10 بهترین کشور برای سفر اروپا | محبوب ترین مقاصد اروپا کدامند؟

10 بهترین کشور برای سفر اروپا | محبوب ترین مقاصد اروپا کدامند؟


منبع: پلازا

3

1402/7/11

10:14


10 بهترین کشور برای سفر اروپا | محبوب ترین مقاصد اروپا کدامند؟

کدامیک از شهرها و کشورهای اروپایی برای سفر گزینه مناسبی هستند؟ تصمیم دارید سفر به یکی از شهرها و کشورهای اروپایی داشته باشید اما نمی‌دانید که بهترین کشور اروپایی برای سفر کدامند؟ اصلا جای نگرانی نیست در این راهنمای سفر می‌خواهیم شما را با چند مورد از بهترین مقاصد سفر به اروپا آشنا کنیم. شهرها و کشورهای اروپا مملو از مکانهای تاریخی و دیدنی هستند که حتی تصورش را هم نمی‌توانید بکنید. از آنجایی که در حدود 44 کشور اروپایی اقشار مختلفی با فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف زندگی می‌کنند شاید انتخاب کمی کار سخت و دشواری باشد.

تعداد کشورهای اروپایی که می‌توانید از میان آنها مقصد مورد نظر را برای سفر خود انتخاب کنید بسیار زیاد می‌باشند اما برای اینکه بهتر و راحت تر بتوانید مقصد مورد نظرتان را برای سفر انتخاب کنید ما، سعی کردیم تا به چند مورد از بهترین مقاصد اروپا از نظر گردشگران در این مقاله اشاره کرده و اطلاعاتی درباره هر یک از این کشورهای اروپایی در اختیارتان قرار دهیم. برای آشنایی با بهترین شهرها و کشورهای اروپایی در ادامه همراه ما باشید.

فهرست مطالب

1- ایتالیا ، از جذاب ترین کشور های اروپایی برای سفر

 سفر به ایتالیا از بهترین کشور های اروپایی برا سفر

راهنمای سفر به ایتالیا

در جنوب اروپا کشوری با آب و هوای معتدل قرار گرفته که سفر به آنجا یکی از لذت بخش‌ترین و هیجان انگیزترین سفرهای شما می‌تواند باشد کشور ایتالیا از جمله بهترین کشور های اروپایی برای سفر است. ایتالیا کشوری توسعه یافته و دارای زیرساخت‌های گسترده صنعتی، تاریخ فرهنگی غنی و محصولات صادراتی مرغوب می‌باشد.

پایتخت ایتالیا، شهر رم است که آثار باشکوه باستانی، هنری و معماری برجسته بسیاری را در دل خود جای داده است. ایتالیا با کشورهای دیگری همچون سوئیس، فرانسه، اتریش و اسلوانی همسایه می‌باشد. موقعیت این کشور به گونه‌ای است که طبیعت آن نقطه به نقطه متفاوت خواهد بود به همین خاطر است که سفر به کشور ایتالیا می‌تواند جذابیت خاصی برایتان داشته باشد.

جاذبه‌های دیدنی و تفریحی در ایتالیا به قدری متنوع و زیاد هستند که هر گردشگر با هر سلیقه‌ای می‌تواند خاطرات خوشی را در سفر به ایتالیا به ثبت برساند. این کشور بیش از ۷۵۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد و از نظر تنوع چشم انداز و تفریحات ساحلی هر آنچه که بخواهید می‌توانید در این کشور برآورده کنید.

آنچه قبل از سفر به کشورهای اروپایی همچون ایتالیا باید مد نظر داشته باشید تهیه ویزای شینگن است که برای اخذ آن باید به سفارت ایتالیا مراجعه کنید. ویزایی که برای شما صادر می‌شود حداکثر ۹۰ روز اعتبار دارد و با در اختیار داشتن آن می‌توانید به جز ایتالیا به تمام کشورهای حوزه شینگن نیز سفر کنید. برای آگاهی از شرایط این ویزا به مطلب راهنمای اخذ ویزا شینگن مراجعه کنید.

آب و هوای ایتالیا

شرایط آب و هوای ایتالیا

آنچه قبل از سفر به شهرهای داخلی و کشورهای اروپایی باید در نظر داشته باشید اطلاع از شرایط آب و هوایی کشور یا شهر مقصد است.

کشور ایتالیا از نظر آب و هوایی بسیار متنوع است. مناطق شمالی ایتالیا آب و هوای نیمه استوایی مرطوب وجود دارد که نسبتاً خنک و ملایم است و نواحی ساحلی آن دارای آب و هوای مدیترانه‌ای می‌باشد.

در فصل بهار با فرا رسیدن ماه دوم در کشور ایتالیا طبیعت این کشور بسیار جذاب و دیدنی می‌شود خرداد ماه تفریحات ساحلی کم کم اوج می‌گیرند و جمعیت مسافرانی که به ایتالیا سفر می‌کنند نیز افزایش پیدا می‌کند.

فصل تابستان گرمترین و شلوغ‌ترین روزهای این کشور است درست است فصل تابستان در ایتالیا بیش از هر چیز به تفریحات آبی و ساحلی معروف می‌باشد اما اگر چندان حوصله شلوغی و روزهای گرم را ندارید بهتر است از سفر به ایتالیا در تابستان منصرف شوید.

فصل پاییز در ایتالیا از جمله فصل‌های پربازدید این کشور می‌باشد با شروع شدن ماه اکتبر این کشور خودش را برای کریسمس آماده می‌کند و علاقمندان به بازارگردی و خرید در این فصل به ایتالیا سفر می‌کنند.

در زمستان بخش‌های شمالی و کوهستانی ایتالیا سرد و مرطوب می‌باشند  گاهی هوای سرد از شمال اروپا تا نواحی جنوبی این کشور نیز کشیده می‌شود و بیشتر کوهستان‌ها برف دارند.

با توجه به شرایط آب و هوایی در ۴ فصل مختلف انتخاب بهترین زمان سفر به ایتالیا دغدغه‌ای است که اغلب گردشگران با آن مواجه هستند چرا که هر کدام از فصول سال جذابیت خاصی برای سفر دارند.

با تمام این اوصاف می‌توان گفت: گردشگران زیادی تابستان را بهترین زمان سفر به ایتالیا می‌دانند اما گردشگران حرفه‌ای می‌دانند که پربازدید بودن یک مقصد در یک فصل نمی‌تواند معیار اصلی سفر باشد با تمام این‌ها می‌توان گفت: که فصل بهار و فصل پاییز بهترین زمان سفر به ایتالیاست.

جاهای دیدنی و تفریحی ایتالیا

معرفی بهترین جاهای دیدنی ایتالیا

کشور ایتالیا که زادگاه امپراتوری روم و رنسانس است از جمله کشورهای اروپایی است که شاهکارهای هنری و معماری زیادی را در دل خود جای داده است. البته بهترین جاذبه‌های گردشگری ایتالیا فقط به هنر و معماری محدود نمی‌شود این کشور دارای دریاچه‌ها، کوهستان‌ها و سواحل جذاب بسیار زیادی نیز می‌باشد. در ادامه شما را با چند مورد از مهمترین جاذبه‌های دیدنی و تفریحی ایتالیا آشنا خواهیم کرد.

  • کاخ سانتا سوفیا
  • برج کج پیزا
  • کلیسای سنت پیتر
  • کلیسای فلورانس
  • موزه‌های واتیکان
  • کانال‌های ونیز
  •  قایق سواری در دریاچه‌ کومو
  • قایق سواری در ساحل آمالفی
  • جزیره‌ البا
  • پارک ملی گرن پارادیزو

2- اسپانیا

جالب ترین کشور اروپایی برای سفر

سفر به اسپانیا

یکی دیگر از بهترین کشورهای اروپایی برای سفر کشور اسپانیا است که به سرزمین خواب نیمروزی شهرت دارد. آرامشی که بر اسپانیا حاکم است را در هیچ کجای دنیا نمی‌توانید ببینید. شهرهای بزرگ این کشور پر از جنب و جوش و اشتیاق جوانانه هستند و آثار معماری و تاریخی جذابی را در دل خود جای دادند. مردم این کشور گردشگران را دوست دارند و از آنها به گرمی استقبال می‌کنند.

در سفر به این کشور اروپایی هر آنچه که بخواهید برایتان فراهم است از جاذبه‌های مدرن و مراکز خرید شیک گرفته تا آثار معماری، غذاهای لذیذ و فرهنگ‌ها و سنت‌های بومی.

برای سفر به این کشور اروپایی اصلاً نگران نباشید چرا که نسبت به سایر کشورهای اروپایی هزینه سفر به اسپانیا ارزان‌تر است.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در سفرهای خارجی خود دوست دارید غذاهای محلی را تجربه کنید حتماً در اسپانیا به بهترین رستوران‌های آنجا رفته و غذاهای خوشمزه و محلی همچون املت سیب زمینی، پائیا، کاریادا، خوراک دم گاو و آنچوی ماهی را امتحان کنید.

آب و هوای اسپانیا

بهترین فصل سفر به اسپانیا

کشور اسپانیا در بخش‌های مختلف دارای آب و هوای متنوع و متفاوتی می‌باشد. این کشور از نظر آب و هوایی ۱۳ نوع آب و هوا و اقلیم متفاوت دارد که آب و هوای مدیترانه‌ای یکی از چند نوع اقلیم و آب و هوایی اسپانیا است. تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های مرطوب و خنک دارد.

در نواحی شمالی اسپانیا این اقلیم کم کم جای خود را به اقلیم اقیانوسی می‌دهد و در نواحی کم ارتفاع آب و هوای مدیترانه‌ای استاندارد و در نواحی مرتفع‌تر آب و هوای مدیترانه‌ای با تاثیرات اقلیم قاره‌ای وجود دارد.

با توجه به وجود اقلیم‌های آب و هوایی مختلف در اسپانیا می‌توان گفت: بهترین زمان سفر برای این کشور فصل بهار و پاییز است چرا که در این دو فصل گردشگران کمتری به اسپانیا سفر می‌کنند و جاذبه‌های دیدنی و تفریحی این کشور خلوت‌تر خواهد بود در ضمن هزینه اقامتگاه‌ها نیز ارزان‌تر می‌باشد.

جاهای دیدنی و تفریحی اسپانیا

آشنایی با جاذبه‌های گردشگری اسپانیا

فرقی ندارد شما به دنبال ساحلی برای آفتاب گرفتن باشید یا یک جاذبه هنری، فرهنگی را بخواهید از نزدیک بازدید کنید. در هر صورت با سفر به اسپانیا جاذبه‌های توریستی و گردشگری بسیاری را خواهید دید و اوقات بسیار خوب و خاطره انگیزی را پشت سر خواهید گذاشت. اسپانیا از جمله کشورهای اروپایی است که پیشنهادات دیدنی و تفریحی زیادی برای مسافران و توریست‌ها دارد. از جمله بهترین آنها می‌توان به جاذبه‌های گردشگری زیر اشاره کرد.

  • پارک گوئل
  • پارک ال رتیرو
  • ایبیزا
  • جزایر قناری
  • ساحل کاستا دل سول
  • کلیسای جامع سانتیاگو ده کامپوستلا
  • مسجد بزرگ کوردوبا
  • موزه گوگنهایم
  • شهرهای سفید اندلس

3- سوئیس ، از بهترین کشور های اروپایی برای سفر

بترین کشور اروپایی برای سفر

سوئیس بهترین مقصد برای سفر به اروپا

یکی از گران‌ترین کشورهای حوزه شینگن و قاره اروپا که جز مقصدهای مناسب برای سفر به کشورهای اروپایی می‌باشد کشور سوئیس است.

سوئیس، سرزمین زیبایی‌های بی‌نهایت طبیعی است چرا که دارای قله‌های سر به فلک کشیده، مراتع و چمنزارها و دریاچه‌های دیدنی بسیار زیادی است که تصاویر جذابی از آنها را در کارتون‌های دوران کودکی خود دیده‌ایم.

کشور سوئیس یکی از ملل متنوع فرهنگی و زبانی در اروپاست که دارای ۴ زبان ملی می‌باشد. این کشور به خاطر تاریخ و فرهنگ غنی و وجود موزه‌ها، قلعه‌ها و ساختمان‌های قرون وسطایی به یکی از نقاط ویژه در جهان برای گردشگری تبدیل شده است.

پایتخت این کشور شهر برن است که یک شهر قرون وسطای خیره کننده با رودخانه‌ای زیباست که از میان آن می‌گذرد. از لحاظ جغرافیایی باید بگوییم که کشور سوئیس در بین کوه‌های آلپ محصور شده و به جز کوهستان‌های زیبا، دریاچه‌ها، مراتع سرسبز دارای مزرعه‌های پهناور و دهکده‌های کوچک با کلبه‌های چوبی بسیار زیبا نیز می‌باشد.

آب و هوای سوئیس

آب و هوای سوئیس چگونه است؟

در رابطه با شرایط آب و هوایی کشور سوئیس یکی دیگر از بهترین کشور های اروپایی برای سفر باید بگوییم که در مجموع دارای آب و هوای معتدلی است اما از منطقه به منطقه دیگر شرایط آب و هوای متفاوت خواهد بود.

مثلاً: در بخش کوهستانی و مرتفع آب و هوای سرد و در بخش‌های جنوبی آب و هوای معتدل مدیترانه‌ای حاکم می‌باشد. تابستان‌های سوئیس دارای آب و هوای گرم و مرطوب و باران‌های متناوب است و زمستان‌ها دارای رطوبت کمتری است.

اگر بخواهید بدانید بهترین زمان سفر به سوئیس چه فصلی از سال است باید بگوییم که با توجه به اولویت‌های شما برای سفر تمام طول سال می‌توانند برای سفر به کشور سوئیس لذت بخش باشد اما بهترین آب و هوای سوئیس را می‌توانید در فصل تابستان تجربه کنید.

جاهای دیدنی و تفریحی سوئیس

بهترین جاهای دیدنی و تفریحی سوئیس

سوئیس کشوری است پر از خانه‌های زیبا، رودخانه‌ها و کوه‌ها در رنگی‌ترین شکل ممکن است. وقتی صحبت از جاهای دیدنی و تفریحی سوئیس می‌شود بدون شک کوهستانی را تصور خواهید کرد که پوشیده از برف و آبشار است.

در واقع می‌توان گفت: سوئیس سرزمین شگفتی‌ها و زیبایی‌ها در اروپاست و دارای مکان‌های دیدنی و تفریحی بسیاری است که گردش در این کشور را شگفت انگیز می‌کند. در ادامه بهترین جاذبه‌های دیدنی و تفریحی سوئیس را معرفی می‌کنیم.

  • دریاچه ژنو
  • دریاچه‌ لوگانو
  • قلعه شیلون
  • برج ساعت
  • آبشار راین
  • پارک ملی سوئیس
  • پاراگلایدینگ
  • رفتینگ

4- آلمان

از جمله برترین کشور ها برای سفر اروپا - آلمان

راهنمای سفر به آلمان

یکی از محبوب‌ترین مقاصد اروپایی برای ایرانیان سفر به کشور آلمان است که در مرکز قاره اروپا قرار دارد. این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب با آب‌های آزاد از طریق دریای شمال و دریای بالتیک به راحتی قابل دسترسی است.

کشور آلمان که مهم‌ترین عضو، اعضای اتحادیه اروپا می‌باشد با کشورهایی همچون سوئیس، لهستان، هلند، بلژیک، اتریش، جمهوری چک، دانمارک، فرانسه و لوکزامبورگ مرز مشترک دارد.

برلین که بزرگترین شهر آلمان و پایتخت این کشور می‌باشد ششمین منطقه پرجمعیت شهری در اتحادیه اروپاست و از جمله کلان شهرهای مقصد توریستی به شمار می‌آید.

آب و هوای آلمان

آب و هوای آلمان در فصول مختلف

از جمله اولویت‌هایی که در سفر به آلمان باید به آن توجه زیادی داشته باشید اطلاع از شرایط آب و هوای این کشور در فصل‌های مختلف سال می‌باشد.

کشور آلمان تابستان‌های گرم و زمستان‌های سرد و برفی دارد. دمای هوا در آلمان در فصل زمستان تا منفی ۱۰ درجه می‌رسد و در تابستان‌ها تا ۳۵ درجه سانتیگراد. اما در مجموع می‌توان گفت: آلمان دارای آب و هوای معتدلی است.

برای سفر به کشور آلمان اگر برایتان بازدید از جاذبه‌های گردشگری اهمیت زیادی دارد و مهم نیست که چقدر در صف منتظر باشید در تابستان سفر به آلمان می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

در فصل بهار آلمان دارای آب و هوای فوق العاده‌ای است. در این فصل جشن‌ها فستیوال‌های مختلفی همچون فستیوال‌های چون میدی  در آلمان برگزار می‌شود که توانید در سفر خود از این جشن‌ها نیز دیدن کنید.

در فصل پاییز هم آب و هوای آلمان کم کم رو به خنکی می‌رود و قیمت هتل‌ها و پروازها نیز کاهش پیدا می‌کند بنابراین می‌توان فصل پاییز را هم بهترین زمان برای سفر به آلمان معرفی کرد.

جاهای دیدنی و تفریحی آلمان

آشنایی با جاهای دیدنی و تفریحی آلمان

کشور آلمان یکی دیگر از بزرگترین کشورهای اروپایی است که دارای میراث غنی، تاریخی، فرهنگی و طبیعی بسیار زیادی است که باعث به وجود آمدن جاذبه‌های گوناگون همچون موارد زیر در این کشور برای سرگرمی و تفریح شده‌اند.

  • کلیسا جامع کلن
  • جنگل سیاه بادن
  • سرزمین عجایب مینیاتوری هامبورگ
  • موزه پرگامون برلین
  • دیوار برلین
  • موزه هنر مدرن فرانکفورت
  • اقامتگاه سلطنتی مونیخ
  • ساختمان رایشستاگ برلین

5- فرانسه ، از محبوب ترین کشورهای اروپایی برای سفر

سفری هیجان انگیز به فرانسه

چگونه به فرانسه سفر کنیم؟

یکی دیگر از بهترین کشور های اروپایی برای سفر که طرفداران زیادی دارد کشور فرانسه است. این کشور با فرهنگ بی‌نظیر، جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده، چشم‌اندازهای زیبای طبیعی، کافه‌های دنج، بازارهای رنگارنگ و آثار معماری بی‌نظیری که در دل خود جای داده است گردشگران زیادی را مجذوب خود کرده است. این کشور زیبا و دیدنی که برج ایفل و خیابان شانزه‌لیزه آن بسیار شهرت دارد جزو برترین مقصدهای گردشگری در کل دنیا است و سالانه ۸۹ میلیون گردشگر به آنجا سفر می‌کنند.

کشور فرانسه که از نظر جغرافیایی یکی از متنوع‌ترین کشورهای اروپایی به شمار می‌آید با تاریخ و فرهنگ پربار در زمینه مد و فشن پیشرو می‌باشد. این کشور زیبا که در اروپای غربی قرار گرفته با کشورهایی همچون بلژیک، لوکزامبورگ، آلمان، سوئیس، ایتالیا، موناکو، آندورا و اسپانیا همسایه است.

آب و هوای فرانسه

آب و هوای فرانسه چگونه است؟

کشور فرانسه دارای چند منطقه آب و هوایی می‌باشد. در بیشتر شهرهای خود به ویژه پاریس دارای زمستان‌های معتدل و تابستان‌های ملایم می‌باشد. در بخش‌های کناره دریای مدیترانه و جنوب غربی فرانسه زمستان‌ها ملایم و تابستان‌ها گرم است و باران زیادی در ناحیه جنوب غربی آن در فصل زمستان می‌بارد. در بخش شمال غربی فرانسه زمستان ملایم با بارندگی زیاد و تابستان‌های خنکی همراه است.

از آنجایی که کشوری نسبتاً بزرگ با آب و هوا و اقلیم‌های متنوع است برای سفر به فرانسه انتخاب فصل مناسب اهمیت زیادی دارد. به خاطر داشته باشید انتخاب زمان مناسب تا حد زیادی به اهداف شما از سفری که انجام می‌دهید بستگی دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع که در بیشتر مناطق کشور فرانسه ماه‌های می و سپتامبر فصل معمولی سال هستند بهترین زمان سفر برای افرادی است که می‌خواهند از جمعیت انبوه دور بوده و فرصتی پیدا کنند تا در هوای مطبوع و ملایم به جاذبه‌های مختلف فرانسه سری بزنند.

اما اگر هدف شما از سفر به فرانسه استفاده از امکانات تفریح ساحلی در این کشور می‌باشد ماه‌های ژوئن تا سپتامبر آب دریا به اندازه‌ای گرم است که برای شنا مناسب باشد.

جاهای دیدنی  و تفریحی فرانسه

آشنایی با جاهای دیدنی  و تفریحی فرانسه

برای سفر کردن هر کدام از ما دلایل خاص خودمان را داریم که یکی از این دلایل می‌تواند بازدید از جاذبه‌های گردشگری و استفاده از مکان‌های تفریحی شهر و کشوری باشد که قصد سفر به آنجا را داریم.

بدون شک سفر به کشور فرانسه بدون بازدید از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری این کشور هیچ لذتی نخواهد داشت. چرا که کشور فرانسه  همیشه در تاریخ فرهنگ، علم و هنر نقش مهمی را ایفا کرده  ودارای جاهای دیدنی بسیار زیادی است که در ادامه این متن برای شما لیستی از جذاب‌ترین آنها را آورده‌ایم.

  • برج ایفل
  • موزه لوور
  • کلیسای نوتردام
  • پل میلائو
  • قلعه چنانسی
  • رشته کوه آلپ
  • جزیره کرس
  • شانزلیزه

6- انگلستان

راهنمای سفر به انگلستان

از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری دنیا کشور انگلستان است که دارای شهرهای کوچک همچون باث و آکسفورد می‌باشد و از جاذبه‌های گردشگری تاریخی و فرهنگی بسیار بی‌نظیری برخوردار است. تاریخی‌ترین و باستانی‌ترین جاذبه‌ها تا مدرن‌ترین و امروزی‌ترین دیدنی‌ها را می‌توانید در سفر به کشور انگلستان ببینید.

مردم کشور انگلستان که مهم‌ترین بخش پادشاهی بریتانیا می‌باشد به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و واحد پول آنها پوند است.

برای سفر به کشور انگلستان معمولاً اگر بخواهید تا ۶ ماه در این کشور اقامت داشته باشید نیاز به ویزا ندارید البته این مسئله برای همه شهروندان اتحادیه اروپا و شهروندان کشورهای غیر عضو اتحادیه اروپا اعمال می‌شود.

اما اکثر شهروندان آسیایی باید قبل از سفر به این کشور برای دریافت ویزا اقدام کنند. اعتبار ویزای توریستی به کشور انگلیس حداکثر ۶ ماه می‌باشد.

آب و هوای انگلستان

آب و هوای انگلستان در طول سال

کشور انگلستان که از شمال با اسکاتلند و از غرب با ولز همسایه است دارای آب و هوای معتدل و عمدتاً بارانی است در حقیقت میتوان گفت: شرایط آب و هوایی در کشور انگلستان ثابت نیست و هر روز تغییر می‌کند.

زمستان‌های انگلیس دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و تابستان از حدود ۳۲ درجه بالاتر نمی‌رود بنابراین پیشنهاد ما به شما این است قبل از سفر به این کشور برنامه‌ریزی برای سفر خود داشته باشید و بهترین زمان را برای سفر انتخاب کنید تا با توجه به آن بتوانید لباس‌های مناسبی را همراه داشته باشید.

با در نظر گرفتن این موضوع که آب و هوای کشور انگلستان بسیار متغیر است نمی‌توان زمان مشخصی را به عنوان بهترین زمان سفر به این کشور معرفی کرد اما با تمام این اوصاف می‌توان گفت: که ماه‌های آوریل تا سپتامبر دارای آب و هوای معتدل و خشک‌تری برای گشت و گذار می‌باشند.

جاهای دیدنی و تفریحی انگلستان

جاهای دیدنی و تفریحی انگلستان

کشور انگلستان دارای تاریخی پرفراز و نشیب است و حکومت‌های سلطنتی مختلف، جنگ‌ها و انقلاب‌های مختلف هر کدام بخشی از داستان تاریخی این شهر را ساختند و از خود آثار تاریخی زیاد و جذابی را به جای گذاشتند که از مهمترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری انگلیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برج لندن
  • ویرانه‌های استون‌هنج
  • حمام‌های رومی شهر بث
  • کلیسای جامع کانتربری
  • قلعه وارویک
  • کاخ باکینگهام
  • موزه بریتانیا
  • پارک ملی لیک دیستریکت
  • باغ وحش چستر

سوالات متداول بهترین کشور های اروپایی برای سفر

بهترین کشورهای اروپایی برای سفر کدامند؟

ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، آلمان، فرانسه و انگلیس

بهترین فصل سفر به ایتالیا چه فصلی است؟

گردشگران زیادی تابستان را بهترین زمان سفر به ایتالیا می‌دانند اما گردشگران حرفه‌ای می‌دانند که پربازدید بودن یک مقصد در یک فصل نمی‌تواند معیار اصلی سفر باشد با تمام این‌ها می‌توان گفت: که فصل بهار و فصل پاییز بهترین زمان سفر به ایتالیاست.

جاذبه‌های دیدنی و تفریحی اسپانیا کدامند؟

پارک گوئل، پارک ال رتیرو، ایبیزا، جزایر قناری، ساحل کاستا دل سول، کلیسای جامع سانتیاگو ده کامپوستلا، مسجد بزرگ کوردوبا، موزه گوگنهایم، شهرهای سفید اندلس

کدام کشور اروپایی به سرزمین زیبایی‌های بی‌نهایت طبیعی شهرت دارد؟

سوئیس، سرزمین زیبایی‌های بی‌نهایت طبیعی است چرا که دارای قله‌های سر به فلک کشیده، مراتع و چمنزارها و دریاچه‌های دیدنی بسیار زیادی است

جمع بندی

تعداد شهرهای اروپایی برای سفر و پشت و گذار بسیار زیاد می‌باشند و هر کدام به نوبه خود جذابیت‌های خاصی دارند که باعث شده‌اند گردشگران زیادی را جذب کنند. ما، در این مطلب سعی کردیم تا چند مورد بهترین کشور های اروپایی برای سفر از نظر گردشگران را به شما معرفی کرده و درباره شرایط آب و هوایی و جاذبه‌های دیدنی و تفریحی هر یک از آنها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. مجموعه کشورهایی اروپایی همچون ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، آلمان، فرانسه و انگلیس از جمله کشورهایی هستند که بدون شک اگر به آنها سفری نکرده باشید به خوبی با آنها آشنایی دارید مخصوصا اگر علاقه زیادی به ورزش و فوتبال داشته باشید به واسطه تیم فوتبال این کشورها هم تا حدودی درباره آنها شناخت پیدا کرده‌اید.

سفر به کشورهایی اروپایی نیازمند یک سری اطلاعات پیش از سفر می‌باشد که حتما باید قبل از آنکه کشور مورد نظرتان را برای سفر انتخاب کنید درباره آنها بدانید. یکی از موارد مهم دریافت ویزای مربوط به هر یک از کشورهای معرفی شده که به طور معمولا ویزاهایی توریستی 6 ماه اعتبار دارند و باید برای دریافت آنها به سفارت کشور مربوطه مراجعه کنید.

شما برای سفر به کشورهای اروپایی چه کشوری را پیشنهاد می‌کنید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو