بهترین فیلم های رالف فاینس ؛ معرفی 11 عنوان برتر

بهترین فیلم های رالف فاینس ؛ معرفی 11 عنوان برتر


منبع: تکراتو

5

1402/4/24

17:16


رالف فاینس بازیگری موفق است که با اجرای درخشان در درام‌های قوی به عنوان یک فرد توانا در این حرفه شناخته شده است. اگر بهترین فیلم های رالف فاینس را دیده باشید حتما به این موضوع پی برده‌اید.

بهترین فیلم های رالف فاینس ؛ معرفی 11 عنوان برتر

رالف فاینس بازیگری موفق است که با اجرای درخشان در درام‌های قوی به عنوان یک فرد توانا در این حرفه شناخته شده است. اگر بهترین فیلم های رالف فاینس را دیده باشید حتما به این موضوع پی برده‌اید.

رالف فاینس یک بازیگر، کارگردان و تولیدکننده بریتانیایی است که در ابتدا به دلیل بازی در فیلم فهرست شیندلر شهرت یافت. وی در شهر انگلیسی ایپسوییچ در سافک متولد شده (22 دسامبر 1962) و بزرگ‌ترین فرزند خانواده است.

پس از اینکه رالف در شخصیت‌های درام بازی کرد، استعداد وی کشف شد و توانست در سینما حضور داشته باشد. رالف در فیلم بلندی‌های بادگیر از امیلی برونته در سال 1991 نقش هتکلیف را داشت. فیلم موفق دیگر رالف، فرزندی از موکان بود که تم مذهبی داشت.

فاینس تاکنون به موفقیت‌های بسیاری دست یافته که می‌توان به جایزه بافتای بهترین بازیگر نقش مکمل و نامزد اسکار و گلدن گلوب اشاره کرد. رالف فاینس به دلیل بازی بسیار جذابی که در نقش‌های مختلف دارد، شناخته شده و همین باعث شده کارگردان‌های کشورهای مختلف، نقش‌های بریتانیایی فیلم‌های تاریخی را به او بسپارند.

در ادامه بهترین فیلم های رالف فاینس در سال 2023 و همچنین سایر فیلم‌های موفقی که در رزومه وی قرار دارد، معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های مریل استریپ

بهترین فیلم های رالف فاینس

قدیمی‌ترین و جدیدترین فیلم های رالف فاینس ، این بازیگر 61 ساله همه و همه دیدنی هستند و داستان‌هایی جذاب را بازگو می‌کنند. رالف در تمامی نقش‌هایش خوش درخشیده و توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند. در ادامه با ما همراه شوید تا جذاب‌ترین آثار این هنرمند را به شما معرفی کنیم.

بیمار انگلیسی – The English Patient

بهترین فیلم های رالف فاینس

بهترین فیلم های رالف فاینس
  • کارگردان: آنتونی مینگلا
  • سال پخش: 1996
  • ژانر: درام و عاشقانه

فیلم بیمار انگلیسی به کارگردانی آنتونی مینگلا در سال 1996 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و عاشقانه است و بازیگرانی چون رالف فاین، ژولیت بینوش، ویلم دفو، کریستین اسکات توماس، نوین اندروز، کالین فرث، جولین وادهام و یورگن پروچنو در آن به هنرمندی پرداخته‌اند.

یک هواپیمای دوباله بریتانیایی قدیمی که در میان صحرا پرواز می‌کرد توسط توپچی‌های آلمانی سرنگون می‌شود. خلبان (رالف فاینس) که به شدت سوخته، از لاشه هواپیما بیرون کشیده شده و توسط گروهی از بادیه نشینان نجات داده می‌شود.

او که به سبب زخم‌های هولناک و شوک روانی نام خود و گذشته‌اش را به یاد نمی‌آورد، با نام بیمار انگلیسی به نیروهای متفقین در ایتالیا تحویل داده می‌شود. در آنجا پرستاری به نام هانا (ژولیت بینوش) با اجازه سرپرست بیمارستان او را در صومعه‌ای در ایالت توسکانی بستری و از او مراقبت می‌کند.

با پیدا شدن سر و کله کاراواجیو که خود را وابسته متفقین با نهضت مقاومت ایتالیا معرفی می‌کند، زندگی هانا و بیمار انگلیسی دگرگون می‌شود. روزی که کاراواجیو و هانا درباره نوشته‌های هرودت بحث می‌کنند، خلبان انگلیسی گذشته‌اش را به یاد می‌آورد. او کنت لاسزلو آلماسی خلبان اکتشافی آثار باستانی است که در صحرای لیبی به اکتشاف ‌پرداخته‌ است.

فهرست شیندلر – Schindler’s List

بهترین فیلم های رالف فاینس

  • کارگردان: استیون اسپیلبرگ
  • سال پخش: 1993
  • ژانرک درام، تاریخی

یکی از بهترین فیلم های رالف فاینس که در آن خوش درخشیده، فهرست شیندلر، ساخته استیون اسپیلبرگ است. فاینس در این فیلم نقش یک فرمانده بی‌رحم آلمانی را در یک اردوگاه کار اجباری بازی می‌کند.

داستان فیلم در لهستان تحت اشغال آلمان در طول جنگ جهانی دوم روایت می‌شود که یک صنعتگر به نام اسکار شیندلر (با بازی لیام نیسون) پس از مشاهده آزار و اذیت یهودی‌ها توسط نازی‌ها، به تدریج نگران نیروی کار یهودی خود می‌شود و سعی می‌کند چاره‌ای برای آن بیندیشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های فرانسوی

بهترین فیلم های تاریخی 2023

کینگزمن – The King’s Man

بهترین فیلم های رالف فاینس

بهترین فیلم های اکشن رالف فاینس
  • کارگردان: متیو وان
  • سال پخش: 2021
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی

کینگزمن که یکی از بهترین فیلم های اکشن رالف فاینس محسوب می‌شود توسط متیو وان کارگردانی شده است. این فیلم جذاب ژانری اکشن، ماجراجویی و کمدی دارد و محصول مشترک کشورهای انگلیس و آمریکا است. کینگز من در 22 دسامبر سال 2021 اکران شده و از تولیدات کمپانی قرن 20 استودیوز است.

در این فیلم که پیش در آمدی بر مجموعه فیلم‌های کینگزمن و سومین فیلم از این مجموعه محسوب می‌شود، ستارگانی چون دانیل برول، چارلز دنس، ریس ایفانز و متیو گود به هنرنمایی پرداخته‌‌اند.

داستان این فیلم که از بهترین فیلم های کمدی رالف فاینس است، در سال‌های اولیه قرن بیستم اتفاق می‌افتد؛ زمانی که سازمان کینگزمن برای مقابله با گروهی که به منظور نابودی میلیون‌ها نفر، قصد برپایی جنگ را دارند، تشکیل می‌شود.

شیرجه – A Bigger Splash

بهترین فیلم های رالف فاینس

 

  • سال پخش: 2015
  • کارگردان: لوکا گوادانینو
  • ژانر: کمدی، درام

شیرجه یک فیلم انگلیسی زبان محصول کشورهای ایتالیا و فرانسه در ژانر معمایی، کمدی و درام است که توسط لوکا گوادانینو کارگردانی شده و نویسندگی آن را دیوید کایگانیچ و آلان پاژ برعهده داشته‌اند. این فیلم که یکی از بهترین فیلم های کمدی رالف فاینس است، از فیلم استخر، ساخته ژاک دری در سال ۱۹۶۷ الهام گرفته شده است.

تیلدا سوئینتن که در این فیلم نقش یک ستاره موسیقی راک را دارد همراه با دوست پسرش که یک فیلمساز است به تعطیلات می‌روند. آنها زمانی که در تعطیلات به سر می‌برند، با ملاقات یک دوست قدیمی (فاینس) و دخترش، اتفاقاتی را تجربه می‌کنند.

نخستین نمایش جهانی فیلم شیرجه که از بهترین فیلم های رالف فاینس است در ۶ سپتامبر ۲۰۱۵ در هفتاد و دومین جشنواره فیلم ونیز بود. سپس توسط لاکی‌رد در ۲۶ نوامبر همان سال در کشور ایتالیا اکران شد و در نهایت توسط فاکس سرچلایت پیکچرز در ۴ مه ۲۰۱۶ در ایالات متحده به نمایش درآمد.

در این فیلم بازیگرانی همچون تیلدا سوئینتن، ماتیاس اسچوئنائرتس، رالف فاینس و داکوتا جانسون ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن جهان

بهترین فیلم های اکشن 2023

هتل بزرگ بوداپست – The Grand Budapest Hotel

بهترین فیلم های کمدی رالف فاینس

بهترین فیلم های کمدی رالف فاینس
  • کارگردان: وس اندرسن
  • سال پخش: 2014
  • ژانر: کمدی، ماجراجویی

هتل بزرگ بوداپست فیلمی زیبا است که توانسته در لیست بهترین فیلم های رالف فاینس برای خود جا باز کند. این فیلم توسط وس اندرسن کارگردانی شده و توانسته برنده جایزه بهترین فیلم هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکارشود.

هتل بزرگ بوداپست داستانی از سال 1930 را روایت می‌کند. سالی که جنگ در حال شروع شدن است و هتل بزرگ بوداپست با تلاش مهماندار و شاگردش به یکی از بهترین تفریحگاه‌های اروپا تبدیل شده است. روزی یکی از مسافران هتل می‌میرد و همه چیز تغییر می‌کند.

در این فیلم که یکی از بهترین فیلم های کمدی رالف فاینس است، وی نقش یک شخصیت بانفوذ و محترم در یک هتل بزرگ را ایفا می‌کند که گویا در توطئه قتل پیرامون یک نقاشی با ارزش نقش داشته است.

در این فیلم رالف فاینز، اف موری آبراهام، آدرین برودی، ویلم دفو، هاروی کایتل، جود لا، اوون ویلسون، تام ویلکینسون، تیلدا سوئینتن، سیرشا رونان، ادوارد نورتون، متیو آمالریک و جف گلدبلوم به هنرمندی پرداخته‌اند. فاینس همیشه جنبه طنز خود را نشان نمی‌دهد، بلکه فقط مدرکی است دال بر مهارت بازیگری او.

منوی غذا – The Menu

بهترین فیلم های رالف فاینس

  • کارگردان: مارک مایلود
  • سال پخش: 2022
  • ژانر: کمدی، وحشت

فیلم منوی غذا به کارگردانی مارک مایلود در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی دارک و وحشت است و بازیگرانی چون رالف فاینس، آنیا تیلور جوی، نیکلاس هولت، هانگ چائو و پل آدلستین در آن به هنرمندی پرداخته‌اند.

در این فیلم که یکی از جدیدترین فیلم های رالف فاینس است، می‌بینیم که زوج جوانی به جزیره‌ای دورافتاده سفر می‌کنند تا در رستورانی منحصر به فرد غذا بخورند. سرآشپز آنجا یک منو از غذاهای گران قیمت با چاشنی چند غافلگیری تکان دهنده، برای آنها آماده کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023

بهترین فیلم های آمریکایی درام و عاشقانه

داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر – The Wonderful Story of Henry Sugar

بهترین فیلم های رالف فاینس در سال 2023

بهترین فیلم های رالف فاینس در سال 2023
  • سال پخش: 2023 – 2024
  • کارگردان: وس اندرسن
  • ژانر: کمدی، ماجراجویی

داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر یکی از بهترین فیلم های رالف فاینس در سال 2023 است که هنوز اکران نشده است. این فلیم ژانری کمدی، ماجراجویی دارد و وس اندرسن کارگردانی آن را به عهده گرفته است.

این فیلم بر اساس داستان کوتاهی از مجموعه داستان‌های کوتاه داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر و شش داستان دیگر اثر رولد دال ساخته شده‌ است. بندیکت کامبربچ در نقش شخصیت اصلی در کنار رالف فاینس، دو پتل، بن کینگزلی، روپرت فرند و ریچارد آیوادی ایفای نقش می‌کند.

این فیلم که از جدیدترین فیلم های رالف فاینس است، به سه فصل تقسیم شده‌ و هنری شوگر به عنوان یک رشته ارتباطی در هر فصل حضور دارد. این فیلم قرار است در نتفلیکس منتشر شود.

اسکای فال – Skyfall

 

بهترین فیلم های رالف فاینس

  • کارگردان: سم مندس
  • سال پخش: 2012
  • ژانر: اکشن و ماجراجویی

فیلم اسکای فال فیلمی در ژانر اکشن و هیجان انگیز و محصول کشورهای امریکا و انگلیس در سال 2012 است. این فیلم برد دو جایزه اسکار و دو بفتا را در کارنامه دارد و بازیگرانی همچون دنیل کریگ، خاویر باردم و جودی دنچ در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اسکای فال که در لیست بهترین فیلم های اکشن رالف فاینس قرار دارد، سومین فیلم از سری جیمز باند با حضور دانیل کریگ است. جیمز باند که پس از آخرین ماموریت، گفته می‌شد جان خود را از دست داده، هم اکنون باز می‌گردد. او باید به جستجوی دشمنی برود که تهدید به نابودی ام آی سیکس کرده است.

نبرد تایتان‌ها – Clash of the Titans

 

بهترین فیلم های رالف فاینس

بهترین فیلم های اکشن رالف فاینس
  • کارگردان: لویی لتریر
  • سال پخش: 2010
  • ژانر: اکشن و ماجراجویی

فیلم نبرد تایتان‌ها یکی دیگر از بهترین فیلم های اکشن رالف فاینس است که توسط لویی لتریر کارگردانی شده است. این فیلم که در سال 2010 ساخته شده محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی است. در این فیلم سم ورثینگتون، لیام نیسون، رالف فاینز، جیسون فلمینگ و جما آرترتون به هنرمندی پرداخته‌اند.

برساووش برخلاف گذشته تصمیم گرفته تا زندگی آرامی را پشت سر بگذارد و وقت بیشتری را با پسرش بگذارند. اما آن بالا در آسمان، خدایان و تایتان‌ها بار دیگر با یکدیگر به جنگ برخواسته‌اند. هادس، زئوس را زندانی کرده و می‌خواهد قدرتش را غبضه کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2023

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

جیمز باند بودن: داستان دنیل کریگ – Being James Bond: The Daniel Craig Story

 

بهترین فیلم های رالف فاینس

  • کارگردان: بیلی والش
  • سال پخش: 2021
  • ژانر: مستند و اکشن

جیمز باند بودن: داستان دنیل کریگ، مستندی در ژانر اکش و بیوگرافی است و از بهترین فیلم های اکشن رالف فاینس محسوب می‌شود. این فیلم محصول مشترک کشورهای انگلیس و امریکا در سال 2021 است. در این مستند دنیل کریگ درباره بازی خود در نقش جیمز باند در دوره‌ای پانزده ساله صحبت می‌کند.

در این فیلم دنیل کریگ، مایکل ویلسون، باربارا براکلی، متیو آمالریک، جما آرترتون، خاویر باردم، دیوید باتیستا، مونیکا بلوچی، مارتین کمپل، یسپر کریستنسن، آنا د آرمس، جودی دنچ، رالف فاینس، مارک فورستر، کری جوجی فوکوناگا و جانکارلو جانینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بازگشت – The Return

 

بهترین فیلم های رالف فاینس

جدیدترین فیلم های رالف فاینس
  • سال پخش: 2023 – 2024
  • کارگردان: اوبرتو پازولینی
  • ژانر: زندگینامه، تاریخی

بازگشت که یکی از بهترین فیلم های رالف فاینس در سال 2023 است توسط اوبرتو پازولینی کارگردانی شده است. این فیلم بازگویی ادیسه هومر توسط ادوارد باند، جان کولی و پازولینی است.

پس از 20 سال دوری، اودیسه (فاینس) در سواحل ایتاکا، مضطرب و ناشناخته خود را پیدا می‌کند. پادشاه سرانجام به خانه بازگشت؛ اما از زمانی که او برای جنگیدن در جنگ تروجان رفت، چیزهای زیادی در پادشاهی او تغییر کرده است.

همسر محبوب او پنه لوپه (بینوش) اکنون در خانه خود زندانی است و خواستگاران بلندپرواز زیادی او را برای انتخاب یک شوهر جدید، (یک پادشاه جدید) تحت فشار قرار داده‌اند. پسر آنها Telemachus که بدون پدر بزرگ شده است، تهدید به مرگ شده است؛ زیرا خواستگاران او را مانعی برای پادشاهی می‌بینند.

اودیسه دیگر آن جنگجوی قدرتمند نیست که مردم به یاد دارند. اما او مجبور می‌‌شود با گذشته خود روبرو شود تا نیروی مورد نیاز برای نجات خانواده خود را دوباره کشف کند و عشقی را که از دست داده به دست آورد. این فیلم از جدیدترین فیلم های رالف فاینس است و وی توانسته مثل همیشه در آن به‌خوبی بدرخشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای 2023

بهترین فیلم های مارول 2023

فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ 1 و 2 – Harry potter and the Deathly Hallows Part 1-2

 

بهترین فیلم های رالف فاینس

  • کارگردان: دیوید ییتس
  • ژانر: ماجراجویی و خانوادگی
  • سال پخش: 2010 – 2011

لرد ولدمورت قوی‌تر شده و قدرتش در حال رشد است. وزارت سحر و جادو هیچ توانی در مقابله با او ندارد و اعضای محفل تلاش می‌کنند با او مبارزه کنند. هری، رون و هرماینی تصمیم گرفته‌اند کار دامبلدور را به پایان برسانند و بقیه جان پیچ‌ها را پیدا کنند تا ولدمورت را شکست دهند. اما برای این سه نفر و بقیه دنیای جادوگری، امید کمی باقی مانده است.

در این فیلم که از بهترین فیلم های رالف فاینس است، دنیل ردکلیف، روپرت گرینت، اما واتسون، هلنا بونهام کارتر، رابی کلترین، وارویک دیویس، رالف فاینس، مایکل گمبون، برندن گلیسون و ریچارد گریفیتس به هنرمندی پرداخته‌اند. فاینس در فیلم‌های هری پاتر و جام آتش، هری پاتر و محفل ققنوس و دو قسمت پایانی این مجموعه، یعنی هری پاتر و یادگاران مرگ 1 و 2 در نقش لرد ولدمورت ظاهر شده است. با تماشای بازی او متوجه می‌شوید که هیچ‌کس به غیر از فاینس نمی‌توانست در نقش لرد سیاه ظاهر شود.

فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ بخش 1 به کارگردانی دیوید ییتس در سال 2010 و بخش 2 در سال 2011 منتشر شد.

سوالات متداول

بهترین فیلم های رالف فاینس کدامند؟

از جمله بهترین فیلم های رالف فاینس می‌توان به بیمار انگلیسی، فهرست شیندلر، هتل بزرگ بوداپست، منوی غذا و هری پاتر و یادگاران مرگ اشاره کرد.

بهترین فیلم های رالف فاینس در سال 2023 کدام‌ها هستند؟

داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر و بازگشت از جمله آثار رالف در سال 2023 – 2024 هستند. هر دو فیلم داستانی جذاب و دیدنی دارند و رالف نیز توانسته مثل همیشه در این فیلم‌ها خوش بدرخشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بهترین فیلم های رالف فاینس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو