بهترین طرح های ناخن برای شهریور (22 ایده ناخن)

بهترین طرح های ناخن برای شهریور (22 ایده ناخن)


منبع: تالاب

3

1402/5/23

22:47


میدانیم که شما خانم های عزیز بـه زیبایی خود خیلی اهمیت میدهید یکی از کار های‌ که میتوان برای زیبایی انجام داد رسیدگی بـه ناخن ها میباشد مثل کاشت ناخن،

بهترین طرح های ناخن برای شهریور (22 ایده ناخن)

میدانیم که شما خانم های عزیز بـه زیبایی خود خیلی اهمیت میدهید یکی از کار های‌ که میتوان برای زیبایی انجام داد رسیدگی بـه ناخن ها میباشد مثل کاشت ناخن، کاور، لمینت،طراحی ناخن…. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز گلچینی از بهترین طرح های ناخن برای شهریور را منتشر کرده ایم.

 

22 ایده ناخن برای شهریور که بقیه تابستان را کند می کند

آیا می‌توانید باور کنید که آخرین ماه کامل تابستان در حال حاضر در راه اسـت؟ از آنجایی که بـه نظر میرسد هر سال سریع‌تر از گذشته می‌گذرد، ما دوست داریم راه‌هایي برای تثبیت خود در لحظه حال پیدا کنیم. بـه عنوان دوستداران زیبایی که هستیم، یکی از راه هایي که دوست داریم اینکار را انجام دهیم، ناخن هایمان اسـت. بـه هرحال، با در آغوش گرفتن رنگ ها و چاپ های‌ فصل تابستان، میتوانیم هر بار که بـه دستان خود نگاه می‌کنیم، از یک تکه کوچک از جادو لذت ببریم.

 

در حالیکه ماه تیر و مرداد تعطیلاتی برای الهام بخشیدن بـه ترندهای ناخن در ماه دارند، شهریور فضای بیشتری برای تفسیر باقی می‌گذارد. برای کمک بـه راهنمایی شـما برای داشتن ظاهر ایده‌آل ناخن در پایان تابستان، ما نزدیک بـه دوجین ایده برای هنر ناخن شهریور را جمع آوری کرده‌ایم که شامل رنگ‌های‌ روشن، لاک‌های‌ یکدست، چاپ‌های‌ شلوغ، طراحی ناخن‌های‌ کلاسیک و هر چیز دیگری اسـت.

 

1. مانیکور رنگین کمانی در سایه های روشن

مانیکور رنگین کمانی در سایه های روشن

رنگ های‌ نئون ناخن همیشه در تابستان مد هستند. با پایان یافتن فصل، سعی کنید نئون‌های‌ کمی آرام را انتخاب کنید، مانند نمونه‌هایي که دراین مانیکور رنگین کمانی هنوز روشن اسـت. 

 

✅ مطالب مشابه: چگونه ژل پولیش را از روی ناخن پاک کنیم ؟

 

2. نمای نزدیک از انگشت شست با لاک براق و صورتی باربی

نمای نزدیک از انگشت شست با لاک براق و صورتی باربی

شیدایی باربی پس از اکران همان‌ گونه در حال چرخش اسـت، بنابر این در آگوست امسال نمی‌توانید با یک ظاهر ناخن صورتی داغ اشتباه کنید. 

 

3. مانیکور با طرح های انتزاعی مختلف و بافت های متعدد

مانیکور با طرح های انتزاعی مختلف و بافت های متعدد

اگر با مانترا “بیشتر بیشتر اسـت” زندگی می‌کنید، این ناخن های‌ رنگارنگ و انتزاعی برای شـما مناسب هستند. از یک طرف، انها ما را بـه یاد چاپ کروک می‌اندازند. از سوی دیگر، انها با جذابیتی تقریبا بیگانه یا پری مانند بـه نظر میرسند که خارج از این دنیا هستند. هر چه که باشد، ما برای ان این جا هستیم.

 

4. مانیکور با پایه صورتی درخشان و کوتیکول های صورتی تند

مانیکور با پایه صورتی درخشان و کوتیکول های صورتی تند

صورتی را دو برابر کنید، لذت را دو چندان کنید. این مانیکور فرانسوی با روکش دوگانه و معکوس ترکیبی از پولیش صورتی مرواریدی با هایلایت کوتیکول صورتی براق و داغ برای مجموعه اي اسـت که باعث افتخار ال وودز می شود.

 

5. مانیکور با کروم های مختلف و پرینت هایی در رنگ های نارنجی و آبی

مانیکور با کروم های مختلف و پرینت هایی در رنگ های نارنجی و آبی

شـما هرگز نمی‌توانید با رنگ های‌ مکمل اشتباه کنید. در این جا، Madelyn Cline سایه‌های‌ آبی و نارنجی را برای ظاهر ناخن‌های‌ گرم و سرد آگوست ایجاد میکند که ما را بـه یاد روزهای گذراندن در ساحل می‌اندازد.

 

6. یک مانیکور فرانسوی با نوک صورتی و لهجه های گیلاسی

یک مانیکور فرانسوی با نوک صورتی و لهجه های گیلاسی

تعداد کمی از غذاها بـه اندازه پای گیلاس نماد تابستان هستند. بـه همین دلیل، همه ی ما برای افزودن گیلاس بـه هنر ناخن خود هستیم. در حالی‌که آن ها در این جا با نکات فرانسوی صورتی ترکیب می‌شوند، همیشه می‌توانید پایه رنگین کمانی یا هر رنگ ثابت دیگری را انتخاب کنید. دنیا صدف توست، سبد میوه.

 

7. ناخن پیک نیک هندوانه

ناخن پیک نیک هندوانه

اگر صحبت از میوه های‌ تابستانی شد، ناخن هندوانه شاید تنها محصولی باشد که در طول فصل بر گیلاس برتری دارد. اگر میوه های‌ آبدار را ترجیح می‌دهید، از ان برای الهام بخشیدن بـه ظاهر ناخن مرداد خود استفاده کنید. ما عاشق این هستیم که چگونه ناخن های‌ هندوانه اي با الهام از پیک نیک و ناخن های‌ قرمز جامد دراین ست جفت می‌شوند.

 

8. یک مانیکور خنثی با جزئیات قطره شبنم

یک مانیکور خنثی با جزئیات قطره شبنم

یکی برای رنگ نیست، اما همان‌ گونه بـه دنبال یک مانوی تابستانی هستید؟ لهجه های‌ قطره شبنم را انتخاب کنید. هنر سه بعدی بـه ناخن‌های‌ شـما شبیه می شود که بـه تازگی در استخر فرو رفته‌اند. «حتی اگر پشت میز خود گیر کرده باشید.»

 

9. یک میخ آبی با الهام از آب با لهجه لاستیکی سه بعدی

یک میخ آبی با الهام از آب با لهجه لاستیکی سه بعدی

شاید کاربردی ترین ظاهر ناخن اوت نباشد، اما این هنر ناخن لاستیکی داکی چقدر جذاب اسـت؟ حتی اگر اردک را کنار بگذارید، پایه الهام گرفته از استخر کافی اسـت تا ما را برای تابستانی که هنوز بـه اتمام نرسیده اسـت، نوستالژیک کند.

 

10. ناخن های آبی

با توجه بـه آب، راه دیگری برای خیس نشان دادن ناخن ‌هایتان وجوددارد: پایه آبی مرمری با لهجه‌های‌ سه بعدی قطره آب. این ظاهر بـه چنگال‌های‌ شـما حالتی کاملاً جدید می دهد.

 

11. ناخن هلو آمبره

ناخن هلو آمبره

بهترین طرح های ناخن برای شهریور

با این مانیکور آمبره، تابستان را بـه پاییز محو کنید. باوجود خیره کننده بودن، بازسازی این ناخن ها در واقع چندان دشوار نیست. بـه سادگی با یک پایه لخت شروع کنید، سپس یک اسفنج رابا هلو و لاک لخت رنگ کنید تا روی افکت امبره بزنید. ان رابا یک لایه رویی بپوشانید و لبه ها رابا یک برس جزئیات لمس کنید.

 

✅ مطالب مشابه: جدیدترین انواع طرح های ناخن تابستانه

 

12. مانیکور با جزئیات سه بعدی در سایه های عسلی، سبز و نارنجی

مانیکور با جزئیات سه بعدی در سایه های عسلی، سبز و نارنجی

آیا می‌دانید بهترین ماه ها برای برداشت عسل از تیر تا شهریور اسـت؟ این مانی ژله اي شفاف و طلایی بـه این ایده ادای احترام می کند ودر عین حال سایه های‌ محبوب را برای پایان تابستان و ابتدای پاییز در خود جای داده اسـت.

 

13. مانی صورتی کم رنگ و خنثی با تکه های طلا

مانی صورتی کم رنگ و خنثی با تکه های طلا

برای یک مانوی آگوست ساده ودر عین حال جذاب، پایه شیری رنگی را انتخاب کنید که با تکه های‌ فویل طلا تزئین شده اسـت. 

 

14. مانیکور در سایه های نارنجی و آبی، با لهجه های سه بعدی

مانیکور در سایه های نارنجی و آبی، با لهجه های سه بعدی

برای این‌که واقعاً بـه حال و هوای تابستانی متمایل شوید، این هنر ناخن الهام گرفته از مالیبو را کپی کنید. این مانی با آب سه بعدی، ناخن‌های‌ امبره هلویی-نارنجی برای تقلید از شن و گل‌های‌ درخشان ساحلی، مطمئناً سرها را برمی‌گرداند.

 

15. مانیکور در سایه های رنگین کمان، با چرخش های تک رنگ در هر انگشت

مانیکور در سایه های رنگین کمان، با چرخش های تک رنگ در هر انگشت

یکی از راه‌های‌ ترکیب یک دسته از رنگ‌های‌ ناخن دریک مانیکور، انتخاب طرح تک رنگ روی هر ناخن اسـت. 

 

16. مانی زرد نئونی با جزئیات فضای منفی

مانی زرد نئونی با جزئیات فضای منفی

ویمبلدون ممکن اسـت تمام شده باشد، اما لاک ناخن زرد توپ تنیس همان‌ گونه یک انتخاب محبوب برای بقیه تابستان اسـت. نیمه ماه های‌ فضای منفی بـه مجموعه حس زیبایی می بخشد.

 

17. یک مانیکور مواج با چندین رنگ

یک مانیکور مواج با چندین رنگ

در حالی‌که این ایده هنر ناخن مواج از قوطی پاپی الهام گرفته شده اسـت، ما را بـه یاد دهه 70 و رنگ های‌ محبوب پاییز می اندازد. 

 

18. مانی مرمری دودی در سایه های نارنجی و خاکستری

بهترین طرح های ناخن برای شهریور

از قبل مشتاق پاییز هستید؟ با مانیکور الهام گرفته از آتش که با استفاده از تکنیک سنگ مرمر دودی طراحی شده اسـت، در حالیکه برای پاییز سلام میکنید، تابستان را ببوسید. 

 

19. یک مانیکور نامتجانس با ناخن های دیزی و شطرنجی

یک مانیکور نامتجانس با ناخن های دیزی و شطرنجی

پالت قرمز و نارنجی این مانیکور با الهام از اسپریتز ما را بـه فکر یک خداحافظی عاشقانه با گرم ترین فصل سال می اندازد. در همین حال، نکات بنفش جلوه اي از غروب خورشید را ارائه می دهد که تنها بـه جذابیت کلی می افزاید. 

 

20. مانیکور نئون ombre طرح کلی

مانیکور نئون ombre طرح کلی

ما ظاهر این مانی شیری با قاب نئون را دوست داریم. تمام گرم ترین رنگ های‌ تابستان از جمله سفید را در خود جای داده اسـت. این یکیدیگر از مانتوهای الن اسـت که دستیابی بـه ان سخت تر از آنچه هست بـه نظر می رسد: تنها کاری که باید انجام دهید این اسـت که یک پایه امبره و سپس براق کننده سفید اسفنجی روی ان بزنید. 

 

21. یک مانیکور به رنگ غروب آفتاب با رنگ های صورتی و نارنجی در آمبره

یک مانیکور به رنگ غروب آفتاب با رنگ های صورتی و نارنجی در آمبره

بهترین طرح های ناخن برای شهریور

اگر علاقه مند بـه رنگ های‌ گرم و تابستانی هستید، رنگ های‌ صورتی و نارنجی را درنظر بگیرید. برای این‌که اینکار را برای خود آسان کنید، افکت غروب آفتاب را انتخاب کنید. بـه این ترتیب می‌توانید از تکنیک اسفنج دستی استفاده کنید.

 

22. یک مانیکور جامد و قرمز گوجه ای

یک مانیکور جامد و قرمز گوجه ای

آخرین اما نه کم‌اهمیت، ما این مانیکور قرمز خیره‌کننده را داریم – گزینه عالی برای خداحافظی تابستان دختر گوجه‌فرنگی. 

 

✅ مطالب مشابه: جدیدترین مدل های طراحی ناخن بچگانه و عروسکی

 

در پایان

تابستان زمانی اسـت که رنگ‌های‌ روشن، گل‌ها و طرح‌های‌ سرگرم‌کننده قبل از این‌که وارد آرامش پاییز شوند، در کانون توجه قرار می‌گیرند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو