ساعت پخش سریال محرمانه از شبکه سه [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال محرمانه از شبکه سه [+خلاصه داستان]


منبع: تکراتو

2

1402/6/30

11:44


سریال «محرمانه» به کارگردانی محمود معظمی، تازه‌ترین مجموعه شبکه سه سیماست که به‌زودی از این شبکه روی آنتن می‌رود. ما در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال محرمانه می‌پردازیم.

ساعت پخش سریال محرمانه از شبکه سه [+خلاصه داستان]

سریال «محرمانه» به کارگردانی محمود معظمی، تازه‌ترین مجموعه شبکه سه سیماست که به‌زودی از این شبکه روی آنتن می‌رود. ما در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال محرمانه می‌پردازیم.

سریال «محرمانه» در ژانر امنیتی معمایی جنایی به نویسندگی مهدی حمزه، درباره‌ی چند نخبه ایرانی است که راهی آفریقا می‌شوند و در این سفر اتفاقاتی برای آن‌ها رخ می‌دهد. این مجموعه محصول مشترک صداوسیما و موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی است.

این سریال در چندین کشور اروپایی و آفریقایی فیلمبرداری شده و علاوه بر بازیگران ایرانی، هنرمندانی از ترکیه و هلند نیز در آن به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

سریال «محرمانه» در ۲۴ قسمت به تهیه‌کنندگی سید رامین موسوی ساخته شده است و از جمعه هفتم مهرماه ماه از شبکه سه پخش خواهد شد. در ادامه، ساعت پخش سریال محرمانه ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال گاندو 2 از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال بیگانه ای با من است از شبکه تماشا

ساعت پخش سریال محرمانه از شبکه سه

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه سیما، زمان پخش سریال محرمانه از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۰:۳۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات  00:00 بامداد، 09:30 صبح و 14:10 روز بعد که زمان تکرار سریال محرمانه از شبکه سه است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال محرمانه

ساعت پخش سریال محرمانه از شبکه سه

در این سریال جدید شبکه سه سیما، بازیگران مطرحی از جمله لاله اسکندری، رویا میرعلمی، علی‌رام نورایی، آرش آصفی، نسیم ادبی، فرهاد قائمیان، سولماز حصاری، مجید مظفری، جعفر دهقان،  فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمحمد زند، فریبا متخصص، رضا توکلی و سیدمهرداد ضیایی نقش‌آفرینی می‌کنند.

الهام طهموری، شیدا یوسفی، بهناز نادری، علیرضا جلالی‌تبار، رحیم نوروزی، احسان امانی، نیما کرمی، و مهدیه نساج، از دیگر بازیگران سریال محرمانه هستند.

خلاصه داستان سریال محرمانه از شبکه سه

پس از پرداختن به زمان پخش سریال محرمانه از شبکه سه سیما، سراغ قصه‌ی این مجموعه امنیتی معمایی جنایی می‌رویم که روایتی واقعی از چند نخبه ایرانی است.

ساعت پخش سریال محرمانه

زمان تکرار سریال محرمانه از شبکه سه

سریال محرمانه روایتگر داستانی واقعی از پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی است که توطئه مغرضانه دشمن را دربردارد تا با ایجاد اختلال، مانع از دست‌یابی ایران به موفقیتی بزرگ در این حوزه شوند.

کارگردان سریال محرمانه

محمود معظمی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی ادبیات نمایشی است و کارگردانی را با ساخت مجموعه‌های تلویزیونی آغاز کرده است. معظمی سال 1387 مجموعه سرشاخ را ساخت و پس از آن، کارگردانی سریال تکیه بر باد را برعهده گرفت.

ساعت پخش سریال محرمانه

شهرت محمود معظمی برای کارگردانی قسمت‌های متعدد مجموعه پر مخاطب «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» است.

سریال‌‌های تمام رخ (1401)، بوی باران (1396)، سریال پیکسل (1395)، فیلم نازلی (1395)، فیلم بعد از غبار (1392)، فیلم رویای کبود (1390)، فیلم کارد و پنیر (1388) و سریال فاخته از دیگر آثار کارنامه هنری محمود معظمی هستند.

برخی از عوامل سریال محرمانه

  • کارگردان: محمود معظمی
  • نویسنده: مهدی حمزه
  • تهیه‌کننده: سید رامین موسوی
  • طراح صحنه: حسین مجد
  • طراح لباس: مهناز نوروزی
  • مدیر فیلمبرداری: علیرضا رجایی‌ مقدم
  • مدیر صدابرداری: فرشید احمدی
  • برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: امیرسلیمانی
  • طراح گریم: جلال موسوی
  • مدیر تولید: داوود جمشیدی
  • تدوین: نیما حسن‌ دوست
  • منشی صحنه: سارا طالبیان
  • مدیر تدارکات: حسین کنگاوری
  • دستیار تهیه‌ کننده: حمید انصاری

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال محرمانه نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه لاله اسکندری، رویا میرعلمی، علی‌رام نورایی، آرش آصفی، نسیم ادبی، فرهاد قائمیان، سولماز حصاری، مجید مظفری، جعفر دهقان، الهام طهموری، فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمحمد زند، فریبا متخصص، رضا توکلی، شیدا یوسفی، بهناز نادری، علیرضا جلالی‌تبار، رحیم نوروزی، سیدمهرداد ضیایی، احسان امانی، نیما کرمی و مهدیه نساج و جمعی از بازیگران ترکیه، هلند و آفریقایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال محرمانه چند قسمتی است؟

این سریال در 29 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی محمود معظمی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال محرمانه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو