بیوگرافی نیکول شرزینگر و آشنایی بیشتر با زندگی هنری و شخصی این هنرمند محبوب

بیوگرافی نیکول شرزینگر و آشنایی بیشتر با زندگی هنری و شخصی این هنرمند محبوب


منبع: آرگا

4

1402/5/25

11:13


در این مطلب قصد داریم شما را با بیوگرافی نیکول شرزینگر خواننده، بازیگر، رقاص، ترانه سرای آمریکایی آشنا خواهیم کرد. که علاوه بر مرور زندگی حرفه ای او از آغاز تا شهرت و در زمینه های مختلف به مرور زندگینامه او از بعد شخصی نیز می پردازیم.

نیکول شرزینگر با نام اصلی نیکول پریسکویا الیکولاتی ولیانته شرزینگر از خوانندگان، ترانه سرایان، هنرپیشگان و رقاصان و نیز کاراکترهای تلویزیون آمریکایی می باشد. او در بیست و نهم ماه ژوئن سال ۱۹۷۸ در هونولولوی هاوایی آمریکا به دنیا آمده است. فعالیت هنری خود را با حضور در برنامه ای تلویزیونی به اسم پاپ استارز بعنوان شرکت کننده آغاز نمود و البته شناخته گردید. در این مطلب به مرور بیوگرافی نیکول شرزینگر هنرمند آمریکایی در همه عرصه ها خواهیم پرداخت.

مرور زندگی نیکول شرزینگر از دو بعد شخصی و هنری

بیوگرافی نیکول شرزینگر هنرمند موفق آمریکایی همه فن حریف

وی پس از شرکت در این برنامه به عنوان شرکت کننده به گروه موسیقی پاسیکت دالز پیوست که نهایتا از جمله برترین و محبوب ترین خواننده های دنیا مبدل گردید. او زاده سال ۱۹۷۸ در هانولولوی هاوایی ایالات متحده است که در لوئیزویل کنتاکی پرورش یافته است. وی دارای ۱۶۵ سانتی متر قد می باشد. پدرش آلفونسو والینته اصالتش به فیلیپین و اصالت مادر وی رزماری الیکولانی به اوکراین و هاوایی باز می گردد. در سن شش سالگی او والدینش از یکدیگر جدا گردیدند. مادرش سپس پس از جدایی از پدر وی با گری شرزینگر با اصالت آمریکایی و آلمانی ازدواج نمود که این مرد سرپرستی نیکول را پذیرفته و وی را به فرزندی قبول نمود و بر همین اساس نام خانوادگی شرزینگر را گرفت.

زندگینامه نیکول شرزینگر و معرفی آثار وی

آشنایی با بیوگرافی نیکول شرزینگر هنرمند شناخته شده

بیوگرافی نیکول شرزینگر بازیگر، خواننده، رقاص و ترانه سرا

زندگینامه نیکول شرزینگر بازیگر، خواننده، رقاص و ترانه سرا

تحصیلات نیکول شرزینگر

نیکول هدیه ای از ویتنی هوستون هدیه گرفت که بر همین اساس به موسیقی علاقمند گردید. او تحصیلات اولیه خود را در مدرسه هنرهای نمایشی جوانان و تحصیلات متوسطه اش را در دبیرستان دستی دوپونت به اتمام رساند و سپس در دانشگاه دولتی رایت در دیتون اوهایو به تحصیل پرداخت و فارغ التحصیل تئاتر و رقص شد. او در دوران تحصیلات متوسطه اش توانست در رقابت استعدادهای کلاسیک کوکاکولا برنده شده و همچنین در نمایش های متعددی در تئاتر هنرپیشگان لوییزویل نقش آفرینی نمود. او بعد تحصیلاتش را در رشته هنر در دانشگاه ایالتی در پیش گرفت و در آن جا بعنوان خواننده اصلی در گروه پاپ زن «له شدن Eden» کسب نمود.

وی نخستین فیلم خویش را نیز در فیلم سینمایی تعقیب پاپی در ژانر کمدی در ۲۰۰۳ بازی نمود که حضور کوتاهی داشت. میزان زیادی از مشهور بودنش را مدیون خواندن آواز در گروه پوسی کت دالز به دست آورده است. در ۲۰۱۰ بعد از خروج از گروه، نیکول در مجموعه رقابت های رقص آمریکایی رقصیدن با ستارگان شناخته گردید و با شریک رقصی خود به اسم درک هاف برنده رقابت ها گردید.

زندگینامه نیکول شرزینگر و معرفی آثار او

مرور زندگی نیکول شرزینگر از دو بعد شخصی و هنری

زندگینامه نیکول شرزینگر با عکس

بیوگرافی نیکول شرزینگر همراه عکس

خوانندگی

در سال ۲۰۱۱ نیکول شرزینگر نخستین آلبوم سولوی خویش را به اسم «عشق قاتل» را روانه بازار نمود که توانست رتبه هشتم را در جدول آلبوم های انگلیس به خود اختصاص دهد. آلبوم بعدی وی به اسم دروغ بزرگ چربی انتشار یافته در ۲۰۱۴ به طور نسبی او را به موفقیت رساند. در ماه ژوئن سال ۲۰۱۵ وی در نمایشی متفاوت به اسم «از عهده اش برمی آیم» دیده گردید و ۲ سال پس از آن وی برند عطر خویش به اسم انتخاب شده توسط نیکول شرزینگر را راه انداخت.

در ۲۰۱۸ نیکول شرزینگر صدایش را برای انیمیشن کمدی رایانه ای «رالف اینترنت را خراب می کند» قرض داد، شرزینگر در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ در سریالی به اسم استعداد مستعد استرالیا جهت نهمین فصل بعنوان داور حضور یافت، وی بعنوان داور در ایکس فاکتور نیز حاضر شد. در ۲۰۱۹ عروسک های پوسیکت از اتحاد دوباره خویش خبر داد، شرزینگر برای جلسه های جدید استودیویی با سایر اعضای گروه دست به دست یکدیگر دادند.

بیوگرافی نیکول شرزینگر و معرفی آثارش

بیوگرافی نیکول شرزینگر بازیگر، خواننده، رقاص و ترانه سرا

بیوگرافی نیکول شرزینگر همراه عکس

زندگینامه نیکول شرزینگر بازیگر سینما و تلویزیون

روابط عاشقانه و زندگی شخصی

نیکول شرزینگر روابط عاشقانه متعددی داشته که از جمله آن ها می توان به رابطه داشتن با نیک هکسوم (خواننده)، رانی لوئیس همیلتون (قهرمان رقابت های اتومیل رانی)، گریگور دیمیتروف (تنیس باز) دارای روابط عاشقانه بوده است. سپس نیکول شرزینگر با بازیکن فوتبالی ۲۳ ساله به اسم «پژتیم کسامی» از اعضای تیم ملی سوییس رابطه عاطفی را آغاز نمود.

شرزینگر برای نخستین سالگرد رابطه خود یک پست در اینستاگرام انتشار داد، او تصویری جذاب از خود با هنرپیشه و مدل قبلی اتحادیه راگبی ۳۵ ساله به اسم تام اوانز منتشر کرد و چنین نوشت:

«سالگرد عشقمون مبارک، کی می دونست که یک سال پیش تموم دنیای من تغییر خواهد کرد، تو استجابت دعاهای منی. دوستت دارم»

زندگینامه نیکول شرزینگر همراه عکس

زندگینامه نیکول شرزینگر بازیگر سینما و تلویزیون

زندگینامه نیکول شرزینگر بازیگر، خواننده، رقاص و ترانه سرا

معرفی آثار

یکی از زمینه های فعالیت هنری وی بازیگری است که در این بخش نیز هم سابقه حضور در تلویزیون و هم سابقه حضور در سینما را دارد. در ادامه به معرفی آثار وی می پردازیم:

زندگینامه نیکول شرزینگر + عکس های جذابش

آشنایی با بیوگرافی نیکول شرزینگر هنرمند موفق

تلویزیون

  • سریال اسمش نیکوله در سال ۲۰۰۷
  • سریال عشق کشنده در سال ۲۰۱۱

سینما

  • فیلم سینمایی ستارگان پاپ در سال ۲۰۰۱
  • فیلم سینمایی ساپرینا جادوگر نوجوان، قسمت : سرانجام!سری ۵ در سال ۲۰۰۵
  • فیلم سینمایی آرام باش در سال ۲۰۰۵
  • فیلم سینمایی رقص با ستارگان در سال ۲۰۱۰
  • فیلم سینمایی آشنایی با مادر در سال ۲۰۱۱
  • فیلم سینمایی ایکس فاکتور در سال ۲۰۱۱
  • فیلم سینمایی مردان سیاهپوش در سال ۲۰۱۲
  • فیلم سینمایی بهترین ساعات با نیل پاتریک هریس در سال ۲۰۱۵
  • فیلم سینمایی موانا در سال ۲۰۱۶
  • فیلم سینمایی مسابقه لب خوانی در سال ۲۰۱۷ – ۲۰۱۸
  • فیلم سینمایی رالف اینرنت را خراب می کند در سال ۲۰۱۸
  • فیلم سینمایی استرالیاز گات تلنت در سال ۲۰۱۹
  • فیلم سینمایی خواننده نقابدار در سال ۲۰۱۹

زندگینامه نیکول شرزینگر بازیگر سینما و تلویزیون

آشنایی با بیوگرافی نیکول شرزینگر هنرمند محبوب و مشهور

بیوگرافی نیکول شرزینگر خواننده و بازیگر

زندگینامه نیکول شرزینگر+ عکس

آشنایی با بیوگرافی نیکول شرزینگر هنرمند آمریکایی

مرور زندگی نیکول شرزینگر از دو بعد شخصی و هنری

در این مطلب شما عزیزان علاقه مند را با بیوگرافی نیکول شرزینگر آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه شما علاقه مندان به زندگینامه هنرمندان واقع شده باشد و مطالعه آن برای شما مفید بوده باشد. همچنین در صورت تمایل برای آشنایی با جیسون موموآ و جیسون سودیکس دیگر هنرمندان آمریکایی کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو