۴۱ مدل آرایش اسموکی جذاب که شما را زیباتر می کند

۴۱ مدل آرایش اسموکی جذاب که شما را زیباتر می کند


منبع: آرگا

2

1402/2/2

02:44


آرایش چهره دارای سبک های گوناگون بسیاری می باشد که هر فرد متناسب با سلیقه و نیز فرم صورت خویش یکی را بر می گزیند، از متداول ترین و محبوب ترین سبک های آرایشی اخیرا آرایش اسموکی می باشد که در این مطلب به تعریف و چگونگی آن همراه با عکس می پردازیم.

امروزه انواع سبک های آرایشی متناسب با آب و هوا، فصل و زمان، مناسبت ها و نیز فرم چهره و اندام و در نهایت سلیقه افراد وجود دارد که البته در حال به روز شدن و متنوع شدن نیز است. همین تنوع موجب گردیده تا هر یک از افراد بتوانند سبک آرایش دلخواه خویش را انتخاب نمایند، ولی ممکن است برخی از خانم ها هم کمی سردرگم شوند. البته برخی تشخیص و تفکیک برخی از آنها مانند آرایش زنانه و دخترانه، آرایش مجلسی و یا آرایش رسمی بارز و آسان می باشد، اما در مورد آرایش لایت، آرایش خلیجی و یا اسموکی صدق نمی کند. در این مطلب می خواهیم به یکی از سبک های محبوب و پرکاربرد، آرایش اسموکی بپردازیم.

 میکاپ صورت به سبک اسموکی

مدل های جذاب و محبوب آرایش اسموکی

میکاپ اسموکی یا دودی از سبک های جذاب و منحصر به فرد آرایشی می باشد که اخیرا حسابی مورد توجه قرار گرفته است، در میکاپ اسموکی به خاطر بهره بردن از دو رنگ سیاه و خاکستری، به اندازه ای زیاد به میکاپ چشم متمرکز می شود، که علت نامگذاری آن نیز همین بکارگیری سایه های تیره و نیز خط چشم تیره دنباله دار است که در سبک میکاپ اسموکی سایه و خط چشم به شکل تیز به طرف بیرونی پلک کشیده می گردند. برای انجام این آرایش باید از لوازم آرایشی مناسب با آگاهی داشتن از چگونگی استفاده آن و نیز مهارت استفاده نمود.

ایده هایی جذاب از میکاپ اسموکی

میکاپ اسموکی چیست به همراه عکس

 آرایشهای اسموکی شیک

 آرایشهای اسموکی زیبا و دوست داشتنی

44 مدل آرایش اسموکی زیبا و جذاب

مراحل آرایش چشم اسموکی

  • این مدل آرایشی یکی از سبک های محبوب و پرطرفدار است که برای آرایش عروس و نیز حضور در مراسم و مهمانی ها و … با غلظت کمتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، ولی در کنار این زیبا و شیک بودن بودن به دلیل دشوار بودن اجرای آن برخی از عزیزان علاقه مند از انتخاب آن منصرف شوند. در ادامه مراحل میکاپ اسموکی را آموزش می دهیم.
  • در اولین مرحله برای شروع، اطراف پلک های چشم خویش را مرطوب نمایید. در صورت تمایل جهت ماندگارتر کردن از پرایمر استفاده کنید.
  • با کانسیلر قسمت های تیره زیر چشم را یک رنگ نموده و مقداری سایه خاکستری به بخش بالای پلک بزنید، با استفاده از براشی مناسب سایه را به سمت پایین پخش نمایید.
  • خط چشم سیاه را رسم کرده و کمی از سایه سیاه را به خط مژه پایینی بکشید، می توانید هر دو گوشه داخلی چشم را با سایه نقره ای رنگ بدهید.
  • سپس از فر مژه بهره برده و در نهایت ریمل را استفاده کنید.

میکاپ اسموکی چیست به همراه عکس

 آرایشهای اسموکی ایده آل

میکاپ صورت به سبک اسموکی

تمایزهای میکاپ اسموکی و لایت

اسموکی و لایت نام دو مدل آرایشی پرطرفدار و ترند هستند که ویژگی های متفاوتی با هم داشته و به نوعی روبروی یکدیگر قرار دارند. در ادامه به مهم ترین تفاوت های این دو سبک آرایشی می پرازیم:

میکاپ اسموکی چیست به همراه عکس

مدل آرایش لایت بر روی رنگهای تناژ کرم، خنثی و نیز کمرنگ فاقد برجسته نمودن هیچ یک از عضوهای چهره متمرکز می باشد، در سبک لایت خط چشم ها به صورت پهن و پررنگ نبوده، که البته قسمت پایانی خط چشم هم با سایه های کمرنگ محو می گردد. لب ها و گونه ها از نظر رنگ با رنگ اصلی پوست خیلی فرق نداشته باشند و در واقع در کل باید آرایش طبیعی بودن خود را حفظ نماید. به سبک لایت، سبک آرایش دخترانه نیز گفته می شود چرا که در آن اصل بر مرتب بودن صورت قرار داده شده و از آرایش غلیظ دوری می شود.

اسموکی سبکی است که در آن از همه ی لوازم آرایشی چشم همچون سایه چشم، خط چشم، ریمل، مداد ابرو به طور کامل و با غلظت زیاد بهره برده می گردد. علاقه مندان سبک آرایشی لایت بر این باورند که چشم ها سهم زیادی از تاثیرگذاری را به خود اختصاص می دهند که در نتیجه می توانند موجب افزودن بر جذابیت صورت فرد گردند. همچنین در مدل اسموکی از رنگهای پررنگ و تیره بر خلاف لایت بهره برده می شود.

میکاپ چشم و ابرو، لب و گونه اسموکی

 میکاپ صورت به سبک اسموکی

44 مدل آرایش اسموکی لاکچری

گریم صورت اسموکی + عکس

 میکاپ صورت به سبک اسموکی

مدل میکاپ عروس اسموکی شیک و دلربا

ایده هایی منحصر به فرد از آرایش اسموکی

آرایش شیک و دخترانه اسموکی

میکاپ اسموکی چیست به همراه عکس

 میکاپ صورت به سبک اسموکی

آرایش جذاب به سبک اسموکی

میکاپ اسموکی چیست به همراه عکس

ایده های ایده آل از آرایش اسموکی

44 مدل آرایش اسموکی جذاب

تصاویر آرایش اسموکی دخترانه و زنانه

تصاویر آرایش اسموکی دخترانه و زنانه

 میکاپ صورت به سبک اسموکی

 میکاپ صورت به سبک اسموکی

ایده هایی لاکچری از آرایش اسموکی

میکاپ اسموکی آنجلینا جولی

44 مدل آرایش اسموکی لاکچری و جدید

 آرایشهای اسموکی زیبا

تصاویر آرایش اسموکی دخترانه و زنانه

میکاپ اسموکی چیست به همراه عکس

میکاپ اسموکی چیست به همراه عکس

 میکاپ صورت به سبک اسموکی

ایده هایی شیک از آرایش اسموکی

ایده هایی جدید از آرایش اسموکی

 میکاپ صورت به سبک اسموکی

میکاپ زیبا و دخترانه اسموکی برای خرید و گردش و …

44 مدل آرایش اسموکی ریبا و منحصر به فرد

ایده هایی زیبا از آرایش اسموکی

 میکاپ صورت به سبک اسموکی

44 مدل آرایش اسموکی خاص

ایده های زیبا و منحصر به فرد از آرایش اسموکی

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که به خط چشم های تیز و دنباله دار و رنگ های تیره و پررنگ و در کل یک آرایش نسبتا غلیظ علاقه دارید، می توانید سبک اسموکی را انتخاب نمایید که هم زیبا و جذاب و هم محبوب و جدید می باشد.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو