ترامپ تصمیم خودش را گرفت | من به فوتبال بر می گردم

3

1402/6/20

10:50


ترامپ تصمیم خودش را گرفت | من به فوتبال بر می گردم

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

دونالد ترامپ با تشویق صدها دانشجوی دانشگاه ایالتی آیووا از انجمنی خارج شد و توپ‌های امضا شده را به میان جمعیت پرتاب کرد. او در گفت‌وگو با شبکه پخش راست‌گرا که از نامزدی او حمایت می‌کند، در مورد تشویق دانشجوها گفت: «حدس می‌زنم جوانان ترامپ را دوست دارند.» سپس با ماشین اسکورت شده به سوییت استادیوم خصوصی رفت تا مسابقه سالانه فوتبال ایالت آیووا با دانشگاه آیووا را تماشا کند.

برخی از رقبای ترامپ هم در این بازی حضور داشتند و با هواداران عکس گرفتند اما ترامپ بیشترین توجهات را به خود اختصاص داد. ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، که تلاش کرده خود را به عنوان دشمن و رقیب قدرتمند ترامپ معرفی کند، هم برای دیدن بازی آمده بود. دیسانتیس به خبرنگاران گفت: «اینجا جو خوبی دارد و اوقات خوبی را می‌گذرانیم، احتمالاً کمی متمدن‌تر از بازی فلوریدا-جورجیا است.»

در خانه آلفاگامارو هواداران دور ترامپ جمع شدند و همبرگر درست کردن او را تماشا کردند. در حالی که هواداران روز شنبه برای فوتبال و نه برای سیاست در آن مکان جمع شده بودند، رای‌دهندگان این شانس را داشتند که اکثر نامزدها را از نزدیک ببینند و با آنها احوالپرسی کنند./خبرورزشی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو