بتسدا: Redfall در ادامه راه به بازی خوبی تبدیل خواهد شد

منبع: گیمفا

3

1402/6/11

15:12


Bethesda قصد دارد تا به استودیوی Arkane در بهبود بازی Redfall کمک کند تا شاهد تکرار موفقیت‌های The Elder Scrolls Online و Fallout 76 با این بازی باشیم.

بتسدا: Redfall در ادامه راه به بازی خوبی تبدیل خواهد شد

Bethesda قصد دارد تا به استودیوی Arkane در بهبود بازی Redfall کمک کند تا شاهد تکرار موفقیت‌های The Elder Scrolls Online و Fallout 76 با این بازی باشیم.

پیت هاینز (Pete Hines)، رئیس انتشارات در Bethesda Softworks، به تازگی اعلام کرده که این شرکت برنامه‌ای برای رها کردن Redfall ندارد و این بازی در ادامه راه و با عرضه آپدیت‌ها بهبود پیدا خواهد کرد و به اثر خوبی تبدیل خواهد شد. این شرکت امیدوار است تا کیفیت بازی را مثل The Elder Scrolls Online و Fallout 76 به حد قابل قبولی برساند. هاینز در مصاحبه‌ای با Gamesindustry.biz در این باره گفت:

ما همان شرکتی هستیم که بازی‌هایی را عرضه کرده که طبق برنامه ما پیش نرفته‌اند و ما نمی‌خواهیم آثار خود را صرفا به خاطر شروع بدی که داشته‌اند رها کنیم. عرضه PC بازی The Elder Scrolls Online بی‌نقص نبود، اما ما همراه آن بازی ماندیم. حالا آن بازی به اثر مولتی‌پلتفرم به شدت محبوبی تبدیل شده است. قضیه برای Fallout 76 هم همین است. Redfall برای ما تفاوتی ندارد.

او در ادامه افزود:

ما شروعی که می‌خواستیم را با این بازی نداشتیم، اما هنوز هم با بازی سرگرم‌کننده‌ای طرف هستیم و ما به کار کردن روی آن ادامه خواهیم داد. ما ۶۰ فریم بر ثانیه را به آن اضافه خواهیم کرد. ما این بازی را به اثر خوبی تبدیل خواهیم کرد چرا که به عنوان استودیوهای انحصاری می‌دانیم که Game Pass برای همیشه خواهد بود. افرادی هستند که ۱۰ سال بعد به Game Pass ملحق می‌شوند و Redfall آن جا خواهد بود.

هاینز هم‌چنین در مورد اینکه آیا واکنش‌های منفی نسبت به Redfall باعث فشار بیشتر روی Bethesda برای Starfield شده یا خیر هم صحبت کرد:

فشار برای Starfield؟ با هر عرضه‌ای روی ما فشار وجود دارد. این فشار مسئله‌ای خارجی است که ما به آن توجه می‌کنیم، اما تمرکز اصلی ما نیست چرا که روی آن کنترلی نداریم. ما چه چیزی را کنترل می‌کنیم؟ کیفیت بازی را و مسائل دیگر به خودشان رسیدگی خواهند کرد.

Redfall ابدا موفقیتی برای Arkane، Bethesda یا مایکروسافت نبوده است. این شوتر که توسط منتقدان کوبیده شده به گفته خود مایکروسافت فروش بسیار کمی داشته است. واکنش‌ها به این بازی به حدی منفی بوده که رئیس ایکس باکس یعنی فیل اسپنسر (Phil Spencer) به هنگام عرضه آن به صورت عمومی از طرفداران عذرخواهی کرد.

در حالی که Arkane Studios پیش از این اعلام کرده که میلیون‌ها نفر از زمان عرضه Redfall آن را تجربه کرده‌اند. با این وجود باید توجه کرد که مشترکین Game Pass بخش عمده‌ای از این میلیون‌ها نفر را تشکیل می‌دهند. به علاوه Arkane نگفته که این افراد دقیقا چقدر وقت خود را صرف تجربه این بازی کرده‌اند.

خود Bethesda در حال حاضر برای عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال یعنی Starfield تا چند روز دیگر آماده می‌شود. این بازی در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۵ شهریور ۱۴۰۲) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نقدها و نمرات بازی را از طریق این لینک مشاهده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو