معرفی پرطرفدارترین اسباب بازی‌های دخترانه و پسرانه

2

1402/7/11

10:18


اسباب بازی‌ها علاوه بر اینکه باعث سرگرم کردن کودک شما می‌شوند، در پرورش و تقویت مهارت‌های مختلف کودک تاثیرات بسزایی دارند. روحیات دختر بچه‌ها با پسر بچه‌ها متفاوت می‌باشد. به همین منظور تفاوتی بین اسباب بازی های مناسب آنها نیز دیده می‌شود. خرید اسباب بازی مطابق با جنسیت کودک این امکان را به او می‌دهد که ارتباط بهتری بتواند با اسباب بازی برقرار کند.

پرطرفدارترین اسباب بازی‌های دخترانه و پسرانه

پرطرفدارترین اسباب بازی پسرانه

یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین اسباب بازی‌های پسرانه موجود در بازار، تفنگ اسباب بازی است. تفنگ اسباب بازی در طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شود. به عنوان مثال تفنگ اسباب بازی آبپاش یکی از انواع اسباب بازی‌های پسرانه‌ای می‌باشد که برای بازی کردن در فصول گرم سال انتخاب بسیار خوبی است.

از دیگر تفنگ‌های اسباب بازی موجود در بازار می‌توان به تفنگ اسباب بازی ساچمه‌ای، تفنگ اسباب بازی ترقه‌ای، تفنگ اسباب بازی ژله‌ای و تفنگ اسباب بازی باتری دار اشاره کرد.

خرید تفنگ اسباب بازی

تنوع زیادی از تفنگ‌های اسباب بازی را می‌توانید در فروشگاه بازیتو مشاهده کنید. تمامی اسباب بازی‌های این فروشگاه با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌شوند. خرید تفنگ اسباب بازی از بازیتو به صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر است.

 تفنگ اسباب بازی پرطرفدارترین اسباب بازی پسرانه

پرطرفدارترین اسباب بازی دخترانه

دختر بچه‌ها معمولا ترجیح می‌دهند که با اسباب بازی‌هایی همچون عروسک بازی کنند. آنها خود را در قالب مادر تصور می‌کنند و می‌توانند ساعت‌های طولانی خود را سرگرم بازی کردن با عروسک کنند. به عبارتی دختر بچه‌ها معمولا کارهایی که مادر در خانه انجام می‌دهد را تقلید می‌کنند و تمایل دارند خود را به جای مادر تصور کنند و با عروسک هایی همچون عروسک باربی بازی کنند.

عروسک باربی در طرح‌های متنوعی در بازار عرضه می‌شود که می‌توانید یکی از آنها را مطابق با سلیقه کودک خود خریداری کنید. خرید عروسک باربی بهترین هدیه برای دختر بچه‌ها است.

خرید عروسک باربی

خرید عروسک باربی از فروشگاه بازیتو امکان پذیر است. در بازیتو انواع عروسک باربی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف عرضه می‌شود و می‌توانید مطابق با سلیقه کودک یکی از آنها را انتخاب و خریداری کنید.

باربی پرطرفدارترین اسباب بازی دخترانه

اهمیت بازی در رشد کودکان

بازی کردن یکی از مهمترین جنبه‌هایی می‌باشد که در رشد کودک تاثیرات بسزایی دارد و می‌تواند مهارت‌های مختلف او همچون مهارت‌های زبانی، مهارت‌های حرکتی، مهارت‌های شناختی و… را تحت تاثیر قرار دهد. با این وجود باید در انتخاب اسباب بازی دقت کنید تا بتوانید بهترین آن را برای کودک خود انتخاب و خریداری کنید.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اسباب بازی‌های انتخابی باید با جنسیت، علاقه و توانایی‌های کودک شما تناسب داشته باشند. به عنوان مثال خرید عروسک باربی برای دختر بچه‌ها گزینه بسیار خوبی است. اما اینکه کدام مدل از باربی را خریداری کنید نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌توانید در این مورد از کودک خود نظر بگیرید.

برای خرید اسباب بازی چه ویژگی‌هایی را در نظر بگیریم؟

اسباب بازی‌های پسرانه و دخترانه دارای یکسری ویژگی‌های مشترکی می‌باشند که با در نظر گرفتن آنها می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در این بخش به بررسی این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

کیفیت اسباب بازی

اگر در فرایند تولید اسباب بازی از مواد اولیه درجه یک استفاده شود، اسباب بازی‌های با کیفیتی تولید می‌شوند.

تناسب اسباب بازی

یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌هایی که در انتخاب و خرید اسباب بازی پسرانه و دخترانه باید مدنظر قرار دهید، تناسب اسباب بازی با توانمندی‌های جسمی و ذهنی، سن، جنسیت و علایق کودک است. به عنوان مثال تفنگ های اسباب بازی بزرگ و یا ساچمه‌ای برای کودکان زیر ۳ سال مناسب نیست زیرا با توانمندی‌های جسمی و ذهنی آنها تناسب ندارد.

ایجاد تحرک در کودک

ایجاد تحرک در کودک از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین منظور سعی کنید به سراغ خرید اسباب بازی‌هایی بروید که باعث تقویت و پروش مهارت‌های حرکتی کودک شوند. به عنوان مثال توپ یکی از اسباب بازی‌های پرطرفداری می‌باشد که باعث ایجاد تحرک در کودک می‌شود و در عین حال می‌تواند ساعت‌های طولانی کودک شما را سرگرم بازی کند.

ظاهر جذاب

از دیگر ویژگی‌های اسباب بازی‌های مناسب برای پسر بچه‌ها و دختر بچه‌ها می‌توان به ظاهر اسباب بازی‌ها اشاره کرد. به همین منظور به سراغ خرید اسباب بازی بروید که رنگ و ظاهر زیبا و جذابی داشته باشد.

خرید اسباب بازی دخترانه و پسرانه از فروشگاه بازیتو

با توجه به مواردی که در این مقاله مورد بررسی قرار داده‌ایم، توجه به جنسیت یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب و خرید اسباب بازی است. به همین منظور فروشگاه بازیتو اسباب بازی‌های خود را به دو دسته پسرانه و دخترانه تفکیک کرده تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. خرید انواع اسباب بازی از بازیتو به صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر است. بهترین لگو یا خانه سازی را از بازیتو بخرید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو