معمای ارتفاع میز: ارتفاع میز از سطح زمین چقدر است؟

معمای ارتفاع میز: ارتفاع میز از سطح زمین چقدر است؟


منبع: خبرنما

2

1402/7/3

15:03


معمای ارتفاع میز: اگر فکر می کنید خیلی باهوش هستید پس بگویید ارتفاع میز از زمین چقدر است؟ با حل این معمای تصویری جذاب ثابت کنید که واقعا ضریب هوشی بالایی دارید.

معمای ارتفاع میز: ارتفاع میز از سطح زمین چقدر است؟

معمای ارتفاع میز: اگر فکر می کنید خیلی باهوش هستید پس بگویید ارتفاع میز از زمین چقدر است؟ با حل این معمای تصویری جذاب ثابت کنید که واقعا ضریب هوشی بالایی دارید. این گونه تست های هوش یک مفید محسوب می شوند. چون با حل آن‌ها هم سرگرم می شوید و هم مغز خود را محک می زنید. چالش امروز، معمای ارتفاع میز نیز یکی از همین گونه تست های هوش است که در آن شما باید تشخیص دهید ارتفاع میز از زمین چقدر است!

معماها و تست های هوش همواره در طول تاریخ یک سرگرمی مفید و راهی عالی برای رشد مغز بوده است. این بازی های فکری ذهن ما را به بزرگ فکر کردن عادت می دهند و در نتیجه باعث می شوند تا فراتر از چهارچوب معمول فکری خود فکر کنیم. حل کردن آزمون ها و معماها همچنین می تواند سبب افزایش تمرکز و دقت مغز شما شود. همان‌گونه که جسم به ورزش نیاز دارد، مغز نیز به ورزش نیاز دارد. با انجام معمای ارتفاع میز می توانید، مغز خود را محک بزنید. پس منتظر چه هستید؟ بیایید شروع کنیم.

معمای ارتفاع میز

ارتفاع میز از سطح زمین چقدر است؟

در تصویر معمای ارتفاع میز شما می توانید ارتفاع میز را در 2 سناریو ببینید. در سناریوی اول می بینید که ارتفاع میز از پشت لاک پشت تا سر گربه، 170 سانتی متر است. اما در سناریوی دوم ارتفاع میز از سر گربه تا پشت لاک پشت 130 سانتی متر است. اکنون ما مغز شما را به چالش می کشیم و از شما می خواهیم تا بگویید ارتفاع میز از زمین چقدر است! ادعا شده است که فقط افراد با ضریب هوشی عالی می توانند معمای ارتفاع میز را حل کنند. شما چطور؟ پس شانست را امتحان کن.

این معما خیلی دشوار نیست، تنها به کمی تجزیه و تحلیل و مهارت ریاضی نیاز دارد. اما به یاد داشته باشید که جواب معما در پایان صفحه قرار داده شده است.

.

.

.

تست هوش خود را محک بزنید

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

.

.

.

.

.

آیا توانستید جواب معمای ارتفاع میز را بدست آورید؟ ارتفاع میز از زمین چقدر است؟

جواب معمای ارتفاع میز

ما گمان می کنیم خیلی ها موفق به حل این معمای جذاب شده اند. شما چطور، آیا توانستید معمای ارتفاع میز را حل کنید؟ اگر موفق شدید، به شما تبریک می گوییم. این یعنی شما نیز از ضریب هوشی بالایی برخوردارید. اما اگر تا هنوز موفق نشدید، نگران نباشید، بیایید معما را تجزیه و تحلیل کنیم:

تجزیه و تحلیل

تجزیه و تحلیل:

  • گربه + میز – لاکپشت = 170 سانتی متر
  • لاکپشت + میز – گربه = 130 سانتی متر
  • گربه – لاک پشت(170–130) = 40 سانتی متر
  • بنابراین گربه = 40 سانتی متر، لاک پشت = 30 سانتی متر

جواب معمای ارتفاع میز از سطح زمین = 130 سانتی متر

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای ارتفاع میز لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو