آریا سازوکار نمایندگی کارخانجات شیشه اردکان

منبع: روزانه

6

1402/5/18

12:04


گروه کارخانه های اردکان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده شیشه و فراورده‌های آن است. این شرکت در دهه 80 در منطقه یزد احداث شد. شرکت اردکان یزد کلیه مراحل از کشف و استخراج تا فرآوری شیشه را پوشش می‌دهد. این کارخانه در زمینی به مساحت حدود 70 هکتار ساخته شده و در سال 90 به […]

آریا سازوکار نمایندگی کارخانجات شیشه اردکان

گروه کارخانه های اردکان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده شیشه و فراورده‌های آن است. این شرکت در دهه 80 در منطقه یزد احداث شد. شرکت اردکان یزد کلیه مراحل از کشف و استخراج تا فرآوری شیشه را پوشش می‌دهد. این کارخانه در زمینی به مساحت حدود 70 هکتار ساخته شده و در سال 90 به بهره برداری نهایی رسید. شرکت اردکان مدعی‌ست محصولات باکیفیت خود را با مکانیزمی خودکار تولید کرده و از آخرین تکنولوژی تولید شیشه در دنیا استفاده می‌کند.

تیم آریا سازوکار با توجه به این‌ که برای حفظ رضایت و اعتماد خریداران خود اهمیت زیادی قائل است، سعی کرده نمایندگی کارخانه‌های تولید شیشه‌ای که شناخته شده‌اند و رد پای خوبی از خود برجای گذاشته‌اند را به‌دست آورد تا بتواند محصولات درجه یک و با کیفیتی را به شما عزیزان تحویل دهد. از این جهت سازوکار، نمایندگی شیشه اردکان یزد را در اختیار دارد و انواع شیشه های تولید شده توسط این کارخانه را عرضه می‌کند. 

کارخانجات شیشه اردکان

مجموعه شیشه اردکان، در سال ١٣٨٧، در زمینی به مساحت 100 هکتار، در اردکان یزد احداث شده و طی نیمه دوم سال ١٣٩٠ به بهره‌برداری رسیده است .اکنون گروه کارخانجات شیشه اردکان، با داشتن بزرگ‌ترین کوره تولید شیشه در خاورمیانه، ارائه بیش از صد نوع محصول متفاوت، بهره گیری از نیرو و تخصص 2000 نفر از کارکنان توانا و مالکیت بر معادن عظیم با مرغوبیت بالا، یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های تولیدکننده شیشه تخت در غرب آسیا محسوب می‌شود و قادر است محصولاتی با درجه کیفی A ، بر پایه استاندارد JIS ژاپن و CE اروپا تولید کند.

همچنین موقعیت جغرافیایی گروه کارخانجات شیشه اردکان، یک فرصت فوق‌العاده برای صادرات محصولات ایجاد کرده است. گروه کارخانجات شیشه اردکان، به عنوان یک سازمان تجاری حرفه‌ای، با در دسترس داشتن ماشین‌آلات و وسایل نقلیه به روز، آماده پاسخگویی به تقاضای روزافزون مشتریان در خاورمیانه و دیگر بخش‌های جهان است.

آریا سازوکار نمایندگی کارخانجات شیشه اردکان

 تعداد نمایندگی های کارخانجات شیشه اردکان

شیشه اردکان در بسیاری از شهرهای ایران نمایندگی دارد، اما اگر قصد خرید شیشه اردکان را از مجموعه ای معتبر دارید، می توانید سفارش خود را در سایت آریا سازوکار ثبت کنید و از طریق راه‌های ارتباطی در آخر این صفحه، با ما در تماس باشید. شرکت آریا سازوکار در شهر اصفهان قرار دارد اما به دلیل این‌که اولویت آن ارائه محصولات با کیفیت به شهروندان است، شیشه‌ی اردکان را به تمام نقاط کشور ارسال می‌کند و همچنین مسئولیت اجرا و نصب آن را بر عهده می‌گیرد. کارخانجات شیشه اردکان یزد در زمینه تولید شیشه فلوت تخصص دارد. پنجره‌های تک و دوجداره این شرکت درجه یک بوده و استحکام بسیار زیادی دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد کارخانه شیشه اردکان، قیمت شیشه اردکان و نحوه خرید شیشه اردکان از سایت آریا سازوکار می توانید با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید تا شما را به درستی راهنمایی کنند.

سازوکار نماینده کارخانجات شیشه اردکان

مجموعه آریا سازوکار فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1387 در زمینه تولید و اجرای انواع در و پنجره هایupvc‌، نماهای شیشه‌ای و شیشه‌های ساختمانی آغاز کرد و در سال 1397 این مجموعه در جهت ارائه‌ی خدمات مشاوره -تولید و اجرا به صورت گسترده‌تر و با کیفیت گام برداشت. سازوکار یکی از با تجربه‌ترین نمایندگی‌های شیشه اردکان است که نه تنها در اصفهان، بلکه در سطح کشور فعالیت دارد و شیشه مدنظر شما را با حمل و نقل ایمن به هر جایی در کشور که شما باشید، ارسال می‌کند.

شیشه اردکان یزد با به‌کارگیری استانداردترین و به روزترین دستگاه‌های تولیدی شیشه، همچنین استفاده از درجه‌یک‌ترین متریال ها برای ساخت شیشه، تولیدکننده‌ای حرفه‌ای در سطح کشور است و با کیفیت بسیار بالای شیشه‌های خود توانسته رضایت همه مشتریان خود را به دست آورد. مجموعه آریا سازوکار با توجه به این ‌که اولویت‌اش جلب اعتماد و حفظ رضایت مشتریان خود است، نمایندگی کارخانجات شیشه اردکان برند سرشناسی که سازنده‌ی شیشه‌های باکیفیت و فرآورده‌های آن است را به‌دست آورد تا توانسته باشد، محصولات درجه یکی را به شما عزیزان تحویل دهد. از این رو سازوکار مسئولیت نمایندگی شیشه اردکان را بر عهده دارد و انواع شیشه های تولید شده توسط این کارخانه را ارائه می‌دهد.

بیش از ده سال است که این کارخانه به بهره‌برداری رسیده و توانسته است تولید شیشه خود را به حداکثر برساند. بیش از دو هزار پرسنل متخصص و کارشناس حرفه ای در این کارخانه مشغول به کار هستند و شیشه‌های مرغوبی را به بازار عرضه می‌کنند. نمایندگی شیشه اردکان با توجه به فاکتورهایی همچون شیشه‌های تولید شده بر اساس استاندارد JIS، استاندارد CE اروپا و درجه کیفی سطح A تصمیم به فروش شیشه‌های این کارخانه گرفته‌است. با مراجعه به صفحه‌ی اول سایت سازوکار می‌توانید محصولات و فرآورده‌های شیشه‌ای ما و تنوع آن را ببینید.

آریا سازوکار نمایندگی کارخانجات شیشه اردکان

 چگونه نماینده شیشه اردکان شویم؟

کارخانه شیشه اردکان در استان زادگاه خودش، یعنی یزد بنا شده است. برای ارتباط با کارخانه شیشه اردکان و اطلاع از شرایط داشتن نمایندگی آن می‌توانید به دفتر اصلی آن در شهرستان اردکان در استان یزد مراجعه کنید. همچنین از طریق تماس با شماره‌ی کارخانه شیشه اردکان نیز می‌‌توانید اقدام کنید. همچنین می‌توانید به وب‌سایت کارخانه اردکان مراجعه کنید و در آنجا شماره تماس کارخانه را ببینید.

 نمایندگی کارخانجات اردکان

نمایندگی کارخانجات شیشه‌ی اردکان را می‌توانید در اکثر کلان شهرهای ایران پیدا کنید. دفتر مرکزی این کارخانه در شهر تهران واقع شده است. همچنین مجموعه‌ی آریا سازوکار به عنوان نمایندگی شیشه اردکان در شهر اصفهان، آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما هم‌وطنان عزیز است.

کارخانه‌های اردکان شامل چهار کارخانه است. اولین کارخانه همان کارخانه معروف اردکان است که تولید شیشه‌های رایج را برعهده دارد. دیگری کارخانه تولید شیشه‌های مدرن تر مانند شیشه سکوریت و لمینت است. سومین کارخانه در زمینه استخراج مواد اولیه فعالیت دارد و آخرین کارخانه بیشتر در حوزه تغییر و آرایش مواد اولیه مورد نیاز این صنعت است. کارخانجات اردکان به اندازه‌ای فعالیت خود را به درستی انجام داده است که توانسته محبوبیت چشم‌گیری در سراسر غرب آسیا، برخی از کشورهای اروپایی، روسیه، کشورهای حاشیه‌ی خلیج فارس، هندوستان و پاکستان و… پیدا کند و شیشه‌های ساخته شده را به این کشورها صادر کند. به همین دلیل توانسته نمایندگی‌های متعددی در سراسر ایران داشته باشد و البته شرکت‌های زیادی خواستار اخذ نمایندگی آن هستند. برای ارتباط با شرکت آریا سازوکار و خرید شیشه فلوت اردکان، از طریق مراجعه به دفتر ما در اصفهان یا غیرحضوری از طریق سایت و راه‌های ارتباطی اقدام کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو