آبشار شادان و بهترین زمان برای بازدید از این منطقه

آبشار شادان و بهترین زمان برای بازدید از این منطقه


منبع: آرگا

4

1402/6/31

21:09


در این بخش به معرفی دیدنی های آبشار کردکوی پرداخته ایم که جاذبه های زیادی دارد. این آبشا ر مرتفع بوده و در اطراف آن نیز چشمه و کوه های سرسبزی دیده می شود.

کردکوی یکی از نواحی دیدنی و گردشگری است که امروزه مقصد علاقه مندان زیادی می باشد. شما می توانید در این بخش با دیدنی های آبشار شادان که یکی از دیدنی های این ناحیه است، بیشتر آشنا شوید.

صخره وسیع شادان

معرفی آبشار شادان:

این آبشار به عنوان یکی از آبشارهای هفت طبقه شناخته می شود. شما می توانید در دل جاذبه های جنگلی گلستان از این زیبایی ها بازدید کنید. امروزه این آبشار به عنوان یکی از مرتفع ترین آبشارهای دنیا نیز شناخته می شود و از جذابیت های زیادی برخوردار است.

ارتفاعات شادان

این آبشار در فاصله ۷ کیلومتری از کردکوی واقع شده و یکی از مناطق باصفا و دیدنی به شمار می آید. در این اطراف رشته کوه های مرتفعی قرار دارند که هر یک به نحوی برای شما علاقه مندان زیبا و تماشایی خواهند بود. این نواحی امروزه یکی از جاهای دیدنی اطراف گلستان بوده و زیبایی های زیادی دارد.  کردکوی دارای جاذبه های دیدنی زیادی بوده که این آبشار تنها نمونه ای از شگفتی های طبیعی در این ناحیه به شمار می آید.

شادان را بشناسید

جاذبه های گردشگری:

در میان این آبشار شما می توانید از دیگر جاذبه های طبیعی هم دیدن کنید. کوه های سر به فلک کشیده، طبیعت جنگلی و دامنه های سرسبز از مهم ترین جاذبه های طبیعی این ناحیه هستند. این آبشار طبیعتی دست نخورده داشته و از دامنه های وسیع این نواحی دیدن خواهید کرد. این آبشار یکی از معروف ترین آبشارهای ایران بوده و از جهات مختلفی برای گردشگران جذاب است.

آبشار شادان

در سفر به این آبشار باید به برخی از نکات مهم هم توجه کنید. طی کردن مسیرهایی از این آبشار نیز دارای سختی بوده و برای کودکان و افراد ناوارد می تواند، مشکلاتی ایجاد کند. تجهیزات کوهنوردی نیز از مهم ترین تجهیزاتی بوده که باید در این منطقه داشته باشید. اگر علاقه زیادی به آب تنی کردن دارید، می توانید در این آب ها با احتیاط لازم آب تنی کنید. شما می توانید تجهیزات دیگری نیز داشته باشید.

آب های شادان

جاذبه های دیدنی نزدیک به آبشار شادان یز متنوع بوده و شما امکان بازدید از این جاذبه ها را نیز دارد. شما امکان یک روز کامل تفریحی را دارید و با این امر می توانید از یک روز خاطره انگیز داشته باشید. پشنهادهای ویژه ای در این ناحیه وجود داشته که شما امکان دیدن آن را دارید. شما عزیزان همچنین امکان تفریح و استراخت هم دارید.

بهترین زمان سفر:

بهترین زمان برای سفر به این ناحیه فصل بهار بوده و شما در این فصل با چنین دیدنی هایی آشنا می شوید. در فصل پاییز، زمستان و تابستان نیز دیدنی های زیادی وجود داشته که شما می توانید در این فصل ها تجربه ای عالی از سفر خود داشته باشید. این آبشار امروزه از دیدنی های کردکوی محسوب می شود. دیدنی های گرگان نیز در لینک قرار داده شده که با ان آشنا می شوید.

در این نواحی شما امکان اسکان و اقامت نیز دارید. شما می توانید در صورت دلخواه در هتل ها و سوئیت های این نزدیکی نیز اقامت داشته باشید. این اسکان ها ویژه با امکانات رفاهی هستند و امتیازات زیادی دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو