بیوگرافی راسل کرو بازیگر مشهور؛ از ازدواج با یک خواننده تا ناگفته های شخصی

منبع: تاپ ناز

2

1402/10/6

13:28


راسل کرو به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران جهان شناخته میشود که با بازی در فیلم گلادیاتور در ذهن و قلب سینما دوستان ماندگار شد. ما امروز در مجله اینترنتی …

راسل کرو به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران جهان شناخته میشود که با بازی در فیلم گلادیاتور در ذهن و قلب سینما دوستان ماندگار شد. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز، زندگی شخصی و هنری این ستاره بی‌بدیل سینمای جهان را با هم بررسی خواهیم کرد، پس تا انتها با ما همراه باشید.

راسل کرو

تولد

راسل ایرا کرو در 7 آوریل 1964 در ولینگتون، نیوزیلند دیده به جهان گشود.

خانواده

خانواده

راسل کرو در یک خانواده 4 نفری بزرگ شد. پدر او جان الکساندر کرو و مادرش ژاکلین ایون  هر دو در کار سینما بودند پدرش علااوه بر سینما یک هتل دار هم بود. راسل همچنین 1 برادر بنام تری کرو دارد. پدربزرگ مادری کرو، استن ویمس، فیلم‌بردار بود.

عشق به سینما از همان کودکی

راسل کرو از اوایل 4 سالگی در استرالیا بزرگ شد. پدر و مادرش در کار سینما بودند و زندگی راسل  در میان صحنه های فیلمبرداری شکل گرفت. آنها اغلب او را با خود به سر کار میبردند و همانجا بود که عشق به بازیگری در وجودش ریشه کرد.

خانواده وی در مصاحبه‌ای عنوان کردند که هر موقع راسل را به سر صحنه میبردند او به دقت رفتار بازیگران را زیر نظر میگرفت و در هنگام بازگشت سوال های زیادی میپرسید، از همان جا بود که پدر و مادر راسل متوجه علاقه پسرشان به سینما شدند.

مطلب مشابه: بیوگرافی گری اولدمن؛ از رابطه با بازیگران مشهور تا متهم به خشونت خانگی

اولین نقش ها و ترک تحصیل

اولین نقش ها و ترک تحصیل

راسل کرو اولین حضور رسمی خود در تلوزیون را در سن 8 سالگی در چند قسمت از سریال نیروی جاسوس انجام داد، راسل بعد از علاقه شدیدی که به سینما پیدا کرده بود تصمیم به ترک تحصیل گرفت. او در 12 سالگی به صورت جدی به کلاس های بازیگری رفت و آموزش های لازم را دید.

علاقه به موسیقی

علاقه به موسیقی

راسل کرو در کنار بازیگری به موسیقی نیز علاقه‌مند شده بود. خانواده وی بعد از مدتی تصمیم گرفتند به نیوزیلند برگردند. راسل به فعالیت در عرصه موسیقی مشغول شد، اما بعد از مدتی متوجه شد که در این عرصه چندان موفق نخواهد بود. برای همین به عرصه اصلی خود یعنی بازیگری بازگشت.

ورود رسمی به بازیگری

ورود رسمی به بازیگری

اولین نقشهای مهمش در درامهایی مانند «تقاطع» (1990) و «مدرک» ساخته جوی سلین مورهاوس، شکل گرفت که به خاطرش جایزه ویژهای از موسسه فیلم استرالیا دریافت کرد. بعد از آن با کارکتری از یک نژادپرست روانی در ساخته جنجالی فری رایت با نام «رمپراستار» به چهره جهانی تبدیل شد که باز هم جایزه دیگری برایش به ارمغان آورد.

سال 1997 موفقیت عظیمی را با نقش یک پلیس در «محرمانه لوس آنجلس» به دست آورد و به دنبال آن با تحسینهای فراوان به عنوان یک بازیگر هالیوودی تثبیت شد. راسل در دیگر فیلم هایی مانند گذرگاه،مدرک، برومبی نقره‌ای، عشق در لیمبو، سریع و مرده، هیچ راهی برای بازگشت نیست و چیره‌دستی به ایفای نقش پرداخت.

مطلب مشابه: بیوگرافی کریس همسورث بازیگر؛ از زندگی شخصی تا ناگفته های زندگی

فیلم نفوذی و همبازی شدن با آلپاچینو بزرگ

فیلم نفوذی و همبازی شدن با آلپاچینو بزرگ

در سال 1999 راسل یکی از پیشنهاد های بسیار خوبش را از مایکل مان کارگردان مشهور دریافت کرد و آن هم بازی در فیلم نفوذی بود. راسل با بازی در این فیلم با بازیگران بزرگی همچون آل پاچینو، کریستوفر پلامر، دایان ونورا، فیلیپ بیکر هال، دبی میزار همبازی شد.

راسل کرو برای این نقش 35 پوند (16 کیلوگرم) وزن اضافه کرد، خط موی خود را تراشید، موهایش را 7 بار دکلره کرد و روزانه چین و چروک و لکه های کبدی را روی پوستش اعمال می کرد تا خود را به وایگند در اواسط پنجمین دهه زندگیش تبدیل کند. این فیلم علاوه بر نامزدی اسکار بهترین فیلم سال، نامزد 6 جایزه دیگر اسکار نیز شد. راسل کرو برای بازی در این فیلم نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

فیلم گلادیاتور و شهرت جهانی و اسکار

فیلم گلادیاتور و شهرت جهانی و اسکار

به جرات میتوان گفت فیلم گلادیاتور یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینماست. راسل کرو در سال 2000 یکی برترین پیشنهاد های زندگیش را دریافت کرد که آن هم بازی در فیلم «گلادیاتور» به کارگردانی ریدلی اسکات بزرگ بود. راسل با بازی در این فیلم در نقش ماکسیموس دسیموس مریدیوس به شهرتی جهانی رسید و برای بازی در این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شده و توانست خود را در قلب میلیون ها سینما دوست جای کند. گلادیاتور در 1 مه 2000 در لس آنجلس به نمایش درآمد و در 5 مه همان سال در سینماهای ایالات متحده اکران شد.

این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و در زمینه نقش‌آفرینی‌ها، کارگردانی، تصاویر بصری، فیلم‌نامه، سکانس‌های اکشن، موسیقی و عوامل تولید فیلم تحسین شد.این فیلم بیش از 450 میلیون دلار در جهان فروخت و دومین فیلم پرفروش 2000 تبدیل شد. گلادیاتور برنده 5 جایزه اسکار در رشته بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد برای کرو، بهترین طراحی لباس، بهترین صداگذاری و بهترین جلوه‌های تصویری شد.

مطلب مشابه: بیوگرافی وین دیزل بازیگر آمریکایی؛ از روابط عاشقانه تا متهم شدن به آزار جنسی

نظر راسل کرو درباره فیلم گلادیاتور

نظر راسل کرو درباره فیلم گلادیاتور

راسل کرو درباره بازی در فیلم و نقشش میگوید: به توانایی‌هایم به عنوان یک بازیگر نقش اول اطمینان داشتم. آنچه که در موردش اطمینان نداشتم دنیای پیرامون من بود. در ذات فیلمی که می‌خواستیم بسازیم ایده‌ای عالی وجود داشت، اما فیلمنامه، آشغال بود. آشغال خالص. سکانس‌های عجیبی داشت و یکی از آن‌ها در مورد ارابه‌ها و گلادیاتورهای معروفی بود که از یک نوع خاص از ارابه استفاده می‌کردند، و بعضی از گلادیاتورهای معروف در ازای روغن زیتون و چنین چیزهایی برای محصولاتی قراردادهای تبلیغاتی داشتند، همه این چیزها واقعی است، اما برای مخاطب مدرن درست به نظر نمی‌رسد.

راسل در ادامه گفت: «این کارهای لعنتی یعنی چه؟» انرژی پیرامون ما بسیار گسیخته بود. چند بار فکر کردم شاید بهترین گزینه این است که سوار هواپیما شوم و آن‌جا را ترک کنم، می‌دانید؟» کرو می‌گوید «گفت‌وگوی مداوم» با اسکات باعث شده به فیلمبرداری «ایمان» پیدا کند و فیلمبرداری را به اتمام برساند: «در مقطعی به من گفت: «هیچ چیزی که صد در صد به آن باور نداشته باشی را جلوی دوربین نمی‌آوریم.» بنابراین وقتی فیلم عملاً شروع شد، روی 21 صفحه فیلمنامه توافق کرده بودیم.

یک فیلمنامه معمولاً بین 103 یا 104 صفحه تا 110 صفحه است، بنابراین راه زیادی در پیش داشتیم، و اساساً از آن صفحات برای بخش اول فیلم استفاده کردیم. وقتی به لوکیشن دوم فیلمبرداری که مراکش بود رسیدیم، فیلمنامه را کامل کردیم.»

بازی درخشان در فیلم ذهن زیبا

بازی درخشان در فیلم ذهن زیبا

بعد از شهرت جهانی راسل کرو برای بازی در فیلم گلادیاتور پیشنهاد های بسیار زیادی به وی میشد، یکی از پیشنهاد های جذاب وی بازی در فیلم «ذهن زیبا»، «A Beautiful Mind» بود. فیلم ذهن زیبا به کارگردانی ران هاوارد در سال 2001 اکران شد.

این فیلم  در سبک درام ، بیوگرافی است که به زندگی جان نَش ریاضی‌دان برنده جایزه نوبل اقتصاد می‌پردازد و مسائلی را که او به دلیل بیماری روان‌گسیختگی با آن‌ها مواجه می‌شود، به تصویر می‌کشد فیلم در بخش هایی همچون جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی برای آکیوا گلدزمن، جایزه بهترین فیلم برای برایان گریزر و ران هاوارد، جایزه بهترین کارگردانی برای ران هوارد و جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای جنیفر کانلی موفق به دریافت جایزه شد.

در کل فیلم برنده 4 اسکار 37 بار برنده جوایز دیگر و 69 بار نامزد دریافت جایزه شد. فیلم در فروش نیز موفق بود و توانست بیش از 300 میلیون دلار فروش داشته باشد.

ناخدا و فرمانده: آخر دنیا

ناخدا و فرمانده: آخر دنیا

یکی دیگر از پیشنهاد های جذاب راسل در سال 2003 و در فیلم «ناخدا و فرمانده: آخر دنیا: به کارگردانی پیتر ویر بود. راسل در این فیلم با بازیگرانی همچون پل بتانی، بیلی بوید، جوزف مورگان، پاتریک گلگ همبازی شد. این فیلم در بخش هایی همچون برنده, جایزه اسکار بهترین فیلمبرداری, راسل بوید، برنده, جایزه اسکار بهترین صداگذاری، ریچارد کینگ شد و در چندین بخش دیگر نامزد دریافت جایزه شد.

فیلم در فروش نیز موفق بوده و توانست بیش از 200 میلیون دلار فروش داشته باشد. خلاصه داستان فیلم: سال 1805. اروپا به اشغال نیروهای «ناپلئون» درآمده و فقط نیروی دریایی بریتانیاست که مانع از پیروزی کامل او است. در آب های امریکای جنوبی «ناخدا جک ابری» (کرو)، فرمانده «اچ. ام. اس. سورپرایز» دستور گرفته کشتی نظامی فرانسوی «اشرون» را که منطقه را زیر نظر دارد- تسخیر یا غرق کند…

مطلب مشابه: بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر بازیگر، بدنساز و سیاست مدار مشهور آمریکایی

فیلم رابین هود

فیلم رابین هود

راسل کرو در سال 2010 در یکی از بهترین فیلم های اکشن با نام «رابین هود» به ایفای نقش پرداخت. این فیلم به کارگردانی ریدلی اسکات ساخته و اکران شد. از بازیگران مشهور این فیلم میتوان به راسل کرو، کیت بلانشت، ولیبور توپیچ، رابرت پیو و برانسن وب اشاره کرد. این فیلم در فروش نیز موفق بوده و توانست بیش از 321 میلیون دلار فروش داشته باشد.

فیلم رابین هود 1 بار برنده جایزه و 14 نامزدی در بخش های مختلف شد. خلاصه داستان فیلم: یک کماندار مبارز و جنگجویی بنام رابین هود، در ارتش پادشاه ریچارد خدمت می کند، پس از مرگ پادشاه، شاهزاده جان قرار است جانشین او شود اما رابین هود او را مردی خودخواه و ظالم می داند و با او مخالف است…

فیلم بینوایان

فیلم بینوایان

یکی دیگر از آثار خوب و به یاد ماندنی راسل فیلم «بینوایان» که اقتباسی از رمان مشهور بینوایان در سال 1862 اثر نویسنده فرانسوی، ویکتور هوگو است. در این فیلم بازیگران مشهوری همچون هیو جکمن، راسل کرو، ان هتوی، سمنتا بارکس، آماندا سایفرد، ایزابل آلن، ادی ردمین،هلنا بونهام کارتر و ساشا بارون کوهن حضور داشتند.

در سال 2013، این فیلم در 8 رشته (بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین کارگردانی هنری، بهترین طراحی لباس، بهترین گریم، بهترین ترانه غیر اقتباسی و بهترین ترکیب صدا) نامزد دریافت جایزه اسکار شد و در سه رشته بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین گریم و بهترین ترکیب صدا این جایزه را به دست آورد. فیلم در فروش نیز موفق بوده و توانست بیش از 400 میلیون دلار فروش گیشه داشته باشد.

مطلب مشابه: بیوگرافی سیلوستر استالونه بازیگر نقش راکی؛ از بازیگری تا ازدواج و زندگی شخصی

فیلم نوح

فیلم نوح

یکی از ژانر های متفاوتی که راسل در آن به ایفای نقش پرداخته است فیلم «نوح» است. فیلم‌نامه این فیلم توسط آرونوفسکی و آری هندل بر پایه کتاب سفر پیدایش نوشته شده‌است. راسل کرو در نقش نوح ظاهر شده‌است و جنیفر کانلی، داگلاس بوث، لوگن لرمان، اما واتسون، آنتونی هاپکینز و ری وینستون نیز دیگر ستارگان فیلم هستند.

داستان فیلم وقایع طوفان نوح را به تصویر می‌کشد. نوح در تاریخ 28 مارس 2014 به صورت آی‌مکس و سه‌بعدی اکران شد. نوح با نظرات مثبت منتقدان همراه بود و در زمینه کارگردانی و عملکرد تیم بازیگر مورد ستایش قرار گرفت. فیلم بیش از 362 میلیون دلار در سراسر جهان به فروش رسید در حالی که 130 میلیون دلار بودجه ساخت آن بوده‌است. نوح همچنین پرفروش‌ترین فیلم کارنامه آرونوفسکی تاکنون است.

جوایز

جوایز

راسل کرو،  این بازیگر نیوزلندی در طول فعالیت هنری خود جوایز متعددی به دست آورده که از بین  آنها میتوان به 1 جایزه اسکار، 1 جایزه گلدن گلوب و 1 جایزه بفتا اشاره کرد. راسل کرو همچنین نهمین بازیگر در طول تاریخ سینماست که موفق شده برای 3 سال متوالی( 2001- 1999)، نامزد دریافت اسکار شود.

زندگی شخصی

راسل کرو در زندگی شخصی خود با افراد متفاوت و مشهوری وارد رابطه شده است که تمام این روابط را با هم بررسی خواهیم کرد.

رابطه با جیمی اونیل خواننده مشهور

رابطه با جیمی اونیل خواننده مشهور

راسل کرو در سال 1988 با جیمی اونیل خواننده مشهور خواننده مشهور وارد رابطه شد. رابطه میان این دو به خوبی پیش رفت اما به دلایلی که هرگز فاش نشد از یکدیگر در همان سال جدا شدند.

رابطه با جودی فاستر بازیگر مشهور

رابطه با جودی فاستر بازیگر مشهور

راسل کرو در سال 1999 با جودی فاستر بازیگر مشهور وارد رابطه شد. رابطه این دو به شدت در رسانه ها پخش شد. اما با گذشت مدتی هیچ پیشرفتی در زندگی این دو صورت نگرفت و در همان سال از هم جدا شدند.

مطلب مشابه: بیوگرافی تام کروز از زندگی هنری تا رابطه با نیکول کیدمن و نازنین بنیادی

رابطه با مگ رایان بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی

رابطه با مگ رایان بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی

راسل کرو  بعد از جدایی از جودی فاستر با مگ رایان بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی در فیلم «اثبات زندگی» آشنا شد. این دو بعد از مدت کوتاهی وارد رابطه شدند. رابطه این دو 2 سال در جریان بود و در سال 2001 به دلایل نا معلوم از هم جدا شدند.

دیگر روابط

راسل کرو در دیگر روابط خود با افراد مشهوری همچون هدر گراهام بازیگر آمریکایی، پیتا ویلسون بازیگر استرالیایی، اریکا باکستر خواننده، نیکول کیدمن بازیگر مشهور آمریکایی و جنیفر کانلی همبازی خود در فیلم های نوح و ذهن زیبای من در رابطه بوده است.

رابطه و ازدواج با دانیله اسپنسر هنرپیشه و خواننده مشهور استرالیایی

رابطه و ازدواج با دانیله اسپنسر هنرپیشه، و خواننده مشهور استرالیایی

راسل کرو با همسرش دانیله اسپنسر از سال 1989 و در زمان فيلمبرداري فیلم عبور( 1990) آشنا شد و تا سال 2003 روابط نزدیکی با هم داشتند. سال 2003 با هم ازدواج کردند و حاصل این ازدواج 2 پسر می باشد. راسل کرو در سال 2003 و در سن 39 سالگی برای نخستین بار صاحب پسری به نام چارلز اسپنسر کرو  شد.

در سال 2006 و در سن 42 سالگی فرزند دومش تنیسون اسپنسر کرو متولد شد. سال 2012 راسل کرو و دانیله اسپنسر از یکدیگر جدا شدند ولی طلاق آنها سال 2018 رسمی شد. او در توییتی از همسر سابقش، دانیل اسپنسر، به خاطر رفتاری که با او در طول ازدواجشان کرد، عذرخواهی کرد و گفت که “نتوانسته مرد خوبی باشد.

رابطه با بریتنی تریوت بازیگر

رابطه با بریتنی تریوت بازیگر

در نوامبر 2020، راسل کرو به همراه دوست دختر فعلی خود، بریتنی تریوت، دیده شد. در سال 2021، آنها تأیید کردند که این زوج تقریباً 2 سال است که با هم هستند. بریتنی تریوت بازیگر سابق و اکنون یک مشاور املاک تمام وقت است. این زوج در مورد رابطه خود بسیار جدی هستند و شایعاتی مبنی بر احتمال نامزدی آنها  منتشر شده است.

هیجان بازیگری هیچوقت تمام نمیشود!

هیجان بازیگری هیچوقت تمام نمیشود!

راسل کرو در سن 59 سالگی همچنان به بازیگری ادامه میدهد وقتی از وی پرسیدند که آیا هنوز هم هیجان بازی در فیلمی را دارد گفت: این هیجان بازیگری هیچ وقت تمام نمیشود. هر بار با بازي در یک نقش جدید، این هیجان در هنرپیشه به وجود می‌آید و خودش را به نمایش می گذارد.

مرحله تبدیل شدن از یک هنرپیشه معمولی به کاراکتر محوله را بسیار دوست دارم. علاقمند بازي در فیلم هایی هستم که قلب و روح تماشاچی را به تحرک وا دارد و سبب شود تا درباره‌اش فکر کنند. درصورتی که تماشاگران فقط برای یک روز هم درباره فیلمی که دیده‌اند فکر کنند، برایم کافی است و حس می کنم کارم را درست انجام داده ام. آنچه به من روحیه و انگيزه کاری می دهد، همین است. من برای تماشاگران فیلم بازي می کنم و دیدگاه و واکنش آنها برایم اهمیت زيادي دارد.

در تیرز های تبلیغاتی بازی نمیکنم!

در تیرز های تبلیغاتی بازی نمیکنم!

راسل کرو به شدت از بازی در تیزر های تبلیغاتی متنفر است او میگوید: مایل نیستم مانند جورج کلونی یا هرسیون فورد به این جور کارها بپردازم. بنظر من، شأن یک بازیگر بالاتر از آن است که در چنين آگهی هایی بازي کند. حتی درصورتی که پول خوبی برای این کار پرداخته شود، باز هم نباید به سراغ این نوع کارها رفت.

شما هنگامی که بعنوان یک بازیگر از طرف مردم مورد تائید و توجه قرار میگیرید ، باید متوجه این نکته هم باشید که وظیفه ای سنگین بر روی دوش دارید و مواظب تمام کارهایی باشید که می کنید. حتی ما بازیگران در زندگی شخصی و خانوادگی خویش هم باید مراقب نوع رفتار و حرف های خویش باشیم.

دو تابعیتی بودن راسل کرو

راسل کرو دارای تابعیت دوگانه استرالیا و نیوزیلند است و مورد تجلیل هر دو کشور قرار گرفته است. در سال 2001 به دلیل خدماتش به جامعه استرالیا و تولید فیلم استرالیا مدال صدمین سالگرد استرالیا را به او اعطا کرد. در سال 2010، او به دلیل مشارکت در هنر و جامعه به عنوان افسر درجه استرالیا منصوب شد.

عاشق موتور سیکلت

راسل کرو به خاطر عشقش به موتور سیکلت معروف است و مجموعه ای بیش از 50 موتورسیکلت دارد. او در طول سال‌های اخیر چندین بار تصادف با موتور سیکلت  تصادف کرده است.

علاقه به بازی در فیلم های تاریخی

علاقه به بازی در فیلم های تاریخی

راسل کرو به تاریخ علاقه زیادی دارد و در چندین پروژه سینمایی تاریخی شرکت داشته است. او علاوه بر «گلادیاتور» و «استاد و فرمانده: سمت دور دنیا» در سال 2010 در فیلم «رابین هود» که افسانه یاغی انگلیسی را به تصویر می‌کشید نیز بازی کرده است.

فعال محیط‌ زیست

راسل کرو در زمینه‌های زیست‌محیطی مشارکت داشته و از سازمان‌های متمرکز بر کاهش انتشار کربن و ترویج انرژی پایدار حمایت کرده است. در سال 2007، او در مجموعه کنسرت های زمین زنده، که هدف آن افزایش آگاهی در مورد تغییرات آب و هوا بود، شرکت کرد.

رایل یک سوارکار حرفه‌ای است!

راسل کرو یک سوارکار ماهر است و در چندین ورزش سوارکاری از جمله چوگان و مسابقه شرکت داشته است. در سال 2017، او سهم خود از اسب مسابقه سیزلینگ را به قیمت 400000 دلار فروخت.

کار های بشردوستانه

کار های بشردوستانه

راسل کرو  خارج از کار حرفه ای خود در امور خیریه زیادی مختلف شرکت داشته است. او از سازمان های متمرکز بر تحقیقات سرطان، سلامت کودکان و مسائل زیست محیطی حمایت کرده است. او همچنین حامی موسسات خیریه مختلف است و به اهدافی مانند تحقیقات سرطان، بیمارستان‌های کودکان و تلاش‌های امدادی در بلایای طبیعی کمک مالی کرده است. در سال 2016، او پس از شنیدن مشکلات مالی یک رستوران استرالیایی، 10000 دلار به آنها کمک کرد.

  در سال 2018 حراجی از وسایل شخصی خود را برگزار کرد که شامل بیش از 200 مورد از دوران حرفه ای سینمایی او و همچنین آثار هنری، آلات موسیقی و سایر یادگاری ها بود. این حراج بیش از 3 میلیون دلار جمع آوری کرد که . راسل به اهداف مختلف خیریه اهدا کرد.  کرو در چندین پروژه بشردوستانه در زادگاهش نیوزلند مشارکت داشته است، از جمله کمک مالی به مدرسه مائوری و حمایت مالی از یک جشنواره موسیقی. او همچنین در چندین تلاش بشردوستانه از جمله حمایت از تلاش‌ها برای ارائه کمک به پناهندگان و حمایت از صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) مشارکت داشته است.

دانستنی های جذاب و جالب درباره راسل کرو

دانستنی های جذاب و جالب درباره راسل کرو

  • ثروت راسل کرو در سال 2023 معادل بر 120 میلیون دلار بوده است.
  • کرو همچنین در ساخت موسیقی متن چندین فیلم خود از جمله «گلادیاتور» و «بینوایان» مشارکت داشته است.
  • کرو به نقش ولورین در سری فیلم های مردان ایکس پیشنهاد شد اما آن را رد کرد و در عوض نقش به هیو جکمن رسید.
  • کرو یک ستاره در پیاده روی مشاهیر هالیوود دارد که در سال 2010 دریافت کرد.
  • او حس میهن پرستی قوی دارد و با افتخار از فیلم ها و استعدادهای استرالیایی حمایت می کند.
  • او هم در فیلم های مستقل و هم در تولیدات پرهزینه هالیوود شرکت داشته است.
  • او به رک بودن و دفاع از اهدافی که به آنها اعتقاد دارد شهرت دارد.
  • کرو یکی از حامیان نیروهای مسلح استرالیا است و چندین بار از سربازان خارج از کشور بازدید کرده است.
  • در سال 2020، کرو به دلیل مشارکت در این ورزش به تالار مشاهیر لیگ راگبی استرالیا معرفی شد.
  • کرو علاوه بر کار با 30 Odd Foot of Grunts، چندین آلبوم انفرادی منتشر کرده و به عنوان خواننده و گیتاریست در سالن های مختلف اجرا داشته است.
  • او همچنین از طرفداران پرشور راگبی و طرفدار تیم لیگ راگبی South Sydney Rabbitohs است.
  • کرو همچنین در موزیک ویدیوهای چندین هنرمند از جمله گروه استرالیایی The Church و رپر آمریکایی RZA ظاهر شده است
  • در سال 2013، کرو با گروهی از سرمایه گذاران یک تیم لیگ راگبی به نام South Sydney Rabbitohs خریداری کرد. او مالک مشترک شد و کمک کرد تا تیم در حال مبارزه به یک فرنچایز موفق تبدیل شود.
  • کرو یکی از حامیان برجسته هنر بوده و به عنوان سفیر موسسه فیلم استرالیا خدمت کرده است. او همچنین در ترویج سینمای استرالیا در سطح بین المللی از جمله به عنوان مجری در جشنواره فیلم کن شرکت داشته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو