خانه استخوانی بارسلونا خانه ای ترسناک اما دیدنی

خانه استخوانی بارسلونا خانه ای ترسناک اما دیدنی


منبع: آرگا

3

1402/5/26

11:27


خانه استخوانی بارسلونا یک خانه با نوع معماری خاص است که شما با ان آشنا می شوید. این بنا معماری خاص و خارق العاده ای دارد.

بارسلونا یکی از مناطق تفریحی و دیدنی بوده که شما از جذابیت های آن دیدن می کنید. خانه استخوانی بارسلونا نیز از مکان های دیدنی مهمی بوده که شما با تماشای آن از جذابیت های زیادی دیدن خواهید کرد.

معرفی خانه استخوانی

خانه استخوانی بارسلونا:

اگر تا کنون سفری به این منطقه داشته اید حتما می دانید که بارسلونا با وجود جاذبه های تاریخی و بناهای زیبای خود است که شناخته شده می باشد. شما می توانید در این بخش با یکی از زیباترین این بناها آشنا شوید. شما عزیزان در لینک امکان آشنایی با کشور اسپانیا و دیدنی های آن را دارید.

خانه استخوانی بارسلونا

این منطقه یکی از مشهورترین سازه ها را داشته و ساختمان هایی بلندی با بناهایی عجیب و غریب در آن دیده می شود. شما می توانید مجموعه ای از آثار مشهورترین معماران را مشاهده کنید. آنتونی گائودی نیز یکی از مشهورترین معمارانی بوده که شما می توانید از سازه های آن دیدن نمایید.

معماری سازه استخوانی

خانه استخوانی چیست؟

این بنا در سال ۱۸۷۷ ساخته شده است. خانه ای که در طول تاریخ بارها مرمت شده و امروزه این ساختمان را نمونه ای مانند استخوان بوده که شکل و شمایل زیبایی دارد. برخی میگویند هر ساله میلیون ها افراد از جاذبه های این بنا دیدن می کنند. شما در ادامه با دیدنی های بیشتری از این بنا آشنا می شوید.

آشنایی با خانه استخوانی

ویژگی های بنای زیبا:

برای بازدید از این بنا با ویژگی های خارق العاده و شگفت انگیز باید به بارسلونا بروید. تمامی طراحی این بنا را می توانید با توجه به معماری های گائودی در نظر بگیرید. ترکیبی از مدرنیزه و سازه های باستانی و قدیمی در این بنا موجب شده تا با شگفتی های مختلفی از ان آشنا شوید.

در این بنا می توانید، بالکن هایی با طراحی عجیب و غریب مشاهده کنید. پنجره های این بنا نیز شکل های عجیب و غریبی داشته که شما با آن رو به رو می شوید. مجسمه های سنگی نیز قسمت هایی از این بنا هستند. طراحی این بنا موج دار و با تزئیناتی زیبا است. تپه های ماسه ای و دیگر قسمت های دیگر از بخش های مختلف این بنا هستند.

ساختمان استخوانی

اثری جهانی و ۱۰۰ ساله:

خانه استخوانی بارسلونا که یکی از دیدنی های بارسلونا به شمار می آید از زیبایی زیادی برخوردار است. زیباترین سواحل بارسلونا نیز از جمله این دیدنی ها هستند. امروزه این بنا دیدنی های زیادی داشته و شما نمونه ای از شکوه معماری ان را مشاهده خواهید کرد.

این بنا در فرهست آثار مهم دنیا به ثبت رسیده است. در معماری این بنا ویژگی های خلاقانه ای همچون رنگ و نور و … دیده می شود که جذابیت آن را دو چندان می کند.

سازه استخوانی

شاید جالب است بدانید که این بنا به عنوان یکی از بناهای فانتزی و کارتونی نیز شناخته می شود. شاید نمونه ای از این معماری ار تنها در انیمیشن ها دیده باشید. از دور این خانه همانند یک خانه شبیه کدو حلوایی است که رنگی سفید و با نورپردازی های رویایی است.

نمای بیرونی و درونی این بنا مانند استخوان و با استفاده از مصالحی خاص ساخته شده که شما می توانید با قسمت های متعددی از ان آشنا شوید و نمونه های از این سازه را مشاهده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو