کشف یک شی مرموز با منشا نامشخص در سواحل استرالیا ؛ نشانی از بیگانگان؟ [+عکس]

منبع: تکراتو

4

1402/4/28

12:32


کشف یک شی مرموز با منشا نامشخص در سواحل استرالیا دانشمندان را مجبور به آغاز تحقیقاتی برای اطلاع از ماهیت آن کرده است.

کشف یک شی مرموز با منشا نامشخص در سواحل استرالیا ؛ نشانی از بیگانگان؟ [+عکس]

کشف یک شی مرموز با منشا نامشخص در سواحل استرالیا دانشمندان را مجبور به آغاز تحقیقاتی برای اطلاع از ماهیت آن کرده است.

کشف یک شی مرموز با منشا نامشخص در سواحل استرالیا که شبیه به یک استوانه است، افکاری مبنی‌بر وجود نشانه‌ای از بیگانگان را در اذهان به وجود آورده است. به هر صورت هم‌اکنون دانشمندان درحال بررسی این شیء استوانه‌ای شکل هستند تا شاید بتوانند وجود حیات فرازمینی را به اثبات برسانند. البته بحث و گمان‌هایی در مورد این شیء بوجود آمده و پژوهشگران حدس می‌زنند که آن بخشی از یک سفینه فضایی باشد.

بیشتر بخوانید: یک استاد دانشگاه هاروارد مدعی کشف قطعاتی با تکنولوژی فرازمینی شد!

کشف یک شی مرموز با منشا نامشخص در سواحل استرالیا

یک شیء استوانه‌ای مرموز روز یکشنبه توسط افراد محلی در ساحلی در نزدیکی خلیج جورین در غرب استرالیا کشف شد. در ادامه مقامات دولتی در جریان کشف این شیء عجیب قرار گرفتند اما هنوز مشخص نیست که این استوانه بزرگ از کجا آمده است.

سازمان فضایی استرالیا می‌گوید درحال گفت‌وگو با دیگر سازمان‌های فضایی بوده تا ماهیت این دستگاه را مشخص کند. در توییت این سازمان آمده است:

«این شیء می‌تواند مربوط به یک فضاپیمای خارجی باشد و ما درحال مکاتبه با همتایان جهانی خود هستیم تا شاید بتوانیم اطلاعات بیشتری دراین‌باره به‌دست آوریم.»

«اندریا بوید»، مهندس سازمان فضایی اروپا می‌گوید: همکارانش باور دارند این قطعه که از اقیانوس هند به ساحل استرالیا رسیده، بخشی از یک راکت فضایی هندی بوده که در هنگام پرتاب یک ماهواره از آن سقوط کرده است. او در گفت‌وگو با Australian Broadcasting Corp گفته:

«با توجه به شکل و اندازه این شیء تقریباً مطمئنیم که این قطعه از بخش بالایی یک راکت هندی که برای مأموریت‌های مختلف استفاده می‌شود، سقوط کرده است.»

کشف یک شی مرموز با منشا نامشخص در سواحل استرالیا

البته سازمان تحقیقات فضایی هند هنوز به این ادعاها واکنشی نشان نداده است. هر کشوری که این شیء را به فضا فرستاده باشد، مسئول معدوم‌سازی آن خواهد بود. اندازه این قطعه حدود یک خودروی کوچک است.

پلیس غرب استرالیا در بیانیه‌ای اعلام کرده که بررسی‌های دولت نشان داده این شیء ایمن است و هیچ ریسکی را متوجه مردم نمی‌کند. مسئولان پیش‌تر با احتمال سمی‌بودن این دستگاه از مردم خواسته بودند که به آن نزدیک نشوند. اما تا پیش از رسیدن پلیس، عده‌ای از شهروندان با آن عکس گرفته بودند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص کشف یک شی مرموز با منشا نامشخص در سواحل استرالیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: دیجیاتو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو