لیست کامل بهترین تفریحات شبانه در جزیره کیش

لیست کامل بهترین تفریحات شبانه در جزیره کیش


منبع: پلازا

2

1402/7/24

13:22


لیست کامل بهترین تفریحات شبانه در جزیره کیش

سفر به جزیره کیش یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهایی است که برای هر گردشگری شکل می‌گیرد. وجود جاهای دیدنی و تفریحات برای شبگردی در جزیره کیش بهترین لحظات را برای مسافران رقم می‌زند. اما آنچه اهمیت دارد این است که شما پیش از سفر به این جزیره با انواع راه‌هایی که برای تفریح کردن وجود دارند، آشنایی داشته باشید.

کیش یکی از جزایر زیبا و جذابی است که در کنار آب تمیز و ملایم، آب و هوای مرطوب و گاهی گرم، جاهای تفریحی فراوانی دارد. گردشگران ایرانی و خارجی زیادی همیشه در کیش اقامت می‌کنند. با توجه به اینکه جزیره مرجانی کیش مورد حمایت سرمایه‌گذاران و دولت قرار دارد، امنیت بالایی در آن حکمفرماست. به نحوی که شما و هر گردشگر دیگری می‌تواند در شب‌هنگام از امکانات تفریحی مختلفی استفاده کنید. در این مطلب از پلازا سعی داریم که فهرست کاملی از تفریحات شبانه در کیش را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

فهرست مطلب

لیست بهترین تفریحات برای شبگردی در جزیره کیش

جزیره کیش یکی از مناطق ویژه ایران است که به دلیل زیبایی، امنیت و جذابیتی که دارد، مکان‌های تفریحی متعددی در آن برای شبگردی به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند. کشتی، پارک‌های آبی، اسکله‌ها، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلف، تفریحات برای شبگردی در جزیره کیش را رقم می‌زنند. در ادامه همراه ما باشید تا با انواع این تفریحات آشنا شوید.

1- قدم زدن در سواحل

قدم زدن شبانه در ساحل کیش

یکی از زیباترین و دلنشین‌ترین تفریحات برای شبگردی در جزیره کیش، قدم زدن در سواحل خلیج فارس است. پیش از این اشاره کردیم که امنیت بالایی در جزیره کیش برقرار است. از طرفی سواحل آن بسیار پاکیزه هستند. بنابراین شما می‌توانید از هنگام غروب که آسمان بسیار دیدنی است تا پاسی از شب در سواحل قدم بزنید. آرامشی چند برابری را تجربه کنید و زیبایی محیط بستری برای عکس گرفتن و ثبت خاطرات را برای شما میسر کنند.

2- رفتن به پارک شهر کیش

پارک شهر کیش

پارک شهر یکی از مکان‌های امن و پر شور و هیجان در کیش است که شما می‌توانید شب بعد از گردش و بازدید از اماکن دیدنی کیش، به آنجا بروید. از لوازم ورزشی، آلاچیق‌ها و وسایل بازی برای کودکان بهره‌مند شوید. در حقیقت شما این فرصت را دارید که از غروب آفتاب به پارک شهر بروید. در آلاچیقی زیرانداز بیندازید و با همسفران خود ساعاتی را بگذرانید.

جالب است بدانید که در پارک شهر کیش یک دریاچه مصنوعی وجود دارد. شما می‌توانید از قایق‌های آن برای قایق‌سواری در دریاچه استفاده کنید. در ضمن، دوچرخه‌سواری برای شما فرصت مناسبی فراهم می‌آورد تا حسی متفاوت را در میان تفریحات رایج تجربه کنید. از رستوران‌ها، فست‌فودها و کافه‌هایی که در پارک شهر یا حوالی آن وجود دارند، می‌توانید غذای خود را سفارش داده و در آلاچیق میل کنید.

  • آدرس: کیش، بلوار خلیج فارس، پارک شهر

3- سرگرمی در شهربازی، از تفریحات برای شبگردی در جزیره کیش

سرگرمی در شهربازی، از تفریحات برای شبگردی در جزیره کیش

برای اینکه تفریحات برای شبگردی در جزیره کیش را به شکل متنوعی تجربه کنید، رفتن به شهربازی را توصیه می‌کنیم. شهربازی هایلند یکی از مجهزترین شهربازی‌های این جزیره به حساب می‌آید. شما می‌توانید سورتمه، چرخ و فلک، آبشار، ترامپولین، رنجر، قطار وحشت، ترن هوایی و سفینه را امتحان کنید. در حقیقت تنوع سرگرمی و تفریح را شما در شهربازی‌های کیش به ویژه در هایلند تجربه خواهید کرد.

  • آدرس: کیش، بلوار خلیج فارس، پارک شهر، شهربازی هایلند کیش
  • ساعت فعالیت: 4 عصر تا 12 شب

4- دیدن دلفین‌ها، تفریح شبانه در کیش

دیدن دلفین ها در شب

یکی از تفریحاتی که شما می‌توانید در شب‌های کیش داشته باشید، دیدن از دلفین‌هایی است که در پارک دلفین نگهداری می‌شوند. شما می‌توانید ساعتی را همراه کودکان و نوجوانان همراه خود به تماشای دلفین‌هایی بپردازید که آموزش دیده‌اند. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که دلفین‌های پارک آموزش‌دیده هستند و آسیبی به شما و همراهانتان نمی‌زنند. در ضمن در کنار سر زدن به دلفین‌ها، می‌توانید از باغ پرندگان و باغ وحشی دیدن کنید که در آنجا هستند.

  • آدرس: جنوب جزیره کیش، مرکز تفریحی گردشگری پارک دلفین

5- بازی‌های فردی و گروهی در پارک ساحلی مرد ماهی‌گیر

بازی‌های فردی و گروهی در پارک ساحلی مرد ماهی‌گیر

پارک‌های ساحلی فرصت مناسبی برای شما به وجود می‌آورند که بتوانید در ساحل قدم بزنید. اما در ساحل مرد ماهی‌گیر امکان ساختن مجسمه‌هایی از شن‌های ساحل نیز وجود دارد. در این ساحل انجام بازی‌هایی مانند والیبال ساحلی، بدمینتون، دوچرخه‌سواری و بولینگ وجود دارد. پس فرصت را از دست ندهید. بارک ساحلی مرد ماهیگیر برای شما طیف وسیعی از تفریحات برای شبگردی در جزیره کیش را فراهم کرده است. شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید به تفریحات فردی و گروهی دست بزنید.

  • آدرس: ضلع شرقی ساحل جزیره کیش، پارک ساحلی مرد ماهی‌گیر

6- دوچرخه سواری فردی و گروهی

دوچرخه سواری در کیش

دوچرخه‌سواری یکی از تفریحاتی است که شما می‌توانید به صورت فردی و گروهی در پارک‌های ساحلی یا سواحلی جدای از پارک‌ها انجام دهید. کافی است دوچرخه را کرایه کنید و ساعتی در ساحل رکاب بزنید.

7- بولینگ از تفریحات برای شبگردی در جزیره کیش

بولینگ بازی

در پارک‌ها و شهربازی‌های کیش تفریح متفاوتی وجود دارد که شاید هر کسی هم سمت آن نرود. درست حدس زدید. بازی بولینگ یک تفریح گروهی است که شما می‌توانید در اماکن تفریحی کیش این بازی را انجام دهید. مجموعه بولینگ مریم کیش یکی از مراکزی است که به صورت تخصصی و ویژه برای بازی بولینگ کاربرد دارد. به شما پیشنهاد می‌کنیم که این فرصت را از دست ندهید و به یکی از اماکن تفریحی به خصوص مجموعه بولینگ مریم رفته و این بازی را امتحان کنید.

  • آدرس: کیش، خیابان سنایی، خیابان دریا ، مجموعه بولینگ مریم
  • ساعت فعالیت: 10 صبح تا 1 بامداد

8- حضور در جنگ‌های شبانه

جنگ شبانه

در کیش سالن‌های مختلفی وجود دارند که هر شب جنگ‌های پرهیجان و سرشار از شادی و خنده را برگزار می‌کنند. شما می‌توانید شب‌ها به این سالن‌ها رفته و از برنامه‌هایی که عموماً کمدی هستند، لذت ببرید. در این برنامه‌ها مجری‌های طناز و شوخ‌طبعی وجود دارند. از طرفی در این جنگ‌ها آهنگ‌های شاد به صورت زنده اجرا می‌شوند. در ضمن کمدین‌ها تئاترهای کوتاه طنز اجرا می‌کنند. به این واسطه چند ساعت فرح‌بخش را پشت سر می‌گذرانید.

9- کنسرت‌های خوانندگان محبوب

جنگ‌های شبانه کیش

یکی از بهترین تفریحاتی که می‌توانید در شب هنگام تجربه کنید، حضور در کنسرت خوانندگان معروفی است که برای اجراهای خود به جزیره زیبای کیش سفر کرده‌اند. شما می‌توانید با توجه به اعلان‌ها و بنرهای تبلیغاتی اطلاعات لازم برای خرید بلیط کنسرت‌ها را به‌ دست آورید.

10- حضور در کشتی‌های تفریحی

کشتی‌های تفریحی یکی از بهترین اماکن برای تفریح و سرگرمی هستند. این کشتی‌ها چندطبقه‌ای بوده و در آنها شام و پذیرایی را خواهید داشت. در ضمن می‌توانید در طبقات دیگر نیز جشن، کنسرت و مراسم‌‌های پر شور و هیجان برگزار می‌شود. در نتیجه شما می‌توانید اوقات خوشی را در کشتی‌های تفریحی بگذرانید.

11- شبگردی با گذر هنرمندان در جزیره کیش

گذر هنرمندان مکانی است که سردیس و تندیس هنرمندان را در معرض نمایش می‌گذارند. به این ترتیب هنرمندان ایرانی مانند استاد بنان، شهریار، پروین اعتصامی، استاد حسین بهزاد و بزرگان دیگری مانند امیرکبیر به گردشگران خارجی و ایرانی معرفی می‌شوند. شما با رفتن به این مکان دیدنی و تفریحی شبگردی آرامی را خواهید داشت.

سؤالات متداول

بهترین تفریحات برای شبگردی در جزیره کیش کدامند؟

پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، رفتن به شهربازی، بولینگ، رفتن به کنسرت، رفتن به جنگ شبانه و دیدن دولفین‌های دست‌آموز از تفریحات شبانه کیش هستند.

در کدام مکان‌های تفریحی به ابزار تفریحی زیادی دسترسی دارید؟

شهربازی، پارک شهر و پارک‌های ساحلی سه مکان با انواع ابزارهای تفریحی هستند

در کدام شرایط تفریحی می‌توانید جشن و کنسرت داشته باشید؟

کشتی‌های تفریحی و سالن‌های برگزارکننده جنگ‌های شبانه جشن و کمنسرت برگزتر می‌کنند.

کلام آخر

در این مطلب از پلازا تفریحات برای شبگردی در جزیره کیش را معرفی کردیم. توضیح دادیم که پارک‌های ساحلی، سواحل جزیره کیش، کشتی‌های تفریحی و مراکز تفریحی مانند مجموعه بولینگ یا سالن‌های خصوصی، بستری برای انواع تفریح فراهم می‌آورند. پیاده روی در ساحل، دوچرخه‌سواری، ساختن سازه‌های شنی، شرکت در جشن، کنسرت، جنگ‌های شبانه و استفاده از لوازم تفریحی شهربازی و پارک شهر از جمله تفریحات شبانه کیش هستند. شما با توجه به سلیقه مسافران همراه خود و سن و سالی که دارند، می‌توانید از انواع تفریحات شبانه کیش بهره‌مند شوید.

شما کدام یک از تفریحات شبانه کیش را بیشتر دوست دارید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو