جدیدترین انواع روش لیفت ابرو! مزایا، معایب و ماندگاری

جدیدترین انواع روش لیفت ابرو! مزایا، معایب و ماندگاری


منبع: وقت مد

3

1402/5/29

17:01


محبوبترین و جدیدترین انواع روش لیفت ابرو را بدانید✅ با انواع مزایا، معایب لیفت ابرو و یا لیفت پیشانی آشنا شوید✅ مجله وقت مد (vaghtemod.ir)

جدیدترین انواع روش لیفت ابرو! مزایا، معایب و ماندگاری

ابروهای ژولیده با چشم های خسته، سیگنال های منفی از احساسات واقعی ارسال می‌کند. لیفت ابرو؛ یک عمل زیبایی برای بالا بردن ابروها، تغییر موقعیت پیشانی، کاهش چین و چروک و جوانسازی است. لیفت ابرو، ظاهر پیشانی، ابرو و اطراف چشم را بهبود داده، پوست را سفت کرده و خطوط اخم را به حداقل می‌رساند. اما تا چه حد با مزایا و معایت لیفت دادن ابرو و یا لیفت پیشانی آشنا هستید؟!
در این سری از مطالب آموزش آرایش و زیبایی از رسانه وقت مد(vaghtemod.ir)، هر آنچه باید در مورد لیفت ابرو و روش های انجام آن بدانید را آموزش داده ایم.

لیفت ابرو چیست و چرا باید انجام شود؟

لیفت ابرو، که به عنوان لیفت پیشانی هم شناخته می‌شود، روشی محبوب برای جوانسازی پیشانی و ابرو در افرادی است که دوست دارند علائم پیری زودرس را درمان کنند. با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد.
آسیب های خورشیدی، پوست را ضعیف کرده و نیروی جاذبه ابروها را به سمت پایین می‌کشد و باعث بروز انواع چین و چروک می‌شود. در این باره سری آموزش های سلامت پوست را مشاهده کنید.

لیفت ابرو چیست و چرا باید انجام شود؟

لیفت ابرو، که به عنوان لیفت پیشانی هم شناخته می‌شود، روشی محبوب برای جوانسازی پیشانی و زیبایی ابرو است.

روی پیشانی و بین ابروها امکان دارد، خط اخم داشته باشید که باعث می‌شود اخمو و جدی به نظر برسید. اگر قسمت بیرونی ابرو، آویزان باشد، به دلیل افتادگی ابرو، منجر می‌شود غمگین و خسته به نظر برسید. لیفت ابرو تمامی این مشکلات را می‌تواند اصلاح و رفع کند. برای همین در زیبایی صورت تاثیر زیادی دارد.

عکس قبل و بعد از لیفت ابرو

بیشتر بدانید: آموزش اصلاح ابرو در خانه، با تکنیک های مهم برداشتن ابرو آشنا شوید (همراه با ویدیو).

انواع روش لیفت ابرو

روش های مختلفی برای بالا بردن ابرو و جوانسازی پوست وجود دارد. در این بخش از مطالب سلامت و زیبایی ابرو، تمامی روش های لیفت ابرو را آموزش داده ایم تا بنا به نیاز خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع روش لیفت ابرو را در مجله وقت مد مشاهده کنید.

انواع روش لیفت ابرو را در مجله وقت مد مشاهده کنید.

لیفت ابرو با آندوسکوپی، یکی از انواع روش لیفت ابرو

طبق گزارش danielezra.co.uk، لیفت اندوسکوپی، شامل چند برش کوتاه، در پوست سر است. جراح یک اسکوپ، که شامل لوله ای نازک متصل به دوربین است را در یکی از برش های انجام شده، قرار می‌دهد تا بافت ها و ماهیچه های شما را در صفحه نمایش مشاهده کند.
در عین حال از دستگاه دیگری که در برش دیگر قرار دارد، برای ایجاد تغییرات لازم استفاده می‌کند. تصاویر روی صفحه نمایش برای این است که جراح بفهمد بافت و ماهیچه های پشت مو به چه صورت عمل کند.

لیفت ابرو با آندوسکوپی، یکی از انواع روش لیفت ابرو

لیفت ابرو با آندوسکوپی، یکی از انواع روش لیفت ابرو است.

در مطالب قبلی درباره اندولیفت و جدیدترین مدل لیفت ابرو توضیح دادیم. در لیفت ابرو با آندوسکوپی، جراح بافت را با یک بخیه موقت یا دائمی یا لنگر زیر پوست تنظیم می‌کند. این کار باعث می‌شود، بافت ها در جای خود قرار بگیرند. از آنجایی که برش های ایجاد شده در این روش کوچک هستند، کمتر تهاجمی است و کمترین جای زخم و زمان بهبودی را تجربه خواهید کرد. جراحی لیفت ابرو با اندوسکوپی برای افتادگی خفیف تا متوسط ابرو مناسب است.

درباره ابرو بدانید: علت ریزش ابرو چیست؟ با راه درمان ریزش ابرو آشنا شوید!.

ابروپیکسی داخلی

عمل بلفاروپلاستی، برای درمان پتوز خفیف ابرو انجام می‌شود که در رسانه vaghtemod، توضیح داده شده است. ابروپیکسی داخلی، یک رویکرد کم تهاجمی را از طریق برش بلفاروپلاستی فراهم کرده و نیازی به استراحت ندارد. به این دلیل که این روش کم تهاجمی است، همیشه موثر نیست و نتیجه فوق العاده ای از آن انتظار نمی‌رود.

لیفت مستقیم ابرو

لیفت مستقیم ابرو، یک جراحی قوی و تاثیر گذار برای فرم دهی ابرو با نتیجه طولانی مدت و موثر است. یکی از معایب این روش، این می‌باشد که یک جای زخم در امتداد خط بالایی ابرو به وجود می‌اید. برای افرادی که ابروهای نازکی دارند، این خط قابل مشاهده است.

زیباتر شوید: جدیدترین انواع مدل فیبروز ابرو ! با محبوب ترین مدل های فیبروز ابرو آشنا شوید.

لیفت شیمیایی ابرو

طبق گزارش my.clevelandclinic، با استفاده از تزریق بوتاکس و فیلر به صورت قابل توجهی، ابرو را می‌توان تغییر شکل داد و بلند کرد. با تضعیف عضلات کاهش دهنده و ایجاد لیفت مبتنی بر فیلر، تغییرات چشمگیری را در ابروی خود مشاهده خواهید کرد. در مطالب گذشته در مورد فیلر ابرو و روش انجام بوتاکس ابرو، میزان ماندگاری، معایب و مزایا آنها توضیح داده ایم.

لیفت کلاسیک یا لیفت ابرو باز

در لیفت باز ابرو، پزشک یک برش بزرگ در یکی از چین های پیشانی و اطراف خط مو ایجاد می‌کند. پوست از بافت های زیرین جدا شده و ماهیچه ها شل و چربی ها برداشته می‌شود. پزشک پوست اضافی را بر می‌دارد، پوست باقی مانده را به سمت پایین می‌کشد و ابرو را در موقعیت جدید بخیه می‌زند. به این نوع روش بالا بردن ابرو، لیفت کلاسیک نیز می‌گویند.

درباره ابرو بدانید: ریمو ابرو چیست؟ انواع روش ریمو ابرو یا پاک کردن تاتو ابرو و عوراض آن.

روش لیفت ابرو با نخ

در مورد لیفت صورت با نخ و مزایا و معایب آن در سری مطالب پوست توضیح دادیم. طبق گزارش betterhealth.vic.gov.au، برای لیفت ابرو با نخ، پزشک متخصص، نخ های ظریفی را با دندان های کوچک از طریق لوله های بسیار نازک به نام کانولا وارد کرده تا هیچ برشی در پوست ایجاد نشود.

آنها از یک فیبر غیر قابل جذب هستند که از پرولن طبی، ساخته شده اند. هنگامی که نخ ها در محل سوراخ قرار می‌گیرند، به آرامی به سمت بالا کشیده شده و روی بافت و پوست صورت محکم می‌شوند. به این روش از لیفت ابرو، لیفت با نخ گفته می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو