انواع دوربین مداربسته کدامند؟

منبع: تالاب

4

1402/7/20

14:04


شما هم زمانی که وارد بازار دوربین مداربسته می شوید با انواع دوربین مداربسته مواجه خواهید شد. […]

انواع دوربین مداربسته کدامند؟

شما هم زمانی که وارد بازار دوربین مداربسته می شوید با انواع دوربین مداربسته مواجه خواهید شد. کوچک و بزرگ با بدنه فلزی یا پلاستیک و… مشخصه‌های ظاهری هستند که در نگاه اول آنها را می بینید. این مشخصه ها برای خرید دوربین مداربسته نمی تواند کافی باشد. در این مطلب انواع دوربین‌های مداربسته را براساس دسته بندی‌های مختلف معرفی می‌کنیم. در پایان این مطلب به راحتی می توانید تفاوت دوربین‌ها را از یکدیگر بدانید و در انتخاب دوربین مداربسته مناسب آگاهانه‌تر عمل کنید.

 

دسته بندی‌های مختلف انواع دوربین

اگر بخواهید در بازار بزرگ دوربین مداربسته بدون نقشه وارد شوید حتماً راه را گم خواهید کرد و یا مسیر اشتباهی خواهید رفت. نقشه این بازار براساس دسته بندی‌های زیر به دست می آید:

 

  1. انواع برند دوربین مداربسته: وجود انواع برندها می تواند سردرگم کننده باشد. پیشنهاد می کنیم برندهای اصلی و مرغوب را شناسایی کنید و به هیچ عنوان سراغ برندهای ناشناخته و متفرقه نروید.
  2. دوربین براساس شکل و ظاهر: شکل دوربین مدار بسته در مقابل سایر ویژگی‌ها ممکن است چندان مهم بنظر نرسد. در حالیکه ظاهر دوربین نیز بیان کننده برخی قابلیت و امکانی است که برای شما فراهم می‌کند. به عنوان مثال دوربین دام مناسب برای نصب در مکان‎‌‌های مسقف است.
  3. تکنولوژی دوربین مداربسته: تکنولوژی و فناوری که دوربین دارد نیز موجب می شود شما دوربین‌ها را در دو دسته آنالوگ HD و تحت شبکه تقسیم بندی کنید. به این ترتیب در زمان انتخاب کافیست بدانید کدام تکنولوژی را می خواهید و به سراغ دوربین‌های مداربسته در همان دسته بروید.
  4. وضوح و رزولیشن دوربین: کیفیت تصویر دوربین به عواملی از جمله رزولیشن بستگی دارد. هرچه رزولیشن دوربین بالاتر باشد وضوح تصویر ارائه شده بالاتر است.
  5. لنز دوربین مداربسته: با توجه به نوع لنز می توانید دسته بندی دیگری از دوربین را داشته باشید. دوربین با لنز ثابت، لنز وریفوکال و یا موتورایز مناسب مکان مورد نظر شماست.
  6. دید در شب دوربین: قابلیت ثبت تصویر در شب از امکانات مهم دوربین مداربسته است. نوع دید درشب در کیفیت تصویر و رنگی یا سیاه‌و‌سفید بودن آن نقش دارد.
  7. قیمت دوربین مداربسته: دوربین‌های مداربسته را می توان براساس قیمت نیز دسته‌بندی کرد. همان‌طور که ارزان‌ترین دوربین را پیشنهاد نمی‌کنیم خرید دوربین گران‌قیمت را نیز توصیه نخواهیم کرد.

 

راهنمای خرید دوربین مداربسته

راهنمای خرید دوربین مداربسته

اگر بدانید چه برندی می خواهید، چه شکلی از دوربین مورد‌نظر شماست، چه کیفیت و قیمتی داشته باشد و… می توانید به آسودگی در بازار بچرخید و خرید کنید. بنابراین آشنایی با انواع دسته بندی‌های دوربین مداربسته بهترین راهنمای خرید دوربین است. دقت کنید دوربین های مداربسته از برندهای معتبر در بازار ایران نیز وجود دارند. بهتر است از آنهایی که دارای نمایندگی در ایران نیز هستند خرید کنید. به عنوان مثال هایک ویژن، داهوا، هایلوک، تیاندی و.. از جمله برندهایی هستند که در ایران دارای نمایندگی بوده و از برندهای موفق در بازار جهانی دوربین مداربسته هستند.

 

نمایندگی هایک ویژن در ایران

وجود نمایندگی هایک ویژن در ایران یکی از بزرگترین مزیت‌های خرید از این برند موفق است. هایک ویژن در چندین سال پیاپی توانسته است سهم بزرگی از بازار را از آن خود کرده و در رتبه برتری قرار گیرد. چنین موفقیتی ثمره ارائه کیفیت بالا، به‌روز بودن فناوری‌ها و قیمت مناسب است. بنابراین از این فرصت استفاده کنید و از دنیای هایک ویژن در ایران دیدن و خرید کنید. مشاوره رایگان یکی از خدمات پرطرفدار مشتریان دوربین مداربسته است که توسط این نمایندگی ارائه می‌شود. جالب است بدانید شما می توانید انواع دوربین‌های مداربسته هایک ویژن را در این نمایندگی سفارش دهید. همچنین هایک ویژن جشنواره‌های فصلی برای فروش محصولات خود برگزار می کند که در آن تخفیفات جذابی برای مشتریان در نظر می گیرد. در زمان مراجعه و انتخاب دوربین مداربسته حتماً از تخفیف‌های ویژه آن محصول اطلاع کسب نمایید.

 

دوربین 4 مگاپیکسلی هایک ویژن

دوربین‌های مداربسته با رزولیشن 4 مگاپیکسل از پرطرفدارهای دوربین مداربسته است. شما می‌توانید دوربین 4 مگاپیکسلی هایک ویژن را از نمایندگی این برند خریداری کنید. وضوح عالی تصویر با ارائه جزئیات شما را از داشتن یک سیستم مداربسته فوق العاده بی‌نیاز می‌کند. با مشاهده فیلم های ذخیره شده توسط این دوربین به راحتی می‌توانید از جزئیات وقایع گذشته با‌خبر شوید و برای مدیریت بهتر در نظارت بر مکان‌های مختلف برنامه‌ریزی کنید. دوربین‌های هایک ویژن در هر دو تکنولوژی توربو اچ‌دی و تحت شبکه تولید می‌شوند. براساس مکانی که نیاز به دوربین مداربسته دارد و قابلیت‌هایی که مورد نیاز شما است با راهنمایی مشاور نوع تکنولوژی را انتخاب کنید. دوربین‌های توربو HD از با وجود قیمت مناسب تر از دوربین های تحت شبکه از کیفیت خوبی برخوردار هستند. بنابراین اگر محدودیت در بودجه دارید با خیال آسوده از سبد دوربین‌های توربو HD هایک ویژن انتخاب و خرید کنید.

 

سیستم های تحت شبکه با وجود برتری و قابلیت های فوق العاده همیشه مورد مناسبی برای مشتریان نیست. با این وجود تشخیص آنکه چه تکنولوژی برای سیستم نظارتی مکان شما مناسب است را می‌توانید از کارشناس و متخصصین سوال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو