تخصیص سیمکارت بدون فیلتر به رونالدو و رفقا در سفر به ایران!

منبع: تکراتو

2

1402/6/14

19:31


باتوجه به همگروهی تیم‌های ایرانی با باشگاه‌های پرستاره عربستانی به‌نظر تخصیص سیمکارت بدون فیلتر به رونالدو و سایر بازیکنان آن‌ها در آینده اجرایی شود.

تخصیص سیمکارت بدون فیلتر به رونالدو و رفقا در سفر به ایران!

باتوجه به همگروهی تیم‌های ایرانی با باشگاه‌های پرستاره عربستانی به‌نظر تخصیص سیمکارت بدون فیلتر به رونالدو و سایر بازیکنان آن‌ها در آینده اجرایی شود.

با انتشار اطلاعیه‌ای از AFC طی روزهای اخیر، مشخص شد که تیم‌های ایرانی و عربستانی دیگر در کشور ثالث با یکدیگر پیکار نخواهند کرد و جهت برگزاری بازی‌های رودررو این تیم‌ها باید به ایران و عربستان سفر کنند. در همین زمینه بعد از همگروهی تیم‌های ایرانی با تیم‌های متمول و پرستاره عربستانی، تعدادی در فضای مجازی مسئله فیلترینگ‌ها و کیفیت اینترنت ایران را دستمایه طنز و شوخی قرار دادند.

در این نخستین تیمی که باید به ایران سفر کند النصر عربستان بوده که این تیم پرستاره با همه اعضای باید در روز 28 شهریور در ورزشگاه آزادی با مصاف پرسپولیس ایران برود. آن‌ها باید حداقل یک روز پیش از بازی با پرسپولیس در تهران حضور پیدا کنند و لذا قطعاً به اینترنت و فضای مجازی نیاز پیدا خواهند کرد. به همین جهت خبرهایی مبنی‌بر تخصیص سیمکارت بدون فیلتر به رونالدو و هم‌تیمی‌هایش در بدو ورود، جهت ارتباط با خارج از ایران منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: صحه‌گذاری بر اینترنت طبقاتی ؛ یوتیوب برای برخی اقشار خاص در دسترس است!

تخصیص سیمکارت بدون فیلتر به رونالدو در سفر به ایران

ماجرای اعطای سیم کارت بدون فیلتر به خارجی‌ها و توریست‌ها نخستین بار از سوی عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به میان آمد و بسیار هم جنجالی شد. در همین راستا گفتنی است که رییس اسبق سازمان صدا و سیما البته خودش یک فوتبالی تمام عیار بوده و اخبار لیگ برتر را هم با جدیت پیگیری می‌کند.

تخصیص سیمکارت بدون فیلتر به رونالدو

این موضوع البته آنچنان هم جدید نیست چنانچه خاطرتان است چند ماه پیش زمانی که تیم ملی روسیه جهت انجام بازی تدارکاتی با ایران به تهران سفر کرد، تعدادی از بازیکنان این تیم حسابی از اینکه امکان فعالیت راحت در شبکه‌های اجتماعی را ندارند، حسابی گلایه و شکوه کرده بودند. به همین جهت تصمیم گرفته شده که به تمامی اعضای کاروان تیم‌های عربستانی که به ایران سفر می‌کنند (ابتدا تیم النصر عربستان) سیم‌کارت‌های بدون فیلتر اختصاص داده شود.

بنابراین مشکل بازیکنانی که قصد دارند در طول حضور در ایران با خانواده‌ها یا فالوئرهایشان در ارتباط باشند، حل خواهد شد و دیگر لازم نیست رونالدو برای تماس با خانواده‌اش در پی تهیه فیلترشکن در ایران باشد!

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تخصیص سیمکارت بدون فیلتر به رونالدو و سایر بازیکنان مشهور تیم‌های عربستانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: فوتبال

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو