کنسول PS5 دیجیتال جدید ۵۰ دلار گران‌تر از مدل دیجیتال قدیمی است

منبع: گیمفا

4

1402/7/19

21:16


اگر بخواهید به کنسول PS5 دیجیتال خود درایو دیسک اضافه کنید باید هزینه‌‌‌ای ۸۰ دلاری را نیز متقبل شوید.

کنسول PS5 دیجیتال جدید ۵۰ دلار گران‌تر از مدل دیجیتال قدیمی است

اگر بخواهید به کنسول PS5 دیجیتال خود درایو دیسک اضافه کنید باید هزینه‌‌‌ای ۸۰ دلاری را نیز متقبل شوید.

روز گذشته، سونی از یک مدل کاملاً جدید PS5 رونمایی کرد؛ یک مدل جدید و کوچک‌تر از کنسول، که فضای ذخیره‌سازی بیشتر و یک درایو دیسک قابل جدا شدن دارد؛ اما به جز این ویژگی‌ها با همان کنسول قبلی روبه‌رو هستیم. این کنسول به طور رسمی PS5 Slim نامیده نمی‌شود، اما طرفداران همین حالا این کنسول را به این نام می‌شناسند. نسخه دیجیتال این PS5 Slim جدید به جای ۳۹۹.۹۹ دلار که نسخه دیجیتال اولیه قیمت داشت، ۴۴۹.۹۹ دلار خواهد بود. این افزایش تا حدی به ارتقاء SSD به ۱ ترابایت نسبت داده می‌شود.

در حالی که هنوز موجودی کنسول‌های قبلی در بازار وجود دارد، می‌توانید کنسول‌های قدیمی را با قیمت پایین‌تر تهیه کنید، اما زمانی که این موجودی تمام شد، کنسول‌های مدل عرضه اولیه، دیگر تولید نخواهند شد و این نسخه دیجیتال جدید و گران‌تر تنها گزینه خواهد بود. علاوه بر افزایش قیمت، اگر یک کنسول دیجیتال PS5 Slim خریداری کنید و بعداً تصمیم به افزودن درایو دیسک بگیرید، این اقدام هزینه دیگری معادل ۷۹.۹۹ دلار برای شما خواهد داشت که ۳۰ دلار بیشتر از چیزی است که اگر در وهله اول کنسول دیسک‌خور را می‌خریدید، خرج می‌کردید.

ذکر این نکته نیز مهم است که اگر می‌خواهید کنسول خود را به صورت عمودی قرار دهید، باید ۲۹.۹۹ دلار دیگر بپردازید تا پایه‌ای را خریداری کنید که از قرار‌گیری عمودی کنسول پشتیبانی می‌کند، زیرا این پایه برای این مدل جدید به صورت جداگانه فروخته می‌شود. همه این‌ها باعث می‌شود که مدل دیجیتال، به جای اینکه گزینه ارزان‌تر باشد، به نسبت، گران‌تر از مدل دیسک‌خور به پای مشتری تمام شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو