20 مدل عکس کت بلند زمستانی برای خانم ها

20 مدل عکس کت بلند زمستانی برای خانم ها


منبع: تیپ زا

2

1402/7/5

06:52


20 مدل عکس کت بلند زمستانی برای خانم ها 20 مدل عکس کت بلند زمستانی برای خانم ها : نحوه پوشیدن یک کت بلند و نحوه مدل دادن به یک کت با لباس های مختلف معمایی است که ممکن است اغلب در ماه های زمستان پیش بیاید. از این گذشته فرد به سرعت از پوشیدن […]

20 مدل عکس کت بلند زمستانی برای خانم ها

20 مدل عکس کت بلند زمستانی برای خانم ها

20 مدل عکس کت بلند زمستانی برای خانم ها : نحوه پوشیدن یک کت بلند و نحوه مدل دادن به یک کت با لباس های مختلف معمایی است که ممکن است اغلب در ماه های زمستان پیش بیاید. از این گذشته فرد به سرعت از پوشیدن یک لباس دقیقاً روز به روز، هفته به هفته خسته می شود.

استایل با سبک کت خود ممکن است تغییری باشد که کمد لباس شما در این هفته های باقی مانده از فصل سرد به آن نیاز دارد. بنابراین در اینجا در تیپزا 20 روش مختلف برای پوشیدن کت های بلند در این زمستان را گردآوری کرده ایم.

روش هایی که شیک، منحصر به فرد هستند. در نهایت ما می خواهیم به سوالاتی که در ذهن همه وجود دارد پاسخ دهیم: چگونه یک کت بلند در زمستان بپوشید؟ و چه ایده هایی برای کت بلند وجود دارد؟

با کت های بلند چه بپوشیم؟

در یکی از پست‌های اخیرمان، در مورد کت‌های بلند شیک برای این فصل صحبت کردیم در مقاله امروز قصد داریم در مورد روش های پوشیدن مانتو بلند صحبت کنیم. 

اگر با برخی از این موارد آشنا نیستید یک جستجوی سریع در گوگل تصاویری را نشان می دهد که می تواند به شما ایده بدهد.

ما در مورد سبک های مختلف صحبت خواهیم کرد. بیایید نگاهی به نکات زیر بیندازیم:

پوشیدن کت های بلند در کنار لباس کار یک ترند بسیار محبوب در فصل زمستان است ست لباس کار زیبا را بررسی کنید .
مدل کت شنلی یک استایل کاملاً محبوب و بسیار شیک است می توانید به سراغ یک کت بلند بدون آستین بروید و آن را با دستکش و بوت های بلند ست کنید.

گزینه سوم یک کت بلند تا زانو خواهد بود

پوشیدن آن در زمستان یک گزینه عالی است می توانید آن را با دامن بپوشید مطمئن شوید که دامن بلندتر از کتتان باشد همچنین می‌توانید شلواری را با کتی تا زانو بپوشید.

اخیراً مانتوهای تا زمین کاملا مد شده اند. این یک استایل خیابانی عالی است و شما می توانید آن را برای بسیاری از موارد مختلف نیز بپوشید. بقیه لباس هایتان را ساده نگه دارید تا زیاده روی نکنید.

کت بلند یک مدل کلاسیک است و سرمایه گذاری روی یکی از آنها هرگز ایده بدی نیست. به سراغ یک رنگ خنثی بروید.

1. کت را با رنگ خنثی ست کنید

ایده آل برای پاییز یا زمستان، ظاهری کاملاً خنثی بی نهایت شیک است. یک شال بلند یک راه عالی برای به ارمغان آوردن رنگ‌ها یا سایه‌های جدید است و بوت های پاشنه دار وقتی با یک کت تا روی زانو ست می‌شوند عالی هستند.

20 مدل عکس کت بلند زمستانی برای خانم ها

2. با تی شرت و کفش پاشنه بلند

اگر می‌خواهید تی‌شرت و شلوار ساده‌ای داشته باشید یک کلاه فدورا و یک کت رنگ با پاشنه بلند ست کنید این ظاهر نسبتاً ساده برای دختری که کمی ظاهر خیابانی را دوست دارد عالی است.

20 مدل عکس کت بلند زمستانی برای خانم ها

3. آن را با شلوار چرمی بپوشید

یک لباس کاملا مشکی همراه با یک کت قهوه‌ای روشن  است که فکر می‌کنیم می‌خواهید آن را در تمام ماه بپوشید.

شلوار و پاشنه چرمی آن ظاهری به سبک راک را می دهد که بسیار هیجان انگیز است و کلاه و کت خنثی آن را بسیار شیک کرده است. اکسسوری خود را به حداقل برسانید و سایر ایده های لباس در مورد نحوه پوشیدن شلوار چرمی در لباس های مختلف را در اینجا بررسی کنید !

20 مدل عکس کت بلند زمستانی برای خانم ها

4. با بوت های بلند روی زانو

برای یک قرار جدید این لباس مشکی با بوت های بلند تا روی زانو و کت صورتی ترکیبی عالی از شیک و شیرین است. این راه عالی برای نشان دادن جنبه های مختلف شخصیت و حس سبک شما است.

20 مدل عکس کت بلند زمستانی برای خانم ها

5. ترنچ کت  

ما برای همیشه شیفته ترند ترنچ کت خواهیم بود فوق العاده شیک و باکلاس هم هست! برای این ظاهر چند گوشواره ساده و مینیمال را با یک کت کمربند بژ ست کنید.

یک تاپ سفید و یک شلوار چهارخانه تا مچ پا بپوشید ظاهر خود را با یک جفت کفش پاشنه دار خنثی به پایان برسانید. اگر از این ظاهر خوشتان می آید فراموش نکنید.

20 مدل عکس کت بلند زمستانی برای خانم ها

6. نحوه پوشیدن کت با شلوار جین

برای گزینه دیگری در مورد نحوه پوشیدن کت با شلوار جین، در اینجا ظاهری است که ما دوست داریم. یک کت گشاد که کمر را تنگ می کند، روی شلوار جین پوشیده می شود و با یک شال خال خالی ست می شود، آنقدر زیباست که نمی توان آن را از دست داد. دفعه بعد که برای استراحت با دوستان یا شرکت در یک رویداد در فضای باز به بیرون رفتید، این ظاهر را امتحان کنید.

20 مدل عکس کت بلند زمستانی برای خانم ها

7. کت بدون آستین با ساق چرمی

همیشه برخی از روزهای زمستانی هستند که به اندازه کافی سرد هستند تا یک کت استایل لازم باشد اما نه آنقدر سرد که از پارک بیرون بیایید دقیقاً برای چنین روزی، یک کت بدون آستین کاملاً مناسب است.

همچنین این یک راه عالی برای لایه بندی لباس خود به روشی شیک و بدون حجیم اضافی است. بعلاوه اگر لباسی کاملا مشکی مانند این می پوشید می توانید از یک کت بدون آستین با رنگ متضاد استفاده کنید تا بُعد جدیدی به ظاهر ببخشید.

20 مدل عکس کت بلند زمستانی برای خانم ها

8. خنثی های تک رنگ

ما شیفته این ظاهر کاملاً خنثی هستیم که بسیار شیک و فوق العاده شیک است. از کت قهوه ای شتری گرفته تا یقه اسکی پوشیده شده در شلوار برنزی با کمر بلند، این ظاهر برای دختر شادابی که ترسی از برجسته شدن در میان جمعیت ندارد عالی است.

20 مدل عکس کت بلند زمستانی برای خانم ها

9. کت خنثی و شلوار مشکی

یک تاپ رنگ روشن همراه با شلوار مشکی و یک کت خنثی استایل بپوشید شما می توانید کفش مورد نظر خود را بپوشید، چه بوت و چه کفش پاشنه بلند. ما عاشق مدل موی تاپ این مدل هستیم که توجه را به صورت و شانه های او جلب می کند.

20 مدل عکس کت بلند زمستانی برای خانم ها

10. با کمربند به آن مدل دهید

ست کردن یک کمربند روی کت ترفندی است که ممکن است جذاب باشد … که آن را به اندازه کافی تند و جسورانه می کند تا واقعاً استایل شما را تا حد زیادی بالا ببرد.

برای این ظاهر شما یک کت با یک نوع الگو می خواهید ما این طرح خنثی از رنگ ها را نیز دوست داریم تضاد کمربند قهوه‌ای روی کت و تاپ جلو باز سفید کاملاً مورد تأیید مد لباس‌ها است.

20 مدل عکس کت بلند زمستانی برای خانم ها

11. چگونه یک کت بلند سایز بزرگ بپوشیم؟

هنگامی که یک کت بزرگ می پوشید به دنبال ایجاد ساختاری با بقیه تکه های خود (مانند مشخص کردن کمر) باشید تا از پوشیدن اندام خود جلوگیری کنید.

چگونه یک کت بلند سایز بزرگ بپوشیم؟

سوالات متداول

در اینجا چند سوال متداول درباره نحوه پوشیدن کت بلند وجود دارد.

س. با کت بلند چه کفشی بپوشم؟

اکثر کفش ها با کت بلند بسیار خوب ست میشود البته آب و هوا نیز در این امر نقش دارد ممکن است برای انواع خاصی از کفش های تخت خیلی سرد باشد و ممکن است در برخی از بوت های بلند تا روی زانو احساس راحتی کنید… اما در اینجا لیستی از انواع کفش هایی که می توانید با یک کت بلند بپوشید آمده است:

س. چگونه یک کت بلند را با لباس بپوشیم؟

پاسخ: دو روش اصلی وجود دارد که ما توصیه می کنیم یک کت بلند روی لباس بپوشید. اولین مورد این است که کتی را انتخاب کنید که حداقل شش سانت بلندتر از لباس باشد.

س. چگونه کت های بلند را برای خانم های ریزه اندام بپوشیم؟

نحوه پوشیدن کت بلند یا ماکسی در زمانی که کوتاه قد هستید معضلی است که بسیاری از خانم ها با آن روبرو هستند، اما لازم نیست که اینطور باشد! بدیهی است که کمی پیچیده تر خواهد بود اما کاملاً شدنی است. در اینجا سه ​​نکته برای پوشیدن کت بلند به عنوان یک دختر کوچک وجود دارد:

به دنبال یک ظاهر تک رنگ یا خنثی باشید این به ایجاد توهم قد بلندتر کمک می کند. خاکستری تیره، مشکی یا سرمه ای گزینه های خوبی هستند.

سعی کنید کت خود را روی شلوار جین و یک تاپ بپوشید یک شلوار جین با فاق بلند نشان دادن پاهای شما کمک می کند.

س. با یک لباس رسمی بلند چه کتی بپوشیم؟

با یک کت پشمی نمی توانید اشتباه کنید! همچنین بسته به قد لباستان، می توانید یک کت قد بلند یا یک کت بلند را انتخاب کنید.

ما امیدواریم که شما الهام گرفته باشید و آماده باشید که ترند کت بلند را به روشی عملی بپذیرید اما برای شما جذاب باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو