ببینید: واکنش عادل فردوسی پور به نحوه استقبال از رونالدو در ایران! +[ویدیو]

منبع: فیگار

3

1402/7/3

23:45


فیلم واکنش عادل فردوسی‌پور به حضور رونالدو در ایران به تازگی منتشر شده است. فردوسی پور در این ویدیو گفت که شور و عشق مردم به حضور رونالدو در ایران…

ببینید: واکنش عادل فردوسی پور به نحوه استقبال از رونالدو در ایران! +[ویدیو]

فیلم واکنش عادل فردوسی‌پور به حضور رونالدو در ایران به تازگی منتشر شده است. فردوسی پور در این ویدیو گفت که شور و عشق مردم به حضور رونالدو در ایران طبیعی بود.

در حاشیه بازی خیریه بین دو تیم ستارگان هنر و رسانه ورزش به نفع دانش آموزان بی‌بضاعت، عادل فردوسی‌پور درباره حضور کریسیتانو رونالدو در ایران صحبت کرد. در ادامه مطلب با خبر صحبت های فردوسی پور درباره حضور رونالدو در ایران همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

انتقاد جواد خیابانی از نحوه استقبال مدیر باشگاه پرسپولیس از کریستیانو رونالدو

واکنش عادل فردوسی‌پور به حضور رونالدو در ایران

عادل فردوسی پور حضور رونالدو در ایران

آخرین مصاحبه عادل فردوسی‌پور درباره حاشیه‌ها و رویدادهای حضور کریسیتانو رونالدو در ایران را توصیف می‌کند. امشب، عادل فردوسی‌پور در یک دیدار فوتبال خیریه مقابل تیم ستارگان هنر حضور یافت و توسط تماشاچیان حاضر در زمین استقبال شد. در حاشیه این دیدار، فردوسی‌پور درباره حواشی و رویدادهای حضور کریسیتانو رونالدو در ایران صحبت کرد و گفت:

“در چند روز اخیر، بسیار درباره این موضوع صحبت شده است و به نظرم این یک اتفاق بسیار مثبت برای کشورمان بود.”

فیلم واکنش عادل فردوسی پور درباره استقبال از رونالدو در ایران

عادل فردوسی پور کریستیانو رونالدو

فردوسی پور در ادامه صحبت هایش افزود:

طبیعی بود رفتار مردم و همه جای دنیا همین روال است فقط کاش مدیریت بهتری داشتیم.» اظهارات کامل فردوسی پور را می‌بینید و می‌شنوید.

حضور رونالدو در تهران برای بازی پرسپولیس در برابر النصر باعث رخدادهای فراوانی شد و منتقدان به شدت از برخی حواشی این سفر انتقاد کردند! اما صحنه‌ای که بیشترین توجه را به خود جلب کرد، اهدای یک فرش ابریشمی به رونالدو در همان لحظه ورود او بود. رونالدو به شکلی ویژه این فرش را تکان داد و برخی از مردم از این تصمیم باشگاه پرسپولیس به شدت انتقاد کردند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واکنش عادل فردوسی‌پور به حضور رونالدو در ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو