رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی از نگاه سایت فیگار

رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

5

1402/5/20

14:00


زوج های بسیاری در کمیک های دی سی داستان هایی را به مخاطبین ارائه دادند. در ادامه می خواهیم رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی را معرفی…

رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی از نگاه سایت فیگار

زوج های بسیاری در کمیک های دی سی داستان هایی را به مخاطبین ارائه دادند. در ادامه می خواهیم رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی را معرفی کنیم.

دی سی کامیکس بین قهرمانان یا شروران خود روابط عاشقانه ای را ایجاد کرده است و بهترین زوج‌های رمانتیک این کمپانی Batgirl/Nightwing و Superman/Lois هستند. رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی به خوانندگان معنای روابط عاشقانه در دنیای ابرقهرمانی را نشان می‌دهد. چه قهرمانان و چه شرور، شخصیت‌های DC می‌دانند چگونه یک رابطه را ارزشمند کنند. با این حال، برخی از زوج‌ها بهتر از دیگران رابطه عاشقانه دارند، مانند هاوک من و هاوک وومن که دهه‌ها با هم بوده‌اند و ترجیح می‌دهند فانی باشند تا شریک زندگی خود را کنار بگذارند.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی

  • جذاب ترین زوج ها در کمیک های دی سی

در ادامه قرار است چند تا از رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی را به شما معرفی کنیم:

 مقالات مکمل:

رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی

رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی

زوج‌های دیگر روابط عاشقانه خوبی دارند اما فراموش می‌کنند که پس از ازدواج به رابطه عاشقانیشان ادامه دهند. زوج‌هایی مانند Catwoman و Batman خواندن در مورد آنها سرگرم کننده است، اما خوانندگان را متعجب می‌کنند که عشق آنها چقدر عجیب است و آیا حرکات رمانتیکی که انجام می‌دهند برای همیشه است یا برای مدت کوتاهی خواهد بود. همچنین زوج‌های دی سی طرفدارانی دارند که در مورد اینکه چه کسی عاشقانه‌ترین رابطه را دارد بحث می‌کنند. در ادامه می‌خواهیم رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی را معرفی کنیم.

Mister Miracle & Big Barda

رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی

پرطرفدارترین زوج ها در کمیک های دی سی

مستر میراکل و بیگ باردا ارتباط شدیدی را باهم دارند و جزء پرطرفدارترین زوج ها در کمیک های دی سی قرار گرفته‌اند. صمیمیت دوستانه‌اش قبل از ارتباط عاطفی در بسیاری از کمیک‌های مستر میراکل است و طرفداران را به این فکر وا می‌دارد که آیا باردا و میراکل همدیگر را بیشتر از چیزی که از نظر عاطفی به این رابطه می‌آورند، دوست دارند. رابطه باردا و میراکل در تعجب طرفداران دی سی به طول انجامیده است؛ اما برخی از عشق‌های عاشقانه دیگر زوج ها را ندارد.

ازدواج باردا و مستر میراکل زوج‌های روزمره را متعجب می‌کند و کمی عاشقانه است؛ اما نه به اندازه دیگر زوج‌های DC که حرکات بزرگی انجام می‌دهند و در جدول‌های زمانی مبارزه می‌کنند تا به یکدیگر برسند. با وجود اینکه خواندن در مورد رابطه آن‌ها سرگرم کننده است؛ اما به اندازه زوج‌های دیگر عاشقانه نیست. میراکل و بیگ باردا بامزه هستند اما می‌توانند جنبه عاشقانه ازدواجشان را افزایش دهند.

Punch & Jewelee

رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی

دوست داشتنی ترین زوج ها در کمیک های دی سی

پانچ و جولی زوجی شرور هستند که هر کاری برای یکدیگر انجام می‌دهند و جزء دوست داشتنی ترین زوج ها در کمیک های دی سی هستند. این زوج در کودکی عاشق شدند و خود را وقف کردند تا آخر عمر با یکدیگر باشند. جولی و پانچ از یکدیگر دور نمی‌شوند و ثابت می‌کنند که حتی شرورها هم می‌دانند چگونه وفادار باشند و عاشقانه‌های خود را در ازدواجشان زنده نگه دارند. جولی و پانچ حتی زمانی که در طول دوره‌های مختلف زندان از هم جدا می‌شوند، با هم کار می‌کنند تا بیرون بیایند و به زندگی خود ادامه دهند.

با این حال، یک لحظه غیر عاشقانه در رابطه آن‌ها زندگیشان را تغییر داد و منجر به مرگ پانچ شد. پانچ پس از بازنشستگی برای تشکیل خانواده، می‌خواهد به جنایت بازگردد و جولی را متقاعد می‌کند تا به او بپیوندد، حتی اگر او اعتراض می‌کند و می‌خواهد پیش پسرشان بماند. پس از تسلیم شدن، به زندگی جنایتکارانه باز می‌گردند و دستگیر می‌شوند. بعد از اینکه آن‌ها دوباره از هم جدا شدند، Mirror Master آن‌ها را برای ماموریتی استخدام می‌کند که در آن پانچ کشته می‌شود. اگر او به انتخاب جولی برای دست کشیدن از شرور بودن احترام می‌گذاشت، این زوج می‌توانستند زندگی طولانی با هم داشته باشند.

Aquaman & Mera

رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی

رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی

آکوامن و مرا پادشاه و ملکه دریا هستند. به عنوان دو قهرمان که به قدرت‌های یکدیگر احترام می‌گذارند که عشق آن‌ها در لحظه دیده می‌شود. مانند دیگر زوج‌های دی سی، آکوامن و مرا از هم جدا شدند؛ زیرا نیروهای خارجی آن‌ها را از هم جدا کردند. این موضوع باعث شد تا طرفداران را متعجب کنند که آیا واقعاً قرار است این افراد شرور بتوانند آن‌ها را از هم جدا کنند. در مقایسه با دیگر زوج‌های رمانتیک در دی سی، مرا و آکوامن بیشتر به عنوان یک شراکت به تصویر کشیده می‌شوند تا رابطه عاشقانه خود را نشان دهد. این بدان معنا نیست که آن‌ها یکدیگر را دوست ندارند؛ اما منطق اغلب در بحث‌ها و عملیات آن‌ها پیروز می‌شود. اگر آن‌ها مجبور می‌شدند با یکدیگر باشند یا اقیانوس را نجات دهند، آکوامن و مرا به جای اینکه راهی برای با هم بودن پیدا کنند برای همیشه از هم جدا می‌شدند.

بهترین کمیک های آکوامن

Poison Ivy & Harley Quinn

رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی

جذاب ترین زوج ها در کمیک های دی سی

چیزی دوست داشتنی در تماشای اینکه دوستان به آرامی عاشق می‌شوند وجود دارد. این بخشی از دلیلی است که طرفداران عاشق دیدن هارلی کوین و پویسون آیوی به عنوان یک زوج هستند. عاشقانه آرام آنها نشان داد که این دو شرور با یکدیگر آشنا می‌شوند و ارتباط عمیقی برقرار می‌کنند. دیدن آن‌ها در حال معاشقه طرفداران را متعجب کرد که چرا هارلی و آیوی از ابتدا با هم نبودند.

عشق آن‌ها جذاب بوده و نسبت به سایر زوج‌ها فرق می‌کند. تنها چیزی که به عشق آن‌ها آسیب می‌زند عدم ارتباط آن‌ها با شرورها یا قهرمان بودن است. هارلی می‌خواهد قهرمان شود؛ اما پویسون آیوی نمی‌تواند تغییری ایجاد کند. این شکاف نشان می‌دهد که آن‌ها چیزها را بیشتر از رابطه خود در اولویت قرار می‌دهند، حتی اگر یکدیگر را دوست داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

بهترین نسخه هارلی کویین

بهترین لباس های هارلی کویین

بهترین کمیک های هارلی

Batman & Catwoman

رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی

پرطرفدارترین زوج ها در کمیک های دی سی

این سوال همیشگی که آیا بتمن و زن گربه‌ای برای همیشه در کنار هم خواهند ماند، یک عنصر بازیگوش را به رابطه عاشقانه آن‌ها اضافه می‌کند. یکی از طولانی‌ترین زوج‌های دی سی، برخی از طرفداران احساس می‌کنند که رابطه بتمن و زن گربه‌ای بیش از حد مورد استقبال قرار گرفته و جزء جذاب ترین زوج ها در کمیک های دی سی قرار گرفته است. دعواهای مداوم آن‌ها در مورد درست و نادرست مانع از توانایی آن‌ها برای تبدیل شدن به یک زوج واقعی می‌شود که خود را به عنوان یک شریک می‌بینند.

اگرچه آن‌ها همیشه به یکدیگر باز می‌گردند، جدایی آن‌ها خوانندگان را به این فکر واداشته است که آیا عشق آن‌ها ارزش این همه دردسر را دارد یا خیر. یکی از مهم ترین مشکلات در رابطه آن‌ها زمانی رخ داد که سلینا کایل بروس وین را در محراب ترک کرد. این عمل باعث شد که رابطه عاشقانه آن‌ها کمتر مهم به نظر برسد و این سوال را مطرح کرد که آیا آن‌ها یکدیگر را دوست دارند یا در کنار هم می‌مانند زیرا راحت است.

بیشتر بخوانید:

10 کمیک برتر بتمن و کت وومن

بهترین کمیک های کت وومن

بهترین کمیک های بتمن

Black Canary & Green Arrow

رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی

دوست داشتنی ترین زوج ها در کمیک های دی سی

Black Canary و Green Arrow رابطه عاشقانه‌ای دارند که ارزش انتظار را دارد که جزء پرطرفدارترین زوج ها در کمیک های دی سی قرار گرفته است. با شروع در عصر نقره‌ای کمیک‌ها، گرین ارو احساسات خود را نسبت به قناری سیاه ابراز کرد و وقتی متوجه شد که او نیز همین احساس را دارد، این زوج شروع به یک عاشقانه طوفانی کردند. از آن زمان، این زوج با هم ماندند، حتی با بازنویسی داستانشان Black Canary و Green Arrow همیشه با هم به پایان می‌رسند. با وجود احساسات عمیق عاشقانه و شیمی عالی، قناری سیاه از گرین ارو جدا شد. در حالی که داستان‌های دیگر آن‌ها را دوباره به هم رساندند، طلاق آن‌ها رابطه شان را خراب کرد. مجموعه‌های لایو اکشن Arrow عاشقانه‌های آن‌ها را روی پرده زنده کرده است که نمونه‌ای از فراز و نشیب‌های بین Black Canary و Green Arrow است.

بهترین کمیک های گرین ارو شخصیت مشهور دی سی

Superman & Lois Lane

رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی

رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی

پیشی گرفتن از عشق بین سوپرمن و لوئیس لین سخت است. به عنوان نمادین ترین زوج دی سی، سوپرمن و لوئیس به طرحی برای آنچه طرفداران کمیک در یک رابطه به دنبال آن هستند، تبدیل شده اند. این زوج از ابتدا با هم بوده اند و خیلی کم از هم جدا شده اند. عاشقانه‌های آن‌ها باعث شد تا طرفداران از اینکه لوئیس و سوپرمن چقدر خوب با یکدیگر کنار می‌آیند، غمگین شوند. در حالی که بسیاری از خطوط داستانی این زوج را از هم جدا کرده‌اند، عشق آن‌ها هرگز زیر سوال نرفت. سوپرمن حرکات بزرگی انجام می‌دهد تا دنیا بداند که لوئیس لین عشق زندگی اوست. تنها چیزی که مانع عاشقی آن‌ها می‌شود، تهدید مداوم افراد شرور برای کشتن سوپرمن است که منجر به جدایی این زوج شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های سوپرمن

10 ابرقهرمان که از سوپرمن قوی تر هستند

Nightwing & Batgirl

رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی

جذاب ترین زوج ها در کمیک های دی سی

ممکن است بتمن به عنوان باتجربه‌ترین عضو خانواده خفاش از نظر رمانتیک بودن شناخته شود؛ اما نایت وینگ در زمینه عاشقانه از مربی خود بالاتر است. نایت‌وینگ و بت‌گرل با شروع به‌عنوان دوست، ارتباطی صمییم و عاطفی ایجاد کردند؛ اما مانند همه قهرمان‌ها، مدتی طول کشید تا همه چیز را عاشقانه بسازند. بعد از اینکه آنها این کار را کردند، مشخص بود که عشق آنها بیشتر از سایر زوج‌های خفاش است.

ارتباط آزاد آنها اجازه می‌دهد بدون از هم پاشیدن زندگی‌ که با هم ساخته‌اند بجنگند. رمانتیک‌ترین چیز در مورد نایت وینگ و بت گرل دیالوگ آنهاست. هنگامی که آنها عشق خود را به یکدیگر اعلام می‌کنند، به سختی می‌توان هر یک از قهرمانان را با شخص دیگری تصور کرد. مهم نیست چه چیزی آنها را از هم جدا می‌کند، بت گرل و نایت وینگ عهد کرده‌اند که با هم باشند.

بهترین کمیک های نایت وینگ

Wally West & Linda Park

رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی

پرطرفدارترین زوج ها در کمیک های دی سی

بسیاری از طرفداران دی سی فکر می‌کنند بری آلن و آیریس وست بهترین زوج فلش هستند. با این حال، والی وست و لیندا پارک رابطه عاشقانه‌تری دارند که شایسته اقتباس برای برنامه تلویزیونی است. لیندا و والی پرطرفدارترین زوج ها در کمیک های دی سی هستند که به عنوان دشمن شروع می‌کنند؛ اما با یادگیری بیشتر در مورد یکدیگر، نمی‌توانند عاشق شوند. عشق آنها به قدری قوی است که والی می‌تواند پس از حضور در اسپید فورس به لیندا بازگردد.

این نشان می‌دهد که ارتباط عاشقانه آن‌ها چقدر عمیق بود و زندگی والی را نجات داده است. والی و لیندا یکی از معدود زوج‌های دی سی هستند که نامزد کردند و بدون اینکه چیزی باعث جدایی آن‌ها شود ازدواج کردند. مانند شخصیت‌هایشان و عاشقانه آن‌ها باهم تکامل می‌یابد و رشد می‌کند که نشان می‌دهد که چقدر عمیقاً به هم مرتبط هستند و چقدر یکدیگر را دوست دارند. والی هرگز از لیندا نمی‌خواهد که برای او تغییر کند؛ زیرا او هیچ قدرتی ندارد و این نشان می‌دهد که آن‌ها برای اینکه شرکای خوبی باشند نیازی به همکاری با یکدیگر ندارند.

بیشتر بخوانید:

چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی

برترین قدرت های فلش

بهترین کمیک های فلش

Hawkman & Hawkwoman

رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی

دوست داشتنی ترین زوج ها در کمیک های دی سی

اگرچه آن‌ها یکی از زوج‌های مورد بحث DC نیستند، Hawkman و Hawkwoman رمانتیک‌ترین زوج‌های DC می‌باشد. هاکمن و زن هاوکمن به طور مداوم با یکدیگر می‌جنگند تا با یکدیگر باشند و یکدیگر را بیش از هر چیز دیگری انتخاب کنند. در حالی که زوج‌های دیگر از هم جدا شده‌اند، هاکمن و هاوکومن وفادار هم می‌مانند. در حالی که شخصیت‌ها نسخه‌های مختلفی داشته‌اند، از جمله رفتن به نام‌های مختلف و آمدن از مکان‌های مختلف، Hawkwoman و Hawkman همیشه راهی برای یکدیگر پیدا می‌کنند. گاهی اوقات عاشقانه هاوک به عنوان یک سوزش آهسته نشان داده می‌شود. گاهی اوقات، عشق در نگاه اول است. صرف نظر از سرعت، داستان عشق حماسی هاوک الهام بخش است و عشق را در دی سی زنده نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رمانتیک ترین زوج ها در کمیک های دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوالات متداول

چه زوج هایی عضو خانواده خفاش ها در دنیای دی سی هستند؟

Batman & Catwoman و Nightwing & Batgirl

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو