فروش فوری محصولات خفن ایران خودرو با قیمت فوق العاده و به صرفه | ایران خودرو این ماه هم سنگ تموم گذاشت | فروش اقساطی خودرو های پر طرفدار با تحویل فوری

2

1402/6/12

08:55


فروش فوری محصولات خفن ایران خودرو با قیمت فوق العاده و به صرفه | ایران خودرو این ماه هم سنگ تموم گذاشت | فروش اقساطی خودرو های پر طرفدار با تحویل فوری

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فروش فوری ایران خودرو

​ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای از پیش فروش خودروهای سمند سورن پلاس دوگانه سوز، پژو ۲۰۷ (اتوماتیک و دنده‌ای) و دنا پلاس خبر داد.

برای ثبت نام پیش فروش ایران خودرو شهریور ۱۴۰۲ باید نصف قیمت کارخانه خودروهای عرضه شده را بپردازید. مابقی مبلغ زمان تحویل خودروهای ایران خودرو یعنی اسفندماه ۱۴۰۲ مطابق با قیمت روز کارخانه محاسبه و دریافت خواهد شد.

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

 

گفتنی است مهلت واریز وجه ایران خودرو از روز سه شنبه ۳۱ مرداد آغاز شده است و شنبه ۱۱ شهریور ماه به پایان خواهد رسید.

شرط مهم ثبت نام پیش فروش ایران خودرو 140

افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت های زمستان ۱۴۰۲ برای پیش فروش (فراخوان) ویژه متقاضیان عادی به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو برای تکمیل مراحل ثبت نام اقدام کنند.

دیجیاتو نوشت: ایکو ریرا نقش جایگزین پژو ۲۰۰۸ را در سبد محصولات ایران خودرو ایفا می‌کند؛ بنابراین ریرا دومین محصول پساتحریمی ایران خودرو خواهد بود.

فروش فوری ایران خودرو

ری را در بحث پلتفرم شباهت بسیار زیادی به پژو ۲۰۰۸ نسل دوم دارد  و آن گونه که ایران خودرو اعلام کرده است این خودرو قادر به عبور از تمامی استانداردهای ۸۵ گانه بوده و در زمینه حفظ ایمنی سرنشینان و راننده و همچنین حفظ ایمنی عابر پیاده قابل مقایسه با محصولات خودروسازان مطرح دنیاست.

پس از تارا، ریرا دومین محصول پساتحریمی ایران خودرو خواهد بود. ظاهر آن تا حد زیادی به کراس‌اوور‌های جدید گروه رنو نیسان شبیه است.

در بخش فنی، ایکو ریرا از پیشرانه EF ۷ توربوشارژر بهره می‌برد. براساس اطلاعات اعلام شده، موتور ۱.۷ لیتری توربوشارژر این خودرو حداکثر ۱۶۸ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک مشترک با دنا پلاس توربوشارژر و تارا اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو بر عهده دارد. ریرا یک کراس‌اوور شهری تک دیفرانسیل است و بنابراین رفتار آن در حرکت همانند پژو ۲۰۰۸ خواهد بود.

از آن‌جایی که هنوز به کابین ایکو ریرا دسترسی نداریم، بایستی به حدس و گمان‌ها در مورد امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو اکتفا کنیم. شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سنسور نور و باران به همراه ترمز‌های دیسکی چهار چرخ آپشن‌های این خودرو در بخش ایمنی را تشکیل می‌دهند.

در بخش تجهیزات رفاهی نیز سانروف و سقف پانوراما، فرمان برقی، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر، رادار نقطه کور، سیستم ورود و استارت بدون کلید و سامانه پایش فشار باد تایر‌ها را در کراس‌اوور ایران خودرو خواهیم دید. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت و همچنین زمان عرضه این خودرو اعلام نشده است.

منبع: خبر آنلاین

اطلاعیه جدید فروش فوق العاده ایران خودرو مرداد ۱۴۰۲ منتشر شد. موعد تحویل خودروی عرضه شده ۲۰ روزه است. در ادامه شرایط ثبت نام خودرو را بخوانید.

فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به وانت آریسان صفر ۱۴۰۲ است. قیمت کارخانه ایران خودرو یعنی ۳۸۳ میلیون تومان برای این محصول درنظر گرفته شده است. موعد تحویل ایران خودرو در این طرح نیز 20 ماهه است. 

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو مرداد ۱۴۰۲ ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان منتخبین بخش سوم اولویت های پاییز و بخش اول اولویت های زمستان ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است.

فروش فوری ایران خودرو

گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز پیش پرداخت در این طرح ثبت‌ نام کنند.

پیش از این متقاضیان عادی طرح فروش فوق‌العاده که در فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه مشارکت داشته و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ و بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی تارا اتوماتیک، هایما S ۵ و وانت آریسان۲ دوگانه‌سوز به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده بود تا ۱۱ مرداد زمان برای واریز مجه داشتند که خوشبختانه این تایم تمدید شده است.

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو مرداد ۱۴۰۲ که طی آن خودروهای هایما، تارا و وانت آریسان به قیمت مصوب کارخانه عرضه شده است را بخوانید. موعد تحویل فروش فوری ایران خودرو نیز ۳ ماهه است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو