شایعه: اطلاعات مهمی از فیلم Fantastic Four فاش شد

منبع: گیمفا

3

1402/5/13

20:56


طی روزهای اخیر شایعات بسیاری از پروژه سینمایی fantastic four در سطح اینترنت پخش شده که صحت آن هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

شایعه: اطلاعات مهمی از فیلم Fantastic Four فاش شد

طی روزهای اخیر شایعات بسیاری از پروژه سینمایی Fantastic Four در سطح اینترنت پخش شده که صحت آن هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در حالی که دنیای سینمایی مارول از آغاز فاز چهارم تا به امروز دچار افت عجیب و غریبی حتی در مقایسه با استانداردهای خودش شده و آثار سال‌های اخیر آن‌ها با انتقادات قابل توجهی روبرو بوده اما یکی از پروژه‌هایی که می‌تواند باری دیگر MCU را به روزهای اوج خود بازگردانده و تمامی توجهات را به سمت آن‌ها معطوف نماید، فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) نام دارد که مت شکمن کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

با وجود آن که فیلم Fantastic Four آغازگر فاز ششم دنیای سینمایی مارول خواهد بود و برای اکران در سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است اما تاکنون هیچ اطلاعات ارزشمندی از آن منتشر نشده و تنها نام کارگردان آن مشخص گردیده است. با این حال به تازگی اطلاعات جذابی از این پروژه توسط جف اسنایدر منتشر شده که صحت آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

طبق این گزارش که فعلاً آن را در حد شایعه در نظر می‌گیریم، ونسا کربی برای ایفای نقش شخصیت سو استورم برگزیده شده است. شخصیتی که نقشی مهم در جریان وقایع این فیلم خواهد داشت. جف اسنایدر در ادامه فاش کرده که ستاره فصل چهارم مجموعه تلویزیونی Stranger Things (چیزهای عجیب) یعنی جوزف کوئین نیز برای ایفای نقش برادر سو استورم به نام جانی استورم برگزیده شده است.

در حالی که بازیگر شخصیت بنجامین جیکوب گریم هنوز مشخص نشده اما جف اسنایدر اشاره می‌کند که استودیو مارول به دنبال بازیگری سفید پوست و تنومند برای ایفای نقش این ابرقهرمان می‌باشد. درباره رهبر گروه ۴ شگفت‌انگیز یعنی رید ریچاردز نیز نام‌های بسیاری به چشم می‌خورد که هنوز هیچ کدام به تایید نهایی نرسیده‌اند.

او در ادامه به سراغ جذاب‌ترین بخش این شایعات رفته و به حضور گالاکتوس به عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم Fantastic Four اشاره می‌کند. موجودی خبیث که استودیو مارول ایفای نقش آن را به آنتونیو باندراس پیشنهاد داده است؛ زیرا آن‌ها می‌خواهند تا بازیگری لاتین هنرنمایی شخصیت گالاکتوس را بر عهده داشته باشد.

در حالی که بنا به گفته‌های جف اسنایدر، گالاکتوس به عنوان شرور اصلی این فیلم برگزیده شده اما شاهد حضور شخصیت محبوب دکتر دووم نیز خواهیم بود. دکتر دوومی که نه به عنوان یکشرور، بلکه در قامت شخصیتی فرعی تا انتهای فیلم حضور خواهد داشت تا زمینه‌چینی برای شرارت‌های وی در پروژه‌های بعدی MCU مهیا شود.

او در پایان به بازیگری تحت عنوان ابن ماس-بچراک اشاره می‌کند که به احتمال بسیار زیاد ایفای نقش شخصیت دکتر دووم را بر عهده خواهد گرفت. با این حال اگر که او را در قامت موج سوار نقره‌ای ببینیم نیز نباید تعجب کنیم؛ به این دلیل که استودیو مارول هنوز نقش وی را نهایی نکرده است! در هر حال موضوعی که قطعی به نظر می‌رسد این است که با حضور گالاکتوس، پای موج سوار نقره‌ای نیز به داستان فیلم Fantastic Four باز خواهد شد.

تاکنون شایعات بسیاری حول محور پروژه سینمایی Fantastic Four از فاز ششم دنیای سینمایی مارول به گوش رسیده است و صحبت‌های جف اسنایدر نیز با وجود آن که جذاب به نظر می‌رسند اما تمام و کمال صحت نداشته و باید تا اعلامیه رسمی استودیو مارول منتظر بمانیم.

منبع: مووی‌وب

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو