کمد لباس کپسولی زمستانی | استایل مینیمال 2024

کمد لباس کپسولی زمستانی | استایل مینیمال 2024


منبع: تیپ زا

2

1402/7/8

23:07


کمد لباس کپسولی زمستانی | استایل مینیمال 2024 کمد لباس کپسولی زمستانی | استایل مینیمال برای سال 2024 : اگر به دنبال الهام گرفتن برای لباس های زمستانی هستید این مقاله کمد کپسولی زمستانی برای فصل زمستان 2024 پاسخ شماست. این کمد کپسولی خنثی  کلاسیک شما را از روز تا شب و از روزهای ملایم […]

کمد لباس کپسولی زمستانی | استایل مینیمال 2024

کمد لباس کپسولی زمستانی | استایل مینیمال برای سال 2024 : اگر به دنبال الهام گرفتن برای لباس های زمستانی هستید این مقاله کمد کپسولی زمستانی برای فصل زمستان 2024 پاسخ شماست. این کمد کپسولی خنثی  کلاسیک شما را از روز تا شب و از روزهای ملایم تر به روزهای فوق العاده سرد در ماه های زمستان می برد.

کمد لباس کپسولی زمستانی | استایل مینیمال 2024

کمد لباس کپسولی زمستانی | استایل مینیمال 2024

کمد کپسولی زمستانی

اگر تازه وارد کمدهای کپسولی شده اید یا سال هاست از آن استفاده می کنید این کمد کپسولی زمستانی را برای فصل زمستان دوست خواهید داشت.

این آزاردهنده ترین چیز است که به کمد در حال ترکیدن خیره شوید و فکر کنید “چیزی برای پوشیدن ندارم!” این آشنا به نظر می رسد؟

یک کمد کپسولی مدون و متفکر راه حلی فوق العاده برای از بین بردن غرق شدن در کمد ناامیدی و اضطراب تصمیم گیری در هر زمانی است که نیاز به لباس پوشیدن دارید.

این کمد کپسولی زمستانی مینیمالیستی راهی عالی برای شلوغ کردن و ساده کردن کمد لباس شما برای فصل سرد است.

کمد لباس کپسولی زمستانی | استایل مینیمال 2024

چگونه یک کمد لباس زمستانی را شروع کنیم؟

هنگام ایجاد یک کپسول کمد لباس زمستانی باید قبل از شروع فصل شروع کنید یا از ماه آبان برای شروع انتقال استفاده کنید زیرا آب و هوا همچنان از پاییز به زمستان در حال تغییر است. مراحل زیر به شما کمک می کند کمد لباس کپسولی خود را برای زمستان بسازید:

هر تکه ای را که برای آب و هوای انتقالی مناسب است مانند شلوار جین، تی شرت ساده، نیم بوت و یک کت سبک (مانند کت پشمی یا کت پیراهن پشمی) نگه دارید.

فهرست کوچکی از وسایلی که باید به کپسول زمستانی خود اضافه کنید تهیه کنید مانند ژاکت پف دار، بوت های رزمی، ژاکت بافتنی ضخیم.

بیشتر به لباس‌های خنثی تکیه کنید زیرا لباس‌های خنثی بسیار متنوع هستند و به راحتی می‌توانند طیف وسیعی از لباس‌ها را ایجاد کنند.

کمد لباس کپسولی زمستانی | استایل مینیمال 2024

چه چیزی باید در کمد لباس کپسولی زمستانی باشد؟

در کمد لباس‌های کپسولی زمستانی که به خوبی اجرا شده‌اند لباس‌های بیرونی گرم مانند ژاکت پشمی یا کت پشمی ، ژاکت‌های بافتنی ، تاپ‌های ساده ، شلوار جین ، شلوارهای ساق یا شلوار چرمی ، لباس‌های ژاکت ، بوت های زمستانی روزمره پیدا خواهید کرد.

بوت های بلند ، دستکش و اکسسوری های شیک و مینیمال این شگفت انگیز است که بدانید چگونه یک مجموعه کوچک از قطعات همه کاره می تواند طیف گسترده ای از ترکیب لباس ها را ایجاد کند.

کمد لباس کپسولی زمستانی | استایل مینیمال 2024

یک کمد کپسولی زمستانی باید ساده و خنثی باشد اما باید متناسب با سبک زندگی شما باشد چه سبک و معمولی چه حرفه ای و شیک. استایلی را انتخاب کنید که می‌دانید بارها و بارها می‌پوشید زیرا این به شما کمک می‌کند در مقابل تمایل به خرید بیشتر از آنچه واقعاً نیاز دارید مقاومت کنید.

اگر خارج از خانه کار می‌کنید یا مادری هستید که در خانه می‌مانید (یا هر دو!) می‌توانید با لباس‌های آرام‌تر از خانه دور شوید. اگر بچه ندارید یا سبک زندگی اجتماعی دارید، احتمالاً گزینه های لباس پوشیدن یا رسمی بیشتری می خواهید.

کمد لباس کپسولی زمستانی | استایل مینیمال 2024

کت پشمی بلند

یک کت پشمی بلند و گرم یک اصل عالی برای هر کپسول زمستانی است بسته به آب و هوای محل زندگی‌تان، ممکن است بخواهید با کت پشمی ضخیم‌تر یا سبک‌تر استفاده کنید. ما عاشق این کت پشمی کمربندی مقرون به صرفه هستیم که برای لایه بندی عالی است!

این تکه را می توان با یک جفت بوت و شلوار کژوال یا با یک لباس ژاکت و نیم بوت پاشنه دار ست کرد از آنجایی که زمستان کاملاً سرد می شود این قطعه لایه بندی روشی صیقلی برای کنترل عناصر است و در انجام آن فوق العاده به نظر می رسد.

کمد لباس کپسولی زمستانی | استایل مینیمال 2024

به عنوان یک جایگزین اگر ظاهر را دوست دارید می توانید با یک کت به استایل تدی یا یک مدل جیر مصنوعی و استفاده کنید !

گرافیک لباس از یک کمد کپسولی زمستانی با یک کت بلند مشکی پفی، هودی بافتنی بژ، شلوار مایل به سفید، کشمیری، بوت های چلسی مشکی، جوراب‌های پشمی.

کمد لباس کپسولی زمستانی | استایل مینیمال 2024

کت پافر

شما می توانید این کمد لباس زمستانی ضروری را بسته به سختی زمستان های محل زندگی خود تطبیق دهید. اگر با ماه‌ها برف و دمای زیر صفر مواجه هستید یک کت بلند و سنگین انتخاب کنید یا اگر برف کمیاب است، به سراغ یک کت پفی کوتاه‌تر یا سبک‌تر بروید.

کمد لباس کپسولی زمستانی | استایل مینیمال 2024

پیراهن پشمی

یک ژاکت پیراهن پشمی یا پالتو پشمی یک پارچه انتقالی عالی است، زمانی که زمستان تازه شروع شده است و هوای پاییز هنوز ادامه دارد. و اگر روی هر نیمکت سردی در فضای باز بنشینید یک بند بلندتر به گرم نگه داشتن پایین بدن شما کمک می کند!

با یک الگوی چهارخانه خنثی یا یک رنگ خنثی ثابت مانند مایل یا بژ استفاده کنید. یک کت پیراهن را می‌توان بالا یا پایین پوشاند و آن را تبدیل به یک کمد همه کاره برای زمستان می‌کند.

پیراهن پشمی

پیراهن کشباف راه راه

ممکن است در کمد کپسولی زمستانی خود به 2 تا 3 عدد پیراهن کشباف نیاز داشته باشید و این کاملاً مشکلی نیست. یک ژاکت بافتنی عالی با یقه V استایلی همه کاره است که می توان آن را به روش های مختلف پوشید.

پیراهن کشباف راه راه

یقه اسکی

همراه با یک پیراهن کش بافی ساده، یک ژاکت یقه اسکی کلاسیک یکی دیگر از ملزومات کمد در یک کپسول زمستانی است .

مانند پیراهن کشی، وزن پارچه ای را انتخاب کنید که برای آب و هوای شما منطقی باشد پشم ضخیم ممکن است برای کسانی که در مناطق ملایم هستند خیلی گرم باشد بنابراین به سراغ ترکیب ترمه یا پنبه بروید.

یقه اسکی

ژاکت کش باف پشمی بافتنی

یک ژاکت کشباف بافتنی دنج که روی یک لباس مجلسی بافتنی، تاپ آستین بلند یا ژاکت قرار گرفته است، یکی دیگر از پارچه های فوق العاده برای زمستان است. ما کاملاً ژاکت کشمیری بزرگ موجود در این کپسول را دوست داریم اما یک گزینه مقرون به صرفه تر است.

ژاکت کشباف گرم بافته شده لباسی است که در ماه های زمستان بارها و بارها می توانید آن را بپوشید چه در خانه استراحت کنید و چه نیاز به یک لایه اضافی برای بیرون رفتن داشته باشید ژاکت کش باف پشمی یک استایل عالی برای رفتن به بیرون  است.

ژاکت کش باف پشمی بافتنی

هودی بافتنی

در یک روز زمستانی، یک هودی بافتنی می تواند شما را گرم نگه دارد اما در مقایسه با یک سویشرت معمولی ظاهری برجسته دارد!

هودی را با یک شلوار جین، شلوار چرمی (یا ساق شلواری) ، یا شلوار کاربردی، و یک جفت بوت بپوشید و برای هر روز زمستانی آماده خواهید بود همچنین می توانید برای گرمای بیشتر این قطعه را به راحتی زیر کت قرار دهید.

لباسی از کمد کپسولی زمستانی با کت پشمی شتری، لباس ژاکت مشکی میدی، بوت های قهوه‌ای جیر و کیف چرم شتری

هودی بافتنی

لباس ژاکت بلند

زیبایی یک لباس ژاکت در این است که زنانگی را به کپسولی اضافه می کند که می تواند با وسایل بزرگ و حجیم کاملاً اشباع شود.

هنگام انتخاب یک لباس ژاکت برای کپسول زمستانی خود توصیه می کنیم از رنگ های خنثی، طرح دار یا یکدست استفاده کنید (طرح  پلنگی در این فصل از سال فوق العاده است) و طول میدی یا ماکسی برای پوشش بیشتر.

لباس ژاکت بلند

تاپ آستین بلند

تاپ‌های آستین بلند پایه اصلی کمد هستند که می‌توان آن‌ها را چندین بار در هفته در زمستان با یک لایه اضافی روی بالا پوشید(کت پشمی، ژاکت پیراهن، ژاکت کشباف بافتنی). ما عاشق عاج فیلی یا مایل به سفید، خاکستری روشن یا بژ هستیم تا ظاهر زمستانی را درخشان کرده و آنها را همه کاره نگه داریم.

علاوه بر این می‌توانید با جزئیات زیبا استفاده کنید که وقتی با گردنبندهای آویز شیک به یک تاپ اصلی ظاهری آراسته‌تر می‌دهد برای گزینه های رسمی تر می توانید یک تاپ آستین بلند معمولی را با یک یا دو بلوز زیبا عوض کنید.

تاپ آستین بلند

تیشرت رنگ پایه

یک تی شرت خنثی جزء اصلی همه کمدهای کپسولی است در هر فصلی می توانید یک تی شرت ساده بپوشید، یا آن را برای یک روز معمولی بپوشید.

در زمستان تی شرت گزینه ای عالی برای لایه بندی زیر چیزی گرم تر است به این ترتیب اگر وقتی داخل خانه هستید خیلی گرم هستید می توانید ژاکت/کت را نپوشید و تی شرت را اسپرت کنید.

برای کیفیت و راحتی توصیه می کنیم از پنبه کلاسیک استفاده کنید یا برای ظاهری زیبا و گرمای بیشتر در زمستان را امتحان کنید.

تیشرت رنگ پایه

شلوار جین

یکی از استایل اصلی در هر کمد کپسولی زمستانی، یک جفت شلوار جین مد روز و قدیمی است وقتی می گوییم وقتی جفت ایده آل را پیدا کردید آن را چندین بار در هفته می پوشید.

در زمستان ممکن است متوجه شوید که رنگ‌های تیره‌تر را بیشتر ترجیح می‌دهید، بنابراین می‌توانید شلوار جین مشکی یا جین آبی تیره را انتخاب کنید.

شلوار جین

بوت های زمستانی

در زمستان به احتمال زیاد با برف مواجه خواهید شد بنابراین یک جفت چکمه زمستانی شیک در مورد کفش کپسول شما ضروری است در روزهای بسیار سرد، شما می خواهید یک چکمه گرم و دنج زمستانی داشته باشید، بنابراین توصیه می کنیم با یک جفت با آستر قیچی بروید.

فراموش نکنید که بوت هایی که می گیرید نیز ضد آب باشند و اگر با جیر می روید از اسپری محافظ جیر استفاده کنید تا کثیف نشوند.

بوت های زمستانی

بوت های مدل چلسی

بوت رزمی یا بوت چلسی گزینه‌ای عالی برای ماه‌های زمستان هستند. آنها (معمولا) ضد آب و برف هستند و با لباس های مختلف تیز به نظر می رسند.

نیم بوت یا بوت تا زانو

نیم بوت های پاشنه دار این ظاهر صیقلی را به هر لباس زمستانی اضافه می کنند آنها همچنین یک گزینه عالی برای هر موقعیتی هستند که نیاز دارید بیشتر لباس بپوشید.

می‌توانید با بوت های پاشنه بلند تا مچ پا استفاده کنید، یا اگر سبک شما بیشتر است، بوت های تا زانو را انتخاب کنید . رنگ های خاکستری مانند چرم قهوه ای یا جیر خرمایی خیره کننده هستند. یا برای تطبیق پذیری بیشتر به سراغ یک جفت نیم بوت مشکی براق بروید.

نیم بوت یا بوت تا زانو

کیف چرمی

یک لباس چرمی بزرگ و کاربردی، افزودنی عالی و حداقلی برای هر کمد کپسولی است. چرم مشکی، قهوه ای یا مایل به رنگ همه کاره است و برای فصل مناسب است.

لباسی از کمد لباس کپسولی زمستانی با کت پشمی شتری ژاکت مشکی راه راه، شلوار جین آبی نیم بوت‌های جیر برنزه و کیف کراس بادی چرم شتری

کیف کمربند

کیف های کمربند (که به عنوان کیف های زنجیری یا کیف های قلابی نیز شناخته می شوند) در سال 2024 لحظاتی را پشت سر می گذارند و ما می توانیم شاهد ادامه آن در سال آینده باشیم. زمانی که فقط نیاز دارید وسایل ضروری را به همراه داشته باشید، آنها جایگزینی عالی، بدون هندزفر و شیک برای کیف کراس بادی هستند.

کیف کمربند

چه چیزی در کمد لباس کپسولی زمستانی گنجانده نشده است؟

این موارد زیر لزوماً از فصلی به فصل دیگر تغییر زیادی نمی کنند و می توان آنها را در تمام طول سال پوشید بنابراین ما اینها را در کپسول قرار نداده ایم اما این بدان معنا نیست که نمی توانید آنها را با اقلام موجود در کپسول خود ترکیب کنید تا ترکیب لباس های بیشتری ایجاد کنید!

لباس های زیر (سوتین، شورت، جوراب و …)
لباس خواب
لباس راحتی (عرق گیر، هودی و غیره)
لباس های ورزشی (لگیس، سوتین های ورزشی، تاپ و غیره)

چه چیزی در کمد لباس کپسولی زمستانی گنجانده نشده است؟

برای زمستان 2024 چه بپوشم؟

کمد لباس فصل زمستان 2024-2025 شما باید شامل لباس بیرونی گرم از جمله کت پشمی و پارکی ، بافتنی های دنج برای لایه بندی، تی شرت های ساده و تاپ های آستین بلند ، شلوار جین ، شلوار چرمی ، شلوارهای کاربردی ، بوت ، کتانی و اکسسوری کاربردی مانند باشد کیف حمل و نقل ،کمربند چرمی ، دستکش و عینک آفتابی .

تنها با انتخاب کوچکی از قطعات خنثی و مینیمال، می‌توانید لباس‌های زمستانی بی‌پایانی برای ماندگاری شما در تمام فصل بسازید!

کمد لباس کپسولی زمستانی

ما فقط جزئی از کپسول زمستانی سال گذشته انجام دادیم زیرا آن را بسیار دوست داشتیم! اگر می خواهید آن را ببینید ما آن را در زیر انداخته ایم!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو