با ثبت نام در صرافی او ام پی فینکس 100 هزار شیبا ببر

منبع: تالاب

2

1402/5/19

13:11


با ثبت نام و تکمیل احراز هویت در پلتفرم او ام پی فینکس می‌توانید ۱۰۰ هزار شیبا هدیه بگیرید. ثبت نام برای جشنواره ارز شیبا صرافی او ام پی فینکس به راحتی و با استفاده از یک ایمیل امکان‌پذیر است. کافیست وارد وبسایت یا اپلیکیشن صرافی او ام پی فینکس شوید و به صفحه ثبت […]

با ثبت نام در صرافی او ام پی فینکس 100 هزار شیبا ببر

با ثبت نام و تکمیل احراز هویت در پلتفرم او ام پی فینکس می‌توانید ۱۰۰ هزار شیبا هدیه بگیرید. ثبت نام برای جشنواره ارز شیبا صرافی او ام پی فینکس به راحتی و با استفاده از یک ایمیل امکان‌پذیر است. کافیست وارد وبسایت یا اپلیکیشن صرافی او ام پی فینکس شوید و به صفحه ثبت نام مراجعه کنید.

 

بعد از وارد کردن ایمیل و تعیین رمز عبور می‌بایست تیک مربوط به گزینه‌های «موافقت با قوانین» و «من ربات نیستم» را فعال کنید تا حساب کاربری شما ایجاد شود.

 

پس از ثبت نام به طور خودکار وارد صفحه داشبورد خواهید شد و می‌بایست بر روی دکمه «احراز هویت» بزنید. احراز هویت در او ام پی فینکس طی سه مرحله و در کمتر از ۵ دقیقه تکمیل می‌گردد. پس از تکمیل احراز هویت، اطلاعات حساب کاربری شما به صورت آنی توسط پشتیبانی او ام پی فینکس مورد بررسی قرار گرفته و تایید می‌شود.

 

به محض تایید احراز هویت، ۱۰۰ هزار ارز دیجیتال شیبا به عنوان اولین هدیه ثبت نام به صورت آنی به حساب کاربری شما واریز می‌گردد. برای شرکت در این جشنواره فقط تا سی‌ویکم مرداد 1402 فرصت دارید.

جزئیات کمپین ارز دیجیتال شیبا در او ام پی فینکس

جزئیات کمپین ارز دیجیتال شیبا در او ام پی فینکس

این جشنواره تنها به هدیه ثبت نام محدود نشده و فرصتی را فراهم کرده تا تمام کاربران بتوانند بدون نیاز به هیچ سرمایه‌گذاری اولیه بی نهایت ارز دیجیتال شیبا به دست آورند!

 

  • اگر تا کنون در صرافی او ام پی فینکس ثبت نام نکرده‌اید:

از هفدهم تا سی‌ویکم مرداد فرصت دارید تا با تکمیل ثبت نام و احراز هویت، صد هزار شیبا هدیه بگیرید. در مرحله بعد به ازای هر فردی که با کد دعوت شما ثبت نام کند،۱۰۰ هزار شیبای دیگر به حساب کاربری‌تان واریز می‌شود؛ یعنی یک کسب درآمد واقعی و نامحدود آن هم بدون سرمایه اولیه! ضمنا هیچ محدودیتی در تعداد افراد دعوت شده وجود نداشته و شما می‌توانید با معرفی افراد بیشتر، کسب درآمد بالاتری داشته باشید.

 

همچنین تا سقف ۳۰ درصد از کارمزد تمام معاملات افرادی که توسط لینک یا کد دعوت شما در او ام پی فینکس ثبت نام کرده‌اند، برای همیشه به حساب کاربری شما واریز می‌گردد. از آن جایی که فرد دعوت شده یک کاربر جدید در او ام پی فینکس محسوب می‌شود، صد هزار شیبا به عنوان هدیه ثبت نام و تکمیل احراز هویت دریافت می‌کند.

 

از سوی دیگر با توجه به اینکه این فرد ثبت نام خود را از طریق لینک ثبت نام شما انجام داده، ۱۰۰ هزار شیبای دیگر نیز به حساب او واریز خواهد شد. یعنی فردی که با استفاده از کد رفرال کاربر دیگری در او ام پی فینکس ثبت نام و احراز هویت کند، در مجموع ۲۰۰ هزار شیبا به عنوان هدیه دریافت می‌کند.

 

آیا کاربران قدیمی صرافی او ام پی فینکس هم شیبا دریافت می‌کنند؟

از هفدهم تا سی‌ویکم مرداد فرصت دارید تا با دعوت دوستان خود به او ام پی فینکس در این جشنواره شرکت کنید و به طور نامحدود ارز دیجیتال شیبا از صرافی هدیه بگیرید. در ازای هر فرد ۱۰۰,۰۰۰ واحد ارز دیجیتال شیبا! همچنین تا سقف ۳۰ درصد کارمزد معاملات افراد معرفی شده نیز برای همیشه به شما تعلق می‌گیرد.

 

کافیست در داشبورد حساب کاربری خود وارد صفحه دعوت دوستان شوید، کد و لینک دعوت اختصاصی خود را ایجاد کرده، آن را برای دوستانتان بفرستید و از همین حالا کسب درآمد کریپتویی را آغاز کنید.

 

تفاوت کد دعوت و لینک دعوت نیز در آن است که با ارسال کد دعوت ، دوستان‌تان می‌بایست کد دعوت شما را در زمان ثبت نام در قسمت مربوط به کد معرف وارد کنند. اما اگر لینک دعوت را ارسال کنید، هر فردی که بر روی آن کلیک کند به صورت مستقیم وارد صفحه ثبت نام شده و کد دعوت شما به طور خودکار در قسمت کد معرف قرار می‌گیرد.

 

هدایای این جشنواره به راحتی از طریق قابلیت‌های «معامله سریع» و «تبدیل دارایی اندک» در پلتفرم او ام پی فینکس قابل نقد کردن است. کافیست موجودی شیبا در حساب کاربری‌ خود را به تومان تبدیل کرده و با ثبت درخواست برداشت تومانی، آن را در حساب بانکی‌تان دریافت کنید.

 

 در صورت تمایل به نگهداری شیبا نیز می‌توانید به راحتی آن را در کیف پول حساب کاربری خود تا هر زمان که می‌خواهید نگهداری کنید. لازم به ذکر است که دارایی کاربران در او ام پی فینکس درون کیف پول‌های آفلاین نگهداری شده و هیچ خطری مبنی بر هک یا به سرقت رفتن رمزارزها، سرمایه شما را مورد تهدید قرار نمی‌دهد.

 

در صورت وجود هر گونه سوال در روند ثبت نام، احراز هویت، ساخت کد دعوت و برداشت موجودی می‌توانید به صورت بیست و چهار ساعته و در تمام روزهای هفته از طریق چت آنلاین وبسایت و اپلیکیشن و همچنین تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۲۶۹۴۰۰۰ با واحد پشتیبانی او ام پی فینکس در ارتباط باشید. فراموش نکنید که تنها تا سی‌ویکم مرداد برای شرکت در این جشنواره فرصت دارید.

 

صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس با اعتبار و قابلیت‌های فراوان، یک محیط امن و مناسب را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند. کاربران با استفاده از این صرافی می‌توانند به صورت آسان و سریع به معامله ارزهای دیجیتال و خرید و فروش تتر بپردازند. امکانات پیشرفته‌ای نظیر نگهداری ارزها در کیف‌پول‌های امن، نمودارهای قیمتی دقیق و اخبار روز ارزهای دیجیتال، به کاربران کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری در معاملات خود بگیرند. از آنجا که او ام پی فینکس یک صرافی معتبر است، کاربران می‌توانند با اطمینان کامل از امنیت و شفافیت معاملات خود در این صرافی بهره‌برداری کنند. به علاوه، این صرافی ارزهای دیجیتال متنوعی را پشتیبانی می‌کند، بنابراین کاربران انواع ارزهای دیجیتال را با اطمینان معامله خواهند کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو