بیوگرافی ونتورث میلر بازیگر مشهور فرار از زندان؛ از خودکشی تا روابط عاشقانه

منبع: تاپ ناز

1

1402/10/25

11:14


ونتورث میلر یکی از مشهورترین بازیگران و فیلمنامه نویسان جهان است که با بازی در سریال فرار از زندان به شهرت جهانی رسید. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز …

ونتورث میلر یکی از مشهورترین بازیگران و فیلمنامه نویسان جهان است که با بازی در سریال فرار از زندان به شهرت جهانی رسید. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز زندگی شخصی و هنری این بازیگر مشهور را زیر ذره بین خواهیم برد پس تا انتها همراه تاپ ناز باشید.

تولد

وِنتوُرث میلرِ یا وِنتوُرث اِرل میلرِ سوم در 2 ژوئن سال 1972 در چیپینگ نورتون، آکسفوردشِر انگلستان دیده به جهان گشود.

خانواده

خانواده

ونتورث در یک خانواده 5 نفری بزرگ شد. پدرش  ونتورت ارل میلر دوم، وکیل و معلم بود و مادرش روکسان پالم معلم آموزش کودکان استثنایی بود. ونتورث 2 خواهر با نام های  لی و جیلیان دارد. پدر وی از نژادی آلمانی، جاماییکایی، آفریقایی- آمریکایی و انگلیسی دارد و مادرش از نژاد  فرانسوی، هلندی و روسی است.

از مهاجرت تا تحصیلات

ونتورث میلر به همراه خانواده‌اش در سال 1973 از منطقه چیپینگ نورتون، آکسفوردشر به محله پارک اسلوپ واقع در بروکلین نیوریورک مهاجرت کردند. ونتورث میلر دوره نوجوانی خود را در بروکلین گذرانده و وارد دبیرستان دولتی میدوود در بروکلین شد.

وی در سال 1990  به خاطر اصرار های والدین به دبیرستان کواکر ولی در پنسیلوانیا منتقل شد و در خصوص شرکت در کلاس های آماده سازی دانش آموزان برای دانشگاه  آماده شد.  ونتورث پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان وارد دانشگاه پرینستون در نیوجرسی شد. ونتورن میلر در بازه زمانی اشتغال به تحصیل در دانشگاه عضو باشگاه های مستعمراتی و چهاردیواری شد.

او همچنین در گروه آکاپلا، با صدای باریتون به نام تایگرتونز آواز خواند.  ونتورث در 1995  با مدرک کارشناسی ادبیات انگلیسی، از دانشگاه پرینستون فارغ‌التحصیل شد.

از شرکت در کلاس های بازیگری تا اولین نقش

از شرکت در کلاس های بازیگری تا اولین نقش

ونتورث میلر به گفته خودش از کودکی علاقه شدیدی به بازیگری داشت اما با اصرار های خانواده اش اول تحصیلات خود را به اتمام رساند. ونتورث میلر پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه در 1995 میلادی، به لس‌آنجلس رفت تا  در کلاس های بازیگری شرکت کند.

به‌گفته‌ی وی هنرپیشه‌شدن خواسته همیشگیش بوده‌است. او در توصیف راه پرپیچ‌وخمی که در مسیر ستاره شدن طی کرده‌است، چنین می‌گوید: «راه درازی را در پیش رو داشتم که با ناکامی، شکست و موانع بسیاری همراه بود؛ اما هرگز نتوانستم از آن دست بکشم. هنرپیشگی برای من به منزله هوا برای تنفس است؛ بنابراین کاری بود که باید انجام می‌دادم.» او مدتی در شرکتی که برای تلویزیون فیلم می‌ساخت، کار و در چندین تست هنرپیشگی شرکت کرد.

نخستین حضور او در تلویزیون در 1998  بود که به‌عنوان بازیگر میهمان در نقش گِیج پترونزی در قسمت 20 به نام «ماهی شو» از فصل 2 مجموعه تلویزیونی بافی قاتل خون‌آشام‌ها حضور یافت.

مطلب مشابه: بیوگرافی رایان گاسلینگ؛ از رابطه با مدل های مختلف تا ازدواج و ناگفته های شخصی

ورود حرفه‌ای به عرصه بازیگری

ورود حرفه‌ای به عرصه بازیگری

ونتورث میلر بعد از بازی در نقش های کوتاه و نه چندان مهم بالاخره در سال 2003 در فیلم مشهور «دنیای مردگان»، «Underworld» به ایفای نقش پرداخت. دنیای مردگان فیلمی آمریکایی در ژانر اکشن ترسناک به نویسندگی دنی مک‌براید و کارگردانی لن وایزمن است که در سال 2003 درباره راز تاریخ خون‌آشام‌ها و نوعی از گرگینه‌ها به نام لایکن ساخته شده‌است.

این فیلم به عنوان اولین قسمت از مجموعه فیلم‌های دنیای مردگان، و دومین نسخه به ترتیب زمانی این سری به‌شمار می‌رود. دنیای مردگان بیش از 95 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد در حالی که 22 میلیون دلار بودجه ساخت آن بوده‌است. دنباله این فیلم تحت عنوان دنیای مردگان: تکامل سه سال بعد در ژانویه 2006 اکران شد، و سه فیلم دیگر نیز در ادامه ساخته شدند.

همبازی شدن به آنتونی هاپکینز ستاره مشهور سینما

همبازی شدن به آنتونی هاپکینز ستاره مشهور سینما

ونتورث میلر در دومین بازی جدی خود با ستارگان مشهور سینما یعنی  آنتونی هاپکینز  و نیکول کیدمن در فیلم «ننگ بشری»، «The Human Stain» همبازی شده و به ایفای نقش پرداخت. این فیلم در ژانر درام به کارگردانی رابرت بنتون محصول شرکت میرامکس آمریکا است. فیلمنامه این کار از نیکولاس مایر بر اساس رمانی به همین نام از فیلیپ راث نوشته شده‌است.

داستان این فیلم درباره استاد موفق یک دانشگاه مطرح است. او سال هاست که زیر سایه یک دروغ بزرگ زندگی می کند. سیلک ظاهرا سفید پوست به نظر می رسد، ولی در واقع او سیاه پوست دورگه ای است که برای موفقیت در کار و جامعه هویت اصلی خود را پنهان کرده است. اما اتفاقی تمام اعتبار و سابقه او را از بین می برد، و مسیر زندگی او را کاملا تغییر می دهد. توهین او به چند دانشجو در سر کلاس درس، تمام اعتبار او را زیر سوال می برد.

مدیران دانشگاه گفته های سیلک را ناشی از طرز فکر نژادپرستانه او تلقی می کنند، و نهایتا تصمیم به اخراج او از دانشگاه می گیرند. سیلک پس از اخراجش با زن جوانی به نام فونیا فرلی (نیکول کیدمن) آشنا می شود…

مطلب مشابه: بیوگرافی جنیفر انیستون از ازدواج با برد پیت تا ناگفته‌های شخصی

سریال فرار از زندان و شهرت جهانی

سریال فرار از زندان و شهرت جهانی

ونتورث میلر شهرت جهانی خود را مدیون سریال «فرار از زندان» «Prison Break» در نقش مایکل اسکافیلد است. . فرار از زندان یک مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی ساخته پل شیورینگ است. این سریال از اوت 2005 تا می 2017 در  5 فصل و توسط شبکه رسانه‌ای فاکس پخش شد.

داستان آن در مورد دو برادر است که یکی از آن‌ها به خاطر جرم مرتکب نشده به مرگ محکوم شده‌و دیگری برای نجات برادر خود نقشه‌ای استادانه می‌کشد. مت اولمستد، کوین هوکس، مارتی آدلستین، دان پاروز، نیل اچ. موریتز و برت رتنر سازندگان اختصاصی این سریال هستند. همچنین برت رتنر کارگردان اولین قسمت این مجموعه بود.

موسیقی این سریال را رامین جوادی ساخت و در سال 2006، نامزد دریافت جایزه امی بهترین موسیقی متن شد. همچنین سریال فرار از زندان برنده جایزه بهترین سریال درام در جوایز برگزیده مردم سال 2006 شد.

شبکه رسانه‌ای فاکس ابتدا در سال 2003 به دلیل نگرانی از طولانی شدن این مجموعه، ساخت این سریال را قبول نکرد. به دنبال موفقیت سریال‌های لاست و 24، فاکس تصمیم گرفت تا کار تولید را در سال 2004 شروع کند.

فصل اول سریال با نظر مثبت بینندگان روبرو شد و نمره بالایی گرفت.

قرار بود فصل اول 13 قسمت داشته باشد، ولی با توجه به محبوبیت سریال، 9 قسمت دیگر به آن اضافه شد. فرار از زندان در چندین جشنواره و در زمینه‌های مختلف نامزد دریافت جایزه‌های بسیاری شده‌است. در سال 2006، این مجموعه موفق به کسب جایزه بهترین سریال درام از نگاه مردم شد.

در سال 2005، فرار از زندان جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی درام را از آن خود کرد. هر 5 فصل این سریال بر روی دی‌وی‌دی به بازار عرضه شده‌است و در ژوئیه 2009، دو قسمت اضافی به نام فرار نهایی منتشر شد.

در ژوئن 2015 اعلام شد که فاکس در صدد است ادامه این مجموعه را به صورت یک مینی‌سریال با قسمت‌های مشخص بسازد. در اوت 2015 اعلام شد که این مینی‌سریال 9 قسمتی برای پخش در سال 2017 از فاکس آماده شد و پخش آن از چهارم آوریل آغاز و در سی‌اُم می به پایان رسید.

در 4 ژانویه 2018، فاکس به‌طور رسمی اعلام کرد که فصل ششم این مجموعه در مرحله پیش‌تولید است. با این حال، در اوت 2019، فاکس اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای احیای فرار از زندان ندارد و میلر در اواخر سال 2020 اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به سریال ندارد. این سریال جوایز متعددی را بدست آورد.

مطلب مشابه: بیوگرافی آل پاچینو ستاره‌ای معروف؛ از بازیگر تا اسکار تا دستگیری و دانستنی های جالب

سریال فرار از زندان و شهرت جهانی

به دنبال موفقیت 13 قسمت اول این سریال، فرار از زندان در سال 2005، نامزد دریافت جایزه بهترین سریال درام جوایز برگزیده مردم شد و در ژانویه 2006 آن را برد. در شصت و سومین دورهٔ جوایز گلدن گلوب در سال 2006،  ونتورث میلر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر سریال درام مرد و این سریال نامزد دریافت جایزه بهترین سریال درام شد.

در سال 2005 هم ونتورث میلر نامزد دریافت جایزه ساترن بهترین بازیگر مرد تلویزیون شد. در سال 2006،  موسیقی سریال که توسط رامین جوادی ساخته شده‌است، برنده جایزه موسیقی برجسته جشنواره امی شد. در سال 2006،  رابرت نپر نامزد دریافت عنوان بهترین بازیگر مکمل مرد در سری جوایز ماهواره‌ای شد.

دیگر در این سریال بازی نخواهم کرد!

دیگر در این سریال بازی نخواهم کرد!

ونتورث میلر در صفحه های مجازی خود چنین نوشت: اگه شما هم منتظر این هستید که ونتورت میلر  در فصل جدید سریال Prison Break دوباره در نقش مایکل نقش‌آفرینی کند شما مدت بسیار زیادی را باید منتظر بمانید.

چرا که من هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به این سریال ندارم. در ماه ژانویه مایکل تورن (Michael Thorn) رئیس کمپانی و شبکه Fox Entertainment در طی جلسه TCA این کمپانی اعلام کرد که این احتمال وجود دارد که فصل جدیدی از سریال Prison Break ساخته شود.

با این حال اگر این احتمال تبدیل به واقعیت شود، ونتورت میلر بازیگر نقش اصلی این سریال مشخص کرده است که او برای بازی در آن حاضر نخواهد شد. ونتورث در آخرین پست خود در اینستاگرام نوشت: من رسماً دیگر نمی‌خواهم در سریال «فرار از زندان» Prison Break بازی کنم. من می‌دانم که این کار من ناامیدکننده است. ولی متأسفم. اگر شما عاشق کاراکتری شدید که من نقش آن را در این سریال بازی کردم متأسفم چرا که دیگر این نقش را بازی نخواهم کرد.

همبازی های او از تصمیمش حمایت کرده و دامینیک پرسل در نقش برادرش نوشت: بازی در این سریال سرگرم‌کننده بود رفیق. چه ماجراهایی بود. من کاملاً از تصمیم تو حمایت می‌کنم و دلیلت را برای این کار درک می‌کنم. من خوشحالم که تو این تصمیم را به جهت سلامتی خود و واقعیتی که آن را می‌پذیری گرفته‌ای.

دوستت دارم برادر. سارا وین کالیز که نقش همسرش را بازی میکرد گفت: من بسیار سپاس گذارم از همکاری و کاری که با یکدیگر انجام داده‌ایم و با علاقه زیاد من با این نوشته‌ام از تصمیمت کاملاً حمایت می‌کنم. تمام شما هواداران باید بدانید که گروه بازیگری سریال prison break فضایی کاملاً دوستانه دارد.

مطلب مشابه: بیوگرافی راسل کرو بازیگر مشهور؛ از ازدواج با یک خواننده تا ناگفته های شخصی

بازی در سری فیلم های مشهور رزیدنت ایول

بازی در سری فیلم های مشهور رزیدنت ایول

ونتورث میلر بعد از شهرت جهانی با پیشنهاد های بسیار زیادی روبرو شد. یکی از این پیشنهاد ها بازی در سری فیلم های مشهور «رزیدنت ایول: زندگی پس از مرگ»، «Resident Evil: Afterlife» بود. رزیدنت ایول: زندگی پس از مرگ یک فیلم علمی–تخیلی ترسناک سه‌بعدی محصول مشترک آمریکا، بریتانیا و آلمان و به نویسندگی و کارگردانی پل دبلیو. اس. اندرسون است که در 10 سپتامبر 2010 اکران شد.

این فیلم چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های رزیدنت ایول محسوب می‌شود که بر اساس مجموعه بازی‌های ویدئویی ترس و بقا شرکت کپ‌کام، رزیدنت ایول ساخته شده است. این فیلم با فروش بیش از 296 میلیون دلار به یک فیلم موفق تبدیل شد.

بعد از موفقیت این فیلم قسمت بعدی این مجموعه با نام «رزیدنت ایول: قصاص»، «Resident Evil: Retribution» ساخته شد. رزیدنت ایول: قصاص یک فیلم علمی–تخیلی ترسناک سه‌بعدی به نویسندگی و کارگردانی پل دبلیو. اس. اندرسون است که در سپتامبر 2012 اکران جهانی شده‌است. این پنجمین قسمت در مجموعه فیلم‌های رزیدنت ایول است که بر اساس مجموعه بازی ویدئویی ترس و بقا شرکت کپ‌کام، رزیدنت ایول ساخته شده‌است و سومین فیلم کارگردانی شده توسط پل اندرسون است.

این فیلم مستقیماً و در ادامه نسخه قبلی، رزیدنت ایول: زندگی پس از مرگ است و از جایی شروع می‌شود که فیلم قبلی تمام شد (با حمله چندین هواپیمای بزرگ شرکت آمبرلا به کشتی).

در این فیلم «آلیس» (میلا یوویچ) به همراه چند نفر دیگر و شرکت آمبرلا در مقابل زامبی‌ها که تمام دنیا را گرفته‌اند، می‌جنگد. این قسمت از این مجموعه نیز در فروش موفق بوده و توانست بیش از 240 میلیون دلار فروش داشته باشد.

اولین تجربه فیلمنامه‌نویسی

اولین تجربه فیلمنامه‌نویسی

ونتورث میلر بیشتر شهرت خود را مدیون بازیگری بود اما وی تصمیم گرفت یک فیلمنامه بنویسد. در سال 2013 فیلمنامه‌ فیلم استوکر را نوشت. استوکر ( Stoker) فیلمی بریتانیایی-امریکایی در ژانر درام و مرموز به کارگردانی پک چن-اوک و نویسندگی ونت ورث میلر است. بازیگران فیلم میا واشیکوفسکا (ایندیا استوکر)، متیو گود (چارلی استوکر)، نیکول کیدمن (اِولین استوکر)، جکی ویوِر (گوئِندُلین استوکر) هستند.

این کار یکی از آخرین فیلم‌های تونی اسکات است که پیش از مرگش تهیه‌کنندگی آن را به عهده داشته‌است. داستان این فیلم درباره پس از فوت پدر خانواده عمو چارلی برای زندگی به آنها ملحق می شود، اما مادر خانواده به عمو چارلی که مردی جذاب و مرموز بود مشکوک میشود و در ادامه به شدت به او علاقه مند می شود و …

مطلب مشابه: بیوگرافی گری اولدمن؛ از رابطه با بازیگران مشهور تا متهم به خشونت خانگی

فیلم پرستاره لافت

فیلم پرستاره لافت

ونتورث میلر در سال 2014 در فیلم معمایی خانه مجردی ( The Loft) محصول مشترک آمریکا و بلژیکی به ایفای نقش پرداخت. کارگردان این فیلم اریک فان لوی است. این فیلم به عنوان نسخه بازسازی شده فیلمی بلژیکی به همین نام در سال 2008 به‌شمار می‌رود، که آن هم توسط اریک ون لو کارگردانی شده بود.

این فیلم در تابستان 2011 فیلمبرداری شد ولی عرضه سینمایی آن توسط توزیع‌کننده عوض شد. دراصل دارک کسل انترتینمنت با قصد عرضه فیلم از طریق شرکت وارنر برادرز، حق عرضه در آمریکا را کسب کرد. وقتی جوئل سیلور دفترش را به یونیورسال منتقل کرد، بر دارک کسل و این فیلم مسلط شد. یونیورسال برنامه ریخت تا فیلم را در 29 اوت 2014 منتشر کند ولی استودیو آن را از برنامه خارج کرد.

حق توزیع فیلم از دارک کسل به اوپن رود فیلمز منتقل شد و آن را در 30 ژانویه 2014 منتشر کرد. از بازیگران مشهور این فیلم میتوان به کارل اربن، جیمز مارسدن، اریک استون استریت، ماتیاس خونارتس، رونا میترا و ریچل تیلور اشاره کرد. داستان این فیلم درباره پنج مرد بصورت پنهانی یک پنتهاوس زیر شیروانی تهیه می کنند تا گهگاهی به آن بروند و از زندگی خانواده خارج گردند اما زمانی که یک جسد در این خانه پیدا می شود شرایط تغییر می کند…

زندگی شخصی

رابطه با ماریانا کلاونو هنرپیشه آمریکایی

رابطه با ماریانا کلاونو هنرپیشه آمریکایی

ونتورث میلر در سال 2006 با  ماریانا کلاونو هنرپیشه آمریکایی وارد رابطه شد. این دو چندین بار با یکدیگر در مراسم های مختلف حضور پیدا کردند. رابطه این دو در ابتدا تائید نشد، اما با چندین بار دیده شدن ونتورث و ماریانا حکم تائیدی بر روابطشان بود. رابطه این دو فقط 1 سال ادامه داشت و در سال 2007 به پایان رسید.

رابطه با امی بیس

ونتورث میلر در سال 2007 با فردی بنام امی بیس دیده شد. این دو 1 سال در رابطه بوده و در سال 2008 جدا شدند.

خودکشی!

خودکشی!

ونتورث میلر در صفحه فیسبوک رسمی خود پستی منتشر کرد و نوشت: انتشار چنین عکس هایی البته برای اولین بار نیست که اتفاق می افتد اما این یکی مثل بقیه نیست. این عکس مربوط به سال 2010 است. من در آن زمان به دلایل مختلف از سینما فاصله گرفته بودم. مهمترین دلیل این بود که دست به خودکشی زده بودم.

این موضوعی است که می خواهم امروز آن را فاش کنم. افراد کمی در جریان شرایطی هستند که مرا به این کار سوق داد.» او گفته است که از بچگی اش با افسردگی دست و پنجه نرم کرده است و 6 سال به دنبال آرامش بوده است: «این گونه بود که شروع کردم به خوردن بی رویه، بقیه شاید مواد مخدر و الکل مصرف کنند اما من فقط به خوردن فکر می کردم. این طوری بود که اضافه وزن وحشتناکی پیدا کردم.

در سال 2007 مجله InStyle افشا کرد ونتورث میلر همجنسگرا است با این حال او این ادعا را تکذیب کرد تا اینکه 6 سال بعد در سال 2013 به آن اعتراف کرد و می‌گوید در نوجوانی بخاطر این مسئله دست به خودکشی هم زده است.

مطلب مشابه: بیوگرافی کریس همسورث بازیگر؛ از زندگی شخصی تا ناگفته های زندگی

مثل مایکل اسکافیلد باهوش نیستم!

در مصاحبه‌ای وقتی از وی سوال شد که مثل شخصیتش در سریال فرار از زندان باهوش است یا خیر در جواب گفت: نه!به اندازه او نبود.من در درس های ریاضی و علوم در مدرسه نا امید کننده بودم.بنابراین تکیه من تنها به نویسندگان بود.

علاقه شدید به موسیقی

ونتورث میلر چندین بار در مصاحبه‌هایش گفته است  که طرفدار موسیقی است و از گوش دادن به انواع مختلفی از ژانرها از جمله راک، هیپ هاپ و موسیقی الکترونیک لذت می برد. او همچنین برخی از آهنگ های مورد علاقه خود را در حساب های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است.

کار های بشردوستانه

کار های بشردوستانه

ونتورث میلر انسانی به شدت نیکوکار است. او در طول سال ها در چندین هدف خیریه، از جمله کمیته بین المللی نجات، که به پناهندگان و آوارگان در سراسر جهان کمک می کند، مشارکت داشته است. او همچنین علیه خشونت پلیس و بی عدالتی نژادی در ایالات متحده صحبت کرده است.

او در مورد اهمیت مراقبت از سلامت روان صحبت کرده است و دیگران را تشویق کرده است که اگر با مسائل بهداشت روانی دست و پنجه نرم می کنند به دنبال کمک باشند. او همچنین از ارائه بهتر مسائل مربوط به سلامت روان در رسانه ها حمایت کرده است. 

او از آن زمان به دنبال کمک بوده و دیگرانی را که با آسیب رساندن به خود دست و پنجه نرم می کنند تشویق می کند که همین کار را انجام دهند. میلر علاقه شدیدی به مسائل حقوق بشر دارد و در چندین کمپین با هدف افزایش آگاهی و حمایت از عدالت اجتماعی شرکت داشته است. او با سازمان هایی مانند عفو بین الملل و جشنواره فیلم آرتیویست برای ترویج اهدافی مانند پایان دادن به مجازات اعدام و مبارزه با تغییرات آب و هوایی همکاری کرده است.

ونتورث در چندین هدف خیریه مرتبط با سلامت روان مشارکت داشته است، از جمله سازمان Active Minds که بر ارتقای آگاهی سلامت روان و کاهش انگ در مورد بیماری روانی تمرکز دارد. میلر در مورد تجربیات خود در مورد قلدری صحبت کرده است و در مورد اهمیت ایستادگی در برابر قلدرها و رفتار با مهربانی و احترام با دیگران صحبت کرده و از این موضع به شدت فاع کرده است.

میلر در چندین طرح زیست محیطی با هدف ارتقای پایداری و کاهش تأثیر فعالیت های انسانی بر روی کره زمین شرکت داشته است. او با سازمان هایی مانند شورای دفاع از منابع طبیعی برای ترویج ابتکارات سبز کار کرده است و از شیوه های پایدارتر در صنعت سرگرمی حمایت کرده است.

علایق

علایق

ونتورث میلر گفته است که از طرفداران پر و پا قرص کتاب های مصور است و از شخصیت بتمن به عنوان یکی از ابرقهرمانان مورد علاقه خود یاد کرده است. او همچنین چندین شماره از مجموعه کتاب های مصور «افسانه های فردا» را نوشته است. میلر گفته است که از طرفداران داستان های علمی تخیلی است و از «پیشتازان فضا» به عنوان یکی از برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود یاد کرده است.

او همچنین به بازی در نقش یک شرور در یک فیلم ابرقهرمانی ابراز علاقه کرده است. او علاقه زیادی به عکاسی دارد و برخی از عکس های خود را در حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است. او گفته است که از ثبت لحظات و تصاویری که داستانی را روایت می کنند لذت می برد.

میلر اعلام کرده که از طرفداران ژانر ترسناک است و از تماشای فیلم های ترسناک لذت می برد. او حتی برای بازی در یک فیلم ترسناک ابراز علاقه کرده است. او گفته است که از طرفداران ادبیات کلاسیک است و از خواندن آثار نویسندگانی مانند جین آستن و ارنست همینگوی لذت می برد.

او همچنین گفته است که از علاقه مندان به ادبیات علمی تخیلی و فانتزی است. ونتورث علاقه زیادی به معماری دارد و گفته است که از کاوش در شهرها و استفاده از سبک ها و طرح های مختلف ساختمان ها لذت می برد. او همچنین ابراز علاقه کرده است که روزی خانه خود را طراحی کند.

ونتورث میلر گفته است که از طرفداران بازی های ویدیویی است و از انجام بازی هایی مانند “Assassin’s Creed” و “Batman: Arkham Asylum” لذت می برد. او همچنین به صداپیشگی برای بازی های ویدیویی ابراز علاقه کرده است.

دانستنی های جالب درباره ونتورث میلر

دانستنی های جالب درباره ونتورث میلر

  • جالب است بدانید ونتورث میلر نسبت به سگ و گربه حساسیت دارد.
  • میلر به روانشناسی ابراز علاقه کرده است و مجذوب ذهن و رفتار انسان است.
  • ونتورث در رویداد “Runway for Life”، یک نمایش مد خیریه که به نفع بیمارستان تحقیقاتی کودکان سنت جود بود، در سال 2003 شرکت کرد.
  • او معتقد است که پیشینه چند زبانه او به توانایی او در آوردن اصالت به تصویر شخصیت های مختلف کمک کرده است.
  • وی  دارای تابعیت آمریکایی و بریتانیایی است که نشان دهنده تولد بریتانیایی و تربیت آمریکایی اوست.
  • او برای بازی های بازیگری خود نامزد جوایز متعددی از جمله جوایز ساترن و جوایز گلدن گلوب شده است.
  • میلر در امور خیریه مختلف مشارکت داشته و از سازمان هایی مانند پروژه ترور و PETA حمایت کرده است.
  • ونتورث از طریق پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام با طرفداران خود درگیر می‌شود، جایی که به‌روزرسانی‌ها، بینش‌ها و کلمات تشویق‌کننده را به اشتراک می‌گذارد.
  • میلر همچنین به مدلینگ روی آورده است و جلد مجلاتی مانند GQ و Out را زیبا کرده است.
  • میلر از طرفداران خود قدردانی می کند و اغلب از حمایت و پیام های محبت آمیز آنها ابراز قدردانی می کند.
  • او از فیلم های کلاسیک الهام می گیرد و آثار کارگردانانی مانند آلفرد هیچکاک و استنلی کوبریک را تحسین می کند.
  • وی برای حریم خصوصی خود ارزش قائل است و روابط عاشقانه خود را از انظار عمومی دور نگه داشته است.
  • چشمان آبی جذاب او اغلب به عنوان یکی از برجسته ترین ویژگی های فیزیکی او مورد تحسین قرار گرفته است.
  • محبوبیت میلر در سرتاسر جهان گسترش یافته است و طرفداران پرشور در کشورهای مختلف دارند.
  • او در سریال درام پزشکی “House” در نقش بنجامین برد ظاهر شد.
  • ونتورث روی پروژه های پشت صحنه مانند توسعه فیلمنامه و تولید کار کرده است و استعدادهای چندوجهی خود را به نمایش گذاشته است.
  • میلر با گرگ برلانتی، تهیه‌کننده اجرایی «فرار از زندان» برای سریال‌های تلویزیونی ابرقهرمانی «فلش» و «افسانه‌های فردا» همکاری کرده است
  • او برای نقش‌های سینمایی خاص دستخوش دگرگونی‌های فیزیکی شده است و بیشتر نشان می‌دهد که فداکاری خود را به حرفه‌اش نشان می‌دهد.
  • او یک خواننده مشتاق است و از کاوش در ژانرهای مختلف از جمله ادبیات، روانشناسی و فلسفه لذت می برد.
  • میلر گفته است که از آشپزی و آزمایش غذاهای مختلف لذت می برد
  • میلر اعلام کرده که از طرفداران فیلم های کمیک بوکی است و ابراز علاقه کرده است که در یک فیلم آینده نقش یک ابرقهرمان را بازی کند.
  • در سال 2016 یک موسسه خیریه سلامت روان (Active Minds) اعلام کرد که میلر بخاطر تجربه افسردگی قبلی و زندگی موفق فعلی، سفیر این سازمان می باشد
  • او به زبان فرانسه مسلط است و گفته است که به زبان های اسپانیایی و ایتالیایی نیز مسلط است.
  • میلر در چندین موزیک ویدیو از جمله “ما متعلق به هم” ماریا کری و موزیک ویدیو آهنگ “اینطوری است” توسط Run-DMC با حضور کری ظاهر شده است.
  • میلر گفته است که از بازی در شخصیت های پیچیده که عمق و ظرافت زیادی دارند لذت می برد. او گفته است که دوست دارد روانشناسی و انگیزه شخصیت‌هایش را بررسی کند و حس واقع‌گرایی را در اجراهایش بیاورد.
  • ونتورث به خاطر فعالیت های دفاعی خود شناخته شده است و جوایزی را از سازمان هایی مانند GLAAD و کمپین حقوق بشر دریافت کرده است. او همچنین به عنوان یکی از “جذاب ترین مردان زنده” توسط مجله People انتخاب شده است.
  • میلر گفته است که از طرفداران پر و پا قرص برنامه تلویزیونی «برکینگ بد» است و حتی گفته است که اگر قرار بود دوباره در این سریال بازگردد، دوست دارد نقشی در آن بازی کند.
  • میلر در چندین پروژه بین المللی شرکت داشته و در کشورهایی مانند مراکش، رومانی و آفریقای جنوبی کار کرده است. او گفته است که از کشف فرهنگ های جدید و یادگیری در مورد روش های مختلف زندگی لذت می برد.
  • ونتورث به دلیل مشارکت در هنر و صنعت سرگرمی شناخته شده است و جوایزی مانند جایزه زحل برای بهترین بازیگر مرد تلویزیون و جایزه پوره طلایی برای بازیگر برجسته در یک سریال درام دریافت کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو