کاپشن بلند کلاه دار

کاپشن بلند کلاه دار


منبع: بیتوته

3

1402/6/11

17:46


راهنمای ست کردن کاپشن و شلوار مردانه



لباس پوشیدن در فصل‌های سرد پاییز و زمستان آداب و اصول خاص خودش را دارد. برای مثال شلوارهایی که برای زمستان برای مردان مناسب است، شلوار لی، جین و شلوار کتان هستند. ست‌کردن کاپشن و شلوار مردانه با این نوع جنس‌ها استایل بسیار زیبا و جذابی را برای آقایان به وجود می‌آورد. 

 

شلوار پارچه‌ای ‌به‌دلیل این که نمی‌تواند از نفوذ سرما جلوگیری کند مناسب این فصل‌ها نیست. در این مطلب ما قصد داریم به چند نمونه از پوشش‌های زمستانی و ست کردن کاپشن و شلوار اشاره کنیم تا شما نیز در انتخاب لباس اطلاعات کاملی داشته باشید.

 

ست کردن کاپشن بلند کلاه دار

 

کاپشن بلند کلاه دار

برای اینکه یک استایل زیبا و شیک مردانه را در روزهای سرد داشته باشید ست کردن کاپشن و شلوار مردانه گزینه بسیار مناسبی است. استفاده از یک پیراهن چهارخانه قرمز یا آبی پشمی یا یک پلیور به رنگ کرم در زیر کاپشن بلند با شلوار جین آبی یا کتان به رنگ قهوه‌ای و همچنین کت قهوه‌ای استایل بی‌نظیر و جذابی برای برای شما بوجود می‌آورد.

 

ژاکت و پیراهن پشمی

پیراهن‌های ضخیم در عین حال نرم و پشمی برای روزهای سرد پاییز که استفاده از کاپشن و کت ضروری نیست بسیار مناسب هستند و بدن شما را گرم نگه می‌دارد. این پیراهن‌ها معمولا با طرح چهارخانه به بازار عرضه می‌شوند. ست کردن این نوع پیراهن‌ها با یک پلیور یا کاپشن بسیار جذاب است. ترکیب رنگ خاکی، زرشکی و کرمی برای شلوار با پلیور، پیراهن و کفش زمستانی یک استایل و تیپ شیک مردانه را برای زمستان برای آقایان رقم می‌زند.

 

راهنمای ست کردن کاپشن و شلوار مردانه

 

شلوار جین تیره

برای این‌که در فصل‌های سرد سال گرمای بیشتری را احساس کنید رنگ‌های تیره را برای پوشش خود در نظر بگیرید.  شلوار جین مشکی، کاپشن مشکی، نیم کت مشکی به همراه ست پیراهن با پلیور به هر رنگی، یک ترکیب مناسب و شیک برای یک تیپ مردانه است که زمستانی گرم را برای شما به همراه می‌آورد.

 

اصولی برای ست کردن کاپشن و شلوار مردانه

 

جلیقه‌های کاپشنی

از جمله لباس‌های مناسب برای آقایان در فصل زمستان جلیقه و ژاکت را می‌توان نام برد. ست کردن کاپشن و شلوار مردانه با این جلیقه‌ها ظاهری زیبا به افراد می‌بخشد و مد آن هرگز از بین نمی‌رود. این نوع جلیقه‌ها را می‌توانید با شلوار لی یا کتان ست کنید. 

 

در زیر جلیقه می‌توانید از پیراهن‌های پشمی، پلیور و هودی با هر رنگی که دوست دارید بپوشد. این جلیقه‌ها دارای لایه‌ای نرم و گرم هستند. به دلیل جذابیت فراوانی که این نوع پوشش برای آقایان به همراه می‌آورد به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم که حتما از آن استفاده کنید.

 

نحوه ست کردن کاپشن و شلوار مردانه

 

کت یا اورکت بلند

کت‌ها و اورکت‌های کوتاه تا بالای زانو یا بلند تا زیر زانو یک استایل و تیپ زمستانی بسیار شیک را تشکیل می‌دهند که مد آن هرگز کهنه نمی‌شود. این نوع اورکت‌ها را می‌توانید با شلوارهای جین و کتان ست کنید. برای این که بتوانید در زمستان یک تیپ شیک در عین حال مدرن داشته باشید کت بلند را با نیم بوت همراه کنید. 

 

امروزه استفاده از کفش‌های اسپرت و چرم نیز با این نوع کت‌ها مشاهده شده اما این پوشش برای یک استایل و تیپ رسمی سفارش نمی‌شود. استفاده از یک پلیور یقه اسکی یا یقه گرد برای زیر کت رسمی انتخاب بسیار خوبی است. 

 

پوتین ضد آب و گرم

یکی از تجربه‌هایی که برای همه افراد در فصل زمستان پیش می‌آید راه رفتن بر روی یخ و برف است. تهیه پوتین گرم و ضد آب در فصل زمستان یک امر ضروری و اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد. ست کردن کاپشن و شلوار به همراه پوتین یکی از شیک‌ترین استایل‌های زمستانه مناسب آقایان است که ظاهری شیک و جذاب را برای آنها به وجود می‌آورد. یک پوتین قهوه‌ای یا کرم با تمام تیپ‌های زمستانی جور در می‌آید و استایل بسیار زیبایی را ایجاد می‌کند.

 

کاپشن بلند کلاه دار

 

طرح و رنگ استایل

از جمله نکاتی که باید در هنگام انتخاب یک استایل و تیپ زمستانی در نظر بگیرید طرح و رنگ لباس است. برای ایجاد یک استایل بی‌نظیر ترکیب طرح و رنگ لباس‌ها باید با یکدیگر جور در بیاید. برای نمونه در هنگام استفاده از لباسی با رنگ سورمه‌ای از پوشیدن لباس مشکی به همراه آن اجتناب کنید. 

 

بجای استفاده از رنگ مشکی می‌توانید رنگ‌های بژ و سفید را برای استایل خود بکار ببرید. یا از رنگ‌هایی مانند صورتی و آبی ملایم استفاده کنید. در کل ترکیب رنگ و طرح لباس در ایجاد یک استایل زیبا و شیک و ست کاپشن و شلوار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. 

 

جمع بندی

انتخاب لباس یکی از دغدغه‌های اصلی افراد در فصول مختلف است. برای ست کردن کاپشن و شلوار می‌توانید از داده‌های این مطلب بهره‌مند شوید. با انتخاب یک مجموعه معتبر می‌توانید انتخاب‌های متنوعی داشته باشید و شیک پوش شوید.

 

شما می‌توانید برای بوجود آوردن ست دلخواه خود به فروشگاه‌های مطرح مراجعه کنید. وب پوش از جمله مجموعه‌های بسیار معتبر و حرفه‌ای در راستای فروش انواع لباس‌های مردانه در بازار است. این مجموعه با عرضه لباس‌هایی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف نیاز اکثر سلایق را به‌صورت حضوری و غیرحضوری برآورده می‌کند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو