مدلهای آرایش برای تولد و نکات طلایی میکاپ جشن تولد

مدلهای آرایش برای تولد و نکات طلایی میکاپ جشن تولد


منبع: آرگا

3

1402/6/3

23:11


مراسم عروسی، مراسم خواستگاری، جشن تولد و … مناسبت هایی است که شور و حال خاصی را در ما ایجاد می کند و دوست داریم همیشه بهترین ها را در آنجا تجربه کنیم و به بهترین و زیباترین شکل حضور پیدا کنیم. در این مقاله شما را با آرایش برای تولد آشنا و راهنمایی می کنیم.

برای جشن تولد چه آنان که صاحب جشن تولد هستند و چه آنان که از مهمانان جشن می باشند خواهان حضوری جذاب و خیره کننده هستند، یکی از راه های رسیدن به این مقصود غیر از انتخاب لباس تولد مناسب، شینیون زیبا، انتخاب آرایش صورت جذاب می باشند. در آرایش برای تولد مانند تمامی آرایش های دیگر، زیرسازی اولویت کار است که شامل صورت و گردن است. به میکاپ چشم توجه ویژه ای داشته باشید، چرا که موجب نتیجه بهتر و زیباتر در عکاسی می شود، سایه های براق و شاین دار گزینه های خوبی محسوب می شوند. و اما برای آرایش لب رنگ های لب، کالباسی مناسب می باشند. به طور کلی رنگ صورتی رنگی پرکاربرد و دوست داشتنی برای این چنین میکاپی به شمار می رود.

تصاویر و توضیحات کاربردی آرایش برای تولد

ایده هایی جذاب آرایش برای تولد همراه با توضیحات

یکی از مناسبت های مهم زندگی افراد تولد او است که دوست دارد در آن بهترین خود باشد یا به بیانی فراتر از خود. البته که این ایده آل بودن نباید باعث شود شما به سمت آرایش های خیلی غلیظ کشیده شوید، البته که سلایق گوناگون بوده و اصلا به خودمان این اجازه را نمی دهیم که درمورد سلیقه و انتخاب شما نظر بدهیم؛ اما با توجه به اینکه آرایش غلیظ سن شما را بالاتر از حد واقعی نشان داده و امروزه دیگر مورد توجه و ترند نیست؛ پیشنهاد می کنیم از میکاپ نچرال و دخترانه بهره ببرید، به خصوص دخترخانم جوان و نوجوانی هستید که با استفاده از آرایش های شاد و پرانرژی اما سبک می توانید به بهترین شکل در جشن تولد بدرخشید. متناسب با جشن تولدی که می خواهید در آن حضور پیدا کنید، و البته اینکه صاحب تولد هستید و یا مهمان ایده های متنوعی از آرایش وجود دارد.

میکاپ خیره کننده برای تولد

چگونه برای جشن تولد آرایشی دلخواه داشته باشیم؟

تصاویر و توضیحات کاربردی آرایش برای تولد

آرایش تولد زیبا و خیره کننده

آرایش تولد زیبا و جذاب

میکاپ خاص برای تولد و فوت و فن های آن

میکاپ پرانرژی و هات

یکی از انتخاب های فوق العاده و دوست داشتنی میکاپ پرانرژی و هات است که با استفاده از رنگ قهوه ای و رنگ طلایی انجام می شود تا هم شیک و هم در عین حال مناسب باشد. طیفه های رنگی طلایی، قهوه ای، هویجی و پرتقالی و … جذابیت ویژه ای به صورت شما می بخشند به خصوص اگر با ریمل قهوه ای و یا در صورت مشکی و پرپشت بودن مژه ها از ریمل شفاف استفاده شود. ترکیب سایه آبی با این آرایش غوغا می کند، آن را نادیده نگیرید.

ایده هایی هات از آرایش برای تولد

ایده هایی خیره کننده از آرایش برای تولد

چگونه برای جشن تولد آرایشی دلخواه داشته باشیم؟

میکاپ سبک و طبیعی

میکاپ سبک و طبیعی این روزها پس از کلی تنهایی دوباره محبوب و مورد توجه قرار گرفته اند، البته برخی از خانم ها هستند که با وجود ترند بودن آرایش های غیرطبیعی بازهم از هواداران میکاپ سبک و نچرال هستند و به بیانی می توان گفت که این آرایش هیچ وقت قدیمی نمی شود چرا که با وجود ساده بودن، زیبایی و جذابیت خیره کننده تان را به نمایش می کشد. میکاپ سبک و طبیعی یکی از گزینه های انتخابی و پیشنهادی ما جهت آرایش برای تولد است. به عنوان شروع کار از سایه های پاستلی بهره ببرید، با یک لایه ریمل به مژه هایتان حالت بدهید. و اما جهت آرایش لب خود از رژ لب رنگ لب و نیز رژ لب های براق و شاین دار استفاده کنید.

چگونه برای جشن تولد آرایشی زیبا داشته باشیم؟

 

ایده هایی منحصر به فرد از آرایش برای تولد

میکاپ دخترانه

اگر قصد آرایش برای تولد دارید، آرایش دخترانه چطور است؟ در ادامه شما را مجاب به عالی بودن این انتخاب می کنیم. آرایش دخترانه همانطور که از نامش مشخص است، آرایش زیبا و مناسب دخترخانم ها می باشد، در واقع تفاوت آن با آرایش زنانه، طبیعی و ساده بودن آن است تا جذابیت و سادگی چهره دخترانه شما از بین نرود. برای این آرایش لازم نیست زیرسازی انجام دهید، به جای آن به منظور یکنواخت کردن پوست از کرم پوست نوژاد بهره ببرید. کرم پوست نوزاد را با اندازه خیلی کمی ترکیبات زیرسازی مخلوط نموده و بر روی پوست قرار داده و بمالید. با این کار پوستتان صاف و یکدست می شود.

بعد از رژ گونه به رنگ هلویی و یا رنگ صورتی استفاده کنید، با توجه به علاقه اغلب دخترخانم ها از اندازه خیلی کم پودر براق بر روی رژگونه جهت براق شدن کمک بگیرید. میکاپ چشم را هم با استفاده از یک ریمل خنثی و یا قهوه ای انجام دهید.

میکاپ خیره کننده برای تولد و فوت و فن های آن

آرایش تولد زیبا و خاص

نقاشی چهره

کسانی که قصد میکاپ ویژه جشن تولد را دارند، می توانند به جای آرایش های نام برده، از نقاشی صورت با اشکال جالبی همچون انواع گل، پروانه و … بهره ببرند.

فوت و فن هایی برای آرایش بهتر و زیباتر در جشن تولد

  • خانم ها و دختر خانم های دارای صورت های با فرم مربع، می توانید اول مرکز پیشانی، نوک چانه و بخش های زیر چشم را با استفاده از یک لایه کرم پودر ملایم بپوشانید.
  • خانم های دارای فرم صورت گرد هم قبل از هرکاری همه بخش های چهره را با استفاده از یک کرم پودر ملایم بپوشانید و بعد با استفاده از یک کرم پودر با چند درجه تیره تر، شقیقه و گونه ها را زیرسازی نمایید. این کار در آرایش صورت گرد موجب می شود چهره تان دارای بعد زیادتری شود.
  • خانم ها و دخترخانم های دارای چهره با فرم مثلثی ابتدا زیرسازی کمرنگی در پیشانی، زیر چشم و چانه انجام دهید تا توجه و تمرکز را از مثلثی بودن چهره تان دور کنید.
  • خانم های دارای فرم چهره ی کشیده و دراز، از میکاپ تیره تر برای پایین چانه استفاده کنید با این کار از جلوه پایین صورت می کاهید و باعث کوچکتر به نظر رسیدن صورت می شوید. خانم های عزیز با این فرم صورت حتما از رژگونه و البته کمی پررنگ بهره ببرند.
  • خانم های عزیزی که نیمه بالایی صورتشان باریک و نیمه پایینی صورتشان بزرگ و پهن است، می توانند با استفاده از رنگهای روشن بخش های نوک چانه و زیر چشم را هایلایت نمایند. بعد فک پایینی و گونه ها را با استفاده از هایلایت تیره آرایش کنند تا بخش های بالایی چهره زیادتر جلوه نماید و بخش های پایینی صورت که بزرگتر می باشد، از نگاه پنهان مانده و توجه ها را به خود جلب کند.

آرایش تولد شیک و دوست داشتنی

میکاپ منحصربه فرد برای تولد و فوت و فن های آن

ایده هایی جذاب از آرایش برای تولد

ایده هایی ایده آل و زیبا از آرایش برای تولد

میکاپ جذاب برای تولد و فوت و فن های آن

آرایش تولد شیک و جدید

آرایش تولد زیبا و تو دل برو

تصاویر و توضیحات کاربردی آرایش برای تولد

اگر قصد آرایش برای تولد را دارید، باید با ایده های مناسب و نیز برخی نکات آن آشنای داشته باشید تا بهترین نتیجه را به دست بیاورید.برای همین منظور ما در این مطلب که با یکدیگر همراه بودیم، به این موضوع رپرداختیم، امیدواریم مورد توجه واقع شده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو