قیمت جدید تیگو 8 پرو اعلام شد [+جدول]

منبع: تکراتو

2

1402/6/29

20:30


قیمت جدید تیگو 8 پرو اعلام شد. شرکت مدیران خودرو قیمت جدید یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای خود را اعلام کرد. براین اساس شاهد کاهش قیمت این خودرو هستیم.

قیمت جدید تیگو 8 پرو اعلام شد [+جدول]

قیمت جدید تیگو 8 پرو اعلام شد. شرکت مدیران خودرو قیمت جدید یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای خود را اعلام کرد. براین اساس شاهد کاهش قیمت این خودرو هستیم.

قیمت جدید تیگو 8 پرو اعلام شد. شرکت مدیران خودرو قیمت جدید شاسی‌بلند جذاب خود را براساس قیمت اعلامی شورای رقابت اعلام و مشخص شد که این خودرو و محصولات دیگری از همین برند و یرندهای دیگر با کاهش قیمت شدید همراه شده‌اند. لذا طبق قیمت اعلامی، تیگو 8 پرو 477 میلیون تومان کاهش یافته و از ۲,۲۶۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان به ۱,۷۹۲,۴۰۰,۰۰۰ رسیده است.

بیشتر بخوانید: وزیر صمت: دو نرخی شدن قیمت خودرو غیرکارشناسی بود

قیمت جدید تیگو 8 پرو اعلام شد

با ورود شورای رقابت به بحث قیمت‌گذاری خودروهای مونتاژی، لیست نهایی قیمت این شورا سرانجام پس از کش و قوس‌های بسیار منتشر شد و قرار بر این شد تا شرکت‌ها بر اساس این لیست عرضه خود را انجام دهند. با وجود اینکه خودروسازان به اعمال قیمت‌های دستوری اعتراض مستمر داشتند اما از نظر قانونی قیمت‌های شورای رقابت لازم‌الاجرا بود و شرکت‌ها ملزم به اعمال آن‌ها بودند. یکی از خودروهایی که مشتریان سامانه یکپارچه مدت‌ها منتظر اعلام قیمت آن بودند، تیگو ۸ پرو بود.

قیمت جدید تیگو 8 پرو اعلام شد

فونیکس تیگو ۸ پرو توسط شورای رقابت ۱ میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود و حالا مدیران خودرو قیمت‌نهایی را با اضافه‌شدن وجوهات قانونی (مالیات، بیمه و…)، ۱ میلیارد و ۷۹۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام کرده است. این یعنی کاهش قیمت شدید تیگو ۸ پرو رقم خورده است و مدیران خودرو سرانجام مصوبه شورای رقابت برای این خودرو را تمکین می‌کند.

نام خودرو قیمت قدیم قیمت جدید
فونیکس تیگو ۸ پرو ۲,۲۶۹,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۷۹۲,۴۰۰,۰۰۰

بر این اساس کاهش قیمت حدود ۴۷۷ میلیونی را برای این شاسی‌بلند مدیران خودرو در کارخانه شاهد هستیم. این یعنی به زودی قیمت بازار آزاد این خودرو هم کاهش چشمگیری خواهد داشت و به تبع آن می‌توان روی پایین‌آمدن قیمت خودروهای هم‌رده هم امیدوار بود. البته اعلام قیمت‌های جدید سایپا باعث شد تا شوکی افزایشی به بازار وارد شود اما حالا با اعلام کاهش قیمت شدید تیگو ۸ پرو باز هم بازار به روند کاهشی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت جدید تیگو 8 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو