15 حیوان خانگی مشهور در اینترنت + عکس

15 حیوان خانگی مشهور در اینترنت + عکس


منبع: تالاب

3

1402/5/28

02:22


15 حیوان خانگی مشهور در اینترنت : هیچ چیز بهتر از عکس هاي‌ بامزه از حیوانات نیست کـه روز شـما را روشن کند و لبخند را بر لبان شـما بیاورد. حیوانات خانگ

15 حیوان خانگی مشهور در اینترنت + عکس

15 حیوان خانگی مشهور در اینترنت : هیچ چیز بهتر از عکس هاي‌ بامزه از حیوانات نیست کـه روز شـما را روشن کند و لبخند را بر لبان شـما بیاورد. حیوانات خانگی در رسانه هاي‌ اجتماعی محبوب هستند و اغلب شهرت را از همتایان انسانی خود می دزدند. 

 

برای بـه اشتراک گذاشتن استعدادها و زیبایی هاي‌ خود با جهان استفاده می کنند. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز برخی از اینفلوئنسرهای برتر حیوانات خانگی را بـه اشتراک می‌گذاریم کـه باید دنبال نمایید.

 

محبوب ترین اینفلوئنسرهای نوظهور حیوانات خانگی در اینستاگرام

اینفلوئنسر مارکتینگ اینروزها بسیار زیاد اسـت و جای تعجب نیست کـه بسیاری از افراد برای کسب درآمد بیشتر بـه اینستاگرام مراجعه می کنند. برای اینفلوئنسر شدن حتی لازم نیست انسان باشید. صدها نفر از صاحبان حیوانات خانگی از عکس‌ها و ویدیوهای زیبای موجودات خود استفاده کرده‌اند تا طرفداران خودرا بـه دست بیاورند.

 

و لازم نیست کـه برای کسب درآمد اضافی بـه عنوان یک تأثیرگذار محبوب ترین باشید. میکرو اینفلوئنسرها یا اکانت هایي با کمتر از 100000 دنبال کننده، تمایل دارند در جایگاه هاي‌ کوچک تر بـه خوبی کار کنند، در حالی کـه اینفلوئنسرهای کلان صدها هزار یا بیشتر دارند. این حیوانات خانگی جزو موفق ترین میکرو اینفلوئنسرهای اینستاگرام هستند. و همه ی انها بسیار بسیار زیبا هستند.

 

15. Kedi Cigdem

معروف ترین گربه ی دنیا

15 حیوان خانگی مشهور در اینترنت

 

  • اینستاگرام: @kedicigdem
  • تعداد فالوور: 4967

 

برای شروع فهرست میکرو اینفلوئنسرها، گربه اي داریم کـه همیشه تا حدودی خیس بـه نظر می‌رسد. و تا حدودی عصبانی اما او هیچ کدام نیست. این فقط صورت اوست. بینی کوچک صاف او باعث می شود بـه نظر برسد کـه او همیشه در حال اخم کردن اسـت در حالی کـه واقعاً از دیدن شـما خوشحال اسـت. او تقریبا بـه نفع خودش بیش از حد کرکی اسـت، اما این نقطه فروش اصلی اوست.

 

✅ مطالب مشابه: معرفی بزرگترین حیوانات اهلی و خانگی در دنیا

 

14. Ollie Fluff Ballie

گربه معروف اینستاگرامی

  • اینستاگرام: @ollifluffballie
  • تعداد فالوور: 5904

 

Ollie Fluff Ballie دسته مورد علاقه ما در اینستاگرام اسـت. با توجه بـه بیوگرافی او، او یک حیوان با چندین سرگرمی ترجیحی اسـت، از جمله حمله بـه “همه ی حشرات”؛ تعقیب نقطه قرمز بدنام عذاب، گربه بودن، و نپرداختن کرک. پذیرایی یک سرگرمی اسـت، سوالی پرسیده نمیشود.

 

می خواهیم بگوییم همه ی گربه‌هاي‌ نجات پتانسیل تبدیل شدن بـه اینفلوئنسرهای موفق اینستاگرام را دارند، اما تعداد کمی از انها بـه اندازه Ollie قابل ستایش هستند. او یک گربه تاکسیدو با الگوی منحصر بـه فرد و خالدار اسـت. او مانند یک گاو کوچک و کرکی اسـت کـه از چرا می گذرد و بـه جای ان اثاثیه خانه را خراش می دهد.

 

13. Neiko بولداگ فرانسوی

معروف ترین سگ دنیا

  • اینستاگرام: @neikothefrenchybulldog
  • تعداد فالوور: 7604

 

Neiko the Frenchy اگر تا بـه حال یکی از انها را دیده باشیم، حال و هوای خوبی دارد. او بـه معنای واقعی کلمه یک بولداگ فرانسوی اسـت کـه در “La République” زندگی و کار می کند. بهترین بخش در مورد اینفلوئنسرهای سگ این اسـت کـه آن ها بـه اسانی از مرزهای فرهنگی و موانع زبانی عبور می کنند.

 

برای این کـه بخواهید بـه Neiko در روزی کـه در ساحل اسـت بپیوندید، نیازی نیست فرانسوی صحبت کنید، و ما می‌کشیم تا با او زیر یک پتوی بافتنی دنج با یک کتاب خوب بخوابیم. در زندگی بعدی خود، مایلیم بـه عنوان یک تأثیرگذار حیوانات خانگی ناز بازگردیم.

 

12. Kela GSD

  • اینستاگرام: @kelathegsd
  • تعداد فالوور: 7660

 

Kela the GSD یک چوپان آلمانی اهل مونتری، مکزیک اسـت. عکس‌هاي‌ او نسبت بـه بسیاری از اینفلوئنسرهای حیوانات خانگی کم‌رنگ‌تر و شاهانه‌تر هستند، و تمرکز را روی چشم‌هاي‌ درشت و قهوه‌اي او و بند‌هاي‌ بدبویی کـه بیشتر اوقات تکان می دهد، نگاه می‌دارد. او برای هر مناسبتی یک باندانا دارد: برای تابستان بـه هندوانه و رنگین کمان فکر کنید یا برای هرروز شطرنجی رنگارنگ.

 

صاحبان او زمانی کـه او فقط یک توله سگ بود حساب کاربری را راه اندازی کردند، بنابر این دنبال کنندگان انها این فرصت را داشته اند کـه رشد Kela را تماشا کنند.

 

11. پینو

حیوانا معروف اینستاگرامی

  • اینستاگرام: @jerky_pino
  • تعداد فالوور: 8104

 

از قبل می توانید بگویید کـه این حساب اینفلوئنسر حیوان خانگی توسط یک گربه اداره می شود: Jerky_Pino. حتی بهترین گربه ها هم گاهی اوقات می توانند تند و تیز باشند، از جمله پینو دوست داشتنی. پینو در کشور آلمان با یک خواهر و برادر گربه و یک خواهر یا برادر انسان زندگی می کند، اما او ستاره واقعی اسـت.

 

مانند یک گربه واقعی، مکان مورد علاقه پینو برای چرت زدن روی لپتاپ اسـت، مخصوصاً در زمانی کـه صاحبانش در تلاش هستند کار کنند. پینو محصولات پورینا را برای گربه ها تبلیغ می کند، اما فقط محصولاتی را کـه واقعاً دوست دارد. اما او انها را بسیار دوست دارد.

 

10. ترشی و جالاپینو

سگ های معروف دنیا

  • اینستاگرام: @picklessayscheese
  • تعداد فالوور: 10800

 

ما متعجبیم کـه اینفلوئنسرهای ترکیبی پودل بیشتری وجود ندارد زیرا پودل ها تا حد زیادی بهترین موها را دارند. این جفت کـه از نام تنقلات بار گرفته شده اسـت، اهل ایرلند هستند. انها بـه طرز شگفت انگیزی در مورد لباس هاي‌ اسکرانچی و لباس هاي‌ احمقانه ورزش می کنند – احتمالاً بـه این دلیل کـه آن ها نیز فاسد شده اند. ترشی و ژالاپنو همیشه در حومه ایرلند بـه پیاده روی طولانی می‌روند و بـه نظر می‌رسد کـه انسان هایشان آن ها را بسیار دوست دارند.

 

9. لو بیگل

محبوب ترین اینفلوئنسرهای

  • اینستاگرام: @lou_beagle
  • تعداد فالوور: 11800

 

اسنوپی نمیتواند یک شمع را برای یک بیگل واقعی و زنده مانند لو نگه دارد. لو درسال 2015 در فرانسه متولد شد و یک مدل سگ و اینفلوئنسر اسـت و محصولاتی را برای My Riga می فروشد، یک شرکت اروپایی حیوانات خانگی کـه انواع محصولات حیوانات خانگی را ارائه می دهد. او طلسم سگ این برند اسـت ودر ماجراجویی‌هایش در کافه‌ها، مزارع گل‌هاي‌ وحشی و مکان مورد علاقه‌اش روی مبل، با خوشحالی کالاهایشان را بـه نمایش میگذارد.

15 حیوان خانگی مشهور در اینترنت

 

8. بنتلی پامرانین کرکی

سگ اینفلوئنسر - 15 حیوان خانگی مشهور در اینترنت

  • اینستاگرام: @bentley.the.fluffy.pomeranian
  • تعداد فالوور: 12800

 

خز پامرانیا نیاز بـه نگه‌داری زیادی دارد و بنتلی نشان میدهد کـه چقدر این سگ‌هاي‌ کوچک با مراقبت مناسب میتوانند زیبا شوند.  با بنتلی مانند یکی از اعضای خانواده رفتار می شود. او روزانه با دوستانش پیاده روی می کند، وقتی پاهای کوچکش خسته می‌شوند در کالسکه خودش مینشیند و حتی در اسب سواری بـه مادرش می پیوندد.

 

✅ مطالب مشابه: عکس های زیباترین حیوانات در حال انقراض در جهان

 

7. Layka Triciclo

  • اینستاگرام: @laykatriciclo
  • تعداد فالوور: 15000

 

لایکا یک گلدن رتریور خیرخواه اسـت کـه قلب غول‌پیکرش تنها با لبخند غول‌پیکرش و حتی دنبال‌کنندگان بزرگتر رسانه‌هاي‌ اجتماعی کوتوله شده اسـت. او بـه عنوان یک سگ درمانی با Instituto Cão Terapeuta، سازمانی در پرتغال کـه بازدید از سگ هاي‌ درمانی را از بیمارستان ها، خانه هاي‌ سالمندان و سایر امکانات مراقبتی کـه از یک ویزیت درمانی با یک سگ بـه خوبی آموزش دیده بهره می برند، داوطلب می کند. بیش از 20000 نفر از خدمات آن ها استفاده کرده اند.

 

لایکا علاوه بر این کـه ساعاتی از اوقات فراغت خودرا صرف شرکت با مردم می کند، دوست دارد موتورسیکلت سواری کند. او حتی کلاه ایمنی خودش را دارد.

 

6. آقای گیزمو پاگ

حیوان اینفلوئنسر

  • اینستاگرام: @mrgizmothepug
  • تعداد فالوور: 17400

 

آقای گیزمو ما را بـه یاد پیرمردی شاد می اندازد کـه دوست دارد روزنامه بخواند ودر تمام طول سال پیراهن هاوایی و شورت باری میپوشد. اگر آدم بود، جوراب و صندل می پوشید و می‌توانست ظاهرش را جلوه دهد. Gizmo دوست دارد لباس و مهمانی بازی کند. بیشتر مورد دوم، و بیشتر بـه این دلیل کـه مهمانی ها با تنقلات می‌آیند.

 

5. پنی جی. سگ

حیوانات اینفلوئنسر

  • اینستاگرام: @pennyg_thedog
  • تعداد فالوور: 18500

 

بـه گفته صاحبانش، پنی جی، اینفلوئنسر حیوان خانگی اهل ایتالیا، بزرگ ترین سگ جهان اسـت. سگ هاي‌ خوب بسیار زیادی برای انتخاب یک سگ “بهترین” وجوددارد، اما پنی نزدیک اسـت. او یک آزمایشگاه شکلات اسـت کـه عاشق غذا، بازی و غذای بیشتر اسـت.

 

طبیعت بخش بزرگی از زندگی اوست و خانواده‌اش وی را بـه پیاده‌روی‌هاي‌ طولانی بـه چاله‌هاي‌ شنای مورد علاقه‌اش می برند. آزمایشگاه شکلات گاهی اوقات هدایایی از Barkyn، یک استارتاپ سلامتی برای حیوانات خانگی در اروپا ارائه می دهد.

 

4. باتینو و ولتر

حیوانات اینفلوئنسر - 15 حیوان خانگی مشهور در اینترنت

15 حیوان خانگی مشهور در اینترنت

 

  • اینستاگرام: @batino_and_voltaire
  • تعداد فالوور: 30500

 

نام اینستاگرام باتینو و ولتر کمی گیج کننده اسـت. حساب فرانسوی فقط یک سگ را نشان می دهد کـه بـه نظر می‌رسد باتینو نام دارد … یا ولتر اسـت؟ اسمش هر چه باشد، یک بولداگ سیاه و سفید فرانسوی اسـت و ما وی را می خواهیم.

 

بر خلاف بسیاری از میکرو اینفلوئنسرهای سگ، این توله سگ تکه تکه برای تبدیل شدن بـه یک ستاره اینستا نیازی بـه توتوس و دیگر ترفندها ندارد. او فقط بـه عنوان خود تندخو و بداخلاق ظاهر می شود – لکه هاي‌ گاو و همه ی چیز.

 

3. Snow the Dog

  • اینستاگرام: @snow.thedog
  • تعداد فالوور: 33600

 

وقتی بـه سگی بـه نام اسنو فکر میکنید، احتمالاً یک ساموید غول پیکر یا پیرنه بزرگ را تصور می‌کنید. اینبار اشتباه می‌کنی اسنو یک پامرانیان کوچک و سفید خالص اسـت کـه فالوورهای زیادی در اینستاگرام دارد. برف کاملاً فتوژنیک اسـت و حساب توله سگ شامل عکس‌هاي‌ زیبای سفر، عکس‌هاي‌ اسنو با دیگر دوستان سگ‌دار و تعداد زیادی عکس از برف اسـت. بـه نظر می‌رسد اسنو هم سرآشپز اسـت.

 

2. رونی وود پاگ

15 حیوان خانگی مشهور در اینترنت

  • اینستاگرام: @ronniewoodpug
  • تعداد فالوور: 43500

 

پاگ ها بـه طرز عجیبی در شبکه هاي‌ اجتماعی محبوب هستند. مردم یا انها را دوست دارند یا از آن ها متنفرند، و اگر قرار اسـت هر پاگ شـما را جلب کند، ان رونی اسـت. او مانند یک سیب زمینی با پاهایی اسـت کـه برای هر تعطیلات با شادی لباس می‌پوشد. همه ی چیز در مورد او گرد اسـت، از جمله چشمان سگی و بزرگش کـه بـه اعماق روحت خیره می‌شوند و با ناراحتی می پرسند: “می‌توانم گاز بگیرم؟”

 

مهم نیست چه میخورید. رونی وود ان را میـــخواهد. برای او خوش شانس اسـت، او می تواند از شرکت پستچی پوچ، شرکت اشتراکی کـه او توصیه می کند، نمونه‌هاي‌ خوراکی زیادی ببرد.

 

1. آلفردو و اسنوپی

  • اینستاگرام: @alfredoauau
  • تعداد فالوور: 79700

 

با آلفردو و اسنوپی، یک جفت شیتزو آشنا شوید کـه تقریبا همه ی جا با صاحبشان میروند. یکی از انها قبل از نجات یک چشم خودرا از دست داد، اما پس از مدت زیادی TLC و زمان برای بهبودی، سگ شیرین زندگی کاملی دارد و قادر بـه انجام هر کاری کـه هر سگ دیگری می تواند انجام دهد.

 

آلفردو و اسنوپی اغلب محصولات حیوانات خانگی مانند خوراکی‌ها، مهارها، تخت‌خواب‌ها و اسباب‌بازی‌هاي‌ تعاملی را توصیه می کنند. آن ها با برند حیوان خانگی Petiko شراکت دارند کـه جعبه هاي‌ اشتراک را در کشور آلفردو و اسنوپی در برزیل ارائه می دهد.

 

✅ مطالب مشابه: عکس های جالب از لبخند حیوانات

 

در پایان

چه چیزی بهتر از تصاویر حیوانات بامزه برای ایجاد لبخند یا تحریک احساسات مثبت در وب؟ هیچ چی! بـه همین دلیل اسـت کـه دوستان پشمالوی ما مدت ها مورد علاقه اینترنت بوده اند. همه ی ما حداقل یک ویدیو از حیوانات را تماشا کرده ایم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو