دیدنی های ناهارخوران گرگان و تفریحات متفاوت این پارک جنگلی

دیدنی های ناهارخوران گرگان و تفریحات متفاوت این پارک جنگلی


منبع: آرگا

4

1402/2/16

11:41


دیدنی های ناهارخوران گرگان جذابیت و تنوع زیادی دارند. این ناحیه یک پارک جنگلی سرسبز بوده که دارای جنگل های هیرکانی و جذاب می باشد.

یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در نواحی شمالی ایران، دیدنی های ناهارخوران می باشد که شما می توانید از آن دیدن کنید. این نواحی دارای جنگل های هیرکانی بسیار سرسبزی بوده که درختانی با قدمت ۴۰۰ ساله داشته و شما می توانید از زیبایی آن دیدن کنید.

جاذبه تفریحی ناهارخوران

دیدنی های ناهارخوران را بشناسید:

این پارک مملو از جاذبه های سرسبزی بوده که شما می توانید از آن بازدید نمایید. این ناحیه در شمال کشور از محبوبیت و جذابیت های بسیار زیادی برخوردار است. از جاذبه های زیبای اطراف این ناحیه می توان به پارک جنگلی النگدره و روستای سرسبز زیارت نیز اشاره کرد.

دیدنی های ناهارخوران

یک روز عالی در ناهارخوران:

این پارک با ویژگی های تفریحی و جاذبه های جنگلی خود از سوی گردشگران زیادی مورد توجه است. این ناحیه بهشت واقعی بوده و تمام امکانات را برای یک روز عالی و تفریحی دارد. شما می توانید با تجربه پیاده روی در میان لا به لای این درختان تجربه های خاصی داشته باشید. همچنین اگر علاقه مند به کوهنوردی هستید، می توانید در این ناحیه کوهنوردی کنید.

پارک ناهارخوران

این پارک برای پیک نیک بسیار مناسب است. اگر رویای سفر دارید حتما سری به این پارک بزنید تا از زیبایی آن دیدن کنید. طبیعت این ناحیه بسیار عجیب است و دارای امکانات تفریحی زیادی می باشد. زمین بازی، تنیس، بسکتبال از مهم ترین امتیازات این پارک برای گردشگران و علاقه مندان است.

جذابیت ناهارخوران

درختچه های زالزالک و ازگیل از مهم ترین پوشش های گیاهی این ناحیه به شمار می آیند که شما می توانید از آن بازدید کنید. این نواحی بسیار سرسبز و دیدنی هستند و با وجود اقامتگاه های خود می توانند برای گردشگران و مسافران مکان بسیار مناسبی باشند. این پارک از مهم ترین دیدنی های گرگان است.

آبشار مصنوعی ناهارخوران:

یکی از زیبایی های مهم این جنگل ها را می توان این آبشار مصنوعی دانست که چشم اندازهای طبیعی بسیار زیبایی برای علاقه مندان دارد. این آبشار همچنین در شب نیز نمایی بسیار دیدنی و تر و زیبا برای شما بازدیدکنندگان خواهد داشت. رقص نور هایی که رنگارنگ هستند در دل شب از سوی دیگر توجه شما عزیزان را به سوی خود می کشاند.

طبیعت ناهارخوران

 

اقامت در هتل:

از مهم ترین امتیازات و دیدنی های ناهارخوران می توان به اقامت در هتل های این ناحیه اشاره کرد. کلبه های چوبی و هتل های نزدیک برای اسکان شما بسیار مناسب هستند. نزدیک ترین هتل نیز هتل شهرداری و باباطاهر بوده که شما می توانید از امتیازات آن بهره مند شوید.

تفریحات ناهارخوران:

این پارک دارای امتیازات تفریحی زیادی است و یکی از مهم ترین مکان ها برای اسکان گردشگران خواهد بود. جنگل های النگدره از مهم ترین مکان های تفریحی اطراف بوده و جذابیت های زیادی دارد. این نواحی شرایط آب و هوایی بسیار معتدلی دارد که می توانید از آن بهره مند شوید. در این بخش به معرفی یکی از مکان های دیدنی گرگان پرداختیم که می توانید با آن آشنا شوید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو