وام شگفت انگیز 1 میلیاردی ویژه مشترکین بانک پارسیان | وام ضروری فقط و فقط با یک ضامن و اقساط بلند مدت!!

4

1402/5/30

14:39


وام شگفت انگیز 1 میلیاردی ویژه مشترکین بانک پارسیان | وام ضروری فقط و فقط با یک ضامن و اقساط بلند مدت!!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

به گزارش کاماپرس، وام 1 میلیارد تومانی مختص صاحب کسب و کارها و مشاغل تحت عنوان طرح «نوید» ارائه شده است. گروه‌هایی که واجد شرایط دریافت این تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک پارسیان سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. سود این طرح براساس سود سپرده و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مشخص می‌شود و کمتر از 12 درصد و بیشتر از 23 درصد نخواهد بود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط نیز طبق سود سپرده و درصد تسهیلات مشخص می‌شود و از 60 ماه بیشتر نیست. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات مسدودی سپرده است، البته طی این مدت به اصل سپرده سود 5 درصدی تعلق می‌گیرد.

وام فوری

طبق اطلاعات ذکر شده درباره حداکثر مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، میزان هر قسط دقیقا 28 میلیون و 190 هزار و 471 هزار تومان است. کل سود تسهیلات، 691 میلیون و 428 هزار و 265 تومان و جمع رقم وام و سود آن، 1 میلیارد و 691 میلیون و 488 هزار و 265 تومان خواهد بود.

برخی از خدمات بانک پارسیان را بشناسید.

بانک پارسیان بیست و ششم شهریورماه سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرد و در کمتر از یک ماه دیگر وارد بیست و دومین سال کاری خود خواهد شد. این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات اعم از کارت خرید، کارت هدیه، سپرده قرض الحسنه پس انداز، خرید کالاهای مصرفی، تامین سرمایه واحدهای تولیدی، ساخت پروژه‌های ساختمانی، سرمایه گذاری بلندمدت یکساله، کارت مجازی برای مشتریان حقوقی و… را به مشتریان واجد شرایط ارائه داده است.

شرایط وام اشتغال ویژه فرزندان پسر( مجرد یا متاهل ) و دختران(مجرد یا مطلقه ) بازنشستگان لشکری اعلام شد.

شرایط وام اشتغال طرح امید ساتا(مشاغل خانگی) ویژه فرزندان پسر( مجرد یا متاهل ) و دختران(مجرد یا  مطلقه ) اعلام شد .این طرح شامل فرزندانی میشود که مدرک مهارتی مشاغل خانگی معتبر از فنی و حرفه ; مراکز دانشگاه(دولتی و غیر دولتی ) و ...داشته باشند .مجوز کسب و کار که تاریخ اخذ آن مدارک مربوط به سال۱۴۰۰ و۱۴۰۱ و  ۱۴۰۲ باشد.

وام بازنشستگان

 شرایط لازم جهت دریافت وام :

۱- تکمیل فرم درخواست در کانون

۲-حداکثر سن متقاضی ۴۰ سال(برای پسران) و دختران شرط سنی ندارد

۳-عدم اشتغال و نداشتن بیمه کاری

۴-سند مالکیت یا اجاره نامه محل سکونت به نام متقاضی یا پدر و مادر

۵- مدرک مهارتی مشاغل خانگی و پروانه کسب

۶-برگه استعلام بانکی از شخص بازنشسته مبنی بر عدم چک برگشتی و اقساط معوق

۷- به افرادی که قبلا وام اشتغال دریافت کرده اند وامی تعلق نمی گیرد.

۸- کپی صفحات اول و دوم شناسنامه و کارت ملی

سقف مبلغ وام ۱۰۰ میلیون ۴۸ ماهه و ۴ درصد و بدون ضامن می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو