17 لباس شیک برای پوشیدن با بوت های روی زانو

17 لباس شیک برای پوشیدن با بوت های روی زانو


منبع: تیپ زا

4

1402/7/14

09:33


17 لباس شیک برای پوشیدن با بوت های روی زانو 17 لباس شیک برای پوشیدن با بوت های روی زانو : لباس‌هایی با بوت های روی زانو – در تابستان، ما معمولاً صندل یا کفش‌های کتانی می‌پوشیم، اما در اواخر سال، گزینه‌های کفش متنوعی داریم. یکی از آنها بوت های روی زانو است. اگرچه طراحان، […]

17 لباس شیک برای پوشیدن با بوت های روی زانو

17 لباس شیک برای پوشیدن با بوت های روی زانو

17 لباس شیک برای پوشیدن با بوت های روی زانو : لباس‌هایی با بوت های روی زانو – در تابستان، ما معمولاً صندل یا کفش‌های کتانی می‌پوشیم، اما در اواخر سال، گزینه‌های کفش متنوعی داریم. یکی از آنها بوت های روی زانو است.

اگرچه طراحان، مدل‌های مد و زنان در سراسر جهان ممکن است عاشق بوت های بلند باشند، اما پوشیدن آن‌ها دقیقا راحت‌ترین مدل‌ها نیستند. با این حال این بوت ها شما را از سرما محافظت می کنند.

17 لباس شیک برای پوشیدن با بوت های روی زانو

17 لباس شیک برای پوشیدن با بوت های روی زانو

در حالی که مدهای بوت می آیند و می روند، بوت های کلاسیک روی زانو وجود دارند که جزء اصلی کمد باقی می مانند و برای پیدا کردن آن ها نیازی به جست و جوی زیادی نیست. مطلقاً چیزی وجود ندارد که یک بوت بالای زانو نتواند به زیبایی ظاهر شود و کمی ظرافت ایجاد کند.

آیا می خواهید بدانید که چگونه بوت های بالای زانو خود را در این فصل به روش های مختلف مدل دهید؟ این لباس ها به طور مداوم تحت تأثیر قرار می گیرند.

17 لباس شیک برای پوشیدن با بوت های روی زانو

نکات و ترفندهایی در مورد مدل دادن به بوت های روی زانو

هنگام پوشیدن بوت های تا ران خود مراقب آب و هوا باشید آنها ممکن است بسته به فصل، از گرم تا سرد، لباس های بالا یا پایین داشته باشند.

می توانید بوت های روی زانو خود را با دامن چهارخانه، شلوار جین تنگ یا جوراب شلواری ست کنید این بوت ها با هر یک از این و بسیاری گزینه های دیگر خوب به نظر می رسند.

به نظر من ژاکت‌ها واقعاً ظاهر شما را جذاب میکند مخصوصاً وقتی که با آنها بوت های بلند می‌پوشید.

چندین اکسسوری را امتحان کنید که به خوبی با بوت ها و لباس‌های شما مطابقت دارد شما می توانید به سراغ چند رنگ سایه، دستبند و گردنبند باکلاس بروید تا ظاهری شبیه مدل به شما بدهد.

بوت های بالای زانو در هر قد، از خانم های قد بلند گرفته تا قد کوتاه، خوب به نظر می رسند این به تقویت ساق پا و ران شما کمک می کند و ظاهری لاغرتر و جذاب به شما می بخشد.

17 لباس شیک برای پوشیدن با بوت های روی زانو

1. ژاکت قهوه ای

وقتی از پاییز یا پاییز صحبت می کنیم هرگز نمی توانیم رنگ قهوه ای را از دست بدهیم قهوه ای یکی از رایج ترین و زیباترین رنگ ها در چنین آب و هوایی است.

اگر هنوز این کار را نکرده اید واقعاً باید چیزی در سایه قهوه ای امتحان کنید. درست مثل این ژاکت ها و بوت های قهوه ای! ژاکت راه راه قهوه ای و مشکی در کنار جین کمر بلند ساده، به طرز شگفت انگیزی با بوت های قهوه ای ست می شود.

17 لباس شیک برای پوشیدن با بوت های روی زانو

2- تناسب بژ و قهوه ای

یکی دیگر از جلوه های پاییزی تضاد بین رنگ های بژ و قهوه ای است این دو رنگ در کنار هم بسیار خوب به نظر می رسند و وقتی بدانید چگونه آنها را ست کنید درست است!

این لباس دارای یک پالت رنگی نود است که پوشیدن آن را در فصل پاییز صد برابر بهتر می کند هر کسی و همه می توانند به راحتی این کار را انجام دهند!

17 لباس شیک برای پوشیدن با بوت های روی زانو

3- لباس های پاییزی

اضافه شدن جدید به لیست لباس های پاییزی با بوت های روی زانو این یکی است با تضاد سفید و قهوه ای، مطمئناً در این تناسب متمایز خواهید شد!

ژاکت قهوه‌ای رنگ و شلوار سفید به همراه برگ‌های خشک فصل پاییز باعث می‌شود که رنگ پوست شما نمایان شود بوت های قهوه ای رنگ به طرز جذابی با ژاکت و شلوار جین همخوانی دارند.

برای به پایان رساندن این ظاهر همیشه می توانید یک کیف قهوه ای هماهنگ به همراه داشته باشید و با این لباس چیزی کمتر از یک دیوا به نظر می رسید.

17 لباس شیک برای پوشیدن با بوت های روی زانو

4– چگونه برای ناهار اداری بوت روی زانو بپوشیم؟

رنگ‌های نود برای پوشیدن در پاییز ضروری است و اگر هنوز چنین لباس‌هایی را نپوشیده‌اید یک استایل مد روز را از دست داده‌اید!

دامن های مینی و بوت های بلند در کنار هم عالی به نظر می رسند که انگار برای یکدیگر ساخته شده اند! یک پیراهن ساده بژ دکمه دار، یک کت چهارخانه و یک دامن قهوه ای زیبا را امتحان کنید! در پایان بوت های قهوه ای را بپوشید!

شما می توانید این را هر روز بپوشید از لباس های حرفه ای گرفته تا لباس های غیررسمی. این در هر شرایطی خیلی خوب کار می کند!

17 لباس شیک برای پوشیدن با بوت های روی زانو

5- پیراهن یقه اسکی با شلوار جین و کت

این بوتهای  مشکی روی زانو با یک پیراهن یقه اسکی مشکی ساده و شلوار جین آبی به خوبی به عنوان لباس ست میشود با چنین ظاهری ساده با هر لباسی که از قبل در کمد خود دارید می توانید به ظاهری شبیه مدل ها تبدیل شوید!

یک کیف پول شانه صورتی تکان دهنده به عنوان رنگ متضاد دیگر بپوشید، رنگ ها را برجسته کنید و احساس خوبی نسبت به آن داشته باشید!

پیراهن یقه اسکی با شلوار جین و کت

6- قهوه ای با رنگ سبز

آیا از ظاهر معمولی قهوه ای یا بژ برای فصل پاییز خسته شده اید و اکنون می خواهید رنگ دیگری را امتحان کنید؟ خوب، سبز همیشه یک گزینه مطمئن تر و بهتر است!

شما می توانید یک لباس میدی یقه سبز شبیه به این تصویر بپوشید و وقتی با رنگ قهوه ای ست می شود چشمگیر به نظر برسید مانند این بلیزر قهوه ای سایز بزرگ و چند بوت قهوه ای خنک مثل همیشه با کفش پاشنه بلند این دو رنگ شما را از بقیه متمایز می‌کنند ظاهری تیره‌تر به شما می‌دهند و به شما کمک می‌کنند هنگام پوشیدن آن احساس فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

قهوه ای با رنگ سبز

7- ظاهر ساده و معمولی

یک روز بیرون از خانه با دوستان و شما نمی خواهید برای چیز اضافی بروید؟ پس قطعا نباید! اگر به دنبال چیزی در جنبه بسیار ساده تر و راحت تر هستید همیشه می توانید به دنبال این ظاهر باشید.

یک پلیور یقه بلند مشکی ساده که با بوت های مشکی ساده روی زانو ست شده است و جینی که برای مدت طولانی در کمد شما استراحت کرده است فقط همه اینها را بپوشید و شما آماده هستید!

هیچ تلاش اضافی لازم نیست تا بتوانید در چنین ظاهری ساده و آسان فوق العاده زیبا به نظر برسید! اگر دوست دارید ظاهر خود را شیک‌تر نشان دهید می‌توانید از اکسسوری‌هایی مانند انگشتر یا دستبند استفاده کنید.

ظاهر ساده و معمولی

8- دامن چرمی و بوت های مشکی روی زانو

دامن های چرمی این روزها مد شده اند تقریباً همه را خواهید دید که دارای رنگی از چنین دامن هایی در کمد لباس خود هستند پوشیدن لباس مشکی همیشه خوب به نظر می رسد به خصوص زمانی که دامن چرمی به همراه چند بوت چرمی روی زانو می پوشید! تناسب کامل به شما حال و هوای جذاب تر و در عین حال زیباتری می دهد!

دامن چرمی و بوت های مشکی روی زانو

9- آماده آخر هفته با لباس مشکی

مشکی رنگ مورد علاقه همه است این بهترین ترین گزینه ای است که می توانید زمانی که مطمئن نیستید چه بپوشید به سراغ آن بروید فرقی نمی کند که روز شما در محل کار باشد یا یک شب بیرون از خانه با همسرتان، رنگ مشکی می تواند در همه جا کار کند.

به خصوص زمانی که یک لباس میدی مشکی را با چند بوت مشکی روی زانو می پوشید صد در صد تضمینی وجود دارد که شما این ظاهر را خواهید داشت.

اگر می‌خواهید رنگ‌های حداقلی را در تناسب تمام مشکی خود انتخاب کنید یک کیف سرشانه بژ یا کرم رنگ بپوشید تا ظاهر خود را کامل کنید.

آماده آخر هفته با لباس مشکی

10 – تمام مشکی با جین

یک لباس جین چیزی است که در حال حاضر بسیار مد است و همه واقعاً عاشق چنین لباس‌هایی هستند که از جین تشکیل شده‌اند. مخصوصا سیاه ها!

این فرصت عالی برای شماست تا چیزی مد روز را امتحان کنید لباس سرهمی و بوت ها به خوبی با هم هماهنگ می شوند. کل این لباس سر تا پا شما را چیزی کمتر از یک مدل نشان می دهد سعی کنید یک رنگ سبز نئونی به ظاهر خود اضافه کنید این می تواند در استایل شما بسیار کمک کنید.

تمام مشکی با جین

11– کت چرم مشکی با بوت مشکی بلند

یکی دیگر از ظاهرهای غیررسمی روز این است که با افزودن یک ژاکت چرمی برای مقابله با بادهای فصل سردتر وقتی به بوت های مشکی فکر می کنیم نمی توانیم کت های چرمی مشکی را از دست بدهیم یک پیراهن مشکی ساده زیر آن و چند شلوار جین بپوشید تا آن را تا حد ممکن ساده نگه دارید یک جفت عینک آفتابی داشته باشید تا ظاهر جذاب را که انتخاب می کنید بهتر کنید.

کت چرم مشکی با بوت مشکی بلند

12– بوت های بلند چرم مصنوعی

اگر به دنبال گزینه های بیشتری برای بوت هستید همیشه می توانید به سراغ بوت های چرم مصنوعی بروید! آنها تقریباً با هر لباسی که می پوشید بسیار خوب به نظر می رسند.

سعی کنید در یک روز بیرون از خانه کت شطرنجی مورد علاقه خود را بپوشید و برای فید اینستاگرام خود از خود عکس بگیرید!

بوت های بلند چرم مصنوعی

13- همه سایه های سفید

وقتی در مورد برخی از بهترین لباس ها با بوت های روی زانو صحبت می کنیم، باید در مورد چیزی سفید صحبت کنیم. هر فصل، هر آب و هوا و هر موقعیتی نیاز به رنگ سفید دارد. شما واقعاً نیازی به هیچ دلیلی برای پوشیدن لباس سفید ندارید.

شما همیشه می توانید سفید را با خاکستری و سیاه تضاد کنید و بدانید که همیشه برای شما شگفت انگیز به نظر می رسد. درست مثل این لباس یک لباس سفید ساده به همراه یک ژاکت سفید به شما کمک می کند تا از بقیه متمایز شوید.

کل لباس خود را با چند بوت خاکستری ست کنید بسیاری از افراد را نخواهید دید که بتوانند بوت های خاکستری تا زانو بپوشند اما پوشیدن آنها با رنگ سفید همیشه کارساز است علاوه بر این، یک کیف مشکی نیز به همراه داشته باشید تا ظاهر خود را جذاب کنید!

همه سایه های سفید

14– استایل با بوت های بالای زانو سفید

در مورد برخی از لباس‌های زیبا با بوت های روی زانو صحبت می‌کنیم، یک تناسب سفید نیز وجود دارد. بوت های سفید محدودیت دارند اما با این حال زیبا، تمیز و با کلاس به نظر می رسند.

می توانید تاپ سفید مورد علاقه خود را بپوشید، آن شورت جین که دوست دارید، و در راس همه چیز، چند بوت سفید فوق العاده زیبا که شما را عالی به نظر می رساند!

برخی از اکسسوری مختلف مانند گیره های موی کوچک و گردنبند را امتحان کنید تا همه چیز را کمی بیشتر تقویت کنید.

استایل با بوت های بالای زانو سفید

15- ترکیب آبی و سفید

اگر می خواهید کت های جین را امتحان کنید و مطمئن نیستید که چگونه بوت های خود را با آنها ست کنید، در جای مناسبی هستید.

یک لباس میدی آبی و سفید بپوشید، کت جین خود را روی شانه هایتان بکشید تا ظاهری شیک تر داشته باشید و بوت های مشکی مورد علاقه خود را امتحان کنید.

برای اینکه ظاهر خود را ارتقا دهید، همیشه می توانید جواهرات یا اکسسوری مینیمالیستی مانند ساعت مچی بپوشید و آماده هستید.

ترکیب آبی و سفید

16- لباس گلدار و بوت بلند

اگر به دنبال چیزی گلدار هستید، این لباس برای شما مناسب است. چه کسی دوست دارد یک لباس میدی گلدار و زیبا را برای یک روز بیرون رفتن با دوستان خود یا مینی قهوه بامزه از دست بدهد؟

این تناسب کامل شما را زیباتر از همیشه نشان می‌دهد، گل‌ها و ترکیب رنگ‌های قهوه‌ای ساده مثل همیشه عالی به نظر می‌رسند!

برای اینکه ظاهر خود را جلوه ای حرفه ای ببخشید می توانید یک کیف دستی قهوه ای را به همراه داشته باشید و همراه با گوشواره های حلقه ای فوق العاده زیبا.

لباس گلدار و بوت بلند

17- ژاکت خود را با بوت های بلند ست کنید

اگر می خواهید به دنبال چیزی ساده و در عین حال جذاب  باشید یک ژاکت صورتی بهتر از هر چیز دیگری است. اگر به دنبال رنگ صورتی هستید، همیشه می توانید رنگ صورتی پاستلی را فقط برای فصل پاییز انتخاب کنید.

ژاکت صورتی خود را با بوت های قهوه ای تا بالای ران و شلوارهای شلوار مشکی خود متضاد کنید و آماده به نظر رسیدن فوق العاده زیبا هستید!

شما همیشه می توانید به دنبال یک کیف پول و جواهرات هماهنگ باشید تا ظاهر خود را با چنین اکسسوری های فوق العاده دوست داشتنی ارتقا دهید.

سوالات متداول

س. بوتهای روی زانو با چه چیزی خوب به نظر می رسند؟

پاسخ بوت های روی زانو با چند چیز خوب به نظر می رسند. اگر این بوت ها به‌درستی طراحی شوند می‌توانند ظاهر شما را در هر چیزی که می‌پوشید زیباتر کنند.

می توانید یک دامن کوتاه یا یک لباس کوتاه و بوت های تا زانو بپوشید و ظاهرتان خوب به نظر می رسد یا می توانید شلوار جین تنگ یا ساق شلواری بپوشید و خوب به نظر برسید! گزینه ها بی شمار هستند.

س. آیا بوت های بلند از مد افتاده اند؟

پاسخ بوت های تا زانو هنوز هم یک چیز جذاب هستند و واقعاً مد روز هستند. چندین باند مد را مشاهده خواهید کرد که در آن مدل‌ها با لباس‌ها یا دامن‌هایشان بوت های روی زانو پوشیده‌اند.

س. آیا بوت های تا زانو برای همه مناسب است؟

پاسخ بوت های تا زانو یا تا بالای ران مورد تایید جهانی هستند. آنها به نظر همه خوب هستند!

شما می توانید انواع مختلفی از لباس های مد روز را انتخاب کنید که به خوبی با بوت های شما و کل وضعیت بدنی، سبک مد و ترجیحات شما مطابقت دارد. هیچ شانسی وجود ندارد که این بوت ها برای کسی بد به نظر برسند!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو