ساعت پخش سریال خیانت از شبکه چهار [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال خیانت از شبکه چهار [+خلاصه داستان]


منبع: تکراتو

2

1402/5/26

19:44


خیانت یک مینی‌سریال درام و اکشن به کارگردانی لوئیز هوپر و سارا اوگرمن است که در سال 2022 ساخته شد. در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال خیانت از شبکه چهار می‌پردازیم.

ساعت پخش سریال خیانت از شبکه چهار [+خلاصه داستان]

خیانت یک مینی‌سریال درام و اکشن به کارگردانی لوئیز هوپر و سارا اوگرمن است که در سال 2022 ساخته شد. در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال خیانت از شبکه چهار می‌پردازیم.

سریال خیانت به قلم مت چارمن به نگارش درآمده و محصول مشترک آمریکا و انگلیس است. مجموعه خیانت در 26 دسامبر 2022 توسط پلتفرم نتفلیکس منتشر شد. فوز آلن تهیه‌کنندگی این مجموعه پنج قسمتی را بر عهده داشت.

در این مجموعه اولگا کوریلنکو، اونا چاپلین، سیاران هیندز، چارلی کاکس، کیران هایندز، بو گاددون، ساموئل لکی، آدام جیمز و تریسی ایفیچور به هنرمندی پرداخته‌اند.

اگر از طرفداران سریال‌های خارجی اکشن هستید، می‌توانید این مجموعه را از پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه از شبکه چهار تماشا کنید. در ادامه ساعت پخش سریال خیانت ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال عاشورا از شبکه یک [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال بوعلی سینا [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال خیانت از شبکه چهار

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه چهار، زمان پخش سریال خیانت هر شب ساعت 24 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت 11 و 18 همان روز که زمان تکرار سریال خیانت از شبکه چهار است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال خیانت

ساعت پخش سریال خیانت از شبکه چهار

مدیر دوبله سریال درام اکشن خیانت، رزیتا یاراحمدی است. رضا آفتابی، ارغوان افرسیاب، مهوش افشاری، مهرخ افضلی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، علیرضا باشکندی، شهراد بانکی، فاطمه برزویی، علی بیگ محمدی، فریناز ثریا، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، مونا خجسته، شهریار ربانی، شیرین روستایی، نفیسه زاجکانیها، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، مریم شاهرودی، زهره شکوفنده، محمد صادقیان، مرضیه صفی خانی، مهسا عرفانی، پویا فهیمی، غلامرضا مهرزادیان، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، حسین نورعلی، آزیتا یاراحمدی، نازنین یاری و رزیتا یاراحمدی صداپیشه‌های این مجموعه تلویزیونی هستند.

خلاصه داستام سریال خیانت

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال خیانت از شبکه چهار، سراغ قصه این مجموعه درام و اکشن می‌رویم که نگاهی انتقادی به سرویس‌های جاسوسی انگلیس و آمریکا دارد.

ساعت پخش سریال خیانت

آدام لارنس آموزش دیده سازمان ام آی سیکس است و آینده شغلی خوبی دارد. او که به تازگی به ریاست سرویس جاسوسی انگلیس منصوب شده، پس از مسموم شدن رئیس آدام لارنس، به سرعت به رده بالای ام آی سیکس می‌رسد. اما یک ملاقات غیرمنتظره او را وادار می‌کند حرفه خود را زیر سوال ببرد. خانواده آدام در معرض خطر هستند و او به همین دلیل در تلاش است همه پیوندهایش را با کارگزار مخفی‌اش از بین ببرد.

همزمان، مدی و کارا هرکدام به طور پنهانی با کسی هم‌دست می‌شوند. آدام و مدی برای جلوگیری از اتهام خیانت به خود به دنبال کارا می‌روند؛ اما آن‌ها اتفاقی مکالماتی را می‌شنوند که باعث می شود اعتماد خود را به اطرافیانشان از دست بدهند.

زمان تکرار سریال خیانت از شبکه چهار

زمان تکرار سریال خیانت از شبکه چهار

مجموعه خیانت یک سریال جاسوسی خوش ساخت، مهیج، خوش ریتم، و جذاب است که با نگاهی نقادانه عملکرد سرویس‌های جاسوسی انگلیس و آمریکا را به تصویر می‌کشد. نکته‌ای مهم و قابل توجه سریال خیانت این است که نشان می‌دهد باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان، تبدیل به لانه جاسوسی سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی و برخی دولت‌ها شده است.

برخی از عوامل سریال خیانت

  • کارگردان: لوئیز هوپر، سارا اوگرمن
  • نویسنده: مت چارمن
  • تهیه‌کننده: فوز آلن
  • آهنگساز: جیمی سالزبری
  • مدیر فیلمبرداری: بالاز بولیگو
  • تدوین گر: بن دروری
  • طراح چهره‌پردازی: مارتینا برن

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال خیانت نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

اولگا کوریلنکو، اونا چاپلین، سیاران هیندز، چارلی کاکس، کیران هایندز، بو گاددون، ساموئل لکی، آدام جیمز و تریسی ایفیچور در این سریال به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

سریال خیانت چند قسمتی است؟

این سریال در 5 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی لوئیز هوپر و سارا اوگرمن ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال خیانت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو