. او به گفته بسیاری از کاربران شباهت عجیبی به بازیگر معروف اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) دارد. چشمان زیبا و چهره تو دل برو از ویژگی‌های ظاهری این بازیگر است.

13. نازنین بیاتی

زیباترین هنرمندان زن ایرانی

نازنین بیاتی از  جمله زیباترین زنان بازیگر ایران است که در 15 دی 1368 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1391 و فیلم دربند شروع کرد. از جمله آثار معروف او باید به سریال گلشیفته اشاره کنیم. خانم بیاتی به بیبی فیس بودن (داشتن صورت کمتر از سن اصلی) معروف هستند و چهره جوان و نمکینی دارند.

14. ترلان پروانه ؛ از زیباترین بازیگران زن ایرانی

قشنگ ترین خانم های بازیگر ایرانی

ترلان پروانه یکی از زیباترین بازیگران زن ایرانی از نظر خارجی ها است که در 18 تیر 1377 متولد شد. او بازیگری را از کودکی شروع کرد و آهوی پیشونی سفید معروف‌ترین اثر این بازیگر است. خانم پروانه همیشه با انتقاداتی درباره انجام عمل‌های زیبایی روبه‌رو می‌شود اما تا جایی که می‌بینیم چهره این بازیگر از کودکی نیز زیبا و بود چشم‌های کشیده او بیشتر بخاطر طرز آرایش کردنش هستند. نام او از نظر سایت TC Candler در فهرست 100 زن زیبای جهان قرار گرفت.

15. هستی مهدوی

زیباترین بازیگران دختر ایرانی

هستی مهدوی متولد 21 آذر 1370 است و بازیگری از سال 1389 و فیلم سوت پایان شروع کرد. خانم مهدوی چهره خاص و جذابی دارد که کاملا طبیعی به نظر می‌رسد. این بازیگر نیز بیبی فیس است و اجزای صورتش از تناسب برخوردار هستند.

16. بهاره کیان افشار ؛ از زیباترین بازیگران زن ایرانی

خوشگلترین بازیگران زن ایران

بهاره کیان افشار در 10 اردیبهشت 1362 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1385 و سریال کلاه پهلوی شروع کرد. این بازیگر صورت ساده و چشمان درشت و زیبایی دارد که در صورتش خودنمایی می‌کند. این هنرپیشه در سایت سرگرمی FillGap جزو 10 زن مسلمان زیبای جهان قرار گرفت.

17. زیبا کرمعلی

زیباترین بازیگران زن ایرانی

زیبا کرمعلی از زیباترین بازیگران دختر ایرانی است که در 14 آذر سال 1375 متولد شد. این هنرپیشه با فیلم لاتاری توانست شهرت زیادی کسب کند. البته نکته بعدی درباره خانم کرمعلی زیبایی کم‌نظیر اوست. این هنرپیشه چشمان مشکی و درشت، صورت گرد و همچنین چهره جوان‌تر از سن خود دارد.

18. پردیس احمدیه ؛ از زیباترین بازیگران زن ایرانی

قشنگ ترین بازیگر زن ایرانی

پردیس احمدیه متولد 8 تیر 1371، از جمله خوشگلترین بازیگران زن ایران است که این روزها عجیب در مقام بازیگری می‌درخشد. او بازیگری را از سال 1386 و فیلم مقلد شیطان شروع کرد و در آثاری همچون لاک قرمز، تومان، مجبوریم و پوست شیر درخشید. خانم احمدیه ریز نقش است و به همین دلیل صورتی استخوانی و کوچک دارد که چشمان درشت قهوه‌ای رنگش در آن خودنمایی می‌کند. این ویژگی‌ها باعث شده تا صورتی عروسکی و جذاب داشته باشد.

19. الهه حصاری

زیباترین بازیگران زن ایرانی از نظر خارجی ها

الهه حصاری متولد 18 مرداد 1369 است. او بازیگری را از سال 1387 و فیلم تاکسی نارنجی شروع کرد. بازی در سریال ممنوعه باعث دیده شدن خانم حصاری شد. اگر قرار بود یک باربی با چهره ایرانی و شرقی ساخته شود، الهام گرفتن از خانم حصاری گزینه خوبی بود‌. چشمان درشت مشکی و مژه‌های بلند جای گرفته در صورتی ظریف از جمله فاکتورهای زیبایی او هستند.

20. الناز ملک ؛ از زیباترین زنان بازیگر ایران

خوشگل ترین بازیگران زن ایرانی جدید

الناز ملک یکی از خوشگل ترین بازیگران زن ایرانی جدید است که در 19 آذر 1374 به دنیا آمد. خانم ملک با سریال سقوط سجاد پهلوان‌زاده وارد دنیای بازیگری شد و در فصل دوم زخم کاری: بازگشت نیز حضور خواهد داشت. این بازیگر چشمان خوش‌رنگ با گوشه‌های افتاده دارد و می‌خواهد نشان دهد که برای داشتن چهره‌ای زیبا حتما نباید قیافه‌ای ظریف و استخوانی داشت.

کلام آخر

در این مقاله به اینکه خوشگل ترین بازیگر زن ایرانی کیست؟ پرداختیم و سعی کردیم بازیگران زیبایی که در سینما و تلویزیون ایران حضور دارند را برای شما نام ببریم. البته باید اشاره کنیم که زیبایی اصلی در درون انسان‌هاست، در مقام یک انسان شایسته نیست که صرفا با ظاهرش معرفی شود و لیست بالا فقط یک معرفی ساده و کلی بود‌. به نظر شما چه نام‌های دیگری می‌توانند در این لیست قرار گیرند؟ شما فکر می‌کنید؟ خوشگل‌ترین بازیگر ایرانی کیست؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو