سونی در انتظار یکی از قوی‌ترین فصل‌های خود از نظر فروش کنسول است

منبع: گیمفا

5

1402/8/5

17:26


سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (SIE) انتظار یکی از قوی‌ترین فصل‌های فروش کنسول پلی استیشن را در تعطیلات امسال دارد. با گیمفا همراه باشید.

سونی در انتظار یکی از قوی‌ترین فصل‌های خود از نظر فروش کنسول است

سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (SIE) انتظار یکی از قوی‌ترین فصل‌های فروش کنسول پلی استیشن را در تعطیلات امسال دارد. با گیمفا همراه باشید.

به گفته اریک لمپل (Eric Lempel)، معاون ارشد SIE و رئیس بازاریابی جهانی، این اولین فصل خرید کریسمس خواهد بود که هر کسی بخواهد PS5 بخرد، می‌تواند آن را پیدا کند. اریک لمپل:

دیدگاه ما در مورد پلی استیشن ۵ واقعا قوی است. ما منتظر یکی از قوی‌ترین فصل‌های تاریخ خود از نظر فروش کنسول هستیم. این انتظار ناشی از محصول عالی ما و عناوینی است که از زمان عرضه کنسول برای آن منتشر شده‌اند، از جمله Marvel’s Spider-Man 2 که اخیراً در دسترس هواداران قرار گرفت.

به گفته سونی، Marvel’s Spider-Man 2 که هفته گذشته منتشر شد، سریع‌ترین بازی تاریخ استودیوهای پلی‌ استیشن از منظر فروش بوده است که فروشی معادل با ۲.۵ میلیون نسخه در ۲۴ ساعت اول را تجربه کرد. لمپل همچنین VR را یک کسب‌وکار معنادار برای سونی توصیف نمود که هنوز به پتانسیل خود نرسیده. لمپل:

مقوله VR برای ما مهم است، زیرا می‌تواند به ما در نوآوری کمک کند. هرگز این تنها راهی نخواهد بود که مردم می‌توانند از طریق آن بازی‌ها را تجربه کنند، اما خوشحالم که در بازار آن قرار داریم. تجربیات بسیار خوبی وجود دارد و مصرف‌کنندگان واقعاً آن را دوست دارند، اما در عین حال، این یک تجارت نوپا برای ما است.

سونی در ماه جولای اعلام کرد که فروش PS5 در سراسر جهان به بیش از ۴۰ میلیون دستگاه رسیده است. PS4 همچنان سریع‌ترین کنسول از منظر رسیدن به این نقطه عطف است و دو ماه زودتر از PS5 به فروش ۴۰ میلیونی رسیده بود، اما با مشکلات مربوط به Covid 19 که در شتاب فروش PS5 اختلال ایجاد کردند، مواجه نشد.

این شرکت قصد دارد ۲۵ میلیون کنسول PS5 را در طول سال مالی جاری خود – منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۲ فروردین ۱۴۰۳) – عرضه کند. در صورت تحقق، رکورد ۲۵ ساله فروش کنسول را خواهد شکست که متعلق به اولین پلی استیشن با فروش ۲۲.۶ میلیون واحدی در یک دوره ۱۲ ماهه است.

سونی PS5 Slim را در ماه نوامبر عرضه خواهد کرد. مانند مدل پایه، مدل جدید نیز در نسخه‌های استاندارد و دیجیتال در دسترس خواهد بود. به گفته این شرکت، حجم کنسول جدید بیش از ۳۰ درصد و وزن آن به ترتیب ۱۸ و ۲۴ درصد نسبت به کنسول فعلی کاهش یافته است.

سونی در انتظار یکی از قوی‌ترین فصل‌های خود از نظر فروش کنسول است.

برخلاف مدل دیجیتال پایه، نسخه دیجیتال جدید PS5 از یک درایو دیسک بلوری قابل اتصال پشتیبانی می‌کند که می‌توان آن را جداگانه خریداری نمود. انتظار می‌رود PS5 Slim در ۸ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۷ آبان ۱۴۰۲) عرضه شود و باندل‌های Marvel’s Spider-Man 2 و Modern Warfare 3 برای آن در راه است.


نظر شما در این باره چیست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو