بیوگرافی شادی مختاری بازیگر زیبا؛ درباره زندگی شخصی و دانستنی های جالب درباره او

بیوگرافی شادی مختاری بازیگر زیبا؛ درباره زندگی شخصی و دانستنی های جالب درباره او


منبع: تاپ ناز

5

1402/7/6

12:27


بیوگرافی شادی مختاری بازیگر زیبا؛ درباره زندگی شخصی و دانستنی های جالب درباره او

شادی مختاری از ستارگان نوظهور سینماست که در چند وقت اخیر استعداد بسیار خوبی از خود نشان داده است. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز زندگی شخصی و هنری این ستاره سینما را بررسی خواهیم کرد، پس تا آخر همراه ما باشید.

تولد

شادی مختاری در 18 فروردین 1373 در تهران متولد دیده به جهان گشود.

خانواده

شادی مختاری در یک خانواده 4 نفره تهرانی متولد شده، و یک برادر کوچک تر از خود دارد.

تحصیلات

تحصیلات شادی مختاری در مقطع کارشناسی رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی است.

تئاتر و دوره های بازیگری

تئاتر و دوره های بازیگری

شادی  فارغ التحصیل دوره های بازیگری موسسه فرهنگی و هنری کارنامه می باشد، همزمان با کلاس های بازیگری فعالیت خود را با تئاتر و سپس فیلم کوتاه آغاز کرد.

ورود به عرصه بازیگری

ورود به عرصه بازیگری

شادی در سال 1379 زمانی که 24 ساله بود بعد از درخشش های متوالی در تئاتر برای حضور در فیلم سینمایی هفت و نیم به کارگردانی نوید محمودی انتخاب شد. این فیلم اولین تجربه شادی در سینما بود و توانست با بازیگرانی همچون ندا جبرائیلی، هستی مهدوی‌فر، آناهیتا افشار، فرشته حسینی و محمدرضا غفاری همبازی شود. خلاصه داستان فیلم: ماجرای زندگی هفت دختر افغانی و ایرانی را در هفت قسمت به صورت سکانس پلان روایت میکند و قصه دخترانی است که جمعه شب مراسم عروسی آنها برگزار شود اما هر کدام از آنها به نوعی درگیر مسئله ای هستند…

مطلب مشابه: بیوگرافی فلورنس پیو بازیگر جذاب انگلیسی؛ درباره زندگی شخصی و کار های هنری او

ورود به تلوزیون

ورود به تلوزیون

شادی مختاری در ماه رمضان سال 1397 اولین پیشنهاد رسمی خود در تلوزیون را دریافت کرد و آن هم حضور در سریال دلدار به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی بود. این سریال در ژانر درام، اجتماعی در 1 فصل و 32 قسمت ساخته شد. از بازیگران سرشناس این سریال میتوان به محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، شادی مختاری، حسام محمودی، سوگل خلیق، نیما رئیسی، مهران نائل، پیمان مقدمی اشاره کرد. خلاصه داستان سریال: دل دار یک قصه عاشقانه است که در بستر عشق و اتفاقات اجتماعی که جوانان درگیر آن هستند از قبیل ازدواج، شغل و انتخاب‌های متعدد اتفاق می‌افتد.

خط اصلی داستان درباره آرش جوان نخبه دانشگاهی است که به دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها کرده و بعد از چند ماه و بر اثر اتفاقی، عشق دوران دانشگاهش یعنی رونا را می‌بیند و به موازات آن یک داستان عاشقانه دیگر نیز در سریال روایت می‌شود…

اوج شهرت در سریال جزیره

اوج شهرت در سریال جزیره

شادی مختاری در سال 1400 بهترین پیشنهاد بازیگری خود را از کارگردان شهیر ایرانی سیروس مقدم که او را بیشتر با سریال پایتخت میشناسیم دریافت کرد. شادی در این سریال در نقش صحرا به ایفای نقش پرداخت و توانست با چهره های سرشناس ایران همچون امیر مقاره ، هنگامه قاضیانی، غزل شاکری، محمدرضا فروتن و حمیدرضا پگاه همبازی شود. این سریال در ژانر درام و در 1 فصل و 14 قسمت ساخته شد. شادی مختاری برای بازی در این سریال به شهرت زیادی رسید.

خلاصه داستان سریال: در آخرین قسمت سریال جزیره، صحرا بعد از معامله با سعید، به اطلاعات مهمی درباره جزیره دسترسی پیدا می‌کند که می‌تواند با کمک رضا به ثروت هنگفتی برسد. از سوی دیگر مهشید ارشد را متقاعد می‌سازد که برای رفع کدورت و انتقام جویی صحرا در ملاقاتی حضوری حقایق را به صحرا بگوید و وجدان خود را آرام سازد.

ارشد به محل ملاقات با صحرا به رستوران دنجی می آید و صحرا که ردپای تازه ایی از “م.ن”، قاتل پدرش، در انبار محل مخفی کردن پیانو توسط آل ربیع یافته، به انبار آل ربیع باز می گردد تا بعد از آن به ملاقات ارشد برود. او نمی داند که چه آینده هولناکی در انتظارش می باشد و انبار آل ربیع محل تلاقی مرگ و زندگی است…

مطلب مشابه: بیوگرافی تینا آخوندتبار؛ درباره زندگی شخصی، ازدواج، بازیگری و ورزش بوکس

حضور در سریال پدر گواردیولا

حضور در سریال پدر گواردیولا

پدر گواردیولا، دومین تجربه شادی در شبکه نمایش خانگی به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت الله است. شادی مختاری در سریال پدر گواردیولا با ستارگانی چون  مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، حمید فرخ نژاد، مهدی سلطانی، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، پریوش نظریه، سارا خویینی ها …هم بازی شد. خلاصه داستان سریال: پدر گواردیولا داستان یک خانواده را روایت می‌کند که وقوع یک حادثه موجب دگرگونی روابطشان شده و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم می‌زند که…

حضور در سریال پرونده باز است

حضور در سریال پرونده باز است

پرونده باز است،  تجربه بعدی  بازیگری شادی مختاری در سینما است که برای دومین بار نقش یک روزنامه نگار را در فیلمی ایفا می‌کند. او در کنار ستارگانی چون پژمان بازغی، حسین پاکدل، سام قریبیان، نسیم ادبی، علی باقری، مه‌لقا باقری، محمدرضا غفاری کسب تجربه کرد.

پرونده باز است فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد در سال 1401 است. خلاصه داستان سریال: در فیلم پرونده باز است، یک نوجوان 15 ساله به نام فرهاد مرتکب قتل شده و حالا در انتظار حکم دادگاه است…

مطلب مشابه: بیوگرافی هانیه توسلی + عکس های هانیه توسلی و همسرش و خانواده اش

زندگی شخصی

زندگی شخصی

شادی مختاری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد. وی در این باره میگوید: ازدواج برای بازیگران سخت‌تر است و برای من نیز فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا باشد. من فکر می‌کنم ازدواج نیاز به یک از خودگذشتگی و مسئولیت پذیری خیلی زیادی داشته باشد.

نظر شادی مختاری درباره تئاتر و تلوزیون

نظر شادی مختاری درباره تئاتر و تلوزیون

من الان در نقطه‌ای که هستم زیاد برای خودم مرزبندی ندارم. من تئاتر را برای شروع بازیگری و اساسا آموزش بازیگری بسیار قبول دارم و شروع بازیگری خودم هم از تئاتر و فعالیت‌های آن بود و معتقدم تئاتر ریشه هربازی و بازیگر است.

به نظر من اگر بازیگری بخواهد خودش را به روزرسانی کند تا بتواند درست به نقش برسد باید کار در تئاتر را در کارنامه خود داشته باشد.

من تئاتری را که صرفا به‌خاطر چهره بودن افراد، یک هفته تمرین می‌شود و بعد می‌رود روی صحنه را نمی‌گویم، منظورم تئاتری است که چند ماه به‌خاطر آن زحمت می‌کشند و فعالیت می‌کنند. به همین دلیل تئاتر را همیشه دوست داشته‌ام.

سینما را هم که همه بازیگرها دوست دارند. به‌نظرم تلویزیون همیشه مخاطب خودش را دارد و در هیچ کجای دنیا نمی‌توانیم نقش این رسانه را انکار کنیم.

نقشی که تلویزیون در پرورش بازیگر دارد، انکار نشدنی است. به نظرم من باید در هر سه زمینه سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت داشته باشم تا جای پای خودم را محکم کنم و بعد از آن ببینم در کدام زمینه بهتر و موفق‌تر هستم.

مطلب مشابه: بیوگرافی مریم مومن؛ زندگی شخصی و هنری بازیگر جوان و ازدواج با عکس های او

بخاطر بازیگری خبرنگاری را کنار گذاشتم!

بخاطر بازیگری خبرنگاری را کنار گذاشتم!

زمانی که تصمیم گرفتم وارد بازیگری شوم، یک دوره کلاس بازیگری رفتم و بعد از آن کلا خبرنگاری را رها کردم، چون احساس می کردم دیگر به نقطه ای رسیده ام که آن کار من را از لحاظ روحی ارضا نمی کند، فهمیده بودم که به یک بلوغ ذهنی رسیده ام و می دانستم از دنیا چه می خواهم.

پارتی بازی در سینما!!!

به شخصه باندبازی و پارتی بازی را حس نکرده ام، ولی اینکه شما با چه افرادی دوست هستید و روابط خوب می تواند در هر صنفی موثر باشد. ارتباط قوی برای موفقیت در هر شغلی لازم است.

عشق وجود ندارد

عشق وجود ندارد

فکر میکنم دیگر در زمان حال، عشق وجود ندارد. شاید در قرن های گذشته عشق های واقعی وجود داشته اند اما در قرن ما عشق از بین رفته است. تصور میکنم ازدواج سخت ترین کار دنیا باشد، بخصوص برای افرادی که در عرصه بازیگری فعالیت می‌کنند.

هنرمندان مورد علاقه من…

خیلی سینمای «کیشلوفسکی» (کارگردان) را دوست دارم ، «بتهوون» (موسیقیدان) را هم خیلی دوست داشتم از نزدیک بببیم. «موراکامی» (نویسنده) را هم دوست دارم از نزدیک ببینم ، اینقد قشنگ و روان و درست می نویسد که خیلی دوستش دارم.

وقتی اولین کتاب موراکامی را خواندم و آنقد قشنگ در مقدمه اش نوشته بود چگونه نویسنده شده ، آدم دوست دارد بنشیند و با ایشان صحبت کند.

مطلب مشابه: بیوگرافی غزل شاکری + اطلاعات زندگی شخصی و هنری این بازیگر و عکس

علایق شادی مختاری

علایق شادی مختاری

اوقات فراغت خود را با ورزش های سوارکاری، شنا و بدن سازی پر می کند. هم چنین علاقه ی زیادی به مطالعه دارد، تا جایی که در طول روز زمان زیادی را برای کتاب خواندن و دیدن فیلم اختصاص می دهد، و عاشق مسافرت هم می باشد.

طرفدار دوآتیشه پرسپولیس

شادی مختاری در چندین مصاحبه اعلام کرده است که به شدت فوتبال میبیند و طرفدار دو آتیشه تیم پرسپولیس است. وی به عنوان یکی از  آرزو هایش میگوید که دوست دارد از نزدیک بازی تیم محبوبش را ببیند

علاقه شدید به موسیقی کلاسیک

موسیقی بخش جدا شدنی از زندگی من می باشد. درس هم که می خواندم همیشه یک موزیک بک گراند درس خواندن من بود. فکر می کنم یک آرتیست واقعا باید موسیقی و ریتم را بشناسد، در خلوت خودم خیلی بتهوون و باخ گوش می کنم.

ماکان بند را نمیشناسم!!!

ماکان بند را نمیشناسم!!!

این بازیگر می گوید قبل از سریال حتی اسم ماکان بند هم به گوشش نخورده و اصلا او را قبل از سریال نمیشناخت که با واکنش تند هواداران ماکان بند همراه شد.

خودم را شبیه سحر قریشی نکردم

یکی از مواردی  که بعد از شهرت شادی در سریال جزیزه مطرح شد این بود که وی عمل بینی انجام داده است که خود را شبیه به سحر قریشی دیگر بازیگر سرشناس ایران بکند که وی این حرف را شدیدا رد میکند.

افتخار همکاری با آقای پوراحمد را داشتم…

کار کردن با آقای پوراحمد برایم افتخار بود و برایم مهم بود با ایشان کار کنم. بازی کردن در فیلم ایشان که پیشکسوت هستند چالش‌های خاص خودش را داشت و با همکاری فیلمسازان جوان متفاوت است.

من حدود 8 سال قبل خبرنگار بودم، ولی قبول این نقش برای بار دوم تعمدی نبود شاید اگر آقای پوراحمد کارگردان نبود، نقش خبرنگار را قبول نمی‌کردم تا در نقشی تکراری که پیش از آن در سریال جزیره تجربه کرده بودم ظاهر شوم؛ ولی سعی کردم متفاوت تا با نقش قبلی ام در کاراکتر خبرنگار شباهت نداشته باشد.

مطلب مشابه: بیوگرافی مینا وحید ؛ عکس های جذاب مینا وحید و همسرش و زندگی شخصی اش

رویای کودکی شادی مختاری

رویای کودکی شادی مختاری

علاقه به بازیگری از کودکی در من شکل گرفت. پدرم در یکی از سفرهایش، یک دوربین هندی‌کم برایم آورد که هم‌بازی بچگی‌های من شد. این دوربین همیشه در خانه ما روشن بود و تاثیر بزرگی در زندگی من داشت. در بزرگسالی دوستان تئاتری خیلی داشتم.

در پلاتوها سر تمرین‌های آنها بودم و سرگرمی ما صحبت کردن درباره تئاتر و سینمای روز دنیا بود. این ارتباط مرا یاد رویای بچگی انداخت.

در همین جمع‌ها باخبر شدم که نوید محمودی برای یک فیلم سینمایی تست می‌گیرد. در این تست نوید محمودی به من گفت وقتی این پتانسیل و توانایی را دارم، حیف است که سراغ یادگیری و آموزش نروم و استعدادم را هدف‌مند پیش نبرم.

من به موسسه کارنامه رفتم و بعد از چند سال اولین نقشم را در فیلم نوید محمودی، یعنی فیلم هفت‌و نیم، بازی کردم.

شایعه های عجیبی درباره من گفته شد

حواشی درباره من وجود دارد که باورکردنی نیست. چرا؟ چون بازیگر جوانی بعد از سال‌ها کار کردن با قدم‌های کوچک به اینجا رسیده، باید شروع کنیم به زدن انواع اتهام‌ها؟ باورتان نمی‌شود اما برای من شایعه درست کردند که پدر من سرمایه‌گذار فیلم است.

جز یک مغز مریض کسی نمی‌تواند این صحبت‌ها را بکند و جز یک انسان بیمار، کسی نمی‌تواند این حرف‌ها را باور کند.

عجله‌ای برای موفقیت ندارم

عجله‌ای برای موفقیت ندارم

این قدم اول بود و من خودم را در ابتدای راه می‌دانم. برای بازی کردن عجله ندارم.بعد از جزیره خیلی از معیارهایم در انتخاب نقش عوض شده است.

متن برایم اهمیت زیادی پیدا کرده است. به دنبال نقشی هستم که در آن چالش داشته باشم و تکرار نقشی شبیه صحرا نباشد. می‌خواهم از فرصتی که دارم حساب‌شده استفاده کنم.

از حاشیه دوری میکنم

وقتی کاری خیلی دیده می‌شود، همان‌قدر نگاه‌ها به سمت تو می‌آید و می‌تواند باعث ایجاد حاشیه شود. من تلاش کردم تا جایی که در توانم هست از این مسائل دوری کنم.

قبل از پخش اولین قسمت سریال، وقتی به عنوان بازیگر نقش صحرا معرفی شدم، از طرف عده‌ای هجمه‌هایی وارد شد که برایم عجیب بود. فکر می‌کنم این موضوعات اهمیت ندارد و محترم بودن، بهترین کاری است که آدمها می‌توانند انجام دهند.

بعد از پخش سریال، واکنش‌ها مختلف بود، از مردم واقعا ممنونم و یک هزارم این حجم از محبت را هم انتظار نداشتم.

داسنتنی هایی درباره شادی مختاری

  • اینستاگرام این بازیگر تیک آبی ندارد.
  • شادی مختاری در کنسرت ماکان بند حضور نداشته است.
  • نوید محمودی با دو مرتبه همکاری به عنوان کارگردان بیشترین اعتماد را به وی داشته است.
  • طرفدار تیم پرسپولیس است.
  • این بازیگر خوش چهره با محمد رضا غفاری در 3 اثر به عنوان بازیگر با هم همکاری بودند.
  • شادی مختاری و پژمان بازغی در فیلم پرونده باز است همکار هستند.
  • شادی مختاری در جیران بازی نکرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو