ساعت پخش سریال ترور خاموش از شبکه تماشا [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال ترور خاموش از شبکه تماشا [+خلاصه داستان]


منبع: تکراتو

3

1402/5/22

19:14


مجموعه معمایی پلیسی ترور خاموش به کارگردانی احمد معظمی از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود. در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال ترور خاموش از شبکه تماشا می‌پردازیم.

ساعت پخش سریال ترور خاموش از شبکه تماشا [+خلاصه داستان]

مجموعه معمایی پلیسی ترور خاموش به کارگردانی احمد معظمی از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود. در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال ترور خاموش از شبکه تماشا می‌پردازیم.

سریال ترور خاموش که به قلم حسین تراب‌نژاد و هومان فاضل به نگارش درآمده است، برخی از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی جامعه‌ی امروز، از جمله مواد مخدر را به تصویر می‌کشد و به حوزه امنیت نیز می‌پردازد.

این مجموعه نخستین بار در شهریور ماه سال ۱۳۹۸ از شبکه یک سیما پخش شد. ترور خاموش از جمعه (20 مرداد ماه 1402) جایگزین مجموعه ساختمان 85 در شبکه تماشا شده است.

سریال جذاب ترور خاموش در 30 قسمت به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری ساخته شده است. در ادامه، ساعت پخش سریال ترور خاموش ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال گاندو 2 از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال بیگانه ای با من است از شبکه تماشا

ساعت پخش سریال ترور خاموش از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال ترور خاموش هر شب ساعت 20:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت 02:00، 08:00 و 14:00 روز بعد که زمان تکرار سریال ترور خاموش از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال ترور خاموش از شبکه تماشا

ساعت پخش سریال ترور خاموش از شبکه تماشا

در این سریال بازیگرانی مطرح از جمله سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی‌ پور، پریوش نظریه، ستاره اسکندری و مریم بوبانی نقش‌آفرینی کردند.

رضا مولایی، علیرضا جلالی‌تبار، سامیه لک، مهدخت مولایی، ژیلا آل رشاد، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، حمید شریف‌زاده، سمیرا حسینی، سپیده خداوردی و شایسته ایرانی از دیگر بازیگران سریال ترور خاموش هستند.

هنگام پخش سریال ترور خاموش بخشی از صحنه‌های مربوط به مرگ یکی از شخصیت‌های داستان در قسمت هفدهم سریال ترور خاموش از شبکه یک سیما حذف شد. این سانسور بخشی از زندگی شخصیت نیلوفر با اجرای سمیرا حسینی بود که در این مجموعه نقش یک «بادی پَکر» را بازی می‌کند، اما سانسور این صحنه‌ها که حدود پنج دقیقه است، باعث واکنش کارگردان سریال شد. احمد معظمی، کارگردان این مجموعه، ضمن انتقاد از این اقدام آن را توهین‌آمیز تلقی کرد.

ساعت پخش سریال ترور خاموش از شبکه تماشا

زمان تکرار سریال ترور خاموش از شبکه تماشا

خلاصه داستان سریال ترور خاموش

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال ترور خاموش از شبکه تماشا، سراغ قصه این مجموعه می‌رویم که روایتگر معضلات و ناهنجاری‌هایی مانند طلاق، قاچاق انسان، مواد مخدر و حاشیه نشینی است.

موضوع سریال ترور خاموش، امنیت نرم است و بر اساس واقعیت و یکی از پرونده‌های حساس در چند سال اخیر نوشته شده‌ است؛ پرونده‌ای که رسانه‌ای هم نشده بود و مردم در قالبی دراماتیک برای اولین بار از آن باخیر می‌شوند. علاوه‌بر‌این، مجموعه «ترور خاموش» با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تولید شده است.

سریال ترور خاموش هیچ اصراری بر نگاه کلاسیک به مواد مخدر ندارد و پشت پرده‌های این آسیب و ناهنجار اجتماعی را واکاوی می‌کند؛ اینکه چه مافیایی به دنبال این هستند جامعه را تبدیل به بازار مصرف کنند، مورد بررسی قرار گرفته است.

کارگردان سریال ترور خاموش

احمد معظمی، ‌در 1359/9/1 در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. معظمی از سال 1387 با کارگردانی تله فیلم ماهی کوچولوها دعا می‌خوانند کار حرفه‌ای خود را از آغاز کرد.

ساعت پخش سریال ترور خاموش از شبکه تماشا

از آثار کارنامه هنری احمد معظمی می‌توان باغ بی‌روزنه، سارقان روح، سایبر، دیوار شیشه‌ای، جاده چالوس، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، مسافران شهر، سرجوخه، خانه امن، ملکاوان و فیلم سینمایی حریم شخصی را نام برد.

سریال بازپرس تازه‌ترین ساخته‌ی معظمی است که از اوایل تابستان امسال از شبکه سیما پخش شد و مورد توجه بینندگان مجموعه‌های تلویزیونی قرار گرفت.

برخی از عوامل سریال ترور خاموش

  • کارگردان: احمد معظمی
  • نویسندگان فیلمنامه: هومان فاضل، مرتضی اصفهانی
  • تهیه کننده: ابوالفضل صفری
  • مشاور تهیه و مدیرتولید: مرتضی متولی
  • جانشین تولید: کامیاب متولی
  • مدیر تصویربرداری: علیرضا وداد تقوی
  • تدوینگر: سیامک مهماندوست
  • مدیر صدابرداری: حمیدرضا یارند پور
  • طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق
  • آهنگساز : آرش بادپا
  • طراح صحنه: سعید آهنگرانی
  • طراح لباس: مرجان گلزار
  • طراح گریم: مهدیه اعرابی
  • مدیر برنامه ریزی: سیدجواد حسینی
  • دستیار اول کارگردان: محمد عزیزی
  • جلوه های ویژه بصری: مهدیار سزاوار
  • مشاور پروژه و ناظر کیفی: مرتضی اصفهانی

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال ترور خاموش نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه  سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی‌ پور، پریوش نظریه، ستاره اسکندری، رضا مولایی، علیرضا جلالی‌تبار، سامیه لک، مهدخت مولایی، ژیلا آل رشاد، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، حمید شریف‌زاده، سمیرا حسینی، سپیده خداوردی و شایسته ایرانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال ترور خاموش چند قسمتی است؟

این سریال در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی احمد معظمی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال ترور خاموش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو